-
Πάμε πάλι σε χώμα! Η Ford με τον Hirvonen χρειάζεται νίκη για να υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα τίτλου στο 'οδηγών' αλλά και στο 'κατασκευαστών'
Entry List http://www.rallynz.org.nz/images/storie ... d%20v1.pdf
-
Πάμε πάλι σε χώμα! Η Ford με τον Hirvonen χρειάζεται νίκη για να υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα τίτλου στο 'οδηγών' αλλά και στο 'κατασκευαστών'
Entry List http://www.rallynz.org.nz/images/storie ... d%20v1.pdf
-
Πάμε πάλι σε χώμα! Η Ford με τον Hirvonen χρειάζεται νίκη για να υπάρχει έστω και μικρή ελπίδα τίτλου στο 'οδηγών' αλλά και στο 'κατασκευαστών'
Entry List http://www.rallynz.org.nz/images/storie ... d%20v1.pdf
-
Μόνη ελπίδα για τους Ford-boys να κερδίσουν στον αγώνα είναι να βάλουν τον Γάλλο να ξεκινάει πρώτος όλες τις ημέρες, μήπως και επωφεληθούν από το καθάρισμα του δρόμου, αν αυτός είναι στεγνός βέβαια. Από κει και πέρα, ο Atkinson αναμένεται δυνατός και ίσως διεκδικήσει podium, ενώ ενδιαφέρον θα έχουν και οι επιδόσεις των Duval και Aava, όπως επίσης και η μάχη στο Ν με πολλούς διεκδικητές.
-
αποτελεσματα σεικνταουν
http://www.chrissport.co.nz/results/200 ... edown2.htm
-
28 δευτ. έχει διαφορά ο Μίκο από τον Loeb μετά την ποινή των 30 δευτ του δεύτερα στην εκκίνηση της ειδικής. ακολουθεί ο Sordo πήρε 1 εκ/δευτ από τον Λατ, που έκοψε στην τελευταία για να είναι πίσω από τον Λεμπ. για να δούμε αύριο.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
28 δευτ. έχει διαφορά ο Μίκο από τον Loeb μετά την ποινή των 30 δευτ του δεύτερα στην εκκίνηση της ειδικής. ακολουθεί ο Sordo πήρε 1 εκ/δευτ από τον Λατ, που έκοψε στην τελευταία για να είναι πίσω από τον Λεμπ. για να δούμε αύριο.Και βέβαια δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον Loeb και τη Citroen για τη σκηνοθετημένη βλάβη της C4 πριν την εκκίνηση της 6ης ειδικής ή για το ότι ο αισθητήρας του GPS του Seb δεν δούλεψε στο 2ο loop με αποτέλεσμα να μην βλέπουν τα split του θεατές και αντίπαλοι, ούτε βέβαια τον Latvala που έκοψε για να βρεθεί πίσω από τον Γάλλο.
Μπορεί όμως να πει με βεβαιότητα ότι η επαναφορά του συστήματος σειράς εκκίνησης στη μορφή που είχε πριν κάποια χρόνια απέτυχε παταγωδώς με αρνητικές επιπτώσεις στο άθλημα... Πρέπει να βρεθεί λύση για την επόμενη χρονιά (τροποποιημένο το περσινό σύστημα π.χ.) γιατί δεν πάει άλλο... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Πρέπει να βρεθεί λύση για την επόμενη χρονιά (τροποποιημένο το περσινό σύστημα π.χ.) γιατί δεν πάει άλλο...Οπωσδήποτε χρειάζεται αλλαγή. Εφόσον η σειρά εκκίνησης παίζει ρόλο και στο χώμα καθοριστικό, το υπάρχον σύστημα επιτρέπει διάφορες τέτοιες ενέργειες, που ίσως αλλάζουν και αποτελέσματα.
-
Μήπως τα 30' παραέιναι πολλά όμως...θα δείξει..πάλι ξενύχτι σήμερα!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Και βέβαια δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς τον Loeb και τη Citroen για τη σκηνοθετημένη βλάβη της C4 πριν την εκκίνηση της 6ης ειδικής ή για το ότι ο αισθητήρας του GPS του Seb δεν δούλεψε στο 2ο loop με αποτέλεσμα να μην βλέπουν τα split του θεατές και αντίπαλοι, ούτε βέβαια τον Latvala που έκοψε για να βρεθεί πίσω από τον Γάλλο.
Μπορεί όμως να πει με βεβαιότητα ότι η επαναφορά του συστήματος σειράς εκκίνησης στη μορφή που είχε πριν κάποια χρόνια απέτυχε παταγωδώς με αρνητικές επιπτώσεις στο άθλημα... Πρέπει να βρεθεί λύση για την επόμενη χρονιά (τροποποιημένο το περσινό σύστημα π.χ.) γιατί δεν πάει άλλο...Σκηνοθετημενη;; Ακομα και ο Hirvo ειπε οτι δεν ειδε τπτ μεμπτο..
Αρχισε και η Citroen λοιπον τις π*%στιες..να δω τωρα τι θα πει ο συμφορουμιτης seb -
ειπαμε ειναι ο καλυτερος και δεν χρειαζεται π@υστιες!!
μην τα ξαναλεμε!!!! -
Τα μεχρι στιγμης αποτελεσματα...
3
Mikko HIRVONEN
M
1:34:44.3
0.0
0.01
Sebastien LOEB
M
1:35:12.1
+27.8
+27.82
Dani SORDO
M
1:35:14.3
+2.2
+30.04
Jari-Matti LATVALA
M
1:35:14.4
+0.1
+30.17
Francois DUVAL
M
1:36:12.2
+57.8
+1:27.914
Urmo AAVA1:36:45.6
+33.4
+2:01.35
Petter SOLBERG
M
1:37:10.1
+24.5
+2:25.812
Per-Gunnar ANDERSSON
M
1:37:34.8
+24.7
+2:50.5 -
ss8
1.
3
Mikko HIRVONEN
M
1:44:58.4
0.0
0.01
Sebastien LOEB
M
1:45:18.7
+20.3
+20.3 -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Μήπως τα 30' παραέιναι πολλά όμως...θα δείξει..πάλι ξενύχτι σήμερα!!Καθόλου πολλά αν αναλογιστείς πως υπάρχουν περισσότερα από 120 χιλιόμετρα φρέσκων ειδικών τη 2η μέρα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα του 2ου να κόψει για να ξεκινάει και την 3η μέρα 2ος...
Ήδη μετά τις 3 πρώτες ειδικές της 2ης ημέρας η διαφορά του Hirvo από τον Seb έπεσε στα 6,8 δευτερόλεπτα ενώ ακολουθούν και 2 30αρες ειδικές 'φρέσκες'. Από την άλλη καραδοκεί και ο Latvala που είναι 14 δευτερόλεπτα πίσω οπότε όλα είναι πιθανά ελέω τακτικών βέβαια και όχι μάχης στα ίσα!
-
Φυσικα δινεται η ευκαιρια τωρα στον Miko να ξεκινησει ακομα και 3ος την τελευταια μερα και οι τακτικες καλα κρατουν. Τελικα δεν εχει και πολυ σημασια να ξεκινας 1ος την δευτερη μερα...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Φυσικα δινεται η ευκαιρια τωρα στον Miko να ξεκινησει ακομα και 3ος την τελευταια μερα και οι τακτικες καλα κρατουν. Τελικα δεν εχει και πολυ σημασια να ξεκινας 1ος την δευτερη μερα...Μα πώς δεν έχει σημασία; Αυτός που ξεκινάει 1ος τη 2η μέρα ελέγχεται από όλους τους άλλους με αποτέλεσμα να τον αφήσουν να ξεκινάει 1ος και την 3η μέρα...
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θυσιάστηκε ο Latvala. Ο Φινλανδός δεν έκοψε στην τελευταία ειδική για να μπορέσει να παλέψει τον Loeb o ομόσταυλος του. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, όπως θα έκανε ο καθένας, έκοψε ρυθμό για να τον περάσει ο Hirvonen στην τελευταία ειδική.
Με αυτά τα δεδομένα ακόμη και ο Sordo έχει ελπίδες για νίκη!- Latvala
- Hirvonen +9,3
- Loeb +13,3
- Sordo +15,7
Έστω κι έτσι, θα έχουμε πραγματική μάχη την τρίτη μέρα του αγώνα, με το πλεονέκτημα βέβαια στα Citroen, που θα ξεκινήσουν από την 3η και 4η θέση.
-
Το ξεφτιλισανε τελειως...αλλα αφου βρισκουν και τα κανουν...
Οπως ειδες Χαρη δεν ειχε και τοσο σημασια ποιος ξεκιναει πρωτος την 2η μερα, αφου ακομη υπαρχουν περιθωρια για μαγειρεματα. -
Εντάξει, τα κατάφεραν και το ξεπάστρεψαν το sport οι κύριοι της FIA.
-
Για το σύστημα της σειράς εκκίνησης που επανάφεραν:
_
-
H αληθεια ειναι οτι καταφεραν το στοχο τους και εχουν δωσει νεο ενδιαφερον με 4 'θεωρητικα' διεκδικητες.
Με το περσινο συστημα ο Loeb θα ηταν 1 λεπτο μπροστα και ο Sordo 2-3 λεπτα πισω.Μπρος γκρεμος...
Τι αλλες λυσεις υπαρχουν;
WRC 2008 - 11ος Γύρος Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας