Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 1.6 vs Alfa Romeo Mito
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta 1.6 vs Alfa Romeo Mito
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    56
    268
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jbk last edited by

      Αν και σχεδον εχω αποφασισει για μιτο, μετα απο τεστ ντραιβ του φιεστα αρχιζω να το καλοσκεφτομαι καθως ειναι σημαντικα φτηνοτερο αλλα κυριοτερα δινει μια πιο σπορτιφ αισθηση. Τι λετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jbk last edited by

        Αν και σχεδον εχω αποφασισει για μιτο, μετα απο τεστ ντραιβ του φιεστα αρχιζω να το καλοσκεφτομαι καθως ειναι σημαντικα φτηνοτερο αλλα κυριοτερα δινει μια πιο σπορτιφ αισθηση. Τι λετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jbk last edited by

          Αν και σχεδον εχω αποφασισει για μιτο, μετα απο τεστ ντραιβ του φιεστα αρχιζω να το καλοσκεφτομαι καθως ειναι σημαντικα φτηνοτερο αλλα κυριοτερα δινει μια πιο σπορτιφ αισθηση. Τι λετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johncharles last edited by

            Να δεις και τα σημαντικά φτηνότερα Kia Ceed, Hyundai i30, Hyundai i20, Toyota Yaris, Fiat Grande Punto κτλ, κτλ, κτλ, καθώς και τα μεταχειρισμένα.

            Εναλλακτικά μπορείς να περιμένεις 1-2-3 χρόνια έτσι ώστε πετύχεις κάποια προσφορά-έκτπτωση για την Μίτο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Εάν το μίτο έχει το ίδιο χάλι τιμόνι με αυτό που έχει το αδελφάκι πούντο και το φίεστα έχει έστω και λίγη από την αίσθηση του κορυφαίου τιμονιού του φόκους και του καλού κιβωτίου του τότε ίσως να έχεις και δίκιο. Δηλαδή εάν δεν κυνηγάς τύπους με την ταυτότητα στο στόμα σε βουνίσιες διαδρομές, δεν θέλεις να φτάνεις στο βόλο σε 1.5 ώρα και γενικά δεν έχεις τόση ανάγκη τόσα άλογα και απλά να κινείσαι σβέλτα και να γουστάρεις τοτέ ναι το φιέστα ίσως είναι καλύτερο για αυτή τη δουλειά

              Απλά το μόνο που φοβάμαι στο φιέστα είναι μην έχει παραπλήσια οδικά χαρακτηριστικά με το μετριό τελικά μάζντα 2...

              Βέβαια το μίτο έχει πολύ καλύτερο πούλ μουρ το οποίο δύσκολα του βρίσκεις σε σούπερ μίνι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos23 last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                Εάν το μίτο έχει το ίδιο χάλι τιμόνι με αυτό που έχει το αδελφάκι πούντο και το φίεστα έχει έστω και λίγη από την αίσθηση του κορυφαίου τιμονιού του φόκους και του καλού κιβωτίου του τότε ίσως να έχεις και δίκιο.

                Καλύτερο από του G.Punto της Mito, υποδεέστερο του Fiesta σε σχέση με αυτό του Focus.

                Απλά το μόνο που φοβάμαι στο φιέστα είναι μην έχει παραπλήσια οδικά χαρακτηριστικά με το μετριό τελικά μάζντα 2...

                Offtopic βέβαια αλλά το Mazda 2 μόνο μέτριο δεν είναι οδηγικά. Αντιθέτως, ΕΓΩ θεωρώ πως είναι από τα κορυφαία. Αλλά όπως είπα και πριν αυτό είναι άσχετο με το θέμα μας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo_para_siempre last edited by

                  Καλα η συγκριση αυτων των δυο αυτοκινητων απεχει σε πολλα. Τιμη, επιδοσεις κτλ... Παντως ενω μου αρεσουν συνολικα ως αυτοκινητα τα Ford και ενω το προηγουμενο Fiesta το θεωρουσα πολυ ομορφο (ειδικα το 3θυρο facelift) το νεο εμφανισιακα δεν μου αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ. Απορω που ειχαν το μυαλο τους οι ανθρωποι της Ford... Απο εκει και περα βεβαια φαινεται να ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης travelman έγραψε:
                    Βέβαια το μίτο έχει πολύ καλύτερο πούλ μουρ το οποίο δύσκολα του βρίσκεις σε σούπερ μίνι...

                    To έχεις δει στο δρόμο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Ο χρήστης jbk έγραψε:
                      Αν και σχεδον εχω αποφασισει για μιτο, μετα απο τεστ ντραιβ του φιεστα αρχιζω να το καλοσκεφτομαι καθως ειναι σημαντικα φτηνοτερο αλλα κυριοτερα δινει μια πιο σπορτιφ αισθηση. Τι λετε?

                      Ποιο είναι το όριο των χρήματων που μπορείς (ή σκέφτεσαι) να διαθέσεις;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        travelman last edited by

                        Βασικά το πουλ μουρ θα μπορούσε να μετρήθει με αρκετή ακρίβεια ως ο ΣΚ* επί του πληθυσμου γυναικών στο ηλικιακό φάσμα 18-35 και εκεί το μίτο τα καταφέρνει περίφημα! Ας σημειωθεί ακόμα ότι πουλ μουρ δεν συνεπάγεται και κοινά αποδεκτή ομορφία...

                        Το 2 μετά την απόκτηση του μου φαίνεται κάθε φορά που μπαίνω μέσα και πιο σκληρό ενώ το έχω πιάσει να χαζοσπινάρει σε άκυρες στιγμές και σε μέτριες στροφές να εμπνέει μία ανησυχία. Το βρίσκω λίγο απογοητευτικό να σας πω την αλήθεια σε αυτόν τον τομέα...

                        *Συντελεστής Κεφαλογυρίσματος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Εγώ πάντως όταν το είδα στο δρόμο το Mito (στην Εθνική/Σχηματάρι) σε κόκκινο μαζί με ένα φιλαράκι, στο μυαλό μου ήρθε αυτό:
                          http://www.xanthi.ilsp.gr/dictionaries/ ... /5676a.jpg' target='_blank
                          Συμφώνησε απολύτως και το φιλαράκι ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hennahito last edited by

                            με το μούχτι προκοπή δε γίνεται! μιτο και πάλι μιτο και όποιος δεν έχει πάει βόλτα έχασε! καμιά σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας ούτε σε τιμόνι, ούτε σε κρατήματα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Σιγά το καλτσόν καλέ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pasxos last edited by

                                Καλσον; Ποιοςμιλησε για πεζω ρε συ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jbk last edited by

                                  Καταρχην το θεμα δεν ειναι απολυτα οικονομικο... Σε αλλο θεμα που εχω ανοιξει μιτο νς 207 gt εστιασα κυριως στην σπορτιφ συμπεριφορα. Το αυτοκινητο προοριζεται για τριτο στην οικογενεια καθως υπαρχουν ηδη subaru legacy & vitara. Το αυτοκινητο θα το οδηγει κυριως η συζυγος, γιαυτο δεν εχω κοιταξει για 207 rc η κατι παρεμφερες...Απλα επειδη 1-2 φορες το μηνα υπαρχει περιπτωση να μπαινω μεγαρα ψαχνω για κατι λιγο πιο 'στημενο'. Πραγματικα το φιεστα μου αφησε αριστες εντυπωσεις (τιμονι καλυτερο του φοκους 1.8 που καποτε ειχα) και αναδικνυε ενα υπερστροφικο χαρακτηρα που δεν το περιμενα!!! Σιγουρα η μιτο και το 207 ειναι πιο γρηγορα γιαυτο και αμφιταλαντευομαι. Στην πραξη ομως το φιεστα μου φανηκε πιο απολυτο στο οριο (σε στροφοδιαδρομη παντα) αν και σημαντικα σκληροτερο μεσα στην πολη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                    Δηλαδή εάν δεν κυνηγάς τύπους με την ταυτότητα στο στόμα σε βουνίσιες διαδρομές, δεν θέλεις να φτάνεις στο βόλο σε 1.5 ώρα και γενικά δεν έχεις τόση ανάγκη τόσα άλογα και απλά να κινείσαι σβέλτα και να γουστάρεις τοτέ ναι το φιέστα ίσως είναι καλύτερο για αυτή τη δουλειά

                                    Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε η καύτερη επιλογή είναι η 147. Απείρως καλύτερο τιμόνι και απείρως μεγαλύτερο πουλ μουρ και από τα 2.
                                    Και μην μιλήσει κανείς για τεχνολογική εξέλιξη. Call me hmiakamptos.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      My vote goes to Mi.To! Οπως και να το κανουμε... και γκαζοφιλ να μην εισαι, ειναι αδύνατο να μείνεις αδιαφορος στην ευκολια με την οποια σε κινει η ροπη ενος τουρμπιγιον. Επίσης στην οδηγοκεντρικοτητα ρόλο παίζει και η ισχύς του κινητηρά για να κάνεις πραγμάτα οπως και οι φρενουκλες. Εεε και οπως και να το κανουμε, δεν υπαρχει ιδιαιτερη συγκριση της MiTo με το Ford. Ποιο πολυ πλεον εμπιστευομαι σε αξιοπιστια την Alfa παρα την Ford (που φτασαμε...).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                        My vote goes to Mi.To! Οπως και να το κανουμε... και γκαζοφιλ να μην εισαι, ειναι αδύνατο να μείνεις αδιαφορος στην ευκολια με την οποια σε κινει η ροπη ενος τουρμπιγιον. Επίσης στην οδηγοκεντρικοτητα ρόλο παίζει και η ισχύς του κινητηρά για να κάνεις πραγμάτα οπως και οι φρενουκλες. Εεε και οπως και να το κανουμε, δεν υπαρχει ιδιαιτερη συγκριση της MiTo με το Ford. Ποιο πολυ πλεον εμπιστευομαι σε αξιοπιστια την Alfa παρα την Ford (που φτασαμε...).

                                        κ με την ιταλική ρετσινιά πώς την παλεύεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:

                                          My vote goes to Mi.To! Οπως και να το κανουμε... και γκαζοφιλ να μην εισαι, ειναι αδύνατο να μείνεις αδιαφορος στην ευκολια με την οποια σε κινει η ροπη ενος τουρμπιγιον. Επίσης στην οδηγοκεντρικοτητα ρόλο παίζει και η ισχύς του κινητηρά για να κάνεις πραγμάτα οπως και οι φρενουκλες. Εεε και οπως και να το κανουμε, δεν υπαρχει ιδιαιτερη συγκριση της MiTo με το Ford. Ποιο πολυ πλεον εμπιστευομαι σε αξιοπιστια την Alfa παρα την Ford (που φτασαμε...).

                                          κ με την ιταλική ρετσινιά πώς την παλεύεις?

                                          Φτάνει να ναι Μαλαματίνα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            joe-bar-team last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            My vote goes to Mi.To! Οπως και να το κανουμε... και γκαζοφιλ να μην εισαι, ειναι αδύνατο να μείνεις αδιαφορος στην ευκολια με την οποια σε κινει η ροπη ενος τουρμπιγιον. Επίσης στην οδηγοκεντρικοτητα ρόλο παίζει και η ισχύς του κινητηρά για να κάνεις πραγμάτα οπως και οι φρενουκλες. Εεε και οπως και να το κανουμε, δεν υπαρχει ιδιαιτερη συγκριση της MiTo με το Ford. Ποιο πολυ πλεον εμπιστευομαι σε αξιοπιστια την Alfa παρα την Ford (που φτασαμε...).

                                            κ με την ιταλική ρετσινιά πώς την παλεύεις?

                                            Φτάνει να ναι Μαλαματίνα...

                                            ούτε καν σαμπουκα??

                                            γελα γελα εσυ,οταν θα κλαις τα λεφτά σου τότε να δουμε τι θα λες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr