Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υβριδικό Smart και διευκολύνσεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υβριδικό Smart και διευκολύνσεις
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    29
    69
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lupercalia last edited by

      Καλημέρα,

      Ξέρει κανείς να μου πει με βεβαιότητα αν το (ημι-)υβριδικό Smart που κυκλοφόρησε πρόσφατα έχει τις φοροαπαλλαγές που έχουν τα υβριδικά; Επίσης αν δικαιούται καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο όπως όλα τα υβριδικά;

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lupercalia last edited by

        Καλημέρα,

        Ξέρει κανείς να μου πει με βεβαιότητα αν το (ημι-)υβριδικό Smart που κυκλοφόρησε πρόσφατα έχει τις φοροαπαλλαγές που έχουν τα υβριδικά; Επίσης αν δικαιούται καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο όπως όλα τα υβριδικά;

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lupercalia last edited by

          Καλημέρα,

          Ξέρει κανείς να μου πει με βεβαιότητα αν το (ημι-)υβριδικό Smart που κυκλοφόρησε πρόσφατα έχει τις φοροαπαλλαγές που έχουν τα υβριδικά; Επίσης αν δικαιούται καθημερινή είσοδο στο δακτύλιο όπως όλα τα υβριδικά;

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vagelis-rallye last edited by

            Υβριδικο? απλα αναβοσβηνει μονο του!!! Σα τα λαμπακια στο χριστουγεννιατικο δεντρο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lupercalia last edited by

              Το έχεις οδηγήσει Βαγγέλη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagelis-rallye last edited by

                εχει οδηγησει συανδελφος ενα C3 που ειχε κυκλοφορησει το 02 στην ευρωπη με παρομοιο συστημα. Ειχε λιγοτερη καταναλωση , δεν ηταν αισθητη η διαδικασια σβησιματος-επανεκκινησης αλλα το παρκαρισμα του επαιρνε λιγο χρονο παραπανω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lupercalia last edited by

                  Ξέρεις τίποτα σχετικά με τις διευκολύνσεις του (τέλη, δακτύλιο);

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    To συγκεκριμένο έχει απλά start-stop δλδ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagelis-rallye last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      To συγκεκριμένο έχει απλά start-stop δλδ;

                      Ναι....δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω δεν χαιρει προνομιων οπως των υβριδικων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Aν έχει αυτό μόνο δεν έχει τέτοια προνόμια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Αν του κοτσάρουμε μια μπαταρία στο πορτμπακαζ (το ποιο; ), μοτεράκι ηλεκτρικό για φραπέ κι έναν ιμάντα στην ρόδα, μήπως μπορούμε να πάρουμε έγκριση για υβριδικό;

                          Το αστείο είναι πως το Smart που καίει 1/3 του Lexus RX400h δεν επιτρέπεται, ενώ το τελευταίο επιτρέπεται να μπαίνει στον δακτύλιο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Παλαιότερα κάτι λεγόταν για πραγματικά υβριδικό Smart, για να δούμε όμως αν θα φτάσει έως την παραγωγή!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              d-jet last edited by

                              Και το smart diesel να δεις πόσο καίει και δεν το αφήνουν να μπει όχι στο δακτύλιο, αλλά ούτε και στη χώρα!
                              Στο παλιό smart τα τέλη ήταν 38 ευρώ, οπότε δε θα αποτελούσαν και σημαντικό κίνητρο αν δεν υπήρχαν!
                              Το start-stop θα πρέπει να το οδηγήσεις κατά τη γνώμη μου, γιατί τα smart έχουν σύστημα εκκίνησης πλαγιάς που σου κρατάει τα φρένα και απο μόνο του αυτό είναι επαρκώς σπαστικό, φαντάσου να σβήνει κιόλας!!

                              Αν το θέλεις για οικολογικούς λόγους πάρ'το με κλειστά μάτια και άσε τους γιαλατζί οικολόγους με τα δέρματα και τα 200 άλογα να λένε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                avel last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                Παλαιότερα κάτι λεγόταν για πραγματικά υβριδικό Smart, για να δούμε όμως αν θα φτάσει έως την παραγωγή!

                                Πού να χωρέσουν βρε παιδιά δύο διαφορετικοί κινητήρες κι ενδεχομένως και μπαταρίες στο smartάκι!

                                Μήπως το μπερδεύετε με το ηλεκτρικό (EV) smart που έχει κυκλοφορήσει ήδη πιλοτικά στο Λονδίνο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  avel last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                  Το αστείο είναι πως το Smart που καίει 1/3 του Lexus RX400h δεν επιτρέπεται, ενώ το τελευταίο επιτρέπεται να μπαίνει στον δακτύλιο...

                                  Εδώ που τα λέμε, δεν πρέπει να είναι θέμα κατανάλωσης, αλλά εκπομπής καυσαερίων.

                                  Εάν το RX400h κατατάσσεται ως SULEV και το Smart ως 'απλά' LEV, τότε υπάρχει λογική.

                                  Δεν τα έχω ψάξει τα ακριβή νούμερα, αλλα εχω την πεποιθηση οτι εχω πεσει μεσα στο certification που θα παρει το Smart στις ΗΠΑ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Ο χρήστης avel έγραψε:

                                    Παλαιότερα κάτι λεγόταν για πραγματικά υβριδικό Smart, για να δούμε όμως αν θα φτάσει έως την παραγωγή!

                                    Πού να χωρέσουν βρε παιδιά δύο διαφορετικοί κινητήρες κι ενδεχομένως και μπαταρίες στο smartάκι!

                                    Μήπως το μπερδεύετε με το ηλεκτρικό (EV) smart που έχει κυκλοφορήσει ήδη πιλοτικά στο Λονδίνο;

                                    Mάλλον αυτό λέω...

                                    Πόσο κοστίζει και τί αυτονομία έχει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης avel έγραψε:

                                      Το αστείο είναι πως το Smart που καίει 1/3 του Lexus RX400h δεν επιτρέπεται, ενώ το τελευταίο επιτρέπεται να μπαίνει στον δακτύλιο...

                                      Εδώ που τα λέμε, δεν πρέπει να είναι θέμα κατανάλωσης, αλλά εκπομπής καυσαερίων.

                                      Εάν το RX400h κατατάσσεται ως SULEV και το Smart ως 'απλά' LEV, τότε υπάρχει λογική.

                                      Δεν τα έχω ψάξει τα ακριβή νούμερα, αλλα εχω την πεποιθηση οτι εχω πεσει μεσα στο certification που θα παρει το Smart στις ΗΠΑ...

                                      Συγκέντρωσης ή ποσότητας; Ωραία πατέντα!
                                      Σημασία έχει ποια είναι η πραγματική ποσότητα...192γρ/χλμ για το SULEV λέξους και 113γρ/χλμ για το απλό LEV σμαρτ....
                                      Τα συμπεράσματα δικά σας!
                                      (εμένα δε με νοιάζει καθόλου αν ο άλλος έχει 3 τόνους αυτοκίνητο, το οποίο καίει, αναλογικά, λίγη βενζίνη. Αυτο που με ενδιαφέρει είναι να έχω όσο γίνεται λιγότερα καυσαέρια... οι προδιαγραφές που μετρούν συγκεντρώσεις είναι παγίδα διότι μπορεί να είναι από πλευράς περιεκτικότητας λιγότερα τα καυσαέρια αλλά από πλευράς όγκου περισσότερα και σίγουρα ανάλογα της βενζίνης που καίει το καθένα αυτοκίνητο...Μια χαρά τα λέει ο Γρηγόρης, ΙΜΗΟ!)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Μην μπερδεύουμε τους ρύπους με τα αέρια του θερμοκηπίου...

                                        Άλλο το πόσο CO2 εκπέμπει, που πρακτικά είναι ένα ποσό ανάλογο της κατανάλωσης, και άλλο το πόσο 'καθαρή' είναι η εξάτμισή του.

                                        Προφανώς ένα SULEV έστω και SUV επιβαρύνει την ατμόσφαιρα της πόλης λιγότερο από ένα LEV, έστω και SMART, ιδιαίτερα όταν αυτό είναι diesel.

                                        Στο κέντρο της πόλης ΔΕΝ μας ενδιαφέρει η κατανάλωση/εκπεμπόμενο CO2 αλλά το φιλτράρισμα των εκπεμπόμενων αερίων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          avel last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                          Μήπως το μπερδεύετε με το ηλεκτρικό (EV) smart που έχει κυκλοφορήσει ήδη πιλοτικά στο Λονδίνο;

                                          Mάλλον αυτό λέω...

                                          Πόσο κοστίζει και τί αυτονομία έχει?

                                          Πιλοτικά είπαμε!

                                          Αυτονομία: 50 με 70 μίλια.

                                          link to FAQ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            avel last edited by

                                            btw υπάρχει κι εδώ μία παρόμοια συζήτηση από παλαιότερα, όσον αφορά τα προνόμια των 'μεγάλων' υβριδικών:

                                            http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 805#824805

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr