Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι φιλτρου λαδιου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι φιλτρου λαδιου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madox last edited by

      Μια ερωτηση προς γνωστες- η μαλλον κατι που με κατατρωει χρονια τωρα και δεν εχω ακομα καταφερει να πεισω τον εαυτο μου να κατσει η να μην κατσει μερικα(πολλα) χρονακια πισω απο τα σιδερα.

      Ειχα καταφερει καποτε-πριν πεντα χρονια-να γορασω απο φιλο ,ενα οχημα που το ηθελα απεγνωσμενα απο την πρωτη στιγμη που με εκανε βολτα.Μην παει ο νους σας σε τιποτα εξωτικο μια alfa 75 1.8t του 89(αυτη με τους μεγαλους προφυλακτηρες)ητανε.Ο φιλος μου την ειχε σε σχεδον αριστη κατασταση ,μονο κατι λεπτομερειες στο εσωτερικο προδιδαν τα χρονια της ,οι οποιες διορθωθηκαν αμεσως-ας οψεται το βαρδαρησταν.

      Μετα απο μολις δυο μηνες δυστυχως τρακαρα πλαγιο-μετωπικα με Ε200 ,που το ΖΩΟ κατοχoς της παραβιασε αφρεναριστος STOP
      Ελεω ασφαλειας αποφασισα να την φτιαξω.Την πηγα στον μαστροχαλαστη1
      και με τα πολλα το αμαξακι ξανακυκλοφορησε.Ο μαστρο...ς1 ομως δεν μου εβαλε ψυγειο λαδιου με την δικαιολογια οτι δεν εβρισκε.Οταν του ειπα για aftermarket εισεπραξα το 'ελα μωρε τωρα τι το χρειαζεται...' .

      Αποφασιζω να επισκεφτω τον μαστροχαλαστη2(αυτος ντουμπλαρει ανετα και ως νεκροθαφτης ασχετα αν το παιζει ακομα βελτιωτης).Ειμουν πολυ επιφυλλακτικος με ολους αυτους που ξαφνικα απο το πουθενα ανακαλυψαν την κοτα με τα χρυσα αυγα,αλλα ηθελα να βαλω ψυγειο εδω και τωρα.Οταν του ειπα τι θελω και οτι δεν με χαλαει κατι aftermarket αρκει να μην σφαξει τιποτα ,κουνησε το (αδειο)κεφαλι του καταφατικα.

      Μετα απο δεκα μερες(τοσο χρειαστηκε ο πατερας της μηχανολογιας να το περασει)αντικρυζω εκπληκτος την guernika μπροστα μου.Ειχε σφαξει τον προφυλακτηρα και οι γραμμες του ψυγειου κρεμονταν περα δωθε.Στην αρχη αρνουμαι να πληρωσω ,με τα πολλα του σκαω 350ε και την κανω οσο πιο γρηγορα γινονταν.

      Μετα απο 15χλμ και λιγο πριν φτασω σπιτι η θερμοκρασια του νερου εχει ανεβει πανω απο 100.Φουσκα παλι σκεφτηκα ,δεδομενου οτι το ειχε ξαναπαρουσιασει και την αλλαξα και ολα μελι-γαλα.Εκατο μετρα πριν φτασω σπιτι ακουω το μοιραιο γκντουπ.Ανοιγω το καπο και αντικρυζω ατμους να βγαινουν απο το ψυγειο και τον σαλιγκαρο ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ.Μετα απο αρκετο διαστημα ελεγχω τα λαδια ..η σταθμη κανονικη και αυτα κρυα.Τι διαολο αντλια λαδιου?,το ψυγειο που μολλις εβαλα?

      Για να μην τα πολυλογω πηγαινω στο μαστροχαλαστη1 του λεω τι συμβαινει και αναλαμβανει να κατεβασει μοτερ να δει τι εγινε.Οταν του λεω για τον μαστροχαλαστη2 μου αναφερει αμεσως το φιλτρο λαδιου που παιρνει το αμαξι και πιθανον αγνοησε ο μαστροχαλαστης2.Η διαγνωση ηταν κολλημενος στροφαλος απο ελειψη λιπανσης η δε αντλια φαινοτανε σε αριστη λειτουργικη κατασταση.Το φιλτρο που ηταν τελικα(?) η αιτια μου ειπε οτι ηταν λαθος για το συγκεκριμενο αμαξι,καθως αλλο παιρνει η απλη 75 και αλλο η δικια μου.

      Και ερωτω ειναι δυνατον να κολλησε απο λαθος φιλτρο?,οντως αυτα τα αυτοκινητα ειχαν αυτην την ιδιαιτεροτητα?μπορει να χαλασει η αντλια λαδιου?(το θεμα του ψυγειου το εχω απορριψει γιατι πουλησα το αμαξι στο γιο του μαστρο...1 και αυτος δεν το αλλαξε)

      Οποιος ξερει ας διαφωτισει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        madox last edited by

        Μια ερωτηση προς γνωστες- η μαλλον κατι που με κατατρωει χρονια τωρα και δεν εχω ακομα καταφερει να πεισω τον εαυτο μου να κατσει η να μην κατσει μερικα(πολλα) χρονακια πισω απο τα σιδερα.

        Ειχα καταφερει καποτε-πριν πεντα χρονια-να γορασω απο φιλο ,ενα οχημα που το ηθελα απεγνωσμενα απο την πρωτη στιγμη που με εκανε βολτα.Μην παει ο νους σας σε τιποτα εξωτικο μια alfa 75 1.8t του 89(αυτη με τους μεγαλους προφυλακτηρες)ητανε.Ο φιλος μου την ειχε σε σχεδον αριστη κατασταση ,μονο κατι λεπτομερειες στο εσωτερικο προδιδαν τα χρονια της ,οι οποιες διορθωθηκαν αμεσως-ας οψεται το βαρδαρησταν.

        Μετα απο μολις δυο μηνες δυστυχως τρακαρα πλαγιο-μετωπικα με Ε200 ,που το ΖΩΟ κατοχoς της παραβιασε αφρεναριστος STOP
        Ελεω ασφαλειας αποφασισα να την φτιαξω.Την πηγα στον μαστροχαλαστη1
        και με τα πολλα το αμαξακι ξανακυκλοφορησε.Ο μαστρο...ς1 ομως δεν μου εβαλε ψυγειο λαδιου με την δικαιολογια οτι δεν εβρισκε.Οταν του ειπα για aftermarket εισεπραξα το 'ελα μωρε τωρα τι το χρειαζεται...' .

        Αποφασιζω να επισκεφτω τον μαστροχαλαστη2(αυτος ντουμπλαρει ανετα και ως νεκροθαφτης ασχετα αν το παιζει ακομα βελτιωτης).Ειμουν πολυ επιφυλλακτικος με ολους αυτους που ξαφνικα απο το πουθενα ανακαλυψαν την κοτα με τα χρυσα αυγα,αλλα ηθελα να βαλω ψυγειο εδω και τωρα.Οταν του ειπα τι θελω και οτι δεν με χαλαει κατι aftermarket αρκει να μην σφαξει τιποτα ,κουνησε το (αδειο)κεφαλι του καταφατικα.

        Μετα απο δεκα μερες(τοσο χρειαστηκε ο πατερας της μηχανολογιας να το περασει)αντικρυζω εκπληκτος την guernika μπροστα μου.Ειχε σφαξει τον προφυλακτηρα και οι γραμμες του ψυγειου κρεμονταν περα δωθε.Στην αρχη αρνουμαι να πληρωσω ,με τα πολλα του σκαω 350ε και την κανω οσο πιο γρηγορα γινονταν.

        Μετα απο 15χλμ και λιγο πριν φτασω σπιτι η θερμοκρασια του νερου εχει ανεβει πανω απο 100.Φουσκα παλι σκεφτηκα ,δεδομενου οτι το ειχε ξαναπαρουσιασει και την αλλαξα και ολα μελι-γαλα.Εκατο μετρα πριν φτασω σπιτι ακουω το μοιραιο γκντουπ.Ανοιγω το καπο και αντικρυζω ατμους να βγαινουν απο το ψυγειο και τον σαλιγκαρο ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ.Μετα απο αρκετο διαστημα ελεγχω τα λαδια ..η σταθμη κανονικη και αυτα κρυα.Τι διαολο αντλια λαδιου?,το ψυγειο που μολλις εβαλα?

        Για να μην τα πολυλογω πηγαινω στο μαστροχαλαστη1 του λεω τι συμβαινει και αναλαμβανει να κατεβασει μοτερ να δει τι εγινε.Οταν του λεω για τον μαστροχαλαστη2 μου αναφερει αμεσως το φιλτρο λαδιου που παιρνει το αμαξι και πιθανον αγνοησε ο μαστροχαλαστης2.Η διαγνωση ηταν κολλημενος στροφαλος απο ελειψη λιπανσης η δε αντλια φαινοτανε σε αριστη λειτουργικη κατασταση.Το φιλτρο που ηταν τελικα(?) η αιτια μου ειπε οτι ηταν λαθος για το συγκεκριμενο αμαξι,καθως αλλο παιρνει η απλη 75 και αλλο η δικια μου.

        Και ερωτω ειναι δυνατον να κολλησε απο λαθος φιλτρο?,οντως αυτα τα αυτοκινητα ειχαν αυτην την ιδιαιτεροτητα?μπορει να χαλασει η αντλια λαδιου?(το θεμα του ψυγειου το εχω απορριψει γιατι πουλησα το αμαξι στο γιο του μαστρο...1 και αυτος δεν το αλλαξε)

        Οποιος ξερει ας διαφωτισει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          madox last edited by

          Μια ερωτηση προς γνωστες- η μαλλον κατι που με κατατρωει χρονια τωρα και δεν εχω ακομα καταφερει να πεισω τον εαυτο μου να κατσει η να μην κατσει μερικα(πολλα) χρονακια πισω απο τα σιδερα.

          Ειχα καταφερει καποτε-πριν πεντα χρονια-να γορασω απο φιλο ,ενα οχημα που το ηθελα απεγνωσμενα απο την πρωτη στιγμη που με εκανε βολτα.Μην παει ο νους σας σε τιποτα εξωτικο μια alfa 75 1.8t του 89(αυτη με τους μεγαλους προφυλακτηρες)ητανε.Ο φιλος μου την ειχε σε σχεδον αριστη κατασταση ,μονο κατι λεπτομερειες στο εσωτερικο προδιδαν τα χρονια της ,οι οποιες διορθωθηκαν αμεσως-ας οψεται το βαρδαρησταν.

          Μετα απο μολις δυο μηνες δυστυχως τρακαρα πλαγιο-μετωπικα με Ε200 ,που το ΖΩΟ κατοχoς της παραβιασε αφρεναριστος STOP
          Ελεω ασφαλειας αποφασισα να την φτιαξω.Την πηγα στον μαστροχαλαστη1
          και με τα πολλα το αμαξακι ξανακυκλοφορησε.Ο μαστρο...ς1 ομως δεν μου εβαλε ψυγειο λαδιου με την δικαιολογια οτι δεν εβρισκε.Οταν του ειπα για aftermarket εισεπραξα το 'ελα μωρε τωρα τι το χρειαζεται...' .

          Αποφασιζω να επισκεφτω τον μαστροχαλαστη2(αυτος ντουμπλαρει ανετα και ως νεκροθαφτης ασχετα αν το παιζει ακομα βελτιωτης).Ειμουν πολυ επιφυλλακτικος με ολους αυτους που ξαφνικα απο το πουθενα ανακαλυψαν την κοτα με τα χρυσα αυγα,αλλα ηθελα να βαλω ψυγειο εδω και τωρα.Οταν του ειπα τι θελω και οτι δεν με χαλαει κατι aftermarket αρκει να μην σφαξει τιποτα ,κουνησε το (αδειο)κεφαλι του καταφατικα.

          Μετα απο δεκα μερες(τοσο χρειαστηκε ο πατερας της μηχανολογιας να το περασει)αντικρυζω εκπληκτος την guernika μπροστα μου.Ειχε σφαξει τον προφυλακτηρα και οι γραμμες του ψυγειου κρεμονταν περα δωθε.Στην αρχη αρνουμαι να πληρωσω ,με τα πολλα του σκαω 350ε και την κανω οσο πιο γρηγορα γινονταν.

          Μετα απο 15χλμ και λιγο πριν φτασω σπιτι η θερμοκρασια του νερου εχει ανεβει πανω απο 100.Φουσκα παλι σκεφτηκα ,δεδομενου οτι το ειχε ξαναπαρουσιασει και την αλλαξα και ολα μελι-γαλα.Εκατο μετρα πριν φτασω σπιτι ακουω το μοιραιο γκντουπ.Ανοιγω το καπο και αντικρυζω ατμους να βγαινουν απο το ψυγειο και τον σαλιγκαρο ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ.Μετα απο αρκετο διαστημα ελεγχω τα λαδια ..η σταθμη κανονικη και αυτα κρυα.Τι διαολο αντλια λαδιου?,το ψυγειο που μολλις εβαλα?

          Για να μην τα πολυλογω πηγαινω στο μαστροχαλαστη1 του λεω τι συμβαινει και αναλαμβανει να κατεβασει μοτερ να δει τι εγινε.Οταν του λεω για τον μαστροχαλαστη2 μου αναφερει αμεσως το φιλτρο λαδιου που παιρνει το αμαξι και πιθανον αγνοησε ο μαστροχαλαστης2.Η διαγνωση ηταν κολλημενος στροφαλος απο ελειψη λιπανσης η δε αντλια φαινοτανε σε αριστη λειτουργικη κατασταση.Το φιλτρο που ηταν τελικα(?) η αιτια μου ειπε οτι ηταν λαθος για το συγκεκριμενο αμαξι,καθως αλλο παιρνει η απλη 75 και αλλο η δικια μου.

          Και ερωτω ειναι δυνατον να κολλησε απο λαθος φιλτρο?,οντως αυτα τα αυτοκινητα ειχαν αυτην την ιδιαιτεροτητα?μπορει να χαλασει η αντλια λαδιου?(το θεμα του ψυγειου το εχω απορριψει γιατι πουλησα το αμαξι στο γιο του μαστρο...1 και αυτος δεν το αλλαξε)

          Οποιος ξερει ας διαφωτισει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Αν ο αισθητήρας της πίεσης του λαδιού είναι ΠΡΙΝ το φίλτρο (ηλίθια θέση) τότε αν στο φίλτρο σου έχει καταρρεύσει το εσωτερικό χάρτινο φίλτρο (ή είναι λάθος τύπος και δεν περνάει τίποτε), ο κινητήρας δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ λίπανση ενώ το λαμπάκι στο ταμπλό δεν ανάβει. Αν είχε χαλάσει η αντλία λαδιού θα είχε ανάψει το λαμπάκι στο ταμπλό. Επίσης, αν ο αισθητήρας της πίεσης λαδιού βρίσκεται μετά το φίλτρο λαδιού, τότε θα είχε ανάψει το λαμπάκι.

            Χωρίς λάδι δεν έκανε περίεργο θόρυβο ο κινητήρας;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              madox last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Αν ο αισθητήρας της πίεσης του λαδιού είναι ΠΡΙΝ το φίλτρο (ηλίθια θέση) τότε αν στο φίλτρο σου έχει καταρρεύσει το εσωτερικό χάρτινο φίλτρο (ή είναι λάθος τύπος και δεν περνάει τίποτε), ο κινητήρας δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ λίπανση ενώ το λαμπάκι στο ταμπλό δεν ανάβει. Αν είχε χαλάσει η αντλία λαδιού θα είχε ανάψει το λαμπάκι στο ταμπλό. Επίσης, αν ο αισθητήρας της πίεσης λαδιού βρίσκεται μετά το φίλτρο λαδιού, τότε θα είχε ανάψει το λαμπάκι.

              Χωρίς λάδι δεν έκανε περίεργο θόρυβο ο κινητήρας;

              οχι ουτε και θυμαμαι να αναψε καποιο λαμπακι, και τα λαδια -φιλτρο τα ειχε αλλαξει ο μαστρο...2
              το κουτι του φιλτρο εγραφε alfa75 αλλα οχι το δικο μου συγκεκριμενα.Αυτο που με καιει(εκαιγε) ειναι αν οντως το αμαξι μου επαιρνε διαφορετικο απο την απλη.(και μου φαινεται χαζο)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dpolal last edited by

                Τελικά ποιός βγήκε ποιό κερδισμένος ;;;

                O γιός του μαστροχαλ.1 που το αγόρασε από σένα ή εσύ που του το πούλησες ;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Καποιες φορες η αντιπροσωπια ισως ειναι προτιμοτερη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madox last edited by

                    Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                    Τελικά ποιός βγήκε ποιό κερδισμένος ;;;

                    O γιός του μαστροχαλ.1 που το αγόρασε από σένα ή εσύ που του το πούλησες ;;;;

                    Εγω ημου ο χαμενος αλλα η λυση της beretta δεν μου εχει περασει ακομα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theo13 last edited by

                      εγω εχω 146 μποξερ και ο μαστορας μου εχει πει πως δεν παιρνει απλο φιλτρο...αν βαλω απλο κραταει το λαδι μεσα και δεν λιπενεται σωστα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr