Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορές SX4-SEDICI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Διαφορές SX4-SEDICI
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    2
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maccentral last edited by

      Παρακαλώ μη βιαστείτε να απαντήσετε πως δεν υπάρχουν ουσιαστικά διαφορές παρά μόνον οπτικές ή εξοπλισμού. Μπορεί να είναι μεν κλωνοποιημένα αλλά έχω την εντύπωση πως έχουν επισυμβεί κάποιες μεταλλάξεις στα γονίδια τους. Αναφέρομαι κατά βάση στις τεχνικές τους διαφοροποιήσεις, όπως 1)ΦΡΕΝΑ [το sx4 δεν ανακοινώνει διαστάσεις φρένων ενώ στο 100-0 επιτυγχάνει 41,3μ τη στιγμή που το sedici 39m] 2)ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ [το sedici δεν ανακοινώνει τις σχέσεις μετάδοσης και σε όλα τα tests εμφανίζεται παντού ταχύτερο τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ με σχεδόν ίδιο βάρος 1250 έναντι 1265 του sx4] 3)FUEL SYSTEM [sedici direct fuel injection - sx4 efi] 4)ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ [sedici οδοντωτός ιμάντας - sx4 καδένα]
      Γνωρίζει κάποιος κάτι επί του θέματος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maccentral last edited by

        Παρακαλώ μη βιαστείτε να απαντήσετε πως δεν υπάρχουν ουσιαστικά διαφορές παρά μόνον οπτικές ή εξοπλισμού. Μπορεί να είναι μεν κλωνοποιημένα αλλά έχω την εντύπωση πως έχουν επισυμβεί κάποιες μεταλλάξεις στα γονίδια τους. Αναφέρομαι κατά βάση στις τεχνικές τους διαφοροποιήσεις, όπως 1)ΦΡΕΝΑ [το sx4 δεν ανακοινώνει διαστάσεις φρένων ενώ στο 100-0 επιτυγχάνει 41,3μ τη στιγμή που το sedici 39m] 2)ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ [το sedici δεν ανακοινώνει τις σχέσεις μετάδοσης και σε όλα τα tests εμφανίζεται παντού ταχύτερο τόσο από στάση όσο και στις ρεπρίζ με σχεδόν ίδιο βάρος 1250 έναντι 1265 του sx4] 3)FUEL SYSTEM [sedici direct fuel injection - sx4 efi] 4)ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ [sedici οδοντωτός ιμάντας - sx4 καδένα]
        Γνωρίζει κάποιος κάτι επί του θέματος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefanos600 last edited by

          Τελικά, γιατί κάποιος να προτιμήσει να αγοράσει το SX4 αντί του SEDICI ή το αντίθετο και γιατί?
          Ποιοί δηλαδή μπορεί να είναι οι λόγοι που θα σας οδηγούσανε στο ένα μοντέλο ή στο άλλο μια και τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν ολόιδια και αν υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές αυτές είναι κυρίως στον εξοπλισμό?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr