-
-
-
-
Πολύ όμορφο αλλά μου θυμίσε το Honda CR Z απο την έκθεση του Τοκιο...
http://www.worldcarfans.com/9071024.009/mini3/hybrid-honda-cr-z-concept-debuts ή http://www.worldcarfans.com/3071025.003/honda-cr-z-conceptΕμφανίστηκε και το RX8 facelifted ... http://www.worldcarfans.com/9080104.002/leaked-mazda-rx-8-facelift
-
Πάααρα πολύ όμορφο!!!!! Aston Martin θυμίζει πίσω.
Ελπίζω τουλάχιστον να φτιάξουν ακόμα περισσότερο τον renesis ώστε να καίει λιγότερο.
-
Παλι Renesis?
Υπαρχουν τοσο καταπληκτικοι κινητηρες... και σκοτωνουν τις πωλησεις των πανεμορφων κουπε τους με τον Renesis. Εστω να εδιναν την επιλογη για αλλο κινητηρα...
dooohh.....
-
-
Θυμίζει το πρωτότυπο Kabura μπροστά Αμαξάρα θα είναι κι αυτό όπως και οι πρόγονοί του και με τον εξελιγμένο Renesis που λογικά θα έχει καλύτερη απόδοση από τον τωρινό διατηρώντας χαμηλό βάρος άρα και κορυφαίο ζύγισμα Μακάρι να αξιωθώ να είναι το επόμενο αμάξι μου
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Παλι Renesis?Υπαρχουν τοσο καταπληκτικοι κινητηρες... και σκοτωνουν τις πωλησεις των πανεμορφων κουπε τους με τον Renesis. Εστω να εδιναν την επιλογη για αλλο κινητηρα...
dooohh.....
To RX8 Cosmo καινούργιο full extra μπορείς να το πάρεις με 30-31Κ.
Από παραεισαγωγή και με 2ετή εργοστασιακή εγγύηση.Αν δεν ήταν 1300κ.εκ. όμως θα έκανε τουλάχιστον 40Κ
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Παλι Renesis?
Υπαρχουν τοσο καταπληκτικοι κινητηρες... και σκοτωνουν τις πωλησεις των πανεμορφων κουπε τους με τον Renesis. Εστω να εδιναν την επιλογη για αλλο κινητηρα...
dooohh.....
To RX8 Cosmo καινούργιο full extra μπορείς να το πάρεις με 30-31Κ.
Από παραεισαγωγή και με 2ετή εργοστασιακή εγγύηση.Αν δεν ήταν 1300κ.εκ. όμως θα έκανε τουλάχιστον 40Κ
θα μπορουσε να ειναι ομως 1,4Τ-1,6Τ η και 1.8 ατμοσφαιρα και ας μην εχει πολλα μουλαρια...
-
corsair
έχουμε εξηγήσει πολλές φορές τα 'παράπλευρα' πλεονεκτήματα που δίνει η επιλογή του renesis! Με ένα συμβατικό κινητήρα, ειδικά τουρμπάτο, θα πήγαινε περίπατο η κατανομή βάρους (ειδικά το χαμηλό κέντρο αυτού), η δυναμική συμπεριφορά.
Προφανώς είναι επιλογή της mazda να ακολουθεί έναν 'ινδιάνικο' δρόμο και όχι να βγάλει άλλο ένα σπορ αυτοκίνητο. -
Γιατρε μου, τα βλεπεις πολυπλοκα τα πραγματα.... ετσι οπως ΔΕΝ τα βλεπει ο καταναλωτης. Ο οποιος αποζητα ενα ωραιο κουπε το οποιο να μην στοιχιζει το βαρος του σε χρυσαφι, αλλα ουτε και να του πινει το αιμα στην συμβιωση...
Το αν η κατανομη θα ειναι ετσι η αλλιως... ελαχιστη σημασια εχει για τους περισσοτερους. Το θεμα ειναι ποιο πολυ πρακτικο παρα οδηγικο...
-
Για τους λοιπούς υπάρχουν και τα ΜΧ-5.
-
Παλι Renesis?
Υπαρχουν τοσο καταπληκτικοι κινητηρες... και σκοτωνουν τις πωλησεις των πανεμορφων κουπε τους με τον Renesis. Εστω να εδιναν την επιλογη για αλλο κινητηρα...
μπραβο στην mazda που εχει τα κοτσια και συνεχιζει με τον renesis ο οποιος για να μην ξεχνιομαστε ειναι και παρα πολυ αξιοπιστος!γιατι οχι λοιπον??στροφαρισμα στον Θεο
-
εγώ είμαι με τον ινδιάνο γιατρό
αρκετά με την ομογενοποίηση, όποιος θέλει κάτι συμβατικό δεν χάθηκαν οι άλλες επιλογές και η Μazda για να το κάνει και να το ξανακάνει μάλλον δεν το βλέπει ακριβώς ως σκότωμα των πωλήσεων. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
εγώ είμαι με τον ινδιάνο γιατρό
αρκετά με την ομογενοποίηση, όποιος θέλει κάτι συμβατικό δεν χάθηκαν οι άλλες επιλογές και η Μazda για να το κάνει και να το ξανακάνει μάλλον δεν το βλέπει ακριβώς ως σκότωμα των πωλήσεων.δεν το βλεπει ετσι γιατι δεν γευτηκε ποτε τον 'αλλο δρομο' στις επιλογες της. Δεν μπορει να σου λειψει κατι που δεν ειχες ποτε...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
εγώ είμαι με τον ινδιάνο γιατρό
αρκετά με την ομογενοποίηση, όποιος θέλει κάτι συμβατικό δεν χάθηκαν οι άλλες επιλογές και η Μazda για να το κάνει και να το ξανακάνει μάλλον δεν το βλέπει ακριβώς ως σκότωμα των πωλήσεων.δεν το βλεπει ετσι γιατι δεν γευτηκε ποτε τον 'αλλο δρομο' στις επιλογες της. Δεν μπορει να σου λειψει κατι που δεν ειχες ποτε...
Τί λες ρε Corsair.
Δεν έχει δηλαδή τον 2,3Τ που βγάζει αντίστοιχα άλογα?
Οι Wankel έχουν το επιπλέον πλεονέκτημα της πολύ στρωτής λειτουργίας.
Δεν είναι τυχαίο δε ότι το RX7 τόσα χρόνια μετά εξακολουθεί να έχει τόσο φανατικούς υποστηρικτές. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τί λες ρε Corsair.
Δεν έχει δηλαδή τον 2,3Τ που βγάζει αντίστοιχα άλογα?
Οι Wankel έχουν το επιπλέον πλεονέκτημα της πολύ στρωτής λειτουργίας.
Δεν είναι τυχαίο δε ότι το RX7 τόσα χρόνια μετά εξακολουθεί να έχει τόσο φανατικούς υποστηρικτές.Ειπα εγω πως δεν εχει καποιον κινητηρα?
Ειπα πως και οι ιδιοι θα κερδιζαν αμα εδιναν την επιλογη ενος 'συμβατικοτερου' κινητηρα... και ας ειναι και χαμηλοτερης ισχυος... -
κοιτα corsair δεν αποκλειεται να δουμε και καποιο συμβατικο κουπε αργοτερα(αποκλειεται! αποκλειται!-εδω το 3 δεν βγαζουν καν σε 3θυρο ) απο τη Mazda,αλλα προς το παρον τι να κανει?
να βγαλει ενα κουπε αξιωσεων με παλινδρομικο κινητηρα και να χτυπησει τις πωλησεις των RX( στις χωρες με ορθολογικο συστημα φορολογησης)?
ειναι ή δεν ειναι η ζηλωτρια εταιρεια που εχει τα δικαιωματα των περιστροφικων και τα εξελισσει με παθος τοσα χρονια κτλ?Να βγει δλδ μια μερα και να πει εμμεσα οτι μαλλον αποτυχαμε ας το γυρισουμε στους παμλινδρομικους
Καλως η κακως (και) ετσι εχει αποφασισει να διαχωρισει τη θεση της
ο συλλογισμος σου βεβαιως εχει μια βαση αλλα στηριζεται κυριως στις ιδιαιτεροτητες της ελληνικης αγορας καυσιμων,στην επιπολαια καταναλωτικη συμπεριφορα των νεοελληνων και στην ακατονοητη τιμολογιακη πολιτικη της αντιπροσωπιας της mazda στην Ελλαδα
-
Renesis και τα μυαλα στο μπλεντερ
Mazda RX-9 (2012)