Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW M3 (E46) (Mεταχ.) VS Mitsubishi EVO X.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW M3 (E46) (Mεταχ.) VS Mitsubishi EVO X.
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      professeur last edited by

      Κοιτούσα τις προάλλες στο Μέγαρα-Ρινγκ ένα παγωτατζίδικο EVO X να φέρνει τις γυροβολιές του. Εννοείται πως πήγαινε πολύ γρήγορα (σαφώς είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, είτε εντός πίστας είτε εκτός) ΑΛΛΑ σαν θεατή μου έδινε μια εικόνα 'ξενερωτου'. Δεν μου έδινε την εικόνα ενός τουτου που σου αφήνει και πολλά περιθώρια για παιχνιδάκια (είτε χρήσιμα, είτε άχρηστα) Την ίδια αίσθηση αποκομίζω γενικότερα από τα 4κίνητα. Μπορεί να είναι (θεωρητικά) πιο ασφαλή αλλά πιστεύω ότι με την έλευση των ESP το οποιοδήποτε αυτοκίνητο αποκτά αρκετά μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια από ότι πριν 10-15 χρόνια. Οπότε το προτέρημα της τετρακίνησης πέρι ασφάλειας μάλλον φθίνει και απλά παραμένει η ψευδαίσθηση ότι προσφέρουν καλύτερους χρόνους κάτι το οποίο στο Ring (το κανονικό!) διαψεύδεται από τους χρόνους.

      Οπότε περνάω στην άσκηση εργασίας για το σπίτι. Υποθέτουμε ότι έχεις 50 + χιλιάρικα στην τσέπη και σε φαγουρίζουν. Πηγαίνεις για τη σιγουριά της εγγύησης, το 'νέο', την τετρακίνηση και ότι άλλο σου προσφέρει το EVO X ή πηγαίνεις στην αλητεία της Μ3 Ε46, χωρίς εγγύηση, το φόβο του τι συμπεριφορά είχε ο προηγούμενος, διακινδυνεύοντας φυσικά το όποιο κόστος θα ζητήσει (ο από ότι ακούγεται 'ευαίσθητος' κινητήρας της' ) αλλά ταυτόχρονα παίρνεις αυτό που λέγεται 'διασκέδαση' είτε μέσα στην πίστα είτε σε κάποια στροφιλίκια με καλή ορατότητα? Σίγουρα η Μ3 είναι BMW και δείχνει ακόμη φρέσκια αλλά πλέον όσες πουλιούνται είναι τώρα 4-5 έτων οπότε μέσα σε 2-3 χρόνια θα επέλθει μια περαιτέρω γήρανση. Το EVO είναι ολοκαίνουριο χωρίς σπουδαίο εσωτερικό αλλά κουβαλώντας ένα 'βαρύ' όνομα.

      Το ρεζουμέ της άσκησης εργασίας είναι λοιπόν : επιλέγουμε 4κίνηση για χρόνους (θεωρητικά) και ασφάλεια ή επιλέγουμε την πλέον σπορ αλλά και διασκεδαστική (για μένα. Η Lotus & Porsche μάλλον διαφωνούν μαζί μου φαντάζομαι !) μηχανολογική διάταξη κινητήρας μπροστά-κίνηση πίσω ?

      Παραθέτω κάποια λινκς για όποιoν δεν γνωρίζει τα μοντέλα (αν και δεν νομίζω ότι θα είναι πολλοί) :

      BMW M3

      http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#Performance_2' target='_blank' target='_blank

      Mitsubishi EVO X

      http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution' target='_blank' target='_blank

      Υ.Γ. : το Εβο τιμολογείται στα 50 + ενώ η Μ3 ξεκινούν οι τιμές από 40+ οι λίγο πιο παλιές και φτάνουν στα 60- για σχετικά τελευταία μοντέλα (04-05) .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        professeur last edited by

        Κοιτούσα τις προάλλες στο Μέγαρα-Ρινγκ ένα παγωτατζίδικο EVO X να φέρνει τις γυροβολιές του. Εννοείται πως πήγαινε πολύ γρήγορα (σαφώς είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, είτε εντός πίστας είτε εκτός) ΑΛΛΑ σαν θεατή μου έδινε μια εικόνα 'ξενερωτου'. Δεν μου έδινε την εικόνα ενός τουτου που σου αφήνει και πολλά περιθώρια για παιχνιδάκια (είτε χρήσιμα, είτε άχρηστα) Την ίδια αίσθηση αποκομίζω γενικότερα από τα 4κίνητα. Μπορεί να είναι (θεωρητικά) πιο ασφαλή αλλά πιστεύω ότι με την έλευση των ESP το οποιοδήποτε αυτοκίνητο αποκτά αρκετά μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια από ότι πριν 10-15 χρόνια. Οπότε το προτέρημα της τετρακίνησης πέρι ασφάλειας μάλλον φθίνει και απλά παραμένει η ψευδαίσθηση ότι προσφέρουν καλύτερους χρόνους κάτι το οποίο στο Ring (το κανονικό!) διαψεύδεται από τους χρόνους.

        Οπότε περνάω στην άσκηση εργασίας για το σπίτι. Υποθέτουμε ότι έχεις 50 + χιλιάρικα στην τσέπη και σε φαγουρίζουν. Πηγαίνεις για τη σιγουριά της εγγύησης, το 'νέο', την τετρακίνηση και ότι άλλο σου προσφέρει το EVO X ή πηγαίνεις στην αλητεία της Μ3 Ε46, χωρίς εγγύηση, το φόβο του τι συμπεριφορά είχε ο προηγούμενος, διακινδυνεύοντας φυσικά το όποιο κόστος θα ζητήσει (ο από ότι ακούγεται 'ευαίσθητος' κινητήρας της' ) αλλά ταυτόχρονα παίρνεις αυτό που λέγεται 'διασκέδαση' είτε μέσα στην πίστα είτε σε κάποια στροφιλίκια με καλή ορατότητα? Σίγουρα η Μ3 είναι BMW και δείχνει ακόμη φρέσκια αλλά πλέον όσες πουλιούνται είναι τώρα 4-5 έτων οπότε μέσα σε 2-3 χρόνια θα επέλθει μια περαιτέρω γήρανση. Το EVO είναι ολοκαίνουριο χωρίς σπουδαίο εσωτερικό αλλά κουβαλώντας ένα 'βαρύ' όνομα.

        Το ρεζουμέ της άσκησης εργασίας είναι λοιπόν : επιλέγουμε 4κίνηση για χρόνους (θεωρητικά) και ασφάλεια ή επιλέγουμε την πλέον σπορ αλλά και διασκεδαστική (για μένα. Η Lotus & Porsche μάλλον διαφωνούν μαζί μου φαντάζομαι !) μηχανολογική διάταξη κινητήρας μπροστά-κίνηση πίσω ?

        Παραθέτω κάποια λινκς για όποιoν δεν γνωρίζει τα μοντέλα (αν και δεν νομίζω ότι θα είναι πολλοί) :

        BMW M3

        http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#Performance_2' target='_blank' target='_blank

        Mitsubishi EVO X

        http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution' target='_blank' target='_blank

        Υ.Γ. : το Εβο τιμολογείται στα 50 + ενώ η Μ3 ξεκινούν οι τιμές από 40+ οι λίγο πιο παλιές και φτάνουν στα 60- για σχετικά τελευταία μοντέλα (04-05) .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr