-
Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...
-
Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...
-
Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...
-
Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...
Θα την ...κατεβάσεις μόνη σου;
Πριν κατεβάσεις μηχανή, να σου πω πως δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο... Σε πρώτη φάση βάζεις λίγο πιο χοντρό λάδι ή αλλάζεις τύπο λαδιού... Ρώτησε την Toyota ποια λάδια ταιριάζουν καλύτερα με το μοτέρ αυτό. Πολλά παλιότερα μοτέρ πχ δεν συνεργάζονται καλά με τα φουλ συνθετικά λάδια , προτιμούν ημισυνθετικά.
Αν πάλι δεν λυθεί το πρόβλημά σου, βεβαιώσου πως δεν έχεις πουθενά απώλειες, και τότε πήγαινε να ξαναδούν το καπάκι της μηχανής, ν'αλλάξουν τσιμουχάκια και ίσως και ελατήρια...
Αν πάλι το μοτέρ σου έχει κάνει πάνω από 200.000 χλμ, τότε οι ανοχές του έχουν μεγαλώσει και λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις, ό,τι και να σου πουν για ιαπωνική αξιοπιστία....Θα καίει το λαδάκι του δηλαδή, ακόμη και αν κάνεις το rebuild αυτό...
Μια λύση θα ήταν να βάλεις ένα άλλο μοτέρ μεταχειρισμένο, αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις σε τι κατάσταση είναι . Συνήθως βέβαια οι μαντράδες δίνουν μια εγγύηση καλής λειτουργίας, αλλά είναι λίγο μην σου κάτσει η στραβή...
Αποψή μου; Η συγκεκριμένη μαούνα, είναι αρκετά παρωχημένη για να της ρίξεις χρήματα. Κράτησέ την όσο αντέχει, συμπλήρωσε το λαδάκι της και όταν τα παίξει, δώστην σε κάποιον συνταξιούχο που θα πιστεύει πως τα... 'Toυγιούτα: διν σπαν διν χαλάν', ο οποίος ούτε καν θα χαλαστεί από την κατανάλωση λαδιού, γιατί πιθανότατα ούτε που θα το καταλάβει!
Οπότε εσύ μπορείς να πάρεις ένα Yaris (μπρρρρ μακριά από μας! ).
Είσαι μικρή ακόμη για Corolla, πρέπει να φτάσεις σε ηλικία γάμου...( )
-
Μισό λεπτό, η φλάντζα δεν αλλάχτηκε;
-
@Hi-Fi --> το αυτοκίνητο έχει κάνει 180.000 χλμ
@drdino --> όχι η φλάτζα δεν αλλάχτηκε. -
αλλάξτε την φλάντζα ρε παιδιά.
-
Το αμαξι κυκλοφορει 1 χρονο με καμμενη φλατζα???
-
H 430;
-
Μια χαρά είναι ένα λίτρο στα 5000.
Πέρα από αυτό όμως καλου-κακού αλλάχτε τη φλατζούλα, δεν είναι και τίποτα φοβερό...edit: [εγκάθετο σχόλιο]Α, ωστε καίνε και τα ιαπωνέζικα θερμοστάτη, ε? Και μια ψυχή προσπαθούσε να με πείσει οτι είναι πολύ σοβαρό το να καεί ένας θερμοστάτης και μόνο σε γαλλικά-ιταλικά μπορεί να συμβεί... [/εγκάθετο σχόλιο]
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μια χαρά είναι ένα λίτρο στα 5000.
Πέρα από αυτό όμως καλου-κακού αλλάχτε τη φλατζούλα, δεν είναι και τίποτα φοβερό...edit: [εγκάθετο σχόλιο]Α, ωστε καίνε και τα ιαπωνέζικα θερμοστάτη, ε? Και μια ψυχή προσπαθούσε να με πείσει οτι είναι πολύ σοβαρό το να καεί ένας θερμοστάτης και μόνο σε γαλλικά-ιταλικά μπορεί να συμβεί... [/εγκάθετο σχόλιο]
[/Συνέχεια Εγκάθετου σχολίου]
Προφανώς πρόκειται περί προβοκάτορος! Τα ιαπωνικά ούτε θερμοστάτες, ούτε φλάτζες, ούτε λάμπες δεν καίνε! Πρόκειται περί συκοφαντιών και θ'ακολουθήσει μήνυση πάραυτα![/Τέλος εγκάθετου σχολίου]
Πιο σοβαρά τώρα, πώς ξέρεις πως έχει κάψει φλάτζα; Βάζει νερά στο λάδι ή λάδι στο ψυγείο; Εχει μειωμένη απόδοση;
Αν ναι και επειδή έχει 180Κ χλμ, πήγαινε ν'αλλάξεις την φλάτζα , εννοείται μακριά από την αντιπροσωπεία!
Μετά, ξανασκέψου τα της πώλησης...
Θα έχεις αρκετή προκαταβολή για το Yaris... -
Δε χρειάζεται την Καρίνα για προκαταβολή, έχει μαζέψει λεφτά από τα κάλαντα!
-
Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα...Πως συμπεραίνεις ότι κάηκε η φλάντζα; (τι συμπτώματα έχει)
-
Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιεΘα λύστε μοτέρ επί του αυτοκινήτου για να δείτε αν σηκώνει ελατήρια ο κινητήρας.
Αν αλλάξτε μόνο τη φλάντζα και τρίψτε βαλβίδες στο ρεκτιφιέ και το ξαναβάλτε πάνω χωρίς να κάντε επισκευή θα καίει μετά 3 λίτρα λάδι. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιεΘα λύστε μοτέρ επί του αυτοκινήτου για να δείτε αν σηκώνει ελατήρια ο κινητήρας.
Αν αλλάξτε μόνο τη φλάντζα και τρίψτε βαλβίδες στο ρεκτιφιέ και το ξαναβάλτε πάνω χωρίς να κάντε επισκευή θα καίει μετά 3 λίτρα λάδι.Ακριβώς!
-
1500 €+ αν πάει συνεργείο για βγάλσιμο καπακιού, πλάνισμα, τρίψιμο βαλβίδων, ίσως και κανένας οδηγός άλλαγμα, τσιμουχάκια, σετ φλάτζες, δεν θα αλλάξει και ιμάντες ? άντε και κανένα ρουλεμάν εντατήρα που όπου νάνε θα χτυπήσει και μια και είναι ανοιγμένο ας το αλλάγουμε τώρα, να και τα μπουζί, και τίποτα σουβλάκια στα μαστόρια, περάσαμε το 2000χίλιαρο ευρά.
Με 400 παίρνεις μηχανή πακέτο από τον Τakaschi.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιεΑυτό είναι γνωστό αλλά επίσης είναι γνωστό ότι τα ιαπωνικά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ όσο ζέστη και να κάνει.
Μόνο από βλάβη στο σύστημα ψύξης υπερθερμαίνονται.
Μάκη έχεις δει κολλημένους κλειστούς θερμοστάτες (τι μάρκα), νόμιζα έχει χρόνια που δεν φτιάχνουν πια τέτοιους.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
1500 €+ αν πάει συνεργείο για βγάλσιμο καπακιού, πλάνισμα, τρίψιμο βαλβίδων, ίσως και κανένας οδηγός άλλαγμα, τσιμουχάκια, σετ φλάτζες, δεν θα αλλάξει και ιμάντες ? άντε και κανένα ρουλεμάν εντατήρα που όπου νάνε θα χτυπήσει και μια και είναι ανοιγμένο ας το αλλάγουμε τώρα, να και τα μπουζί, και τίποτα σουβλάκια στα μαστόρια, περάσαμε το 2000χίλιαρο ευρά.Με 400 παίρνεις μηχανή πακέτο από τον Τakaschi.
1500 για καπάκι?
Τι λέτε ρε παιδιά?
Πάνω από 600 με ανταλλακτικά,ρεκτιφιέ και εργασία δεν βγαίνει.Στη μεταχειρισμένη μηχανή ακόμα κι αν είναι τσάμπα θα υπολογίζετε εργατικά βγάλε-βάλε,λάδια μύδια ξίδια ιμάντες κλπ.
Χώρια του ότι είναι ρίσκο τι λύκος μαύρος θα είναι. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιεΑυτό είναι γνωστό αλλά επίσης είναι γνωστό ότι τα ιαπωνικά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ όσο ζέστη και να κάνει.
Μόνο από βλάβη στο σύστημα ψύξης υπερθερμαίνονται.
Μάκη έχεις δει κολλημένους κλειστούς θερμοστάτες (τι μάρκα), νόμιζα έχει χρόνια που δεν φτιάχνουν πια τέτοιους.
Γιατί,υπερθερμαίνονται τα ευρωπαικά?
Το θέμα είναι ότι τα μέταλλά τους γεικότερα είναι ασβέστης.
Αστο,μη πιάσουμε αυτή τη συζήτηση γιατί θα μαλώσουμε με τον κόσμο πάλι.
Επιγραμματικά,τα toyota και honda είναι όντως αξιόπιστα μοτερ,όσο όμως δουλεύουν τα περιφερειακά και ειδικά το κύκλωμα ψύξης σωστά.
Αν κάτι γίνει.....αντίος φλαμίγκος!!
Απ την άλλη πάνε σε ένα ρεκτιφιέ να δεις ποιανών τα καπάκια ραγίζουν αβέρτα κουβέρτα. -
Κανένα αυτοκίνητο δεν υπερθερμαίνεται από μόνο του! Μόνον αν πάει κάτι στραβά στο κύκλωμα ψύξης!
Τρελή αντοχή πάντως επέδειξε το μοτέρ που είχα κάποτε στο Ζastava , ήταν ένα 1.3 από Ritmo που είχε κάψει φλάτζα , έβαζε λάδι στο νερό (και λίγο το αντίθετο... ), αλλά πραγματικά δεν είχε καμία πτώση απόδοσης! Μόνον αν πήγαινες συνέχεια με 160+ ζεσταινόταν!
Βεβαια εκείνα τα μοτερ εκείνης της γενιάς ήταν περίπου αλεξίσφαιρα, στροφάριζαν βαθιά στο κόκκινο χωρίς κόφτη και παρόλο που δεν ασχολούμουν με ρυθμίσεις βαλβίδων και λοιπά κόλπα, ΠΟΤΕ δεν έβγαλε πρόβλημα!
Α, η φλάτζα κάηκε από...μια καμμένη ασφάλεια! Είχα δείκτη θερμοκρασίας, αλλά δεν το κατάλαβα αμέσως και έφτασε το νερό στους 120!
Αλήθεια, σε περιπτώσεις υπερθέρμανσης , τι είναι καλό να κάνουμε; Το σβήνουμε και περιμένουμε;
Φλάτζα...