Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δικόλωνο ανυψωτικό - σημεία στήριξης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δικόλωνο ανυψωτικό - σημεία στήριξης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Είχα πάει πρόσφατα σε για κάποια πραγματάκια σε ενα συνεργείο που εμπιστεύομαι 100%, τα παιδιά εκει ειναι άριστοι μηχανικοί, με έχουν βοηθήσει αρκετές φορές και τους γνωρίζω και προσωπικά.

      Το αμάξι έπρεπε να ανέβει σε δικόλωνο ανυψωτικό.

      Το θέμα ειναι οτι αφού τέλειωσε η δουλειά παρατήρησα το εξής.

      Η Ρενώ στα τεχνικά έγγραφά της δηλώνει πως οταν σηκώνουμε το αμάξι με ανυψωτικό στο πίσω μέρος πρέπει να χρησιμοποιείται το εξής σημείο όπως φαίνεται στην εικόνα:

      Αυτοί είχαν χρησιμοποιήσει αντι αυτού, τα σημεία που δένει ο πίσω άξονας στο αμάξωμα:

      Το σχημα δε φαίνεται καλά, αλλα με το κόκκινο βέλος δείχνω το σημείο που έπιανε το 'χέρι' του ανυψωτικού.

      Θυμόμουν απο τα τεχνικά έγγραφα που έχω διαβάσει πως υπήρχαν προειδοποιήσεις να ΜΗΝ χρησιμοποιείται ο πίσω άξονας ως σημείο στήριξης κατα την ανύψωση.

      Το ανέφερα στους μηχανικούς εκεί οι οποίοι μου ειπαν πως τα συγκεκριμένα σημεία αφενός υπόκεινται σε μεγάλες δυνάμεις κατα την οδήγηση και αφετέρου τα πόδια του ανυψωτικού ηταν αρκετά πλατιά και ειχαν καλύμματα απο καουτσούκ στο σημείο που ερχόντουσαν σε επαφή με το μέταλλο.

      Απλά μου κίνησε την περιέργεια το συγκεκριμένο θέμα και είπα να ρωτήσω τα μυαλά του 4Τφόρουμ να μου πούν εμπειρίες τους. Επίσης ειμαι ψείρας οποτε ηθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα μετα το jacking αυτό (ο πίσω άξονας ειναι νομίζω το πιο ακριβό ανταλλακτικό του μοντέλου αυτού).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silencer51 last edited by

        Είχα πάει πρόσφατα σε για κάποια πραγματάκια σε ενα συνεργείο που εμπιστεύομαι 100%, τα παιδιά εκει ειναι άριστοι μηχανικοί, με έχουν βοηθήσει αρκετές φορές και τους γνωρίζω και προσωπικά.

        Το αμάξι έπρεπε να ανέβει σε δικόλωνο ανυψωτικό.

        Το θέμα ειναι οτι αφού τέλειωσε η δουλειά παρατήρησα το εξής.

        Η Ρενώ στα τεχνικά έγγραφά της δηλώνει πως οταν σηκώνουμε το αμάξι με ανυψωτικό στο πίσω μέρος πρέπει να χρησιμοποιείται το εξής σημείο όπως φαίνεται στην εικόνα:

        Αυτοί είχαν χρησιμοποιήσει αντι αυτού, τα σημεία που δένει ο πίσω άξονας στο αμάξωμα:

        Το σχημα δε φαίνεται καλά, αλλα με το κόκκινο βέλος δείχνω το σημείο που έπιανε το 'χέρι' του ανυψωτικού.

        Θυμόμουν απο τα τεχνικά έγγραφα που έχω διαβάσει πως υπήρχαν προειδοποιήσεις να ΜΗΝ χρησιμοποιείται ο πίσω άξονας ως σημείο στήριξης κατα την ανύψωση.

        Το ανέφερα στους μηχανικούς εκεί οι οποίοι μου ειπαν πως τα συγκεκριμένα σημεία αφενός υπόκεινται σε μεγάλες δυνάμεις κατα την οδήγηση και αφετέρου τα πόδια του ανυψωτικού ηταν αρκετά πλατιά και ειχαν καλύμματα απο καουτσούκ στο σημείο που ερχόντουσαν σε επαφή με το μέταλλο.

        Απλά μου κίνησε την περιέργεια το συγκεκριμένο θέμα και είπα να ρωτήσω τα μυαλά του 4Τφόρουμ να μου πούν εμπειρίες τους. Επίσης ειμαι ψείρας οποτε ηθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα μετα το jacking αυτό (ο πίσω άξονας ειναι νομίζω το πιο ακριβό ανταλλακτικό του μοντέλου αυτού).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr