-
Γνωστός μου ψάχνει ένα τέτοιο για 2ο αμάξι.
Εγώ του πρότεινα mr2, mx-5 ή rx8 από Γερμανία. Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; -
Γνωστός μου ψάχνει ένα τέτοιο για 2ο αμάξι.
Εγώ του πρότεινα mr2, mx-5 ή rx8 από Γερμανία. Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; -
Γνωστός μου ψάχνει ένα τέτοιο για 2ο αμάξι.
Εγώ του πρότεινα mr2, mx-5 ή rx8 από Γερμανία. Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε; -
ΜΧ5 προσωπικά...πριν λίγο πήγα βόλτα ένα
-
Επίσης απο MGF /TF έχει κανείς εμπειρία;
-
Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
Επίσης απο MGF /TF έχει κανείς εμπειρία;Φλάντζα κυλινδροκεφαλής είναι συνήθες φαινόμενο... Μόλις δεις τη θερμοκρασία να ανεβαίνει, κάνεις το σταυρό σου. Πολύ καλό οδηγικά, αλλά....
Και για να μην μου την πέσουν οι έχοντες, φίλος μου είναι υπεύθυνος εγγυήσεων σε εξουσιοδοτημένο της ROVER...
Από εμένα (υποκειμενικά) MX-5... -
RX8 όνειρο...
-
ολα υπεροχα αυτοκινητα (εκτος απο mg) αλλα αν οδηγησεις mr2, πιστεψε με δεν θα θελεις να οδηγησεις κανενα αλλο σ αυτα τα λεφτα (ισως κ περισσοτερα ) ενω θα εχεις κ πολυ φτηνα εξοδα συντηρησης κ καταναλωσης!
προτιμησε το facelift με το 6αρι που ειναι κ πιο καινουριο κ εχουν λυθει καποια μικροπροβληματα με το μοτερ συν καποια εξτρα δεσιματα!
-
Το facelift πάει κάπως ψηλά. (και το 6αρι δεν έχει έτσι και αλλιώς την ίδια κλιμάκωση με το 5αρι;). Λέγαμε για 00', 01' μοντέλο για να πέσει ώς τα 15.
-
ναι δεν υπαρχει διαφορα στην κλιμακωση κ η 6η ειναι εντελως overdrive.
οι τιμες οντως εκει γυρω παιζουν στα μοντ 00-01 στην ελληνικη αγορα αλλα αν βρεις καποιο πιο καινουριο μεσα στην εγγυηση ακομα, προτιμησε το εστω με μια μικρη υπερβαση. οπως κ να χει δεν θα το μετανιωσεις ποτε οπως κ εγω!!!
-
Η ψήφος η δική μου πάει (όχι μόνο θεωρητικά!) στο MX5. Δεν έχω οδηγήσει MR2, αλλά ο φίλος σου μπορεί να οδηγήσει και τα δύο και να αποφασίσει. Και τα δύο είναι αξιόπιστα, καλά ζυγισμένα και αρκετά διαφορετικά στη φιλοσοφία. Το άτιμο το MX5 το ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα... Αν ο φίλος σου θέλει γκάζι, ας βρει ένα 1.8, αλλιώς μέχρι τα 15k μπορεί να πάει σε 1.6 μοντέλο 01-05 (facelift) που έχει καλύτερη ακαμψία και πιο σύγχρονα ηλεκτρικά (EBD μαζί με ABS, κτλ). Και να μην υποτιμήσει την οδηγική ευχαρίστηση που μπορεί να του δώσει ένα 'ταπεινό' 1.6!
Edit: ΟΧΙ από Γερμανία. Οικονομικά δεν συμφέρει ακόμα (το έχω ψάξει πολύ) και δεν ξέρεις τι φρούτο θα σου φέρει ο μαντράς. Μόνο αν το έχει φέρει ήδη και πας να το ελέγξεις ενδελεχώς σε αξιόπιστο μάστορα, και πάλι προσέχοντας για σκουριές λόγω αλατιού.
-
Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
Επίσης απο MGF /TF έχει κανείς εμπειρία;Oυτε καν να το σκεφτεσαι!
Αμαξι με απαρχαιωμενη τεχνολογια, και με αρκετα προβληματα...
Ειδικα θερμοκρασιας......και οχι μονο...MR2 με κλειστα ματια! Ειναι πιο φρεσκο και πιο γρηγορο απο το προηγουμενο ΜΧ5. Επεισης αρκετα οικονομικο και ευκολο στην οδηγηση (οσοι λενε το αντιθετο απλα δεν το εχουν καν οδηγησει).
Προσπαθησε ομως για facelift! Αξιζει ο κοπος! Θα εχεις και εγγυηση!
Το 6αρι μονο για καταναλώση βοηθαει -overdrive- αλλα ειναι οτι πρεπει η σχεση αυτη στα ταξιδια (και απο θορυβο, πιο ανετο ταξιδι). -
κ επειδη μιλαμε για fun:δεν μπορειτε να φανταστειτε το ποσο ευκολα κ γλυκα διωχνει την ουρα του το mr2 k τι γωνιες μπορει να πιασει. σαυτο βοηθαει τοσο το torsen οσο κ το μοτερ που εχει πολλη δυναμη απο χαμηλα.
αυτο γινεται βεβαια οταν το θελησει ο οδηγος γιατι αν θελει να παει με γραμμες, θα βασιστει στο πλαισιο κ στην κεντρομηχανη διαταξη κ θα περναει τρενο
-
Peugeot 306 GTi ή Race και μένουν και ρέστα
-
Αν το fun to drive ειναι τα παντηλικια, το drift και τα παιχνιδια με την ουρα τοτε ΜΧ5.
Αν το fun to drive ειναι οδηγηση με γραμμες και το καλυτερο περασμα απο καθε στροφη τοτε MR2. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Αν το fun to drive ειναι τα παντηλικια, το drift και τα παιχνιδια με την ουρα τοτε ΜΧ5.
Αν το fun to drive ειναι οδηγηση με γραμμες και το καλυτερο περασμα απο καθε στροφη τοτε MR2.Εδώ θα διαφωνήσω. Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα κάνουν και για παντηλίκια και για γραμμές. Αυτού του τύπου τα στερεότυπα είναι σίγουρα υπερβολικά. Για το πως ντριφτάρει το MR2 δεν μπορώ να πω πολλά (σίγουρα ντριφτάρει, αλλά ας πουν περισσότερα τα παιδιά που το έχουν), αλλά για το πως πάει με γραμμές το MX5 έχω να πω ότι ούτε να το φανταστεί δεν μπορεί κανείς αν δεν το βιώσει! Αρκεί να σου πω ότι πολλά MX5 πηγαίναμε με γραμμές πολύ ωραία, με έντονη χιονόπτωση στις Σέρρες!
Μια προσθήκη στο προηγούμενο post μου: όταν μιλούσα για MX5 1.6, εννοούσα με την προσθήκη του Torsen διαφορικού. Τα 1.8 το έχουν στανταρ στην δεύτερη γενιά (τέλος 98 ως 05), στα 1.6 με λιγότερο από 500 ευρώ μπορεί να τοποθετηθεί και κάνει πολύ μεγάλη διαφορά.
-
[quote='heras']κ επειδη μιλαμε για fun:δεν μπορειτε να φανταστειτε το ποσο ευκολα κ γλυκα διωχνει την ουρα του το mr2 k τι γωνιες μπορει να πιασει. σαυτο βοηθαει τοσο το torsen οσο κ το μοτερ που εχει πολλη δυναμη απο χαμηλα.
αυτο γινεται βεβαια οταν το θελησει ο οδηγος γιατι αν θελει να παει με γραμμες, θα βασιστει στο πλαισιο κ στην κεντρομηχανη διαταξη κ θα περναει τρενο [/quot
μπορεις να μου πεις τον δρομο και την περιοχη που μπορεις να οδηγησεις με τον τροπο που λες?
γιατι εχω προσθιοκινητο εχω αλλα στην απιθανη ελληνικη ασφαλτο γραμμες δεν μπορω να κρατησω...
με τα πισωκινητα πως τα καταφερνετε και που κυριως? -
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αν το fun to drive ειναι τα παντηλικια, το drift και τα παιχνιδια με την ουρα τοτε ΜΧ5.
Αν το fun to drive ειναι οδηγηση με γραμμες και το καλυτερο περασμα απο καθε στροφη τοτε MR2.Εδώ θα διαφωνήσω. Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα κάνουν και για παντηλίκια και για γραμμές. Αυτού του τύπου τα στερεότυπα είναι σίγουρα υπερβολικά. Για το πως ντριφτάρει το MR2 δεν μπορώ να πω πολλά (σίγουρα ντριφτάρει, αλλά ας πουν περισσότερα τα παιδιά που το έχουν), αλλά για το πως πάει με γραμμές το MX5 έχω να πω ότι ούτε να το φανταστεί δεν μπορεί κανείς αν δεν το βιώσει! Αρκεί να σου πω ότι πολλά MX5 πηγαίναμε με γραμμές πολύ ωραία, με έντονη χιονόπτωση στις Σέρρες!
Μια προσθήκη στο προηγούμενο post μου: όταν μιλούσα για MX5 1.6, εννοούσα με την προσθήκη του Torsen διαφορικού. Τα 1.8 το έχουν στανταρ στην δεύτερη γενιά (τέλος 98 ως 05), στα 1.6 με λιγότερο από 500 ευρώ μπορεί να τοποθετηθεί και κάνει πολύ μεγάλη διαφορά.
Επειδη εχω MR2 γι΄αυτο μιλαω.
Και εχω οδηγησει αρκετα και MX5.Ολα τα αμαξια με αυτη τη λογικη βολευονται σε καθε τερεν...
Να το πω διαφορετικα...
ενα MR2 αισθανεται πιο ανετα οταν οδηγειται με γραμμες και
ενα MX5 αισθανεται πιο ανετα οταν παιζεις μαζι του και παει με το πλαι -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
κ επειδη μιλαμε για fun:δεν μπορειτε να φανταστειτε το ποσο ευκολα κ γλυκα διωχνει την ουρα του το mr2 k τι γωνιες μπορει να πιασει. σαυτο βοηθαει τοσο το torsen οσο κ το μοτερ που εχει πολλη δυναμη απο χαμηλα.
αυτο γινεται βεβαια οταν το θελησει ο οδηγος γιατι αν θελει να παει με γραμμες, θα βασιστει στο πλαισιο κ στην κεντρομηχανη διαταξη κ θα περναει τρενο [/quot
μπορεις να μου πεις τον δρομο και την περιοχη που μπορεις να οδηγησεις με τον τροπο που λες?
γιατι εχω προσθιοκινητο εχω αλλα στην απιθανη ελληνικη ασφαλτο γραμμες δεν μπορω να κρατησω...
με τα πισωκινητα πως τα καταφερνετε και που κυριως?Ειναι σχεδον απιθανο να μην ξερεις καποιους δρομους ή διαδρομες που εχουν καλη ασφαλτο και το αμαξι πιεζεται.
-
ναι ξερω την διαδρομη στην βορεια ευβοια.....
στην αθηνα που οι οδηγοι κινουνται κατα 90% του χρονου τους πως μπορω να καταλαβω το πλαισιο αν ειναι καλο..
και που η ασφαλτο ειναι καλη για να διωχνει ενα πισωκινητο ευκολα και γλυκα την ουρα του?
για πλακα θα ελεγα διωχνουν την ωρα τους και ειναι και επικινδυνο στο χαλια οδικο δικτυο της ελλαδας...για αυτο οποτε ακουω για πισωκινητα και ασφαλη οδηγηση κατι με γαργαλαει στο στομαχι μου
αποψη μου ειναι αυτη.
Fun to drive έως 15Κ (μεταχειρισμένο)