Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή PGO Buggy
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή PGO Buggy
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    245
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Εδώ στην Κώ κυκλοφορούν πολλά ενοικιαζόμενα buggy σαν αυτό:

      Το μοτέρ τους είναι 150-200 κυβικά και αποδίδει λιγότερο απο 15 άλογα και το βάρος του γύρω στα 200 κιλά άρα με οδηγό και καύσιμα θα πλησιάζει τα 300-350. Δέν έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, αλλά απο την αναλογία κιλών ανα ίππο φαντάζομαι οτι θα σέρνεται.

      Όμως τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι το εξής: τί θα γινόταν αν με κάποιο τρόπο μπορούσα να προσαρμόσω το μοτέρ απο το R6 που έχω σε αχρηστία πάνω σε ένα τέτοιο buggy? Η απάντηση είναι προφανής: kg/hp μικρότερο του 3 και τα μυαλά στα κάγκελα

      Το θέμα βέβαια είναι κατα πόσο είναι εφικτή μια τέτοια μετατροπή? Και δέν εννοώ την προσαρμογή του κινητήρα (μάλλον το πιό απλό μέρος του όλου εγχειρήματος) αλλά το κατα πόσο είναι σε θέση το υπόλοιπο αυτοκίνητο να δεχτεί 110 επιπλέον άλογα και τί μετατροπές θα χρειαστούν σε πλαίσιο, φρένα, τροχούς, μετάδοση κτλ.

      Σκέφτομαι να νοικιάσω ενα τέτοιο buggy για test drive. Θα επιστρέψω με πολλές φωτογραφίες απο όλα τα επίμαχα σημεία για περαιτέρω ανάλυση

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Εδώ στην Κώ κυκλοφορούν πολλά ενοικιαζόμενα buggy σαν αυτό:

        Το μοτέρ τους είναι 150-200 κυβικά και αποδίδει λιγότερο απο 15 άλογα και το βάρος του γύρω στα 200 κιλά άρα με οδηγό και καύσιμα θα πλησιάζει τα 300-350. Δέν έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, αλλά απο την αναλογία κιλών ανα ίππο φαντάζομαι οτι θα σέρνεται.

        Όμως τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι το εξής: τί θα γινόταν αν με κάποιο τρόπο μπορούσα να προσαρμόσω το μοτέρ απο το R6 που έχω σε αχρηστία πάνω σε ένα τέτοιο buggy? Η απάντηση είναι προφανής: kg/hp μικρότερο του 3 και τα μυαλά στα κάγκελα

        Το θέμα βέβαια είναι κατα πόσο είναι εφικτή μια τέτοια μετατροπή? Και δέν εννοώ την προσαρμογή του κινητήρα (μάλλον το πιό απλό μέρος του όλου εγχειρήματος) αλλά το κατα πόσο είναι σε θέση το υπόλοιπο αυτοκίνητο να δεχτεί 110 επιπλέον άλογα και τί μετατροπές θα χρειαστούν σε πλαίσιο, φρένα, τροχούς, μετάδοση κτλ.

        Σκέφτομαι να νοικιάσω ενα τέτοιο buggy για test drive. Θα επιστρέψω με πολλές φωτογραφίες απο όλα τα επίμαχα σημεία για περαιτέρω ανάλυση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          duke last edited by

          Αδερφέ επειδή σε βλέπω οτι ψάχνεσαι.. Μαλλον εδώ θα βρεις την υγειά σου.
          www.locostbuilders.gr
          Το 250 πιστευεις οτι αξίζει?
          Κανένα μεταχειρισμένο που θα βρούμε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            duke last edited by

            dog80 πρέπει να μου απαντήσεις κ με καίει το θέμα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Αυτό που είχα οδηγήσει ήταν το 150 και ήταν πολύ αργό για χρήση σε δρόμο. Στο χώμα που το δοκίμασα λίγο είχε πλάκα αλλά όχι για πολύ άγρια χώματα και στις μεγάλες ανηφόρες τα έβρισκε σκούρα.

              Για το 250 δέν ξέρω, υποθέτω οτι θα είναι ελάχιστα γρηγορότερο απο το 150, μάλλον ούτε αυτό θα αξίζει. Πάντως πέρα απο τα PGO υπάρχουν και άλλα με μεγαλύτερες μηχανές, πιό μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις, ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω κτλ. Οποσδήποτε test drive πρίν αγοράσεις κάτι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr