-
Εδω και πολλά χρόνια η δουλειά μου ήταν στο κέντρο και οι μετακινήσεις μου ήταν με scooter.
Απο τα Χριστούγεννα μετακομίζουμε τέρμα Θησέως στην παραλιακή σχεδόν, και πλέον χειμωνιάτικα με κουστουμι 15χλμ πηγαινε και αλλα 15 επιστροφή ..δεν λέει.Το alto μοντ.' 98 χωρίς κανενα εξοπλισμό, πλέον έχει φαει τα ψωμιά του... αρα ποιος θα είναι ο αντικαταστατης του??
Δεδομένα..
Μιλαμε για αμαξι που θα κινειτε αποκλειστικά στην πόλη..για ταξιδια υπάρχει οικογενειακό μεσαίο.
Μέχρι 3,5 μετρτα ..αρα mini.
Καλό εξοπλισμό άνεσης
Μακροπροθεσμη αγορά ~8-10 χρόνια.
Χαμηλό κοστος (επισκευές ,συντήρηση,βενζίνα)
5 πορτες απαραιτητος
Κόστος αγοράς ~10,000εΜε βαση αυτά μεχρι στιγμής έχω καταλήξει στο i10 & cuore
To i10 ειναι πιο ομορφο για μενα , καλυτερο εξοπλισμό ανεσης, χαμηλο κόστος συντηρησης.
Το cuore απο την αλλή πιο οικονομικό σε βενζίνη , εμπνεει μεγάλη ασφάλεια για μακροχρόνια χρήση, λιγοτερο εξοπλισμό ανεσης, ακριβότερη συντήρηση, πιο ανετοι χωροι.Εν το μεταξυ είδα σε φοτο το νεο alto που παρουσιάζεται στο Παρισι το ΣΚ και μου άρεσε, θα έρθει Ελλαδα το Γενάρη, αλλά δεν ξέρω αλλα στοιχεία.
Αντε να δω σε ποιο και πως θα καταλήξω....
-
Εδω και πολλά χρόνια η δουλειά μου ήταν στο κέντρο και οι μετακινήσεις μου ήταν με scooter.
Απο τα Χριστούγεννα μετακομίζουμε τέρμα Θησέως στην παραλιακή σχεδόν, και πλέον χειμωνιάτικα με κουστουμι 15χλμ πηγαινε και αλλα 15 επιστροφή ..δεν λέει.Το alto μοντ.' 98 χωρίς κανενα εξοπλισμό, πλέον έχει φαει τα ψωμιά του... αρα ποιος θα είναι ο αντικαταστατης του??
Δεδομένα..
Μιλαμε για αμαξι που θα κινειτε αποκλειστικά στην πόλη..για ταξιδια υπάρχει οικογενειακό μεσαίο.
Μέχρι 3,5 μετρτα ..αρα mini.
Καλό εξοπλισμό άνεσης
Μακροπροθεσμη αγορά ~8-10 χρόνια.
Χαμηλό κοστος (επισκευές ,συντήρηση,βενζίνα)
5 πορτες απαραιτητος
Κόστος αγοράς ~10,000εΜε βαση αυτά μεχρι στιγμής έχω καταλήξει στο i10 & cuore
To i10 ειναι πιο ομορφο για μενα , καλυτερο εξοπλισμό ανεσης, χαμηλο κόστος συντηρησης.
Το cuore απο την αλλή πιο οικονομικό σε βενζίνη , εμπνεει μεγάλη ασφάλεια για μακροχρόνια χρήση, λιγοτερο εξοπλισμό ανεσης, ακριβότερη συντήρηση, πιο ανετοι χωροι.Εν το μεταξυ είδα σε φοτο το νεο alto που παρουσιάζεται στο Παρισι το ΣΚ και μου άρεσε, θα έρθει Ελλαδα το Γενάρη, αλλά δεν ξέρω αλλα στοιχεία.
Αντε να δω σε ποιο και πως θα καταλήξω....
-
Εδω και πολλά χρόνια η δουλειά μου ήταν στο κέντρο και οι μετακινήσεις μου ήταν με scooter.
Απο τα Χριστούγεννα μετακομίζουμε τέρμα Θησέως στην παραλιακή σχεδόν, και πλέον χειμωνιάτικα με κουστουμι 15χλμ πηγαινε και αλλα 15 επιστροφή ..δεν λέει.Το alto μοντ.' 98 χωρίς κανενα εξοπλισμό, πλέον έχει φαει τα ψωμιά του... αρα ποιος θα είναι ο αντικαταστατης του??
Δεδομένα..
Μιλαμε για αμαξι που θα κινειτε αποκλειστικά στην πόλη..για ταξιδια υπάρχει οικογενειακό μεσαίο.
Μέχρι 3,5 μετρτα ..αρα mini.
Καλό εξοπλισμό άνεσης
Μακροπροθεσμη αγορά ~8-10 χρόνια.
Χαμηλό κοστος (επισκευές ,συντήρηση,βενζίνα)
5 πορτες απαραιτητος
Κόστος αγοράς ~10,000εΜε βαση αυτά μεχρι στιγμής έχω καταλήξει στο i10 & cuore
To i10 ειναι πιο ομορφο για μενα , καλυτερο εξοπλισμό ανεσης, χαμηλο κόστος συντηρησης.
Το cuore απο την αλλή πιο οικονομικό σε βενζίνη , εμπνεει μεγάλη ασφάλεια για μακροχρόνια χρήση, λιγοτερο εξοπλισμό ανεσης, ακριβότερη συντήρηση, πιο ανετοι χωροι.Εν το μεταξυ είδα σε φοτο το νεο alto που παρουσιάζεται στο Παρισι το ΣΚ και μου άρεσε, θα έρθει Ελλαδα το Γενάρη, αλλά δεν ξέρω αλλα στοιχεία.
Αντε να δω σε ποιο και πως θα καταλήξω....
-
Το μόνο στοιχείο που με ξενέρωσε στο i10 ήταν το κιβώτιό του. Ένας αλλοπρόσαλλος επιλογέας που βρισκόταν στο δικό του κόσμο. Έψαχνες κάθε φορά τη δευτέρα, η όπισθεν ήταν σαν να είχε μετακινηθεί σε άλλη θέση κάθε φορά κ.α. (ήταν από τα πρώτα που είχαν έρθει στην Ελλάδα, δε γνωρίζω κατά πόσο παίζει σημασία αυτό) . Άν το επιλέξεις με αυτόματο κιβώτιο όμως θα έχεις ίσως το πιο ολοκληρωμένο mini. Το Cuore είναι πολύ καλό σε τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά όταν το οδηγήσεις συνειδητοποιείς ότι έχει μείνει μια δεκαετία πίσω (θα σου θυμίσει πολύ το Alto σου σε θέματα όπως ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και πολλά άλλα). Σε οικονομία βέβαια και χώρους για τους πίσω επιβάτες δεν παίζεται.
Και εγώ στη θέση σου θα περίμενα να δω και το νέο Alto.
-
To νέο Twingo ίσως?
Πληρεί τις προυποθέσεις που θέτεις...με εξαίρεση μόνο ότι είναι 3θυρο!
Αλλιώς ίσως κάτι σε 107/aygo? -
To καλοκαίρι με νοικιάρικο I10 έκανα αρκετά χιλιόμετρα σε ΕΟ και μου άφησε θετικές εντυπώσεις. Συγκριτικά με το Aygo που έχω οδηγήσει αρκετά μου φάνηκε 'πιο αυτοκίνητο', πιο αθόρυβο, πιο άνετο και ευχρηστο και εκτός πόλης. Για χρήση μέσα στην πόλη που το θες νομίζω ότι υπερκαλύπτει.
Πάντως μεταξύ των Ι10, Aygo, Alto (και το Nissan Pixo - αδελφάκι που θα εμφανιστεί επίσης στο Παρίσι)και Cuore θα έβαζα σε προτεραιότητα το κόστος αγοράς και συντήρισης - οι διαφορές μεταξύ τους δεν είναι και ιδιαίτερα μεγάλες - και θα επέλεγα ότι μου καθόταν καλύτερα αισθητικά ή λειτουργικά.
Στο τρέχον Autobild έχει αφιέρωμα στα πολύ μικρά (Cuore, I10, Splash και Agila) όπου το Cuore εστιάζει στην 'οικονομική' κατανάλωση ενώ το Ι10 στην καλύτερη ποιότητα.
Αγορά αυτοκινήτου πόλης.