-
Καλησπερα σε ολους τους φιλους, μετα απο 1 μηνα μη παρακολουθησης του φορουμ λογω υποχρεωσεων!
Ο κολλητος μου, θελει να παρει μεταχειρισμενο σπορ διθεσιο καμπριο , με τιμη εως 17-18 κ ευρω. Εχει κοιταξει τις ενναλακτικες, και το αμαξι στο οποιο μεχρι στιγμης καταληγει ειναι BMW Z3 2.0 6κίλυνδρη με τα 150 άλογα. Αν σας ειναι ευκολο, δωστε μας τα φωτα σας και καντε μας μια αναλυση της Ζ3 2.0 οσον αφορα τους τομεις:
- Οδηγικη συμπεριφορα
- Drift - αν πεταει ευκολα κωλο ελληνιστι
- Πουλ μουρ
- Αξιοπιστια
- Ανεση
Για να προλαβω σχολια, δεν τον ενδιαφερει καθολου το MX5! Τελος κατα την γνωμη σας, ποιο απο τα Z3 2.0 και MR2 υπερτερει σε:
- Οδηγικη συμπεριφορα 2) Πουλ μουρ (τραβαει τα βλεματα!) ?????
Ευχαριστουμε πολυ εκ των προτερων!
-
Καλησπερα σε ολους τους φιλους, μετα απο 1 μηνα μη παρακολουθησης του φορουμ λογω υποχρεωσεων!
Ο κολλητος μου, θελει να παρει μεταχειρισμενο σπορ διθεσιο καμπριο , με τιμη εως 17-18 κ ευρω. Εχει κοιταξει τις ενναλακτικες, και το αμαξι στο οποιο μεχρι στιγμης καταληγει ειναι BMW Z3 2.0 6κίλυνδρη με τα 150 άλογα. Αν σας ειναι ευκολο, δωστε μας τα φωτα σας και καντε μας μια αναλυση της Ζ3 2.0 οσον αφορα τους τομεις:
- Οδηγικη συμπεριφορα
- Drift - αν πεταει ευκολα κωλο ελληνιστι
- Πουλ μουρ
- Αξιοπιστια
- Ανεση
Για να προλαβω σχολια, δεν τον ενδιαφερει καθολου το MX5! Τελος κατα την γνωμη σας, ποιο απο τα Z3 2.0 και MR2 υπερτερει σε:
- Οδηγικη συμπεριφορα 2) Πουλ μουρ (τραβαει τα βλεματα!) ?????
Ευχαριστουμε πολυ εκ των προτερων!
-
Καλησπερα σε ολους τους φιλους, μετα απο 1 μηνα μη παρακολουθησης του φορουμ λογω υποχρεωσεων!
Ο κολλητος μου, θελει να παρει μεταχειρισμενο σπορ διθεσιο καμπριο , με τιμη εως 17-18 κ ευρω. Εχει κοιταξει τις ενναλακτικες, και το αμαξι στο οποιο μεχρι στιγμης καταληγει ειναι BMW Z3 2.0 6κίλυνδρη με τα 150 άλογα. Αν σας ειναι ευκολο, δωστε μας τα φωτα σας και καντε μας μια αναλυση της Ζ3 2.0 οσον αφορα τους τομεις:
- Οδηγικη συμπεριφορα
- Drift - αν πεταει ευκολα κωλο ελληνιστι
- Πουλ μουρ
- Αξιοπιστια
- Ανεση
Για να προλαβω σχολια, δεν τον ενδιαφερει καθολου το MX5! Τελος κατα την γνωμη σας, ποιο απο τα Z3 2.0 και MR2 υπερτερει σε:
- Οδηγικη συμπεριφορα 2) Πουλ μουρ (τραβαει τα βλεματα!) ?????
Ευχαριστουμε πολυ εκ των προτερων!
-
Νομίζω και στα 2 που ρωτάς το Ζ3 υπερτερεί αλλά δεν τα πάει και τόσο καλά σε θέμα ποιότητας κατασκευής. Από την άλλη το MR2 είναι ολίγον τι πλαστικούρα μέσα και από την άλλη ως πισωμήχανο θέλει αρκετά παραπάνω προσοχή από το Ζ3.
Επειδή έχω δει αρκετές αγγελίες για Ζ3 θεωρώ κοροιδία πάνω από 15.000 (και πολλά λέω) για 1,8. Τα λεφτά που λες για 1,9 ή 2,0 (εξακύλινδρο ε...) νομίζω αξίζουν. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω και στα 2 που ρωτάς το Ζ3 υπερτερείμε τιποτα δεν υπερτερει η Ζ3 του mr-2 στην οδηγηση!
το MR2 ως πισωμήχανο θέλει αρκετά παραπάνω προσοχή από το Ζ3.
δεν ειναι πισωμηχανο αλλα κεντρομηχανο
χωρις πολλα λογια:
MR2 > Ζ3 σε ολα εκτος απο χωρους (το mr-2 δεν εχει πορτπαγκαζ) και ισως μουρη (αναλογως το ταργκετ γκρουπ αλλα κ ας μην ξεχναμε οτι η Ζ3 ειναι παλιο μοντελο). η εμφανιση ειναι υποκειμενικη, το εσωτερικο σε κανενα απο τα δυο δεν ειναι αξιολογο παντως -
Η πλαστικούρα του MR2 είναι εντελώς απαράδεκτη για σπορ αμάξι. Και ως κεντρομήχανο (whatever) είναι πολύ πιο ύπουλο και δύσκολο να οδηγηθεί από την Ζ3.
Το πολύ κακό της Ζ3 είναι η κακή (αμερικάνικη) ποιότητα κατασκευής (έχω διαβάσει για περιστατικό που ο αεραγωγός του ταμπλώ ξεκόλησε και έφυγε όταν ανέβασε πάνω από 120...) και η μεγάλη ηλικία του μοντέλου.
Θα ξαναπώ για το MR2 ότι το μοτέρ του έχει πρόβλημα κάτι που παραδέχονται τα ίδια τα μέλη του MR2 club. Ίσως γι αυτό το συγκεκριμένο είναι εντελώς prv (πρώτα σε γνωρίζουν και μετά σε δέχονται ως μέλος), για να κρύβει περιστατικά όπως αλλαγή μοτέρ ως και 6-7 φορές (το νούμερο μου το έχει πει μέλος του club). Αυτό συν την πλαστικούρα του εσωτερικού συν το ότι στα δύσκολα μπορεί να σε πιάσει τελείως αδιάβαστο διαγράφουν (για μένα) το MR2.
Και ξαναλέω ότι αν Ζ3 τότε μόνο 1,9 και πάνω. Το 1,8 είναι πολύ αργό. Για 2λιτρη αν βρεις σε καλή κατάσταση πες του φίλου σου να την πάρει χτες...Αυτό δε μάλιστα....
-
οδηγικη συμπεριφορα.
η Ζ3 ειναι επιεικως ΓΤΠ.εμφανη ορια στο ταξιδι,(πχ δεν στριβει με 210 στην πελασγια Ε.Ο).
Διασκεδαστικη,λογω υπερστροφης ισχυος με 1η 2α.κακο τιμονι,φαρδια ελαστικα που επηρεαζουν αρκετα την κατευθυντικοτητα.φρενα πολυ καλα.ανεση σχετικα καλη για τετοιο αμαξι.γενικως δεν ειναι για πολλα.για φιγουρα ομως και με λιγα χλμ παντες,ειναι καλη.
το mr2 ειναι κλασεις ανωτερο σε ολα και στο μονο που της μοιαζει ειναι οι ανοιχτες καμπες σε εθνικο δικτυο με 200πχ..σε φοβιζει μεν,αλλα μονο σαν αισθηση αφου αν δοκιμασεις,περναει με οσα εχει.η bmw σε φοβιζει στα αληθεια.drift.
τι εννοεις drift.με τη σωστη εννοια,το mr2 αν εισαι καλλιτεχνης(γιατι σε τετοιους απευθυνεται) ειναι στην κορυφη ανεξαρτητως χρηματων και κατηγοριας.αλλα θελει πολλα χερια.και ανταμειβει αναλογα.
η bmw ,ντριφτ δν ειναι να κανει.τουλαχιστον χωρις να σε πουλησει ευκολα.κωλιες σε πλατειες ναι ομως.ανετα.αξιοπιστια.
κανενα προβλημα ουσιαστικο και για τα δυο.αν τους πιει το αιμα ομως,θα ζητανε αναλωσιμα και δν ειναι φθηνα.ανεση.
χαζη ερωτηση για μη τυχαιο αγοραστη roadster.πουλ μουρ.
χαζη ερωτηση για μη τυχαιο αγοραστη roadster.με βαση το προφιλ που διαφαινεται ,bmw.δν εχει κατι το αμαξι,απλα πουλ μουρ κτλ,τα διαθετει,και καλυπτει και οδηγικες ανησυχιες.το mr2,ειναι αλλη φαση,πρεπει να εχεις ψαχτει καλα με τα της οδηγησης και μετα να μπεις να οδηγησεις.οχι να πας για μπουζουκια..
BMW Z3 2.0 ????