Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μάζεμα ντίζας γκαζιού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μάζεμα ντίζας γκαζιού
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bad-boy last edited by

      Μαζεψα την ντιζα γκαζιου ωστε να ειναι τερμα σφιχτη. τωρα ομως οταν κανω χαωτικη αλλαγη θανατου απο 1η σε 2α ή 2α σε 3η κολαει καποιες φορες και χτυπαει κοφτη συνεχομενα...
      Βεβαια αυτο μονο οταν σπινιαρουν ακατασχετα οι τροχοι λογω ξεφτιλισμενων ελαστικων οποτε μηπως το κολλημα το προκαλει το πολυ σπινιαρισμα και δε μπορει να επανερθει η ντιζα?

      Παντως εχω τρελη αποκριση με το αγγιγμα του γκαζιου αλλα οταν κολαει καμια φορα ειναι επικινδυνο.

      μηπως θελει να ριξω γρασσο ή κατι αλλο? ή φταιει αποκλειστικα το οτι την εχω πολυ σφιχτη και δε γινεται κατι αλλο?
      μηπως υπαρχει αλλο προβλημα και δεν ειναι απο την ντιζα?

      υ.γ. παντως ειδα τρελη διαφορα στο γκαζι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bad-boy last edited by

        Μαζεψα την ντιζα γκαζιου ωστε να ειναι τερμα σφιχτη. τωρα ομως οταν κανω χαωτικη αλλαγη θανατου απο 1η σε 2α ή 2α σε 3η κολαει καποιες φορες και χτυπαει κοφτη συνεχομενα...
        Βεβαια αυτο μονο οταν σπινιαρουν ακατασχετα οι τροχοι λογω ξεφτιλισμενων ελαστικων οποτε μηπως το κολλημα το προκαλει το πολυ σπινιαρισμα και δε μπορει να επανερθει η ντιζα?

        Παντως εχω τρελη αποκριση με το αγγιγμα του γκαζιου αλλα οταν κολαει καμια φορα ειναι επικινδυνο.

        μηπως θελει να ριξω γρασσο ή κατι αλλο? ή φταιει αποκλειστικα το οτι την εχω πολυ σφιχτη και δε γινεται κατι αλλο?
        μηπως υπαρχει αλλο προβλημα και δεν ειναι απο την ντιζα?

        υ.γ. παντως ειδα τρελη διαφορα στο γκαζι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bad-boy last edited by

          Μαζεψα την ντιζα γκαζιου ωστε να ειναι τερμα σφιχτη. τωρα ομως οταν κανω χαωτικη αλλαγη θανατου απο 1η σε 2α ή 2α σε 3η κολαει καποιες φορες και χτυπαει κοφτη συνεχομενα...
          Βεβαια αυτο μονο οταν σπινιαρουν ακατασχετα οι τροχοι λογω ξεφτιλισμενων ελαστικων οποτε μηπως το κολλημα το προκαλει το πολυ σπινιαρισμα και δε μπορει να επανερθει η ντιζα?

          Παντως εχω τρελη αποκριση με το αγγιγμα του γκαζιου αλλα οταν κολαει καμια φορα ειναι επικινδυνο.

          μηπως θελει να ριξω γρασσο ή κατι αλλο? ή φταιει αποκλειστικα το οτι την εχω πολυ σφιχτη και δε γινεται κατι αλλο?
          μηπως υπαρχει αλλο προβλημα και δεν ειναι απο την ντιζα?

          υ.γ. παντως ειδα τρελη διαφορα στο γκαζι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Θα παθεις χοντρη ζημια αμα σου κολλησει το γκαζι !!!Και δεν μιλαω μονο για την μηχανη αλλα μπορει να καταληξεις να εχεις ενα ανεξέλεγκτο αμαξι! Μην κανεις τετοιες πατεντες!!!!

            Επανεφερε το συρματοσκοινο στην θεση του,αντε ενα κλικ πιο σφιχτο αλλα οχι τερμα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ρύθμισε τη ντίζα έτσι ώστε όταν πατάς τέρμα το γκάζι να μη τερματίζει εντελώς η πεταλούδα. Αν ζορίζεις τη πεταλούδα μετά το τέρμα θα κάνεις ζημιά.

              Μετά, κοίταξε αν στο ρελαντί δεν έχει καθόλου νεκρή διαδρομή το πεντάλ, χαλάρωσε κι άλλο. ΠΡΕΠΕΙ να έχει λίγο τζόγο.

              Αν κολλήσει το γκάζι, βάζεις νεκρό και αφήνεις το κινητήρα να βροντάει στο κόφτη μέχρι να σταματήσεις. ΜΗ ΣΒΗΣΕΙΣ το κινητήρα πριν σταματήσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr