-
Μαζεψα την ντιζα γκαζιου ωστε να ειναι τερμα σφιχτη. τωρα ομως οταν κανω χαωτικη αλλαγη θανατου απο 1η σε 2α ή 2α σε 3η κολαει καποιες φορες και χτυπαει κοφτη συνεχομενα...
Βεβαια αυτο μονο οταν σπινιαρουν ακατασχετα οι τροχοι λογω ξεφτιλισμενων ελαστικων οποτε μηπως το κολλημα το προκαλει το πολυ σπινιαρισμα και δε μπορει να επανερθει η ντιζα?Παντως εχω τρελη αποκριση με το αγγιγμα του γκαζιου αλλα οταν κολαει καμια φορα ειναι επικινδυνο.
μηπως θελει να ριξω γρασσο ή κατι αλλο? ή φταιει αποκλειστικα το οτι την εχω πολυ σφιχτη και δε γινεται κατι αλλο?
μηπως υπαρχει αλλο προβλημα και δεν ειναι απο την ντιζα?υ.γ. παντως ειδα τρελη διαφορα στο γκαζι...
-
Μαζεψα την ντιζα γκαζιου ωστε να ειναι τερμα σφιχτη. τωρα ομως οταν κανω χαωτικη αλλαγη θανατου απο 1η σε 2α ή 2α σε 3η κολαει καποιες φορες και χτυπαει κοφτη συνεχομενα...
Βεβαια αυτο μονο οταν σπινιαρουν ακατασχετα οι τροχοι λογω ξεφτιλισμενων ελαστικων οποτε μηπως το κολλημα το προκαλει το πολυ σπινιαρισμα και δε μπορει να επανερθει η ντιζα?Παντως εχω τρελη αποκριση με το αγγιγμα του γκαζιου αλλα οταν κολαει καμια φορα ειναι επικινδυνο.
μηπως θελει να ριξω γρασσο ή κατι αλλο? ή φταιει αποκλειστικα το οτι την εχω πολυ σφιχτη και δε γινεται κατι αλλο?
μηπως υπαρχει αλλο προβλημα και δεν ειναι απο την ντιζα?υ.γ. παντως ειδα τρελη διαφορα στο γκαζι...
-
Μαζεψα την ντιζα γκαζιου ωστε να ειναι τερμα σφιχτη. τωρα ομως οταν κανω χαωτικη αλλαγη θανατου απο 1η σε 2α ή 2α σε 3η κολαει καποιες φορες και χτυπαει κοφτη συνεχομενα...
Βεβαια αυτο μονο οταν σπινιαρουν ακατασχετα οι τροχοι λογω ξεφτιλισμενων ελαστικων οποτε μηπως το κολλημα το προκαλει το πολυ σπινιαρισμα και δε μπορει να επανερθει η ντιζα?Παντως εχω τρελη αποκριση με το αγγιγμα του γκαζιου αλλα οταν κολαει καμια φορα ειναι επικινδυνο.
μηπως θελει να ριξω γρασσο ή κατι αλλο? ή φταιει αποκλειστικα το οτι την εχω πολυ σφιχτη και δε γινεται κατι αλλο?
μηπως υπαρχει αλλο προβλημα και δεν ειναι απο την ντιζα?υ.γ. παντως ειδα τρελη διαφορα στο γκαζι...
-
Θα παθεις χοντρη ζημια αμα σου κολλησει το γκαζι !!!Και δεν μιλαω μονο για την μηχανη αλλα μπορει να καταληξεις να εχεις ενα ανεξέλεγκτο αμαξι! Μην κανεις τετοιες πατεντες!!!!
Επανεφερε το συρματοσκοινο στην θεση του,αντε ενα κλικ πιο σφιχτο αλλα οχι τερμα!!!
-
Ρύθμισε τη ντίζα έτσι ώστε όταν πατάς τέρμα το γκάζι να μη τερματίζει εντελώς η πεταλούδα. Αν ζορίζεις τη πεταλούδα μετά το τέρμα θα κάνεις ζημιά.
Μετά, κοίταξε αν στο ρελαντί δεν έχει καθόλου νεκρή διαδρομή το πεντάλ, χαλάρωσε κι άλλο. ΠΡΕΠΕΙ να έχει λίγο τζόγο.
Αν κολλήσει το γκάζι, βάζεις νεκρό και αφήνεις το κινητήρα να βροντάει στο κόφτη μέχρι να σταματήσεις. ΜΗ ΣΒΗΣΕΙΣ το κινητήρα πριν σταματήσεις.
Μάζεμα ντίζας γκαζιού