-
Γεια σας
Σε λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα ενος μικρου με αυτοματο/σειριακο κιβωτιο
Θελω να ειναι αξιοπιστο,οικονομικο σε συντηρηση κ καταναλωση,με σχετικα καλες επιδοσεις κ εμφανησιμο/μουρατο
μιας λοιπον κ η βοηθεια απο τον ειδικο τυπο ειναι απο λιγη ως ανυπαρκτη σε αυτην την κατηγορια (του αυτοματου δλδ) , θα ηθελα την γνωμη σας για τις επιλογες που υπαρχουν αλλα κ για τα κιβωτια (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ)
Απο μια γρηγορη ματια εχουμε λοιπον
Citroen C1 (2 εκδοσεις (που δεν ξερω την διαφορα τους) : deejay κ style 10750 κ 11070 αντιστοιχα )
Peugeot 107 (Urban κ trendy με 10350 κ 11010 αντιστοιχα)
Τoyota aygo (+ΜΜΤ κ +ΜΜΤ Sport με 11300 κ 11760 αντιστοιχα)[Απο τα παραπανω πιο πολυ καλοβλεπω το 107 μιας κ μου αρεσει εμφανησιακα.
Μηπως ομως η ποιοτητα κ η αποδοση των κιβωτιων διαφερουν?? (Sensodrive/Twotronic/MMT)]Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive 11860
**Opel Corsa 1.2 Easytronic ** (απο 12860)
Smart fortwo 61hp ή 71hp (απο 9700)
(Σαν σκεψη υπαρχει κ η αγορα μεταχειρισμενου 700 smart που οι τιμες τους ξεκινανε απο 7500)
Τελος υπαρχουν τα παρακατω που ομως δεν ξερω πολλα γι αυτα
(π.χ το νεο twingo/new picanto/i10) θα ειναι με σειριακο??fiat 500 1.2 pop ή lounge (12500 κ 13500 αντιστοιχα)
renault twingo 1.2 auto (expression κ dynamic. 11800 k 12800 αντιστοιχα)Γενικα
Ως πιο στυλατες επιλογες νομιζω ειναι το smart κ το 500.Αξιζει ομως η αναμονη για το 500?? (που ειναι πιο ακριβο)
Ενα απο τα τριδυμα (μαλλον το peugeot) ειναι η λογικη επιλογη
Corsa,c2 μου αρεσουν κ αυτα (το corsa ειναι ''πιο αυτοκινητο'' )
Δεν ξερω....
Εχω μπερδευτει κ δεν μπορω να βρω κ ευκολα πληροφοριες
Οποτε περιμενω την γνωμη σας -
Γεια σας
Σε λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα ενος μικρου με αυτοματο/σειριακο κιβωτιο
Θελω να ειναι αξιοπιστο,οικονομικο σε συντηρηση κ καταναλωση,με σχετικα καλες επιδοσεις κ εμφανησιμο/μουρατο
μιας λοιπον κ η βοηθεια απο τον ειδικο τυπο ειναι απο λιγη ως ανυπαρκτη σε αυτην την κατηγορια (του αυτοματου δλδ) , θα ηθελα την γνωμη σας για τις επιλογες που υπαρχουν αλλα κ για τα κιβωτια (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ)
Απο μια γρηγορη ματια εχουμε λοιπον
Citroen C1 (2 εκδοσεις (που δεν ξερω την διαφορα τους) : deejay κ style 10750 κ 11070 αντιστοιχα )
Peugeot 107 (Urban κ trendy με 10350 κ 11010 αντιστοιχα)
Τoyota aygo (+ΜΜΤ κ +ΜΜΤ Sport με 11300 κ 11760 αντιστοιχα)[Απο τα παραπανω πιο πολυ καλοβλεπω το 107 μιας κ μου αρεσει εμφανησιακα.
Μηπως ομως η ποιοτητα κ η αποδοση των κιβωτιων διαφερουν?? (Sensodrive/Twotronic/MMT)]Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive 11860
**Opel Corsa 1.2 Easytronic ** (απο 12860)
Smart fortwo 61hp ή 71hp (απο 9700)
(Σαν σκεψη υπαρχει κ η αγορα μεταχειρισμενου 700 smart που οι τιμες τους ξεκινανε απο 7500)
Τελος υπαρχουν τα παρακατω που ομως δεν ξερω πολλα γι αυτα
(π.χ το νεο twingo/new picanto/i10) θα ειναι με σειριακο??fiat 500 1.2 pop ή lounge (12500 κ 13500 αντιστοιχα)
renault twingo 1.2 auto (expression κ dynamic. 11800 k 12800 αντιστοιχα)Γενικα
Ως πιο στυλατες επιλογες νομιζω ειναι το smart κ το 500.Αξιζει ομως η αναμονη για το 500?? (που ειναι πιο ακριβο)
Ενα απο τα τριδυμα (μαλλον το peugeot) ειναι η λογικη επιλογη
Corsa,c2 μου αρεσουν κ αυτα (το corsa ειναι ''πιο αυτοκινητο'' )
Δεν ξερω....
Εχω μπερδευτει κ δεν μπορω να βρω κ ευκολα πληροφοριες
Οποτε περιμενω την γνωμη σας -
Γεια σας
Σε λιγο καιρο σκεφτομαι την αγορα ενος μικρου με αυτοματο/σειριακο κιβωτιο
Θελω να ειναι αξιοπιστο,οικονομικο σε συντηρηση κ καταναλωση,με σχετικα καλες επιδοσεις κ εμφανησιμο/μουρατο
μιας λοιπον κ η βοηθεια απο τον ειδικο τυπο ειναι απο λιγη ως ανυπαρκτη σε αυτην την κατηγορια (του αυτοματου δλδ) , θα ηθελα την γνωμη σας για τις επιλογες που υπαρχουν αλλα κ για τα κιβωτια (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ)
Απο μια γρηγορη ματια εχουμε λοιπον
Citroen C1 (2 εκδοσεις (που δεν ξερω την διαφορα τους) : deejay κ style 10750 κ 11070 αντιστοιχα )
Peugeot 107 (Urban κ trendy με 10350 κ 11010 αντιστοιχα)
Τoyota aygo (+ΜΜΤ κ +ΜΜΤ Sport με 11300 κ 11760 αντιστοιχα)[Απο τα παραπανω πιο πολυ καλοβλεπω το 107 μιας κ μου αρεσει εμφανησιακα.
Μηπως ομως η ποιοτητα κ η αποδοση των κιβωτιων διαφερουν?? (Sensodrive/Twotronic/MMT)]Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive 11860
**Opel Corsa 1.2 Easytronic ** (απο 12860)
Smart fortwo 61hp ή 71hp (απο 9700)
(Σαν σκεψη υπαρχει κ η αγορα μεταχειρισμενου 700 smart που οι τιμες τους ξεκινανε απο 7500)
Τελος υπαρχουν τα παρακατω που ομως δεν ξερω πολλα γι αυτα
(π.χ το νεο twingo/new picanto/i10) θα ειναι με σειριακο??fiat 500 1.2 pop ή lounge (12500 κ 13500 αντιστοιχα)
renault twingo 1.2 auto (expression κ dynamic. 11800 k 12800 αντιστοιχα)Γενικα
Ως πιο στυλατες επιλογες νομιζω ειναι το smart κ το 500.Αξιζει ομως η αναμονη για το 500?? (που ειναι πιο ακριβο)
Ενα απο τα τριδυμα (μαλλον το peugeot) ειναι η λογικη επιλογη
Corsa,c2 μου αρεσουν κ αυτα (το corsa ειναι ''πιο αυτοκινητο'' )
Δεν ξερω....
Εχω μπερδευτει κ δεν μπορω να βρω κ ευκολα πληροφοριες
Οποτε περιμενω την γνωμη σας -
Οτι θες να μαθεις για το σμαρτ πες μου,ειμαι κατοχος του τουρμπο(84)και το εχω γυρισει αρκετα(μεχρι αθηνα)
-
Μόνο το senso ξέρω από πρώτο χέρι, ρίξε μια ματιά εδώ και αν έχεις κάτι να ρωτήσεις, με χαρά να σε βοηθήσω.
-
Ο χρήστης makr έγραψε:
...[Απο τα παραπανω πιο πολυ καλοβλεπω το 107 μιας κ μου αρεσει εμφανησιακα.
Μηπως ομως η ποιοτητα κ η αποδοση των κιβωτιων διαφερουν?? (Sensodrive/Twotronic/MMT)]...
Τα τρία αυτά αυτοκίνητα (ουσιαστικά είναι ένα με διαφορετικά σήματα) έχουν κοινά μηχανικά μέρη. Τα κιβώτια αλλάζουν μόνο στο όνομα.
...
Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive 11860**Opel Corsa 1.2 Easytronic ** (απο 12860)
Smart fortwo 61hp ή 71hp (απο 9700)
...
Το C2 έχει μικρότερους εσωτερικούς χώρους από τα τρίδυμα.
Το smart είναι σε άλλη κατηγορία και σε θέμα χώρων και συντήρησης και γενικότερα σαν φιλοσοφία αυτοκινήτου.
Το Corsa είναι το πιο 'συμπαθητικό', πιο αυτοκίνητο όπως έγραψες κι εσύ, από τη δεύτερη τριάδα που αναφέρεις.
Για τα τελευταία δυο ΔΞ/ΔΑ αλλά όσο καλύτερο να είναι το 500 από τα υπόλοιπα είναι ακριβό.
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Οτι θες να μαθεις για το σμαρτ πες μου,ειμαι κατοχος του τουρμπο(84)και το εχω γυρισει αρκετα(μεχρι αθηνα)Α ωραια
Λοιπον:
1)Πως βλεπεις την αγορα μεταχειρισμενου 700cc smart??Oικονομικα ειναι συμφερουσα αγορα νομιζω. 7.5-8Κ δεν ειναι καλα??
Το μονο που με προβληματιζει ειναι το turbo.Με χαλαει λιγο να περιμενω π.χ το πρωι να ζεσταθει,να εχω προβλημα π.χ σε ενα βενζιναδικο, σε ενα πλοιο (που δεν σε περιμενουν κ πολυ να κρυωσει) κ.α. (αυτα ειναι εμπειριες απο κατοχους)
Παρολα αυτα το χρηματικο ωφελος ειναι μεγαλο....
Καποιον καλο μηχανικο στο κεντρο (για ελεγχο μεταχειρισμενου) ξερεις?? (η microcar ειναι στου διαολου )
2)Το καινουριο ειναι πιο ακριβο αλλα ειναι ατμοσφαιρικο.Αν καταληξω σε αυτο δεν ξερω ποια εκδοση κ αν υπαρχουν τρανταχτες διαφορες μεταξυ 61hp k 71hp...Θελω να συγκρατησω το κοστος αποκτησης οσο το δυνατον χαμηλωτερα -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Το C2 έχει μικρότερους εσωτερικούς χώρους από τα τρίδυμα.
Ναι ε??
Το smart είναι σε άλλη κατηγορία και σε θέμα χώρων και συντήρησης και γενικότερα σαν φιλοσοφία αυτοκινήτου.
Σαν κοστος συντηρησης το βλεπεις να ειναι πιο ακριβο απο τα τριδυμα??
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μόνο το senso ξέρω από πρώτο χέρι, ρίξε μια ματιά εδώ και αν έχεις κάτι να ρωτήσεις, με χαρά να σε βοηθήσω.Απο τα λεγομενα φαινεται αξιοπρεπες το κιβωτιο....
Ευχαριστω για την βοηθεια
(το c3 βεβαια δεν το σκεφτομαι μιας κ ειναι ακριβο + οτι δεν μου αρεσει) -
Ο χρήστης makr έγραψε:
Α ωραια
Λοιπον:
1)Πως βλεπεις την αγορα μεταχειρισμενου 700cc smart??Oικονομικα ειναι συμφερουσα αγορα νομιζω. 7.5-8Κ δεν ειναι καλα??
Το μονο που με προβληματιζει ειναι το turbo.Με χαλαει λιγο να περιμενω π.χ το πρωι να ζεσταθει,να εχω προβλημα π.χ σε ενα βενζιναδικο, σε ενα πλοιο (που δεν σε περιμενουν κ πολυ να κρυωσει) κ.α. (αυτα ειναι εμπειριες απο κατοχους)
Παρολα αυτα το χρηματικο ωφελος ειναι μεγαλο....Καταρχας οτι και αν γινει μακρια απο 600αρι θα σου μεινει στο χερι,το 700αρι εχει αρκετα καλυτερη αξιοπιστια,αλλα πιθανοτατα ολο και κανα κουσουρι θα εχει η τουρμπινα εκτος αν ο προηγουμενος ηταν εντελως τσιντσος και ψειρας,εστω μην ανησυχεις το κοστος για αλλαγη τουρμπινας πρεπει να ειναι κανα 500αρι.Ολα αλλαζουν αν παμε σε ενα πραγματικα καλο σμαρτακι πχ 2005-6 με καμμια 30k πραγματικα,οπου εκει υπολογιζε καμμια 9,5-10χιλιαρικα.Οσο για το τουρμπο ειναι πραγματι ενοχλητικο(αν θες να εισαι αψογος μαζι του) οποτε βαζεις εναν συναγερμο με turbo timer&remote start και γλιτωνεις μια και καλη
Καποιον καλο μηχανικο στο κεντρο (για ελεγχο μεταχειρισμενου) ξερεις?? (η microcar ειναι στου διαολου )
μπα απο σαλονικα ειμαι
2)Το καινουριο ειναι πιο ακριβο αλλα ειναι ατμοσφαιρικο.Αν καταληξω σε αυτο δεν ξερω ποια εκδοση κ αν υπαρχουν τρανταχτες διαφορες μεταξυ 61hp k 71hp...Θελω να συγκρατησω το κοστος αποκτησης οσο το δυνατον χαμηλωτερα
λοιπον και παμε στο καινουργιο,απλα καμμια σχεση με το παλιο,ανωτερο σε ολα,το 61 δεν το ξερω γιατι το εχουνε ελαχιστοι(το φερνουν σε περιορισμενα κομματια),μηχανικα δεν υπαρχουν διαφορες,μονο στην χαρτογραφηση του κινητηρα απο οσο ξερω,παντως το 71 πεταει και γενικα το καινουργιο σμαρτ ειναι αυτοκινητο με ολη την εννοια της λεξεως,παει παντου δεν ειναι η πορδη που εχουμε στο μυαλο μας οι περισσοτεροι.
Η προταση μου για σενα Fortwo pure 71hp+AC+Softouch(πληρες αυτοματο)+στροφομετρο-ρολοι+ταξινομηση=12025 ευρω τελικη με το κλειδι(πραγματικα)στο χερι
οτι θες εδω ειμαι,ριξε και ματια στο smartmania.gr εχει τα παντα
-
Ο χρήστης makr έγραψε:
Το C2 έχει μικρότερους εσωτερικούς χώρους από τα τρίδυμα.
Ναι ε??
...
Είμαι 1,83 στο 107 κάθομαι το ίδιο άνετα και εμπρός και πίσω. Στο C2 πίσω δε κάθομαι αν δε 'μαζευτώ'. Το πίσω κάθισμα του C2 είναι σχεδιασμένο σε δυο τμήματα για δυο μόνο άτομα, οπότε έστω και για μικρή απόσταση τρίτο άτομο πίσω δεν μπαίνει. Συν το μειονέκτημα του τρόπου ανοίγματος τις τρίτης πόρτας του C2 (σε δυο κομμάτια ένα προς τα επάνω και ένα προς τα κάτω).
...
Το smart είναι σε άλλη κατηγορία και σε θέμα χώρων και συντήρησης και γενικότερα σαν φιλοσοφία αυτοκινήτου.
Σαν κοστος συντηρησης το βλεπεις να ειναι πιο ακριβο απο τα τριδυμα??
Για το smart δε γνωρίζω παρά μόνο ότι ακούγεται. Ο nosferatu_gr ίσως να είναι πιο αρμόδιος να σου απαντήσει.
Στο πρώτο service του 107 με λάδια δικά μου πλήρωσα μόνο φίλτρο λαδιού, κόστος αν θυμάμαι καλά 9,5 ευρώ συν εργατικά (Γενικά έδωσα για φίλτρο, κάρτα καυσαερίων και εργασία 30 ευρώ).
-
το 500ρακι πιστευω θα εχει φοβερη μεταπωλητικη αξια
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τα τρία αυτά αυτοκίνητα (ουσιαστικά είναι ένα με διαφορετικά σήματα) έχουν κοινά μηχανικά μέρη. Τα κιβώτια αλλάζουν μόνο στο όνομα.Για αυτό είμαστε 1000% σίγουροι;
@makr
Για το C2 και τους χώρους του προσυπογράφω. Δεν κατάλαβα βέβαια γιατί η πίσω πόρτα είναι μειονέκτημα σε σχέση με τα τρίδυμα, αλλά σαν τουτού μου φάνηκε τελείως για τα μπάζα και δυστυχώς η πορεία του στο χρόνο δεν είναι και ενθαρρυντική.Αν δεν είχα πρόβλημα με τις 2 θέσεις, θα πήγαινα κατευθείαν για το smart μετά τον προσηλυτισμό μου από τον Ιεροκήρυκα offset. To Corsa 1.2 μετά από την εμπειρία μου με το 1.4 πρέπει να είναι απίστευτα αργό, ενώ το τρίδυμο με το 107 όνομα δεν μου άφησε τελικά γλυκιά γεύση, αν και ήμουν πολύ θετικά προκατειλημμένος. Το 500 καλό χρυσό μπορεί να είναι, αλλά από αυτά που λες ξεφεύγει, άσε που θα αργήσεις πολύ να το πάρεις στα χέρια σου.
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια
Το corsa δεν ειναι πια στις επιλογες μου καθως ειναι τελικα πολυ αργο κ ακριβο.
Απο τα τριδυμα κραταω το 107 που μου αρεσει πιο πολυ.
Tα smart παραμενουνΤωρα ψαχνομαι κ διαβαζω στο ιντερνετ για το c2 κ για το 500 (το οποιο εχω διαβασει οτι εχει μεγαλους χρονους αναμονης,αλλα εχει προγραμμα που δινεις τα μισα χρηματα αμεσα κ τα αλλα μισα μετα απο 2 χρονια.Κατι που με βολευει....)
Για το twingo ξερει κανεις τελικα για το κιβωτιο κ τις διαφορες στους εξοπλισμους?? (γιατι στο site της renault κοιμουνται)
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα τρία αυτά αυτοκίνητα (ουσιαστικά είναι ένα με διαφορετικά σήματα) έχουν κοινά μηχανικά μέρη. Τα κιβώτια αλλάζουν μόνο στο όνομα.
Για αυτό είμαστε 1000% σίγουροι;
100% σου κάνει;
Από το ψάξιμο που έκανα όταν ήταν να αγοράσουμε το 107 ίδια είναι τα αυτοκίνητα.
Τα βενζινοκίνητα έχουν μηχανικά μέρη Toyota και τα πετρελαιοκίνητα PSA. -
Απλά με το 1000% θα είχαμε να ξοδεύουμε κιόλας, τώρα είμαστε κάπως σφιχτοί!
Επειδή είχα ακούσει, δεν θυμάμαι από ποιον φορουμά, ότι άλλο 2Tronic και άλλο Sensodrive (προφέρεται 'Σένσοντρίβε' ), για αυτό μπήκα σε σκέψεις. Και φυσικά σιγά μην ήταν ίδιο με το ΜΜΤ της Toyota.
Γνωρίζοντας πάντως ότι η Barbie δεν θα αγόραζε γουρούνι στο σακί, σε εμπιστεύομαι!
Μικρο,αυτοματο/σειριακο για την πολη.Γνωμες...