-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Οι ειδικές του Κορίνθου είναι πολύ 'λίγες' για Ακρόπολις ΙΜΗΟ... 3 φορές γίνονται στο Κορίνθου για να βγουν 100 χλμ...Νάσο, άλλο το Κορίνθου, άλλο το Ακρόπολις. Υπάρχουν τουλάχιστον άλλα 80 χλμ ειδικών γύρω από αυτές του Κορίνθου (35 χλμ), που σε συνδυασμό με τις ειδικές στα Γεράνεια(περίπου 90 χλμ), βγάζουν 400 χλμ ειδικών. Άρα μάλλον δεν θα χρειαστούν ειδικές στη Ζήρεια που γράφει και ο Λώρης.
Φιλικά
Λάμπης ΚουρτέσηςΙΜΗΟ, τo πρόβλημα στην Πελοπόννησο είναι πως έχει πολλά χωριά και άρα είναι δύσκολο να βγουν μεγάλες ειδικές (20+ Km). Οι οποίες μεγάλες ειδικές προτιμούνται από την οργάνωση επειδή χρειάζονται λιγότερους κριτές απ΄ ό,τι περισσότερες ειδικές στα ίδια χιλιόμετρα. Δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα (που στο κάτω κάτω δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό) αλλά και διαθεσιμότητας ικανών κριτών (που δυστυχώς είναι ευρύτερο πρόβλημα των αγώνων). Με ειδικές των 10 χλμ. (πχ. Σπαθοβούνι) θα θέλεις 6 ειδικές την ημέρα...
Ενα άλλο ζήτημα είναι πως αν μια ειδική δεν έχει ξαναπεραστεί θα θέλει πολλή περισσότερη δουλειά με το γκρέιντερ για να έρθει σε αξιοπρεπή κατάσταση...
Τέλος, ένα πρόβλημα στη Ζήρεια είναι πως έχει γκρεμούς
Μακάρι πάντως να πάει και Πελοπόννησο και πέρα από τη Βοιωτία ο αγώνας, το χρειάζεται.
Α, ξέχασα: εκτός από το ράλι Ισπανίας, και το ράλι Ιαπωνίας άλλαξε έδρα (από Ομπιχίρο σε Σαϊτάμα) για να βελτιώσει το κέντρο του αγώνα (ξενοδοχεία + Service Park). Οι θεατές βέβαια νομίζουν, λογικά εκ μέρους τους, πως 'αγώνας = ειδικές' αλλά δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οι ειδικές του Κορίνθου είναι πολύ 'λίγες' για Ακρόπολις ΙΜΗΟ... 3 φορές γίνονται στο Κορίνθου για να βγουν 100 χλμ...
Νάσο, άλλο το Κορίνθου, άλλο το Ακρόπολις. Υπάρχουν τουλάχιστον άλλα 80 χλμ ειδικών γύρω από αυτές του Κορίνθου (35 χλμ), που σε συνδυασμό με τις ειδικές στα Γεράνεια(περίπου 90 χλμ), βγάζουν 400 χλμ ειδικών. Άρα μάλλον δεν θα χρειαστούν ειδικές στη Ζήρεια που γράφει και ο Λώρης.
Φιλικά
Λάμπης ΚουρτέσηςΙΜΗΟ, τo πρόβλημα στην Πελοπόννησο είναι πως έχει πολλά χωριά και άρα είναι δύσκολο να βγουν μεγάλες ειδικές (20+ Km). Οι οποίες μεγάλες ειδικές προτιμούνται από την οργάνωση επειδή χρειάζονται λιγότερους κριτές απ΄ ό,τι περισσότερες ειδικές στα ίδια χιλιόμετρα. Δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα (που στο κάτω κάτω δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό) αλλά και διαθεσιμότητας ικανών κριτών (που δυστυχώς είναι ευρύτερο πρόβλημα των αγώνων). Με ειδικές των 10 χλμ. (πχ. Σπαθοβούνι) θα θέλεις 6 ειδικές την ημέρα...
TO ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ-ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΣΦΑΛΤΟΣ
Ενα άλλο ζήτημα είναι πως αν μια ειδική δεν έχει ξαναπεραστεί θα θέλει πολλή περισσότερη δουλειά με το γκρέιντερ για να έρθει σε αξιοπρεπή κατάσταση...
ΕΧΕΙΣ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΣΟΥ,ΑΓΑΠΗΤΕ nass,ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ ΟΙ Ε.Δ. ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ?
ΑΝ ΟΧΙ,ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΙ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΕΣ.
Η ΠΑΥΛΙΑΝΗ ΔΕΝ ΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ JEEP !!!!
ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
H πρόταση του Λουτρακίου!
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=15232
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
....Η γκρίνια και ο μηδενισμός δε βοηθούν κανέναν, ας περιμένουμε να δούμε....
Nάσο, τα τελευταία 3 χρόνια πρίν απο τον κάθε αγώνα ακριβώς το ίδιο αναφέρεις.
Τι σε έχει κάνει (τα προηγούμενα χρόνια) να πιστεύεις ότι θα διαψευστεί κάτι, και οι προβλέψεις δεν ήταν ρεαλιστικές ?
Πότε η πραγματικότητα ήταν καλύτερη απο τις προσδοκίες ?
-
Καλημέρα σε όλους
μόλις διάβασα την προταση του Λουτρακίου
και φυσικά την ανακοίνωση της ΕΛΠΑ(ο θεός να την κανει)
πάρα πολύ ωραία όλα όλα αυτά άλλά δεν ξέρω
ποιός θα πάει για να παρακολουθήσει το rally
τρεις και ο κούκος θα είναι και ίσως ο γκρουπιέρης του καζίνου,
προβλέπω τουλάχιστον το 1/4 του περσινού κόσμου
(ίσως αν ερθουν οι IRON MAIDEN στην συναυλία rock n roll να μαζευτεί κόσμος)
και παταγώδη αποτυχία για μια ακομη χρονιά.
Μυαλό δεν έβαλαν οι
αρπαχτάκηδες και δεν προκειται να βάλουν (γι αυτό τα αρπάζουν άλλωστε).
Είναι πολλά τα 200.000 ευρώ του casino και ακόμη πιο πολλα
αυτά που πήραν κατω απο το τραπέζι.Καλημέρα ξανά...................
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
....Η γκρίνια και ο μηδενισμός δε βοηθούν κανέναν, ας περιμένουμε να δούμε....
Nάσο, τα τελευταία 3 χρόνια πρίν απο τον κάθε αγώνα ακριβώς το ίδιο αναφέρεις.
Τι σε έχει κάνει (τα προηγούμενα χρόνια) να πιστεύεις ότι θα διαψευστεί κάτι, και οι προβλέψεις δεν ήταν ρεαλιστικές ?
Πότε η πραγματικότητα ήταν καλύτερη απο τις προσδοκίες ?
Ποιές προβλέψεις ρε συ GF ? Του φίλου από πάνω που προβλέπει 1/4 του περσινού κόσμου ? Χωρίς να ξέρει τίποτα απολύτως από τον αγώνα ? Για αυτού του είδους τη γκρίνια και το μηδενισμό μιλάω. Χωρίς κανένα στοιχείο... Ας βγει κάτι συγκεκριμένο (πχ. διαδρομή), και όχι εικασίες και φήμες, και ευχαρίστως να σχολιάσουμε ό,τι βγει. Τώρα τι σχολιασμό να κάνουμε ? Αν είναι καλό το Λουτράκι για κέντρο του αγώνα ? Μια χαρά είναι, το ξέρουμε όλοι, πολύ καλύτερο από την Αθήνα και ίσως καλύτερο και από τη Λαμία. Αν θα είναι καλές οι ειδικές ? Αφού δεν τις ξέρουμε. Αν θα έχει κόσμο ? Αφού δεν ξέρουμε τις ειδικές κτλ. κτλ. Αλλά αντί να γκρινιάξουμε για αυτό που ξέρουμε (Λουτράκι), γκρινιάζουμε για αυτό που υποθέτουμε (πως πάλι δεν θα βγει από Αττικοβοιωτία κτλ. κτλ. και μάλιστα τη στιγμή που η Ανίτα είπε πως θα πάει προς Λαμία...). Ε, αυτό είναι που κατακρίνω.
-
Nαι, αλλά εντελώς απλοικά, και τα προηγούμενα χρόνια που κάποιοι φοβόντουσαν πτώση της τηλεθέασης, πτώση της παρακολούθησης των SSS και των ειδικών, πτώση των συμμετοχών και πτώση των ενθουσιωδών σχολίων απο τους εμπλεκόμενους, δεν διαψεύστηκαν.
-
Εδώ θα είμαστε να σχολιάσουμε...
_
-
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως αναγορεύσαμε την Λαμία σαν παντοτινό κέντρο του αγώνα.
Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 το Ακρόπολις γινόταν στον Κιθαιρώνα. Μετά πήγε Λαμία. Τώρα πάει Λουτράκι.Ας βελτιωθεί ο ανταγωνισμός και οι συμμετοχές εργοστασιακών ομάδων και δεν θα έχει καμία σημασία που θα γίνεται.
-
Αντικειμενικά ως ΚΕΝΤΡΟ, το Λουτράκι είναι καλύτερο λόγω εγγύτητας με την Πάτρα και την Αθήνα, λόγω καλύτερων ξενοδοχείων, 'γκλαμουριάς' στο καζίνο, κλπ.
Αλλά από τη σκοπιά του θεατή, παραμένω 'κολλημένος' στη Λαμία, και στο απίστευτο, 'σεμιναριακό' Ακρόπολις του 2005.
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Nαι, αλλά εντελώς απλοικά, και τα προηγούμενα χρόνια που κάποιοι φοβόντουσαν πτώση της τηλεθέασης, πτώση της παρακολούθησης των SSS και των ειδικών, πτώση των συμμετοχών και πτώση των ενθουσιωδών σχολίων απο τους εμπλεκόμενους, δεν διαψεύστηκαν.Τώρα εσύ πραγματικά νομίζεις ότι η πτώση της τηλεθέασης, παρακολούθησης και των συμμετοχών έχει να κάνει με την απομάκρυνση του αγώνα από τη Λαμία ή αστειεύεσαι;
-
Δυστυχώς το αποτέλεσμα του που θα γίνει κρίθηκε μόνο από οικονομικούς παράγοντες (βλέπε ΚΑΖΙΝΟ-είναι πολλά τα λεφτάααααα)! Κανένα ενδιαφέρον για τη προβολή του τόπου...Κανένα ενδιαφέρον για το να γυρίσει ο κόσμος στις ειδικές...Κρίμα που οι 'ασυμβίβαστοί' 4T και οι 'ασυμβίβαστες' Τεχνικές εκδόσεις βλέπω ότι παίρνουν μέρος σε αυτό το πανηγυράκι...Τα ίδια χάλια με την πολιτική και στους αγώνες αυτοκινήτου!!!
-
Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτισαμε!
Καθίστε να δούμε τον αγώνα και κρίνουμε. Το έγραψαν κι άλλοι πιο πριν.
Όσο για τους θεατές. Ήδη από πέρυσι είχε αρκετό κόσμο. -
Πάντως πολλά είναι τα πράγματα για τα οποία δεσμεύονται οι τοπικοί και μου φαίνεται ότι χρειάζεται πολύ δουλειά και διάθεση για να γίνουν...
Μακάρι βέβαια να υπάρχει ουσιαστικό ενδιαφέρον για τον αγώνα και να μην είναι πυροτέχνημα...
EDIT: Νομίζω όμως ότι πρώτη φορά φέτος υπάρχει τέτοια πληροφόρηση από τόσο νωρίς.
Όπως και να έχει το rally.gr > Ράλλυ Ακρόπολις: H πρόταση του Λουτρακίου! εκτυπώθηκε σε .pdf και βάζουμε και ένα REMINDER για να δούμε τι περιμέναμε και είδαμε το 2009..._
_
-
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Nαι, αλλά εντελώς απλοικά, και τα προηγούμενα χρόνια που κάποιοι φοβόντουσαν πτώση της τηλεθέασης, πτώση της παρακολούθησης των SSS και των ειδικών, πτώση των συμμετοχών και πτώση των ενθουσιωδών σχολίων απο τους εμπλεκόμενους, δεν διαψεύστηκαν.
Τώρα εσύ πραγματικά νομίζεις ότι η πτώση της τηλεθέασης, παρακολούθησης και των συμμετοχών έχει να κάνει με την απομάκρυνση του αγώνα από τη Λαμία ή αστειεύεσαι;
Οσον αφορά τις Ελληνικές συμμετοχές, ναί 100%. Σε σχέση πάντα και με τις ειδικές της περιοχής της Λαμίας.
Για την παρακολούθηση ειδικών απο θεατές πάλι ναι, αλλά περισσότερο γιατί ήρθε στην Αθήνα και όχι γιατί έφυγε απο την Λαμία μόνον. Οποιαδήποτε αλλη μεγάλη επαρχιακή πόλη θα έφερνε καλύτερο αποτέλεσμα.
Τώρα για την τηλεθέαση, μάλλον ή έλλειψη ιδιαίτερου χαρακτήρα και ταυτότητας του αγώνα, μαζί με την πορεία του θεσμού γενικότερα. -
Διαβαζοντας την προταση του Λουτρακιου δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι δυνατο να περνα απαρατηρητο οτι ενα οργανο τοπικης αυτοδιοικησης κλεινει στο ονομα του αγωνα εμπορικες συμφωνιες με χορηγους, κολαει αφισες εκτος των οριων του και οργανωνει εκδηλωσεις με δικους του χορηγους επικοινωνιας. Αν αυτο θεωρειται σωστη εμπορικη και επικοινωνιακη εκμεταλευση του αγωνα, τοτε τι να πω.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως αναγορεύσαμε την Λαμία σαν παντοτινό κέντρο του αγώνα.
Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 το Ακρόπολις γινόταν στον Κιθαιρώνα. Μετά πήγε Λαμία. Τώρα πάει Λουτράκι.Ας βελτιωθεί ο ανταγωνισμός και οι συμμετοχές εργοστασιακών ομάδων και δεν θα έχει καμία σημασία που θα γίνεται.
+100000
Το πιο σωστο που γράφτηκε ως τωρα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Διαβαζοντας την προταση του Λουτρακιου δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι δυνατο να περνα απαρατηρητο οτι ενα οργανο τοπικης αυτοδιοικησης κλεινει στο ονομα του αγωνα εμπορικες συμφωνιες με χορηγους, κολαει αφισες εκτος των οριων του και οργανωνει εκδηλωσεις με δικους του χορηγους επικοινωνιας. Αν αυτο θεωρειται σωστη εμπορικη και επικοινωνιακη εκμεταλευση του αγωνα, τοτε τι να πω.+1000!
....ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ ΦΥΛΑΚΙ ΤΩ ΣΤΟΜΑΤΙ ΜΟΥ................!!! -
Ο χρήστης GF έγραψε:
Για την παρακολούθηση ειδικών απο θεατές πάλι ναι, αλλά περισσότερο γιατί ήρθε στην Αθήνα και όχι γιατί έφυγε απο την Λαμία μόνον. Οποιαδήποτε αλλη μεγάλη επαρχιακή πόλη θα έφερνε καλύτερο αποτέλεσμα.Μα για τον Αθηναιο θεατη του ραλυ Ακροπολις το Λουτρακι δεν ειναι επαρχιακη πολη. Δε θα κανονισει για τριημερη εκδρομη οπως εκανε με τη Λαμια. Οσοι απο Αθηνα πανε θα ξεκινανε απο τα σπιτια τους οπως γινοτανε και τα τρια τελευταια χρονια.
-
Ο χρήστης trifon έγραψε:
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως αναγορεύσαμε την Λαμία σαν παντοτινό κέντρο του αγώνα.
Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 το Ακρόπολις γινόταν στον Κιθαιρώνα. Μετά πήγε Λαμία. Τώρα πάει Λουτράκι.Ας βελτιωθεί ο ανταγωνισμός και οι συμμετοχές εργοστασιακών ομάδων και δεν θα έχει καμία σημασία που θα γίνεται.
+100000
Το πιο σωστο που γράφτηκε ως τωρα
Κανενας δεν ειχε κανει τη Λαμια υποχρεωτικο κεντρο του αγωνα, αν αυτό πιστευεται. Στη συνειδηση της πλειοψηφιας των θεατων η Λαμια ειναι το ραλυ Ακροπολις.
56o Rally Acropolis στο Λουτράκι