-
Είχα πάει πρόσφατα σε για κάποια πραγματάκια σε ενα συνεργείο που εμπιστεύομαι 100%, τα παιδιά εκει ειναι άριστοι μηχανικοί, με έχουν βοηθήσει αρκετές φορές και τους γνωρίζω και προσωπικά.
Το αμάξι έπρεπε να ανέβει σε δικόλωνο ανυψωτικό.
Το θέμα ειναι οτι αφού τέλειωσε η δουλειά παρατήρησα το εξής.
Η Ρενώ στα τεχνικά έγγραφά της δηλώνει πως οταν σηκώνουμε το αμάξι με ανυψωτικό στο πίσω μέρος πρέπει να χρησιμοποιείται το εξής σημείο όπως φαίνεται στην εικόνα:
Αυτοί είχαν χρησιμοποιήσει αντι αυτού, τα σημεία που δένει ο πίσω άξονας στο αμάξωμα:
Το σχημα δε φαίνεται καλά, αλλα με το κόκκινο βέλος δείχνω το σημείο που έπιανε το 'χέρι' του ανυψωτικού.
Θυμόμουν απο τα τεχνικά έγγραφα που έχω διαβάσει πως υπήρχαν προειδοποιήσεις να ΜΗΝ χρησιμοποιείται ο πίσω άξονας ως σημείο στήριξης κατα την ανύψωση.
Το ανέφερα στους μηχανικούς εκεί οι οποίοι μου ειπαν πως τα συγκεκριμένα σημεία αφενός υπόκεινται σε μεγάλες δυνάμεις κατα την οδήγηση και αφετέρου τα πόδια του ανυψωτικού ηταν αρκετά πλατιά και ειχαν καλύμματα απο καουτσούκ στο σημείο που ερχόντουσαν σε επαφή με το μέταλλο.
Απλά μου κίνησε την περιέργεια το συγκεκριμένο θέμα και είπα να ρωτήσω τα μυαλά του 4Τφόρουμ να μου πούν εμπειρίες τους. Επίσης ειμαι ψείρας οποτε ηθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα μετα το jacking αυτό (ο πίσω άξονας ειναι νομίζω το πιο ακριβό ανταλλακτικό του μοντέλου αυτού).
-
Είχα πάει πρόσφατα σε για κάποια πραγματάκια σε ενα συνεργείο που εμπιστεύομαι 100%, τα παιδιά εκει ειναι άριστοι μηχανικοί, με έχουν βοηθήσει αρκετές φορές και τους γνωρίζω και προσωπικά.
Το αμάξι έπρεπε να ανέβει σε δικόλωνο ανυψωτικό.
Το θέμα ειναι οτι αφού τέλειωσε η δουλειά παρατήρησα το εξής.
Η Ρενώ στα τεχνικά έγγραφά της δηλώνει πως οταν σηκώνουμε το αμάξι με ανυψωτικό στο πίσω μέρος πρέπει να χρησιμοποιείται το εξής σημείο όπως φαίνεται στην εικόνα:
Αυτοί είχαν χρησιμοποιήσει αντι αυτού, τα σημεία που δένει ο πίσω άξονας στο αμάξωμα:
Το σχημα δε φαίνεται καλά, αλλα με το κόκκινο βέλος δείχνω το σημείο που έπιανε το 'χέρι' του ανυψωτικού.
Θυμόμουν απο τα τεχνικά έγγραφα που έχω διαβάσει πως υπήρχαν προειδοποιήσεις να ΜΗΝ χρησιμοποιείται ο πίσω άξονας ως σημείο στήριξης κατα την ανύψωση.
Το ανέφερα στους μηχανικούς εκεί οι οποίοι μου ειπαν πως τα συγκεκριμένα σημεία αφενός υπόκεινται σε μεγάλες δυνάμεις κατα την οδήγηση και αφετέρου τα πόδια του ανυψωτικού ηταν αρκετά πλατιά και ειχαν καλύμματα απο καουτσούκ στο σημείο που ερχόντουσαν σε επαφή με το μέταλλο.
Απλά μου κίνησε την περιέργεια το συγκεκριμένο θέμα και είπα να ρωτήσω τα μυαλά του 4Τφόρουμ να μου πούν εμπειρίες τους. Επίσης ειμαι ψείρας οποτε ηθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα μετα το jacking αυτό (ο πίσω άξονας ειναι νομίζω το πιο ακριβό ανταλλακτικό του μοντέλου αυτού).
Δικόλωνο ανυψωτικό - σημεία στήριξης