-
Ας μην ξανανοίξει αυτή η συζήτηση: Εξάλλου μια πιθανή ποινή για το κόψιμο θα ακυρώσει ουσιαστικά και αυτή την κίνηση.
EDIT: Βγήκε η ποινή
-
Drive-through penalty
-
Ποινη για τον Hamilton.
-
Η απαγόρευση των εντολών κατά τη γνώμη μου είναι εντελώς αμφιλεγόμενη, και λάθος.
Εγώ σχολίασα απλώς την επιλογή της ομάδας να περάσει μπροστά τον ελαφρύτερο LH, που είναι η προφανής κίνηση.
Κατά τα άλλα, μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση που δεν άφησε αμέσως τον Vettel να περάσει
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η απαγόρευση των εντολών κατά τη γνώμη μου είναι εντελώς αμφιλεγόμενη, και λάθος.Εγώ σχολίασα απλώς την επιλογή της ομάδας να περάσει μπροστά τον ελαφρύτερο LH, που είναι η προφανής κίνηση.
Κατά τα άλλα, μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση που δεν άφησε αμέσως τον Vettel να περάσει
Σωστά...αλλά απαγορεύεται, όπως έχει απαγορευτεί και στη Ferrari και μάλιστα υπάρχει και ποινή.
Τέσπα...έφαγε τη ποινή τώρα και τέλος...
-
Έχει ΠΑΡΑ πολύ πλάκα που όταν κάνει κάτι η Ferrari o αγαπητός νικόλαος σκίζεται για να αποδείξει πόσο σωστό ήταν ενώ όταν το κάνει οποιαδήποτε άλλη ομάδα αρχίζει τους αφορισμούς. Θυμίζω περιπτώσεις για team orders, flexi-wings, o KR που στην McLaren ήταν ένας κουλός μεθύστακας ενώ στη Ferrari απέκτησε στόφα Πρωταθλητή κλπ...
Καλό Πάσχα νικόλαε...
-
Έλα τώρα κακιούλες
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχει ΠΑΡΑ πολύ πλάκα που όταν κάνει κάτι η Ferrari o αγαπητός νικόλαος σκίζεται για να αποδείξει πόσο σωστό ήταν ενώ όταν το κάνει οποιαδήποτε άλλη ομάδα αρχίζει τους αφορισμούς. Θυμίζω περιπτώσεις για team orders και flexi-wings...Καλό Πάσχα νικόλαε...
Καλά...μη κυνηγάς σκιές...έπρεπε να γίνει θέμα το team order ή όχι?
Έφαγε τη ποινή τώρα και τελείωσε και ίσως γιαυτό δεν έγινε θέμα.
Τι θα έλεγες όμως αν το έκανε η Ferrari και δεν έτρωγε ποινή?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχει ΠΑΡΑ πολύ πλάκα που όταν κάνει κάτι η Ferrari o αγαπητός νικόλαος σκίζεται για να αποδείξει πόσο σωστό ήταν ενώ όταν το κάνει οποιαδήποτε άλλη ομάδα αρχίζει τους αφορισμούς. Θυμίζω περιπτώσεις για team orders και flexi-wings...
Καλό Πάσχα νικόλαε...
Καλά...μη κυνηγάς σκιές...έπρεπε να γίνει θέμα το team order ή όχι?
Έφαγε τη ποινή τώρα και τελείωσε και ίσως γιαυτό δεν έγινε θέμα.
Τι θα έλεγες όμως αν το έκανε η Ferrari και δεν έτρωγε ποινή?
Αχ νικόλαε
Θα με αναγκάσεις να ψάχνω παλία σου ποστ (είσαι τυχερούλης που έκλεισε το φόρουμ του TFRC) και ειλικρινά δεν έχω ΚΑΘΟΛΟΥ χρόνο...
Αχ νικόλαε
-
Τέλος για τον Kimi, πρόβλημα λέει με την εξάτμιση.
Θα τερματίσει άραγε;
-
Αυτό βάζει το Massa στη πρώτη θέση για τη διεκδίκηση του τίτλου...
Πιο καλά να δω τον Ροβέρτο να το παίρνει παρά το jungle boy -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Τέλος για τον Kimi, πρόβλημα λέει με την εξάτμιση.Θα τερματίσει άραγε;
Μπα...εκτός αν τον βάλουν μέσα για πιτ.
Αν το κρίνουν επικίνδυνο παίζει και black-flag.
-
Υποθέτω ότι στο πιτ-στοπ θα προσπαθήσουν να το κόψουν με κάποιο τρόπο.
Κρίμα πάντως, ήταν σαφώς ταχύτερος του Massa και άξιζε να κερδίσει σήμερα
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Υποθέτω ότι στο πιτ-στοπ θα προσπαθήσουν να το κόψουν με κάποιο τρόπο.Κρίμα πάντως, ήταν σαφώς ταχύτερος του Massa και άξιζε να κερδίσει σήμερα
Ναι ρε γμτ!
Πάντως σαν να έχει ανεβάσει ρυθμό ο Κίμι. Στο 1.18.ψηλά γυρνάει ενώ πριν ήταν στο 1.19.
-
Ε, φαντάζομαι ότι προσπαθείς να μάθεις το πρόβλημα και να προσαρμόσεις την οδήγησή σου σε αυτό.
Θεωρητικά πάντως ο ΤΡούλι θα τον πιάσει περίπου 7-8 γύρους πριν το τέλος.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ε, φαντάζομαι ότι προσπαθείς να μάθεις το πρόβλημα και να προσαρμόσεις την οδήγησή σου σε αυτό.Θεωρητικά πάντως ο ΤΡούλι θα τον πιάσει περίπου 7-8 γύρους πριν το τέλος.
Χμ...1:17.8 ο Κίμι...λες να είναι ΟΚ?
-
Φαίνεται βρήκε ρυθμό και πάει γρήγορα τώρα. Αν μπορεί να το κρατήσει τότε δεν προλαβαίνει ο Τρούλι.
-
Και αν συνεχίσουμε έτσι θα έρθει το αναπόφευκτο ερώτημα: Θα ζητήσει η Ferrari από τον Massa να αφήσει τον KImi στον τελευταίο γύρο;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Και αν συνεχίσουμε έτσι θα έρθει το αναπόφευκτο ερώτημα: Θα ζητήσει η Ferrari από τον Massa να αφήσει τον KImi στον τελευταίο γύρο;Με τον Μάσσα να γυρίζει 1 δευτερόλεπτο ποιο γρήγορα από τον Κίμι...δε νομίζω.
Ο Κίμι γυρίζει σταθερά πλέον σε χρόνους 9ου.
-
Κάτι τέτοιο θα ήταν τουλάχιστον ατυχές (και δεν πρόκειται να συνεναίσει ο Massa)
Eπίσημο thread: GP Γαλλίας-Μagny Cours 2008