Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματικά φρένα Opel Corsa D
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προβληματικά φρένα Opel Corsa D
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stevest last edited by

      Έχω ένα corsa D 1.4 την σπορ έκδοση.Το αυτοκίνητο έχει περίπου 25000 χιλιόμετρα εμφανίζοντας όμως ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα από τα 15000 χιλιόμετρα κ μετά.Σε κάθε απλό φρενάρισμα με 120 km/h έτρεμε το τιμόνι του αυτοκινήτου και το πεντάλ του φρένου(δεν ήταν το ABS) σιγά σιγά το φαινόμενο αυτό άρχισα να το παρατηρώ ακόμη και όταν φρέναρα με χαμηλότερες ταχύτητες για να σταματήσω σε κάποιο φανάρι.Επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της opel και μου είπαν πως πιθανότατα έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες και γι αυτό το λόγο το αυτοκίνητο εμφανίζει την εν λόγω συμπεριφορά.Οι λόγοι που δημιουργήθηκε το πρόβλημα θεώρησαν πως ήταν δικός μου λανθασμένος χειρισμός(φρέναρισμα σε νερά με ζεστά φρένα,φρενάρισμα σε μεγάλη λακούβα)...Το πρόβλημα αυτό όμως όπως φαίνεται δεν το έχει μόνο το δικό μου αυτοκίνητο καθώς σε πολλά άλλα Corsa D 1,4 απο το Ελληνικό club-corsa έχει δημιουργηθεί δείγμα του ότι οφείλεται σε αστοχία υλικου της Οπελ η τέλος πάντων σε κάποιο πρόβλημα στο σύστημα φρένων του καινούργιου corsa...
      Επόμενως νομίζω ότι ένα προόβλημα το οποίο δεν δημιουργείται μονάχα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί πρόβλημα του μοντέλου.Τι πιστεύετε οτί μπορούμε να κάνουμε για να δωθεί μια επίσημη απάντηση εφόσον κανένα συνεργείο δεν αναφέρει ξεκάθαρα τι φταίει παρα μόνο γίνονται υποθέσεις...Σε άλλα έχουμε ακούσει για τους δίσκους σε άλλα ότι έχουν πρόβλημα τα ρουλεμάν των δίσκων..

      Εμένα μου είπαν ότι φταίνε τα τακάκια,τα αλλάξαμε εκτός εγγύησης προφανώς επειδή είναι αναλώσιμο υλικό και για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα δεν είχα πρόβλημα.Μετά άρχισαν πάλι τα ίδια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stevest last edited by

        Έχω ένα corsa D 1.4 την σπορ έκδοση.Το αυτοκίνητο έχει περίπου 25000 χιλιόμετρα εμφανίζοντας όμως ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα από τα 15000 χιλιόμετρα κ μετά.Σε κάθε απλό φρενάρισμα με 120 km/h έτρεμε το τιμόνι του αυτοκινήτου και το πεντάλ του φρένου(δεν ήταν το ABS) σιγά σιγά το φαινόμενο αυτό άρχισα να το παρατηρώ ακόμη και όταν φρέναρα με χαμηλότερες ταχύτητες για να σταματήσω σε κάποιο φανάρι.Επισκέφθηκα μια αντιπροσωπεία της opel και μου είπαν πως πιθανότατα έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες και γι αυτό το λόγο το αυτοκίνητο εμφανίζει την εν λόγω συμπεριφορά.Οι λόγοι που δημιουργήθηκε το πρόβλημα θεώρησαν πως ήταν δικός μου λανθασμένος χειρισμός(φρέναρισμα σε νερά με ζεστά φρένα,φρενάρισμα σε μεγάλη λακούβα)...Το πρόβλημα αυτό όμως όπως φαίνεται δεν το έχει μόνο το δικό μου αυτοκίνητο καθώς σε πολλά άλλα Corsa D 1,4 απο το Ελληνικό club-corsa έχει δημιουργηθεί δείγμα του ότι οφείλεται σε αστοχία υλικου της Οπελ η τέλος πάντων σε κάποιο πρόβλημα στο σύστημα φρένων του καινούργιου corsa...
        Επόμενως νομίζω ότι ένα προόβλημα το οποίο δεν δημιουργείται μονάχα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί πρόβλημα του μοντέλου.Τι πιστεύετε οτί μπορούμε να κάνουμε για να δωθεί μια επίσημη απάντηση εφόσον κανένα συνεργείο δεν αναφέρει ξεκάθαρα τι φταίει παρα μόνο γίνονται υποθέσεις...Σε άλλα έχουμε ακούσει για τους δίσκους σε άλλα ότι έχουν πρόβλημα τα ρουλεμάν των δίσκων..

        Εμένα μου είπαν ότι φταίνε τα τακάκια,τα αλλάξαμε εκτός εγγύησης προφανώς επειδή είναι αναλώσιμο υλικό και για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα δεν είχα πρόβλημα.Μετά άρχισαν πάλι τα ίδια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr