Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η νέα σύνθεση της ΕΘΕΑ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Η νέα σύνθεση της ΕΘΕΑ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    7
    14
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crn-gr last edited by

      Ο χρήστης Rally.GR έγραψε:
      Η νέα σύνθεση της ΕΘΕΑ
      Το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ στη συνεδρίασή του στις 15.10.08, όρισε με απόφασή του νέα ΕΘΕΑ, η σύνθεση της οποίας έχει ως εξής:

      Πρόεδρος: Δεσποτόπουλος Βασίλης
      Μέλη:
      Αθανασέκος Δημήτρης
      Αργυρίου Γιώργος
      Καντάς Γιάννης
      Κοσμόπουλος Γιώργος (Πρόεδρος ΣΟΑΑ)
      Μαυρομματίδης Σάββας (Πρόεδρος ΣΟΑΒΕ)
      Σαραντόπουλος Χριστόφορος
      Φατούρος Νώντας
      Χαλιβελάκης Μανώλης

      Επίσης το Δ.Σ. όρισε νέα επιτροπή Ιστορικού Αυτοκινήτου, η σύνθεση της οποίας έχει ως εξής:

      Πρόεδρος: Δρακάκης Γιώργος
      Μέλη:
      Κίκιζας Γιώργος
      Μπιρλιράκης Ευάγγελος
      Νικολόπουλος Γιώργος
      Παπαπαναγιώτου Γιάννης
      Σαραντόπουλος Χριστόφορος
      Σταφυλοπάτης Μάριος

      Άντε και του χρόνου...
      ...να τους χαιρόμαστε!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crn-gr last edited by

        Ο χρήστης Rally.GR έγραψε:
        Η νέα σύνθεση της ΕΘΕΑ
        Το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ στη συνεδρίασή του στις 15.10.08, όρισε με απόφασή του νέα ΕΘΕΑ, η σύνθεση της οποίας έχει ως εξής:

        Πρόεδρος: Δεσποτόπουλος Βασίλης
        Μέλη:
        Αθανασέκος Δημήτρης
        Αργυρίου Γιώργος
        Καντάς Γιάννης
        Κοσμόπουλος Γιώργος (Πρόεδρος ΣΟΑΑ)
        Μαυρομματίδης Σάββας (Πρόεδρος ΣΟΑΒΕ)
        Σαραντόπουλος Χριστόφορος
        Φατούρος Νώντας
        Χαλιβελάκης Μανώλης

        Επίσης το Δ.Σ. όρισε νέα επιτροπή Ιστορικού Αυτοκινήτου, η σύνθεση της οποίας έχει ως εξής:

        Πρόεδρος: Δρακάκης Γιώργος
        Μέλη:
        Κίκιζας Γιώργος
        Μπιρλιράκης Ευάγγελος
        Νικολόπουλος Γιώργος
        Παπαπαναγιώτου Γιάννης
        Σαραντόπουλος Χριστόφορος
        Σταφυλοπάτης Μάριος
        Άντε και του χρόνου...
        ...να τους χαιρόμαστε!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          crn-gr last edited by

          Ο χρήστης Rally.GR έγραψε:
          Η νέα σύνθεση της ΕΘΕΑ
          Το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ στη συνεδρίασή του στις 15.10.08, όρισε με απόφασή του νέα ΕΘΕΑ, η σύνθεση της οποίας έχει ως εξής:

          Πρόεδρος: Δεσποτόπουλος Βασίλης
          Μέλη:
          Αθανασέκος Δημήτρης
          Αργυρίου Γιώργος
          Καντάς Γιάννης
          Κοσμόπουλος Γιώργος (Πρόεδρος ΣΟΑΑ)
          Μαυρομματίδης Σάββας (Πρόεδρος ΣΟΑΒΕ)
          Σαραντόπουλος Χριστόφορος
          Φατούρος Νώντας
          Χαλιβελάκης Μανώλης

          Επίσης το Δ.Σ. όρισε νέα επιτροπή Ιστορικού Αυτοκινήτου, η σύνθεση της οποίας έχει ως εξής:

          Πρόεδρος: Δρακάκης Γιώργος
          Μέλη:
          Κίκιζας Γιώργος
          Μπιρλιράκης Ευάγγελος
          Νικολόπουλος Γιώργος
          Παπαπαναγιώτου Γιάννης
          Σαραντόπουλος Χριστόφορος
          Σταφυλοπάτης Μάριος

          Άντε και του χρόνου...
          ...να τους χαιρόμαστε!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fontasierrars500 last edited by

            ΑΝΤΕ!!! ΣΟΒΑΡΑ ΝΕΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ???????????????????????????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              crn-gr last edited by

              Ο χρήστης fontasierraRS500 έγραψε:
              ΑΝΤΕ!!! ΣΟΒΑΡΑ ΝΕΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ???????????????????????????

              Ρε συ, δεν ντρέπεσε? Γιατί γελάς ε? Τα πράγματα είναι σοβαρά...
              ...ή μάλον για κλάματα!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fontasierrars500 last edited by

                ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ...ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΟΥ ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΕΘΕΑ...ΣΟΡΡΥ ΚΥΡΙΟΙ,Η ΓΚΡΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο Κ.ΠΛΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΤΑΤΟΙ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  platis last edited by

                  Εγω αντιθετα θα πω:

                  1. Ελατε κοντα στους αγωνιζομενους, ακουστε τους, αλλαξτε το κλιμα, ξεχαστε το 'υφος' , δωστε γρηγορες κι αποτελεσματικες λυσεις, παραδεχθειτε τα λαθη, φερθειτε στο σπορ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΕΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.
                  2. Ευχηθειτε και προσπαθειστε η επομενη ΕΘΕΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΗ., κι αποτελεσμα δημοκρατικων διαδικασιων.

                  Καλη επιτυχια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alpinestars last edited by

                    Ο χρήστης platis έγραψε:
                    Εγω αντιθετα θα πω:

                    1. Ελατε κοντα στους αγωνιζομενους, ακουστε τους, αλλαξτε το κλιμα, ξεχαστε το 'υφος' , δωστε γρηγορες κι αποτελεσματικες λυσεις, παραδεχθειτε τα λαθη, φερθειτε στο σπορ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΕΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.
                    2. Ευχηθειτε και προσπαθειστε η επομενη ΕΘΕΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΗ., κι αποτελεσμα δημοκρατικων διαδικασιων.

                    Καλη επιτυχια!

                    ....ΧΡΗΣΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΣΕΒΟΜΑΙ!
                    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ, ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ...

                    .......ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apr last edited by

                      Συμαζεψουουου , αυτα ειναι τα σοβαρα του Τσατσενγκου .............δεν ειναι για γελιααααα ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Το rally .gr εγραψε ....

                        Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να καταλάβουμε λαμβάνοντας υπόψη και άλλα «δικά μας» παιδιά που αγωνίστηκαν ή αγωνίζονται στο εξωτερικό, ότι η ταχύτητα δεν είναι αυτό που μας λείπει. Η εμπλοκή και τα αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ο Campedelli, και αντίστοιχα ο κάθε οδηγός αυτού του επιπέδου, έχει αγωνιστεί σε δεκάδες περισσότερους αγώνες στην καριέρα του, και μάλιστα σε διαφορετικές χώρες. Κάτι που μεταφράζεται σε εμπειρία, η οποία είναι και αυτή που κάνει τη διαφορά σε σχέση με τους χρόνους της κορυφής. Ο Λευτέρης Σωτήρχος, έχοντας το Νίκο Ζακχαίο δίπλα του, έκανε ότι καλύτερο μπορούσε αυτή τη στιγμή. Αν αυτή η στιγμή επαναλαμβανόταν αύριο, το αποτέλεσμα με τα χρονόμετρα ανά χείρας ίσως να ήταν διαφορετικό. Η ουσία είναι ότι προσπάθειες όπως αυτή, αλλά όπως και όλων των Ελλήνων οδηγών που αγωνίζονται στο εξωτερικό, πρέπει να έχει και ανάλογη συνέχεια. Ας προσέξουμε τους οδηγούς λίγο περισσότερο και τότε ίσως την επόμενη φορά στο πάνελ του Pirelli Star Driver να είναι οι Έλληνες αυτοί που θα πανηγυρίζουν. Μέχρι τότε, όμως, κρατάμε τις επιδόσεις του Λευτέρη Σωτήρχου, και σε χαμηλούς τόνους να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τον τρόπο που θα χτίσουμε επάνω στους νέους Έλληνες οδηγούς. Γιατί, τα ταλέντα δεν λείπουν από τη χώρα μας. Σε απόλυτη ταχύτητα δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε…_Π.Τ.

                        KAI ΛΕΣ ΒΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ , ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΤΟ 2009 ....... ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΣΟΥ , ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ?

                        ΕΓΩ , ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ , ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΦΟΝΤΑ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΓΓΙΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΕΓΕΙΡΕΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ
                        ΙΔΑΝΙΚΑ .

                        Το ενθαρρυντικο της υποθεσης αυτης , ειναι οτι τα δεν πρεπει να απογοητευοντε αν δεν εχουν μιτσουμπισι για να δειξουν το ταλεντο τους σε ανθρωπους που καταλαβαινουν απο αγωνιστικη οδηγηση ....ολα ειναι ΟΡΑΤΑ !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης APR έγραψε:

                          Το ενθαρρυντικο της υποθεσης αυτης , ειναι οτι τα δεν πρεπει να απογοητευοντε αν δεν εχουν μιτσουμπισι για να δειξουν το ταλεντο τους σε ανθρωπους που καταλαβαινουν απο αγωνιστικη οδηγηση ....ολα ειναι ΟΡΑΤΑ !

                          Οταν, καποτε, πριν αρκετο καιρο, ειχαμε μαζευτει μερικοι απο μας στο PS Club, για να συζητησουμε την αρχικη ιδεα του French Cup (o Δημος Ριζικαρης, ο Βασιλης ηταν, ο Μιχελης, ο Λευτερης ο Σιματος, ο Τσαγκαρακης, δε θυμαμαι αν ηταν ο Ζακχαιος, πρεπει να ηταν ο Φωτης με το 205, το αλλο το παιδι με το R5 και αλλοι...), θυμαμαι οτι μας ειπε ο κος Δημος οτι, οταν ρωτησε για χορηγια-βοηθεια ή κατι τετοιο τελος παντων, τον ρωτησαν: 'Μιτσουμπισι θα εχει?', ειπε 'οχι' και του απαντησαν 'Δεν μας ενδιαφερει!!!'

                          I rest my case....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Ναι μονο που ο APR δε λεει για Ελλαδα, λεει για το πως οργανωθηκε το θεμα στο συγκεκριμενο διαγωνισμο και πως αυτοι που δεν ειχαν Μιτσο τελικα δεν ειχαν κανενα μειονεκτημα. Τωρα βεβαια για το τι γινεται εδω μεσα και το πως εδω μπορει να ξεχωρισει καποιος που δεν παιζει μπροστα, αυτο ειναι αλλο ζητημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ναι, το ξερω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ο χρήστης ΠΤ έγραψε:
                                Η ουσία είναι ότι προσπάθειες όπως αυτή, αλλά όπως και όλων των Ελλήνων οδηγών που αγωνίζονται στο εξωτερικό, πρέπει να έχει και ανάλογη συνέχεια. Ας προσέξουμε τους οδηγούς λίγο περισσότερο και τότε ίσως την επόμενη φορά στο πάνελ του Pirelli Star Driver να είναι οι Έλληνες αυτοί που θα πανηγυρίζουν. Μέχρι τότε, όμως, κρατάμε τις επιδόσεις του Λευτέρη Σωτήρχου, και σε χαμηλούς τόνους να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τον τρόπο που θα χτίσουμε επάνω στους νέους Έλληνες οδηγούς. Γιατί, τα ταλέντα δεν λείπουν από τη χώρα μας. Σε απόλυτη ταχύτητα δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε…_Π.Τ.

                                Απολυτο δικιο στον ΠΤ. Ταλεντο βρεχει παντου στον κοσμο, η ολη διαφορα ειναι πως οι τοπικα υπευθυνοι θα φροντισουν να το διακρινουν και να το προωθησουν καταλληλα. Στο συγκεκριμενο διαγωνισμο οσοι διαβαζουν το Autosport ειχαν την ευκαιρια να παρακολουθησουν πως οι Αγγλοι δουλεψαν πανω απο χρονο επι τουτου με ολο το δυναμικο τους απο το WRC. Οχι μονο στο οδηγικο κομματι (που οπως ειδαν ολοι) ΔΕΝ ειναι το κυριο κριτηριο αλλα σε ολα τα υπολοιπα περιφερειακα που πλεον θεωρουνται απαραιτητα για να παρεις εναν νεαρο οδηγο στα σοβαρα. Μπορει η δικη τους επιλογη τελικα να μην πηρε μια απο τις δυο μαγικες θεσεις, ομως αυτοι εκαναν τα παντα και αν μη τι αλλο εχουν τωρα μια μικρη ομαδα καλοεκπαιδευμενων παιδιων ετοιμα να αρπαξουν την οποια μελλοντικη ευκαιρια. Αντιστοιχα ειμαι σιγουρος δουλεψαν πολλες τοπικες ομοσπονδιες, αντιθετα με τη δικια μας που δεν ασχοληθηκε παρα την τελευταια στιγμη και - απο οτι καταλαβαινω - ουσιαστικα ακολουθοντας μια ιδιωτικη πρωτοβουλια. Ειναι ο απολυτος παραλογισμος απο τη μια να σχεδιαζονται φιεστες στο ονομα της αναπτυξης του σπορ και απο την αλλη κανεις στην 'αρχη του σπορ' να μη δινει δεκαρα στο πως θα μπορουσε η χωρα να διεκδικησει στα ισια τη δικη της τυχη στις ευκαιριες που παρουσιαζονται μεσα απο πρωτοβουλιες σαν αυτη της Πιρελι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  platis last edited by

                                  Αγάλι-αγάλι, γίνεται η αγουρίδα μελι....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr