-
Παρακαλώ μη βιαστείτε να απαντήσετε πως δεν υπάρχουν ουσιαστικά διαφορές παρά μόνον οπτικές ή εξοπλισμού. Μπορεί να είναι μεν κλωνοποιημένα αλλά έχω την εντύπωση πως έχουν επισυμβεί κάποιες μεταλλάξεις στα γονίδια τους. Αναφέρομαι κατά βάση στις τεχνικές τους διαφοροποιήσεις, όπως 1)ΦΡΕΝΑ [το sx4 δεν ανακοινώνει διαστάσεις φρένων ενώ στο 100-0 επιτυγχάνει 41,3μ τη στιγμή που το sedici 39m] 2)ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ [το sedici δεν ανακοινώνει τις σχέσεις μετάδοσης και σε όλα τα tests εμφανίζεται παντού ταχύτερο τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ με σχεδόν ίδιο βάρος 1250 έναντι 1265 του sx4] 3)FUEL SYSTEM [sedici direct fuel injection - sx4 efi] 4)ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ [sedici οδοντωτός ιμάντας - sx4 καδένα]
Γνωρίζει κάποιος κάτι επί του θέματος? -
Παρακαλώ μη βιαστείτε να απαντήσετε πως δεν υπάρχουν ουσιαστικά διαφορές παρά μόνον οπτικές ή εξοπλισμού. Μπορεί να είναι μεν κλωνοποιημένα αλλά έχω την εντύπωση πως έχουν επισυμβεί κάποιες μεταλλάξεις στα γονίδια τους. Αναφέρομαι κατά βάση στις τεχνικές τους διαφοροποιήσεις, όπως 1)ΦΡΕΝΑ [το sx4 δεν ανακοινώνει διαστάσεις φρένων ενώ στο 100-0 επιτυγχάνει 41,3μ τη στιγμή που το sedici 39m] 2)ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ [το sedici δεν ανακοινώνει τις σχέσεις μετάδοσης και σε όλα τα tests εμφανίζεται παντού ταχύτερο τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ με σχεδόν ίδιο βάρος 1250 έναντι 1265 του sx4] 3)FUEL SYSTEM [sedici direct fuel injection - sx4 efi] 4)ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ [sedici οδοντωτός ιμάντας - sx4 καδένα]
Γνωρίζει κάποιος κάτι επί του θέματος? -
Τελικά, γιατί κάποιος να προτιμήσει να αγοράσει το SX4 αντί του SEDICI ή το αντίθετο και γιατί?
Ποιοί δηλαδή μπορεί να είναι οι λόγοι που θα σας οδηγούσανε στο ένα μοντέλο ή στο άλλο μια και τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν ολόιδια και αν υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές αυτές είναι κυρίως στον εξοπλισμό?
Διαφορές SX4-SEDICI