-
Ξέρει κανείς με τι πίεση δουλεύει με ή χωρίς λειτουργία SPORT?
-
Ξέρει κανείς με τι πίεση δουλεύει με ή χωρίς λειτουργία SPORT?
-
Ξέρει κανείς με τι πίεση δουλεύει με ή χωρίς λειτουργία SPORT?
-
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Ξέρει κανείς με τι πίεση δουλεύει με ή χωρίς λειτουργία SPORT?ενώ παντού βρίσκει κανείς την ροπή και τις στροφες στις οποίες βγαίνει, δεν αναφέρεται πουθενά η πίεση ... ρώτησα όμως ένα αγγλικό site για punto funs και λογικά θα μας απαντήσει κάποια στιγμή. Έτσι με έχουν συνηθήσει τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Ξέρει κανείς με τι πίεση δουλεύει με ή χωρίς λειτουργία SPORT?
ενώ παντού βρίσκει κανείς την ροπή και τις στροφες στις οποίες βγαίνει, δεν αναφέρεται πουθενά η πίεση ... ρώτησα όμως ένα αγγλικό site για punto funs και λογικά θα μας απαντήσει κάποια στιγμή. Έτσι με έχουν συνηθήσει τουλάχιστον.
Σ'ευχαριστώ. Περιμένω..
-
δεν είμασταν τυχεροί... από οτι μου είπε και ο άγγλος η φίατ δεν έχει ανακοινώσει τέτοιου έιδους προδιαγραφές
αλλά έχω σκεφτεί άλλη μια πηγή. Γνωστός μου που έχει ομάδα αγωνιστική στην αγγλία με αλφα ρομέο μπορεί να ξέρει ή να μάθει...
ρωτάω και επανέρχομαι
-
Δεν μπορεί κάποιος θα έχει βάλει κανένα μπαρόμετρο....
-
λοιπόν, ρώτησα. Θα ετοιμάσει αυτοκίνητο για test drive σε συνεργάτη αντιπρόσωπο οπότε θα πρέπει να μάθει και την πίεση όσο εξιλίσει το πρόγραμμα...
Άντε, να δούμε και πόσο πάει σε μετατροπή!
-
1.3 bar overboost από το site της Fiat.
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=138&carid=100
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
1.3 bar overboost από το site της Fiat.http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=138&carid=100
που το βρήκες γραμμένο το 1,3 overboost; το μόνο που μπόρεσα να βρώ είναι ένα γράφημα απο καμπύλες που κυμένονται από 1100mmbar έως 2400mmbar μεταξύ 1000 και 3000 στροφών του κινητήρα!! πάντως από έρευνα με έσκισες
-
Στο link που έβαλα αν πατήσεις εκεί που λέει turbo το έγραφε πριν κανα μήνα. Τώρα προφανώς έχει πρόβλημα το site της Fiat για αυτό και βγάζει κάτι ακαταλλαβίστικους κώδικες java. Επειδή το έχω αυτό το αμάξι και το είχα ψάξει πολύ το θέμα για αυτό και απάντησα. Στο επίσημο site της Fiat το είδα δεν το έβγαλα από το μυαλό μου.
-
http://www.autobild.de/artikel/test-fia ... 11507.html
Der IHI-Turbolader presst die Luft mit 1.0 Bar in die Brennräume, im Sport-Modus erhöht er per Overboost das Drehmoment.
The IHI turbochargers presses air with 1.0 bar into the combustion chambers, in the sport mode increases it by Overboost the torque.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
http://www.autobild.de/artikel/test-fiat-bravo-1.4-t-jet_411507.html' target='_blankDer IHI-Turbolader presst die Luft mit 1.0 Bar in die Brennräume, im Sport-Modus erhöht er per Overboost das Drehmoment.
The IHI turbochargers presses air with 1.0 bar into the combustion chambers, in the sport mode increases it by Overboost the torque.
πιό λογικό ακούγεται το 1μπαρ... αλλά τί σημαίνει overboost the torque? πότε θα μάθουν αγγλικά αυτοί οι γερμανοί? ή, τέλος πάντων οποιαδίποτε άλλη γλώσσα
φίλε nikolas87 δεν αμφισβήτησα ότι το είδες, αφού σου έδωσα και συγχαρητήρια για την έρευνα. Απλά δεν το βρήκα μετά εγώ και παραξενεύτηκα. That's all folks! Πάντως με το που μάθω από αγγλία εγώ θα το γράψω εδώ.
-
Είναι μετάφραση από το babelfish .
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πιό λογικό ακούγεται το 1μπαρ... αλλά τί σημαίνει overboost the torque? πότε θα μάθουν αγγλικά αυτοί οι γερμανοί? ή, τέλος πάντων οποιαδίποτε άλλη γλώσσα
Και γιατί να μάθουν οι Γερμανοί τη γλώσσα των πηθίκων?
Υπάρχει λόγος? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
πιό λογικό ακούγεται το 1μπαρ... αλλά τί σημαίνει overboost the torque? πότε θα μάθουν αγγλικά αυτοί οι γερμανοί? ή, τέλος πάντων οποιαδίποτε άλλη γλώσσα
Και γιατί να μάθουν οι Γερμανοί τη γλώσσα των πιθήκων?
Υπάρχει λόγος? -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
πιό λογικό ακούγεται το 1μπαρ... αλλά τί σημαίνει overboost the torque? πότε θα μάθουν αγγλικά αυτοί οι γερμανοί? ή, τέλος πάντων οποιαδίποτε άλλη γλώσσα
Και γιατί να μάθουν οι Γερμανοί τη γλώσσα των πιθήκων?
Υπάρχει λόγος?Οι Γερμαναράδες αποκαλούν την αγγλικήν ως 'γλώσσα των γουρουνιών' για όσους δεν ξέρουν.
Και δεν έχουν κι άδικο εδώ που τα λέμε.
Ολο το λεξιλόγιό τους είναι καμιά 200αριά λέξεις.
Για να βγάλεις νόημα στην αγγλική πρέπει να διαβάσεις όλη την πρόταση και να ξέρεις την συγκεκριμένη στιγμή για τι πράγμα μιλάμε.
Σε καμιά περίπτωση δε φτάνει (είπαμε, η ελληνική είναι η μητήρ όλων) το συντακτικό και τον πλούτο και την σαφήνεια της Γερμανικής.
Ουτε μπορώ να καταλάβω την αδερφίστικη προφορά και παρανόηση των λέξεων όπως πχ Kw (Κέι Ντάμπλγιου ) αντί του σαφέστατου Κα Βε ,και πάει λέγοντας.Επειδή είμαστε οφ τόπικ να επισημάνω και το ουσιώδες της γλωσσικής υπόθεσης.
Οι Γερμανοί ορίζουν εδώ και δεκαετίες το μηχανολογικό κομμάτι και θέτουν τα στάνταρ στις εξελίξεις.
Δεν έχουν ανάγκη να μάθουν (και καλά κάνουν όπως και οι Γάλλοι απ την άλλοι) κανενός την γλώσσα.
Στη δική τους γλώσσα βγήκε πχ το K-Jetronik,δικής τους έμπνευσης και τεχνολογίας ήταν δε θα βγάλουν τις διαφάνειες στα αγγλικά.
Οι άγγλοι έχουν την ανάγκη να το μάθουν ας μάθουν αυτοί Γερμανικά.
Απ την άλλοι εμείς επειδή δεν μπορούμε να βγάλουμε ούτε σούβλες για αρνιά αξιόπιστες ακολουθούμε το βοσκό. -
τότε φίλε ασ χρησιμοποιούσαν την γλώσσα τους οι όποιοι όποιοι γράψανε το ημι-αγγλικό verboost the torque
πέρα από αυτά, γνωρίζω γερμανικά και πράγματι η γραμματική τους είναι παραπλήσια σε δυσκολία της δικής μας...
βέβαια, βέβαια οι περισότεροι στον κόσμο χρησιμοποιούν μιαν άλλη απλή και φτωχή γλώσσα, τη λατινική (latin american που λένε) ενώ ουδείς την ελληνική τώρα πια. Κάποτε είχε τισ δώξες της και η δική μας αλλά ψήφισαν άλλη για παγκόσμια!
πίσω στο θέμα μας όμως, το T-Jet (αγγλικό και αυτό να πάρει) τελκά θα μάθουμε πόσο πάει; γιατί τα γουρούνια διασυνδέσεις μου στην αγγλία δεν θα ξέρουν να μου μιλήσουν
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
[...]
Ολο το λεξιλόγιό τους [των αγγλικών] είναι καμιά 200αριά λέξεις.[...]Το να λες πως τα Αγγλικά έχουν φτωχό λεξιλόγιο, είναι το λίγοτερο ατυχέστατο.
Παίζει και να είναι η γλώσσα με το πλουσιότερο λεξιλόγιο... -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
[...]
Ολο το λεξιλόγιό τους [των αγγλικών] είναι καμιά 200αριά λέξεις.[...]Το να λες πως τα Αγγλικά έχουν φτωχό λεξιλόγιο, είναι το λίγοτερο ατυχέστατο.
Παίζει και να είναι η γλώσσα με το πλουσιότερο λεξιλόγιο...Θα αστειεύεσαι φυσικά.
Πίεση Fiat Bravo TJET 150ps