Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φλάτζα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φλάτζα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    46
    333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chazlp1989 last edited by

      Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
      Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.

      Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chazlp1989 last edited by

        Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
        Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.

        Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chazlp1989 last edited by

          Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
          Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.

          Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
            Έχω μία CarinaE, πέρσι μου κόλλησε ο θερμοστάτης και ανέβασε θερμοκρασία. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα και να τσιμπάει γύρω στο 1 λίτρο λάδια ανά 5.000 χλμ. Σκέφτομαι να κατεβάσω τη μηχανή.
            Το ερώτημά μου είναι **πόσο μπορεί να μου κοστίσει αυτό **πρώτον, και αν αξίζει τον κόπο ύστερα.

            Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη αν έχει ανοιχτεί παρόμοιο θέμα, αλλά δεν βρήκα μετά από ένα σύντομο κοίταγμα κάτι που να ταιριάζει. Ας παραμείνει λίγες μέρες ανοιχτό...

            Θα την ...κατεβάσεις μόνη σου;
            Πριν κατεβάσεις μηχανή, να σου πω πως δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο... Σε πρώτη φάση βάζεις λίγο πιο χοντρό λάδι ή αλλάζεις τύπο λαδιού... Ρώτησε την Toyota ποια λάδια ταιριάζουν καλύτερα με το μοτέρ αυτό. Πολλά παλιότερα μοτέρ πχ δεν συνεργάζονται καλά με τα φουλ συνθετικά λάδια , προτιμούν ημισυνθετικά.
            Αν πάλι δεν λυθεί το πρόβλημά σου, βεβαιώσου πως δεν έχεις πουθενά απώλειες, και τότε πήγαινε να ξαναδούν το καπάκι της μηχανής, ν'αλλάξουν τσιμουχάκια και ίσως και ελατήρια...
            Αν πάλι το μοτέρ σου έχει κάνει πάνω από 200.000 χλμ, τότε οι ανοχές του έχουν μεγαλώσει και λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις, ό,τι και να σου πουν για ιαπωνική αξιοπιστία....

            Θα καίει το λαδάκι του δηλαδή, ακόμη και αν κάνεις το rebuild αυτό...

            Μια λύση θα ήταν να βάλεις ένα άλλο μοτέρ μεταχειρισμένο, αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις σε τι κατάσταση είναι . Συνήθως βέβαια οι μαντράδες δίνουν μια εγγύηση καλής λειτουργίας, αλλά είναι λίγο μην σου κάτσει η στραβή...

            Αποψή μου; Η συγκεκριμένη μαούνα, είναι αρκετά παρωχημένη για να της ρίξεις χρήματα. Κράτησέ την όσο αντέχει, συμπλήρωσε το λαδάκι της και όταν τα παίξει, δώστην σε κάποιον συνταξιούχο που θα πιστεύει πως τα... 'Toυγιούτα: διν σπαν διν χαλάν', ο οποίος ούτε καν θα χαλαστεί από την κατανάλωση λαδιού, γιατί πιθανότατα ούτε που θα το καταλάβει!

            Οπότε εσύ μπορείς να πάρεις ένα Yaris (μπρρρρ μακριά από μας! ).
            Είσαι μικρή ακόμη για Corolla, πρέπει να φτάσεις σε ηλικία γάμου...

            ( )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Μισό λεπτό, η φλάντζα δεν αλλάχτηκε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chazlp1989 last edited by

                @Hi-Fi --> το αυτοκίνητο έχει κάνει 180.000 χλμ
                @drdino --> όχι η φλάτζα δεν αλλάχτηκε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  αλλάξτε την φλάντζα ρε παιδιά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Το αμαξι κυκλοφορει 1 χρονο με καμμενη φλατζα???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      drdino last edited by

                      H 430;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Μια χαρά είναι ένα λίτρο στα 5000.
                        Πέρα από αυτό όμως καλου-κακού αλλάχτε τη φλατζούλα, δεν είναι και τίποτα φοβερό...

                        edit: [εγκάθετο σχόλιο]Α, ωστε καίνε και τα ιαπωνέζικα θερμοστάτη, ε? Και μια ψυχή προσπαθούσε να με πείσει οτι είναι πολύ σοβαρό το να καεί ένας θερμοστάτης και μόνο σε γαλλικά-ιταλικά μπορεί να συμβεί... [/εγκάθετο σχόλιο]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Μια χαρά είναι ένα λίτρο στα 5000.
                          Πέρα από αυτό όμως καλου-κακού αλλάχτε τη φλατζούλα, δεν είναι και τίποτα φοβερό...

                          edit: [εγκάθετο σχόλιο]Α, ωστε καίνε και τα ιαπωνέζικα θερμοστάτη, ε? Και μια ψυχή προσπαθούσε να με πείσει οτι είναι πολύ σοβαρό το να καεί ένας θερμοστάτης και μόνο σε γαλλικά-ιταλικά μπορεί να συμβεί... [/εγκάθετο σχόλιο]

                          [/Συνέχεια Εγκάθετου σχολίου]
                          Προφανώς πρόκειται περί προβοκάτορος! Τα ιαπωνικά ούτε θερμοστάτες, ούτε φλάτζες, ούτε λάμπες δεν καίνε! Πρόκειται περί συκοφαντιών και θ'ακολουθήσει μήνυση πάραυτα!

                          [/Τέλος εγκάθετου σχολίου]

                          Πιο σοβαρά τώρα, πώς ξέρεις πως έχει κάψει φλάτζα; Βάζει νερά στο λάδι ή λάδι στο ψυγείο; Εχει μειωμένη απόδοση;
                          Αν ναι και επειδή έχει 180Κ χλμ, πήγαινε ν'αλλάξεις την φλάτζα , εννοείται μακριά από την αντιπροσωπεία!
                          Μετά, ξανασκέψου τα της πώλησης...
                          Θα έχεις αρκετή προκαταβολή για το Yaris...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Δε χρειάζεται την Καρίνα για προκαταβολή, έχει μαζέψει λεφτά από τα κάλαντα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
                              Το αποτέλεσμα ήταν να κάψει φλάτζα...

                              Πως συμπεραίνεις ότι κάηκε η φλάντζα; (τι συμπτώματα έχει)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                g60 last edited by

                                Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
                                Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιε

                                Θα λύστε μοτέρ επί του αυτοκινήτου για να δείτε αν σηκώνει ελατήρια ο κινητήρας.
                                Αν αλλάξτε μόνο τη φλάντζα και τρίψτε βαλβίδες στο ρεκτιφιέ και το ξαναβάλτε πάνω χωρίς να κάντε επισκευή θα καίει μετά 3 λίτρα λάδι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                  Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
                                  Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιε

                                  Θα λύστε μοτέρ επί του αυτοκινήτου για να δείτε αν σηκώνει ελατήρια ο κινητήρας.
                                  Αν αλλάξτε μόνο τη φλάντζα και τρίψτε βαλβίδες στο ρεκτιφιέ και το ξαναβάλτε πάνω χωρίς να κάντε επισκευή θα καίει μετά 3 λίτρα λάδι.

                                  Ακριβώς!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    1500 €+ αν πάει συνεργείο για βγάλσιμο καπακιού, πλάνισμα, τρίψιμο βαλβίδων, ίσως και κανένας οδηγός άλλαγμα, τσιμουχάκια, σετ φλάτζες, δεν θα αλλάξει και ιμάντες ? άντε και κανένα ρουλεμάν εντατήρα που όπου νάνε θα χτυπήσει και μια και είναι ανοιγμένο ας το αλλάγουμε τώρα, να και τα μπουζί, και τίποτα σουβλάκια στα μαστόρια, περάσαμε το 2000χίλιαρο ευρά.

                                    Με 400 παίρνεις μηχανή πακέτο από τον Τakaschi.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                      Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
                                      Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιε

                                      Αυτό είναι γνωστό αλλά επίσης είναι γνωστό ότι τα ιαπωνικά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ όσο ζέστη και να κάνει.

                                      Μόνο από βλάβη στο σύστημα ψύξης υπερθερμαίνονται.

                                      Μάκη έχεις δει κολλημένους κλειστούς θερμοστάτες (τι μάρκα), νόμιζα έχει χρόνια που δεν φτιάχνουν πια τέτοιους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                        1500 €+ αν πάει συνεργείο για βγάλσιμο καπακιού, πλάνισμα, τρίψιμο βαλβίδων, ίσως και κανένας οδηγός άλλαγμα, τσιμουχάκια, σετ φλάτζες, δεν θα αλλάξει και ιμάντες ? άντε και κανένα ρουλεμάν εντατήρα που όπου νάνε θα χτυπήσει και μια και είναι ανοιγμένο ας το αλλάγουμε τώρα, να και τα μπουζί, και τίποτα σουβλάκια στα μαστόρια, περάσαμε το 2000χίλιαρο ευρά.

                                        Με 400 παίρνεις μηχανή πακέτο από τον Τakaschi.

                                        1500 για καπάκι?
                                        Τι λέτε ρε παιδιά?
                                        Πάνω από 600 με ανταλλακτικά,ρεκτιφιέ και εργασία δεν βγαίνει.

                                        Στη μεταχειρισμένη μηχανή ακόμα κι αν είναι τσάμπα θα υπολογίζετε εργατικά βγάλε-βάλε,λάδια μύδια ξίδια ιμάντες κλπ.
                                        Χώρια του ότι είναι ρίσκο τι λύκος μαύρος θα είναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          Κλασσικό πρόβλημα των ιαπωνικών!
                                          Απαξ και ζεσταθεί το μοτέρ τον ήπιε

                                          Αυτό είναι γνωστό αλλά επίσης είναι γνωστό ότι τα ιαπωνικά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ όσο ζέστη και να κάνει.

                                          Μόνο από βλάβη στο σύστημα ψύξης υπερθερμαίνονται.

                                          Μάκη έχεις δει κολλημένους κλειστούς θερμοστάτες (τι μάρκα), νόμιζα έχει χρόνια που δεν φτιάχνουν πια τέτοιους.

                                          Γιατί,υπερθερμαίνονται τα ευρωπαικά?

                                          Το θέμα είναι ότι τα μέταλλά τους γεικότερα είναι ασβέστης.
                                          Αστο,μη πιάσουμε αυτή τη συζήτηση γιατί θα μαλώσουμε με τον κόσμο πάλι.
                                          Επιγραμματικά,τα toyota και honda είναι όντως αξιόπιστα μοτερ,όσο όμως δουλεύουν τα περιφερειακά και ειδικά το κύκλωμα ψύξης σωστά.
                                          Αν κάτι γίνει.....αντίος φλαμίγκος!!
                                          Απ την άλλη πάνε σε ένα ρεκτιφιέ να δεις ποιανών τα καπάκια ραγίζουν αβέρτα κουβέρτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Κανένα αυτοκίνητο δεν υπερθερμαίνεται από μόνο του! Μόνον αν πάει κάτι στραβά στο κύκλωμα ψύξης!

                                            Τρελή αντοχή πάντως επέδειξε το μοτέρ που είχα κάποτε στο Ζastava , ήταν ένα 1.3 από Ritmo που είχε κάψει φλάτζα , έβαζε λάδι στο νερό (και λίγο το αντίθετο... ), αλλά πραγματικά δεν είχε καμία πτώση απόδοσης! Μόνον αν πήγαινες συνέχεια με 160+ ζεσταινόταν!

                                            Βεβαια εκείνα τα μοτερ εκείνης της γενιάς ήταν περίπου αλεξίσφαιρα, στροφάριζαν βαθιά στο κόκκινο χωρίς κόφτη και παρόλο που δεν ασχολούμουν με ρυθμίσεις βαλβίδων και λοιπά κόλπα, ΠΟΤΕ δεν έβγαλε πρόβλημα!
                                            Α, η φλάτζα κάηκε από...μια καμμένη ασφάλεια! Είχα δείκτη θερμοκρασίας, αλλά δεν το κατάλαβα αμέσως και έφτασε το νερό στους 120!
                                            Αλήθεια, σε περιπτώσεις υπερθέρμανσης , τι είναι καλό να κάνουμε; Το σβήνουμε και περιμένουμε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr