Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2008 - 11ος Γύρος Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2008 - 11ος Γύρος Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    WRC
    15
    49
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Πάμε πάλι σε χώμα! Η Ford με τον Hirvonen χρειάζεται νίκη για να υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα τίτλου στο 'οδηγών' αλλά και στο 'κατασκευαστών'

      http://www.rallynz.org.nz/

      Entry List http://www.rallynz.org.nz/images/storie ... d%20v1.pdf

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cmarin last edited by

        Πάμε πάλι σε χώμα! Η Ford με τον Hirvonen χρειάζεται νίκη για να υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα τίτλου στο 'οδηγών' αλλά και στο 'κατασκευαστών'

        http://www.rallynz.org.nz/

        Entry List http://www.rallynz.org.nz/images/storie ... d%20v1.pdf

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Πάμε πάλι σε χώμα! Η Ford με τον Hirvonen χρειάζεται νίκη για να υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα τίτλου στο 'οδηγών' αλλά και στο 'κατασκευαστών'

          http://www.rallynz.org.nz/

          Entry List http://www.rallynz.org.nz/images/storie ... d%20v1.pdf

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Μόνη ελπίδα για τους Ford-boys να κερδίσουν στον αγώνα είναι να βάλουν τον Γάλλο να ξεκινάει πρώτος όλες τις ημέρες, μήπως και επωφεληθούν από το καθάρισμα του δρόμου, αν αυτός είναι στεγνός βέβαια. Από κει και πέρα, ο Atkinson αναμένεται δυνατός και ίσως διεκδικήσει podium, ενώ ενδιαφέρον θα έχουν και οι επιδόσεις των Duval και Aava, όπως επίσης και η μάχη στο Ν με πολλούς διεκδικητές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dim8 last edited by

              αποτελεσματα σεικνταουν

              http://www.chrissport.co.nz/results/200 ... edown2.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                28 δευτ. έχει διαφορά ο Μίκο από τον Loeb μετά την ποινή των 30 δευτ του δεύτερα στην εκκίνηση της ειδικής. ακολουθεί ο Sordo πήρε 1 εκ/δευτ από τον Λατ, που έκοψε στην τελευταία για να είναι πίσω από τον Λεμπ. για να δούμε αύριο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  28 δευτ. έχει διαφορά ο Μίκο από τον Loeb μετά την ποινή των 30 δευτ του δεύτερα στην εκκίνηση της ειδικής. ακολουθεί ο Sordo πήρε 1 εκ/δευτ από τον Λατ, που έκοψε στην τελευταία για να είναι πίσω από τον Λεμπ. για να δούμε αύριο.

                  Και βέβαια δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον Loeb και τη Citroen για τη σκηνοθετημένη βλάβη της C4 πριν την εκκίνηση της 6ης ειδικής ή για το ότι ο αισθητήρας του GPS του Seb δεν δούλεψε στο 2ο loop με αποτέλεσμα να μην βλέπουν τα split του θεατές και αντίπαλοι, ούτε βέβαια τον Latvala που έκοψε για να βρεθεί πίσω από τον Γάλλο.
                  Μπορεί όμως να πει με βεβαιότητα ότι η επαναφορά του συστήματος σειράς εκκίνησης στη μορφή που είχε πριν κάποια χρόνια απέτυχε παταγωδώς με αρνητικές επιπτώσεις στο άθλημα... Πρέπει να βρεθεί λύση για την επόμενη χρονιά (τροποποιημένο το περσινό σύστημα π.χ.) γιατί δεν πάει άλλο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                    Πρέπει να βρεθεί λύση για την επόμενη χρονιά (τροποποιημένο το περσινό σύστημα π.χ.) γιατί δεν πάει άλλο...

                    Οπωσδήποτε χρειάζεται αλλαγή. Εφόσον η σειρά εκκίνησης παίζει ρόλο και στο χώμα καθοριστικό, το υπάρχον σύστημα επιτρέπει διάφορες τέτοιες ενέργειες, που ίσως αλλάζουν και αποτελέσματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sp0 last edited by

                      Μήπως τα 30' παραέιναι πολλά όμως...θα δείξει..πάλι ξενύχτι σήμερα!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        og2002gr last edited by

                        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                        Και βέβαια δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον Loeb και τη Citroen για τη σκηνοθετημένη βλάβη της C4 πριν την εκκίνηση της 6ης ειδικής ή για το ότι ο αισθητήρας του GPS του Seb δεν δούλεψε στο 2ο loop με αποτέλεσμα να μην βλέπουν τα split του θεατές και αντίπαλοι, ούτε βέβαια τον Latvala που έκοψε για να βρεθεί πίσω από τον Γάλλο.
                        Μπορεί όμως να πει με βεβαιότητα ότι η επαναφορά του συστήματος σειράς εκκίνησης στη μορφή που είχε πριν κάποια χρόνια απέτυχε παταγωδώς με αρνητικές επιπτώσεις στο άθλημα... Πρέπει να βρεθεί λύση για την επόμενη χρονιά (τροποποιημένο το περσινό σύστημα π.χ.) γιατί δεν πάει άλλο...

                        Σκηνοθετημενη;; Ακομα και ο Hirvo ειπε οτι δεν ειδε τπτ μεμπτο..
                        Αρχισε και η Citroen λοιπον τις π*%στιες..να δω τωρα τι θα πει ο συμφορουμιτης seb

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dim8 last edited by

                          ειπαμε ειναι ο καλυτερος και δεν χρειαζεται π@υστιες!!
                          μην τα ξαναλεμε!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citrovag last edited by

                            Τα μεχρι στιγμης αποτελεσματα...

                            3
                            Mikko HIRVONEN
                            M
                            1:34:44.3
                            0.0
                            0.0

                            1
                            Sebastien LOEB
                            M
                            1:35:12.1
                            +27.8
                            +27.8

                            2
                            Dani SORDO
                            M
                            1:35:14.3
                            +2.2
                            +30.0

                            4
                            Jari-Matti LATVALA
                            M
                            1:35:14.4
                            +0.1
                            +30.1

                            7
                            Francois DUVAL
                            M
                            1:36:12.2
                            +57.8
                            +1:27.9

                            14
                            Urmo AAVA

                            1:36:45.6
                            +33.4
                            +2:01.3

                            5
                            Petter SOLBERG
                            M
                            1:37:10.1
                            +24.5
                            +2:25.8

                            12
                            Per-Gunnar ANDERSSON
                            M
                            1:37:34.8
                            +24.7
                            +2:50.5

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              citrovag last edited by

                              ss8
                              1.
                              3
                              Mikko HIRVONEN
                              M
                              1:44:58.4
                              0.0
                              0.0

                              1
                              Sebastien LOEB
                              M
                              1:45:18.7
                              +20.3
                              +20.3

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                                Μήπως τα 30' παραέιναι πολλά όμως...θα δείξει..πάλι ξενύχτι σήμερα!!

                                Καθόλου πολλά αν αναλογιστείς πως υπάρχουν περισσότερα από 120 χιλιόμετρα φρέσκων ειδικών τη 2η μέρα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα του 2ου να κόψει για να ξεκινάει και την 3η μέρα 2ος...

                                Ήδη μετά τις 3 πρώτες ειδικές της 2ης ημέρας η διαφορά του Hirvo από τον Seb έπεσε στα 6,8 δευτερόλεπτα ενώ ακολουθούν και 2 30αρες ειδικές 'φρέσκες'. Από την άλλη καραδοκεί και ο Latvala που είναι 14 δευτερόλεπτα πίσω οπότε όλα είναι πιθανά ελέω τακτικών βέβαια και όχι μάχης στα ίσα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  og2002gr last edited by

                                  Φυσικα δινεται η ευκαιρια τωρα στον Miko να ξεκινησει ακομα και 3ος την τελευταια μερα και οι τακτικες καλα κρατουν. Τελικα δεν εχει και πολυ σημασια να ξεκινας 1ος την δευτερη μερα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
                                    Φυσικα δινεται η ευκαιρια τωρα στον Miko να ξεκινησει ακομα και 3ος την τελευταια μερα και οι τακτικες καλα κρατουν. Τελικα δεν εχει και πολυ σημασια να ξεκινας 1ος την δευτερη μερα...

                                    Μα πώς δεν έχει σημασία; Αυτός που ξεκινάει 1ος τη 2η μέρα ελέγχεται από όλους τους άλλους με αποτέλεσμα να τον αφήσουν να ξεκινάει 1ος και την 3η μέρα...
                                    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θυσιάστηκε ο Latvala. Ο Φινλανδός δεν έκοψε στην τελευταία ειδική για να μπορέσει να παλέψει τον Loeb o ομόσταυλος του. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, όπως θα έκανε ο καθένας, έκοψε ρυθμό για να τον περάσει ο Hirvonen στην τελευταία ειδική.
                                    Με αυτά τα δεδομένα ακόμη και ο Sordo έχει ελπίδες για νίκη!

                                    1. Latvala
                                    2. Hirvonen +9,3
                                    3. Loeb +13,3
                                    4. Sordo +15,7

                                    Έστω κι έτσι, θα έχουμε πραγματική μάχη την τρίτη μέρα του αγώνα, με το πλεονέκτημα βέβαια στα Citroen, που θα ξεκινήσουν από την 3η και 4η θέση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      og2002gr last edited by

                                      Το ξεφτιλισανε τελειως...αλλα αφου βρισκουν και τα κανουν...
                                      Οπως ειδες Χαρη δεν ειχε και τοσο σημασια ποιος ξεκιναει πρωτος την 2η μερα, αφου ακομη υπαρχουν περιθωρια για μαγειρεματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tazz last edited by

                                        Εντάξει, τα κατάφεραν και το ξεπάστρεψαν το sport οι κύριοι της FIA.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Για το σύστημα της σειράς εκκίνησης που επανάφεραν:

                                          _

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            og2002gr last edited by

                                            H αληθεια ειναι οτι καταφεραν το στοχο τους και εχουν δωσει νεο ενδιαφερον με 4 'θεωρητικα' διεκδικητες.
                                            Με το περσινο συστημα ο Loeb θα ηταν 1 λεπτο μπροστα και ο Sordo 2-3 λεπτα πισω.

                                            Μπρος γκρεμος...

                                            Τι αλλες λυσεις υπαρχουν;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr