-
Κοιτούσα τις προάλλες στο Μέγαρα-Ρινγκ ένα παγωτατζίδικο EVO X να φέρνει τις γυροβολιές του. Εννοείται πως πήγαινε πολύ γρήγορα (σαφώς είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, είτε εντός πίστας είτε εκτός) ΑΛΛΑ σαν θεατή μου έδινε μια εικόνα 'ξενερωτου'. Δεν μου έδινε την εικόνα ενός τουτου που σου αφήνει και πολλά περιθώρια για παιχνιδάκια (είτε χρήσιμα, είτε άχρηστα) Την ίδια αίσθηση αποκομίζω γενικότερα από τα 4κίνητα. Μπορεί να είναι (θεωρητικά) πιο ασφαλή αλλά πιστεύω ότι με την έλευση των ESP το οποιοδήποτε αυτοκίνητο αποκτά αρκετά μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια από ότι πριν 10-15 χρόνια. Οπότε το προτέρημα της τετρακίνησης πέρι ασφάλειας μάλλον φθίνει και απλά παραμένει η ψευδαίσθηση ότι προσφέρουν καλύτερους χρόνους κάτι το οποίο στο Ring (το κανονικό!) διαψεύδεται από τους χρόνους.
Οπότε περνάω στην άσκηση εργασίας για το σπίτι. Υποθέτουμε ότι έχεις 50 + χιλιάρικα στην τσέπη και σε φαγουρίζουν. Πηγαίνεις για τη σιγουριά της εγγύησης, το 'νέο', την τετρακίνηση και ότι άλλο σου προσφέρει το EVO X ή πηγαίνεις στην αλητεία της Μ3 Ε46, χωρίς εγγύηση, το φόβο του τι συμπεριφορά είχε ο προηγούμενος, διακινδυνεύοντας φυσικά το όποιο κόστος θα ζητήσει (ο από ότι ακούγεται 'ευαίσθητος' κινητήρας της' ) αλλά ταυτόχρονα παίρνεις αυτό που λέγεται 'διασκέδαση' είτε μέσα στην πίστα είτε σε κάποια στροφιλίκια με καλή ορατότητα? Σίγουρα η Μ3 είναι BMW και δείχνει ακόμη φρέσκια αλλά πλέον όσες πουλιούνται είναι τώρα 4-5 έτων οπότε μέσα σε 2-3 χρόνια θα επέλθει μια περαιτέρω γήρανση. Το EVO είναι ολοκαίνουριο χωρίς σπουδαίο εσωτερικό αλλά κουβαλώντας ένα 'βαρύ' όνομα.
Το ρεζουμέ της άσκησης εργασίας είναι λοιπόν : επιλέγουμε 4κίνηση για χρόνους (θεωρητικά) και ασφάλεια ή επιλέγουμε την πλέον σπορ αλλά και διασκεδαστική (για μένα. Η Lotus & Porsche μάλλον διαφωνούν μαζί μου φαντάζομαι !) μηχανολογική διάταξη κινητήρας μπροστά-κίνηση πίσω ?
Παραθέτω κάποια λινκς για όποιoν δεν γνωρίζει τα μοντέλα (αν και δεν νομίζω ότι θα είναι πολλοί) :
BMW M3
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#Performance_2' target='_blank' target='_blank
Mitsubishi EVO X
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution' target='_blank' target='_blank
Υ.Γ. : το Εβο τιμολογείται στα 50 + ενώ η Μ3 ξεκινούν οι τιμές από 40+ οι λίγο πιο παλιές και φτάνουν στα 60- για σχετικά τελευταία μοντέλα (04-05) .
-
Κοιτούσα τις προάλλες στο Μέγαρα-Ρινγκ ένα παγωτατζίδικο EVO X να φέρνει τις γυροβολιές του. Εννοείται πως πήγαινε πολύ γρήγορα (σαφώς είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, είτε εντός πίστας είτε εκτός) ΑΛΛΑ σαν θεατή μου έδινε μια εικόνα 'ξενερωτου'. Δεν μου έδινε την εικόνα ενός τουτου που σου αφήνει και πολλά περιθώρια για παιχνιδάκια (είτε χρήσιμα, είτε άχρηστα) Την ίδια αίσθηση αποκομίζω γενικότερα από τα 4κίνητα. Μπορεί να είναι (θεωρητικά) πιο ασφαλή αλλά πιστεύω ότι με την έλευση των ESP το οποιοδήποτε αυτοκίνητο αποκτά αρκετά μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια από ότι πριν 10-15 χρόνια. Οπότε το προτέρημα της τετρακίνησης πέρι ασφάλειας μάλλον φθίνει και απλά παραμένει η ψευδαίσθηση ότι προσφέρουν καλύτερους χρόνους κάτι το οποίο στο Ring (το κανονικό!) διαψεύδεται από τους χρόνους.
Οπότε περνάω στην άσκηση εργασίας για το σπίτι. Υποθέτουμε ότι έχεις 50 + χιλιάρικα στην τσέπη και σε φαγουρίζουν. Πηγαίνεις για τη σιγουριά της εγγύησης, το 'νέο', την τετρακίνηση και ότι άλλο σου προσφέρει το EVO X ή πηγαίνεις στην αλητεία της Μ3 Ε46, χωρίς εγγύηση, το φόβο του τι συμπεριφορά είχε ο προηγούμενος, διακινδυνεύοντας φυσικά το όποιο κόστος θα ζητήσει (ο από ότι ακούγεται 'ευαίσθητος' κινητήρας της' ) αλλά ταυτόχρονα παίρνεις αυτό που λέγεται 'διασκέδαση' είτε μέσα στην πίστα είτε σε κάποια στροφιλίκια με καλή ορατότητα? Σίγουρα η Μ3 είναι BMW και δείχνει ακόμη φρέσκια αλλά πλέον όσες πουλιούνται είναι τώρα 4-5 έτων οπότε μέσα σε 2-3 χρόνια θα επέλθει μια περαιτέρω γήρανση. Το EVO είναι ολοκαίνουριο χωρίς σπουδαίο εσωτερικό αλλά κουβαλώντας ένα 'βαρύ' όνομα.
Το ρεζουμέ της άσκησης εργασίας είναι λοιπόν : επιλέγουμε 4κίνηση για χρόνους (θεωρητικά) και ασφάλεια ή επιλέγουμε την πλέον σπορ αλλά και διασκεδαστική (για μένα. Η Lotus & Porsche μάλλον διαφωνούν μαζί μου φαντάζομαι !) μηχανολογική διάταξη κινητήρας μπροστά-κίνηση πίσω ?
Παραθέτω κάποια λινκς για όποιoν δεν γνωρίζει τα μοντέλα (αν και δεν νομίζω ότι θα είναι πολλοί) :
BMW M3
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#Performance_2' target='_blank' target='_blank
Mitsubishi EVO X
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi ... _Evolution' target='_blank' target='_blank
Υ.Γ. : το Εβο τιμολογείται στα 50 + ενώ η Μ3 ξεκινούν οι τιμές από 40+ οι λίγο πιο παλιές και φτάνουν στα 60- για σχετικά τελευταία μοντέλα (04-05) .
BMW M3 (E46) (Mεταχ.) VS Mitsubishi EVO X.