-
ΚΙΤ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΓΕΙΩΣΕΩΝ
Ο γιός μου Στέφανος το σαββάτο έφτιαξε με χαλκό 99.9% αυτό το κίτ των γειώσεων για το Starlet που αγόρασε, γιατί είχε άσχημα φώτα, δεν έπαιρνε εύκολα εμπρός, και έκανε μικροδιακοπές.
**Υλικά **
φέτα χαλκού Φ 80Χ20mm 99.9%
καλώδια χαλκού 99.9%
Ακροδέκτες χαλκού
Βίδες Μ8Χ20 μπρούτζινες
Ροδέλλες μπρούτζινες
Θερμοσυστελλόμενα άκρα για τους ακροδέκτεςΚαθάρισε στον τόρνο τον χαλκό, έκανε στη φρέζα το λοξό σκάψιμο, τις τρύπες και τα σπειρώματα, κόλλησε με κολλητήρι 60watt τους ακροδέκτες στα καλώδια, και έβαλε τα θερμοσυστελλόμενα.
Εχτές το πρωί το τοποθέτησε αντικαθιστώντας όλες τις αντίστοιχες εργοστασιακές γειώσεις της Τoyota, στις ίδιες θέσεις, και στα ίδια μήκη καλωδίων
Το αυτοκίνητο είχε πολύ αδύνατα φώτα, και ήθελε αρκετές μιζιές για να πάρε μπροστά, το βράδυ που γύρισε από την βόλτα μου είπε ότι το αυτοκίνητο παίρνει μόλις ακουμπήσει την μίζα, δεν κάνει διακοπές πια, και τα φώτα δυνάμωσαν πάρα πολύ, και φέγγουν σε πολύ μεγάλη απόσταση, και δεν έχουν σχέση με πρίν.
Μόλις βρώ καιρό θα φτιάξω τις γειώσεις σε όλα τα 21 που έχουμε, γιατί αυτοκίνητα πέραν των 5-6 χρόνων έχουν πολλά προβλήματα με τις γειώσεις, και τα 21 κοντεύουν να βγάλουν ηλικιακά το λύκειο και προβλέπεται να πάνε και πανεπιστήμιο, master, να διοριστούν μετά, καταλάβατε πόσο προβλέπεται να ζήσουν ακόμα.
Τα έτοιμα κιτ που κυκλοφορούν, εκτός του ότι είναι πανάκριβα, είναι από μπρούτζο που δεν έχει τόσο καλή αγωγιμότητα όσο ο καθαρός χαλκός, και αφού το κόστος του υλικού είναι το ίδιο, και η δουλειά η ίδια, προτιμήθηκε ο χαλκός.
-
ΚΙΤ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΓΕΙΩΣΕΩΝ
Ο γιός μου Στέφανος το σαββάτο έφτιαξε με χαλκό 99.9% αυτό το κίτ των γειώσεων για το Starlet που αγόρασε, γιατί είχε άσχημα φώτα, δεν έπαιρνε εύκολα εμπρός, και έκανε μικροδιακοπές.
**Υλικά **
φέτα χαλκού Φ 80Χ20mm 99.9%
καλώδια χαλκού 99.9%
Ακροδέκτες χαλκού
Βίδες Μ8Χ20 μπρούτζινες
Ροδέλλες μπρούτζινες
Θερμοσυστελλόμενα άκρα για τους ακροδέκτεςΚαθάρισε στον τόρνο τον χαλκό, έκανε στη φρέζα το λοξό σκάψιμο, τις τρύπες και τα σπειρώματα, κόλλησε με κολλητήρι 60watt τους ακροδέκτες στα καλώδια, και έβαλε τα θερμοσυστελλόμενα.
Εχτές το πρωί το τοποθέτησε αντικαθιστώντας όλες τις αντίστοιχες εργοστασιακές γειώσεις της Τoyota, στις ίδιες θέσεις, και στα ίδια μήκη καλωδίων
Το αυτοκίνητο είχε πολύ αδύνατα φώτα, και ήθελε αρκετές μιζιές για να πάρε μπροστά, το βράδυ που γύρισε από την βόλτα μου είπε ότι το αυτοκίνητο παίρνει μόλις ακουμπήσει την μίζα, δεν κάνει διακοπές πια, και τα φώτα δυνάμωσαν πάρα πολύ, και φέγγουν σε πολύ μεγάλη απόσταση, και δεν έχουν σχέση με πρίν.
Μόλις βρώ καιρό θα φτιάξω τις γειώσεις σε όλα τα 21 που έχουμε, γιατί αυτοκίνητα πέραν των 5-6 χρόνων έχουν πολλά προβλήματα με τις γειώσεις, και τα 21 κοντεύουν να βγάλουν ηλικιακά το λύκειο και προβλέπεται να πάνε και πανεπιστήμιο, master, να διοριστούν μετά, καταλάβατε πόσο προβλέπεται να ζήσουν ακόμα.
Τα έτοιμα κιτ που κυκλοφορούν, εκτός του ότι είναι πανάκριβα, είναι από μπρούτζο που δεν έχει τόσο καλή αγωγιμότητα όσο ο καθαρός χαλκός, και αφού το κόστος του υλικού είναι το ίδιο, και η δουλειά η ίδια, προτιμήθηκε ο χαλκός.
-
τι διατομη καλωδιου χρειαζονται οι γειωσεις?
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
τι διατομη καλωδιου χρειαζονται οι γειωσεις?Αντίστοιχο συνήθως με ότι έχει το αμάξι από το εργοστάσιο, πιο χοντρό είναι καλύτερο, ποτέ λεπτότερο και δεν αλλάζουμε ποτέ την θέση τους.
-
Για την ίδια διατομή προτιμάμε πολλά λεπτά κλωνία ή λιγότερα και παχύτερα;
-
Το ιδανικό καλώδιο είναι το μονόκλωνο. Αλλά στα αυτοκίνητα και σε ότι δεν είναι σταθερό, δεν προτίνεται. Η αιτία είναι ότι υπάρχουν κραδασμοί-συντονισμοί και το μονόκλωνο θα κοπεί. Αρα η απάντηση είναι 'καλώδιο αυτοκινήτου'...Έτσι θα το ζητήσεις σε καταστήματα ηλεκτρολογικού εξοπλισμού...και είναι πολύκλωνο, όπου οι κλώνοι του είναι αντίστοιχα χοντροί ανάλογα με την διατομή του καλωδίου.
Γειώσεις