Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fun to drive έως 15Κ (μεταχειρισμένο)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fun to drive έως 15Κ (μεταχειρισμένο)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    31
    94
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sotiris28 last edited by

      Γνωστός μου ψάχνει ένα τέτοιο για 2ο αμάξι.
      Εγώ του πρότεινα mr2, mx-5 ή rx8 από Γερμανία. Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sotiris28 last edited by

        Γνωστός μου ψάχνει ένα τέτοιο για 2ο αμάξι.
        Εγώ του πρότεινα mr2, mx-5 ή rx8 από Γερμανία. Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sotiris28 last edited by

          Γνωστός μου ψάχνει ένα τέτοιο για 2ο αμάξι.
          Εγώ του πρότεινα mr2, mx-5 ή rx8 από Γερμανία. Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nikos last edited by

            ΜΧ5 προσωπικά...πριν λίγο πήγα βόλτα ένα

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sotiris28 last edited by

              Επίσης απο MGF /TF έχει κανείς εμπειρία;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kyr80 last edited by

                Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
                Επίσης απο MGF /TF έχει κανείς εμπειρία;

                Φλάντζα κυλινδροκεφαλής είναι συνήθες φαινόμενο... Μόλις δεις τη θερμοκρασία να ανεβαίνει, κάνεις το σταυρό σου. Πολύ καλό οδηγικά, αλλά....
                Και για να μην μου την πέσουν οι έχοντες, φίλος μου είναι υπεύθυνος εγγυήσεων σε εξουσιοδοτημένο της ROVER...
                Από εμένα (υποκειμενικά) MX-5...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  chazlp1989 last edited by

                  RX8 όνειρο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    heras last edited by

                    ολα υπεροχα αυτοκινητα (εκτος απο mg) αλλα αν οδηγησεις mr2, πιστεψε με δεν θα θελεις να οδηγησεις κανενα αλλο σ αυτα τα λεφτα (ισως κ περισσοτερα ) ενω θα εχεις κ πολυ φτηνα εξοδα συντηρησης κ καταναλωσης!

                    προτιμησε το facelift με το 6αρι που ειναι κ πιο καινουριο κ εχουν λυθει καποια μικροπροβληματα με το μοτερ συν καποια εξτρα δεσιματα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sotiris28 last edited by

                      Το facelift πάει κάπως ψηλά. (και το 6αρι δεν έχει έτσι και αλλιώς την ίδια κλιμάκωση με το 5αρι;). Λέγαμε για 00', 01' μοντέλο για να πέσει ώς τα 15.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        heras last edited by

                        ναι δεν υπαρχει διαφορα στην κλιμακωση κ η 6η ειναι εντελως overdrive.

                        οι τιμες οντως εκει γυρω παιζουν στα μοντ 00-01 στην ελληνικη αγορα αλλα αν βρεις καποιο πιο καινουριο μεσα στην εγγυηση ακομα, προτιμησε το εστω με μια μικρη υπερβαση. οπως κ να χει δεν θα το μετανιωσεις ποτε οπως κ εγω!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • H
                          hammer_ last edited by

                          Η ψήφος η δική μου πάει (όχι μόνο θεωρητικά!) στο MX5. Δεν έχω οδηγήσει MR2, αλλά ο φίλος σου μπορεί να οδηγήσει και τα δύο και να αποφασίσει. Και τα δύο είναι αξιόπιστα, καλά ζυγισμένα και αρκετά διαφορετικά στη φιλοσοφία. Το άτιμο το MX5 το ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα... Αν ο φίλος σου θέλει γκάζι, ας βρει ένα 1.8, αλλιώς μέχρι τα 15k μπορεί να πάει σε 1.6 μοντέλο 01-05 (facelift) που έχει καλύτερη ακαμψία και πιο σύγχρονα ηλεκτρικά (EBD μαζί με ABS, κτλ). Και να μην υποτιμήσει την οδηγική ευχαρίστηση που μπορεί να του δώσει ένα 'ταπεινό' 1.6!

                          Edit: ΟΧΙ από Γερμανία. Οικονομικά δεν συμφέρει ακόμα (το έχω ψάξει πολύ) και δεν ξέρεις τι φρούτο θα σου φέρει ο μαντράς. Μόνο αν το έχει φέρει ήδη και πας να το ελέγξεις ενδελεχώς σε αξιόπιστο μάστορα, και πάλι προσέχοντας για σκουριές λόγω αλατιού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Y
                            yiannis2002s last edited by

                            Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
                            Επίσης απο MGF /TF έχει κανείς εμπειρία;

                            Oυτε καν να το σκεφτεσαι!
                            Αμαξι με απαρχαιωμενη τεχνολογια, και με αρκετα προβληματα...
                            Ειδικα θερμοκρασιας......και οχι μονο...

                            MR2 με κλειστα ματια! Ειναι πιο φρεσκο και πιο γρηγορο απο το προηγουμενο ΜΧ5. Επεισης αρκετα οικονομικο και ευκολο στην οδηγηση (οσοι λενε το αντιθετο απλα δεν το εχουν καν οδηγησει).

                            Προσπαθησε ομως για facelift! Αξιζει ο κοπος! Θα εχεις και εγγυηση!
                            Το 6αρι μονο για καταναλώση βοηθαει -overdrive- αλλα ειναι οτι πρεπει η σχεση αυτη στα ταξιδια (και απο θορυβο, πιο ανετο ταξιδι).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • H
                              heras last edited by

                              κ επειδη μιλαμε για fun:δεν μπορειτε να φανταστειτε το ποσο ευκολα κ γλυκα διωχνει την ουρα του το mr2 k τι γωνιες μπορει να πιασει. σαυτο βοηθαει τοσο το torsen οσο κ το μοτερ που εχει πολλη δυναμη απο χαμηλα.

                              αυτο γινεται βεβαια οταν το θελησει ο οδηγος γιατι αν θελει να παει με γραμμες, θα βασιστει στο πλαισιο κ στην κεντρομηχανη διαταξη κ θα περναει τρενο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Peugeot 306 GTi ή Race και μένουν και ρέστα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimgster last edited by

                                  Αν το fun to drive ειναι τα παντηλικια, το drift και τα παιχνιδια με την ουρα τοτε ΜΧ5.
                                  Αν το fun to drive ειναι οδηγηση με γραμμες και το καλυτερο περασμα απο καθε στροφη τοτε MR2.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    hammer_ last edited by

                                    Ο χρήστης dimgster έγραψε:
                                    Αν το fun to drive ειναι τα παντηλικια, το drift και τα παιχνιδια με την ουρα τοτε ΜΧ5.
                                    Αν το fun to drive ειναι οδηγηση με γραμμες και το καλυτερο περασμα απο καθε στροφη τοτε MR2.

                                    Εδώ θα διαφωνήσω. Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα κάνουν και για παντηλίκια και για γραμμές. Αυτού του τύπου τα στερεότυπα είναι σίγουρα υπερβολικά. Για το πως ντριφτάρει το MR2 δεν μπορώ να πω πολλά (σίγουρα ντριφτάρει, αλλά ας πουν περισσότερα τα παιδιά που το έχουν), αλλά για το πως πάει με γραμμές το MX5 έχω να πω ότι ούτε να το φανταστεί δεν μπορεί κανείς αν δεν το βιώσει! Αρκεί να σου πω ότι πολλά MX5 πηγαίναμε με γραμμές πολύ ωραία, με έντονη χιονόπτωση στις Σέρρες!

                                    Μια προσθήκη στο προηγούμενο post μου: όταν μιλούσα για MX5 1.6, εννοούσα με την προσθήκη του Torsen διαφορικού. Τα 1.8 το έχουν στανταρ στην δεύτερη γενιά (τέλος 98 ως 05), στα 1.6 με λιγότερο από 500 ευρώ μπορεί να τοποθετηθεί και κάνει πολύ μεγάλη διαφορά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      astrakitcar last edited by

                                      [quote='heras']κ επειδη μιλαμε για fun:δεν μπορειτε να φανταστειτε το ποσο ευκολα κ γλυκα διωχνει την ουρα του το mr2 k τι γωνιες μπορει να πιασει. σαυτο βοηθαει τοσο το torsen οσο κ το μοτερ που εχει πολλη δυναμη απο χαμηλα.

                                      αυτο γινεται βεβαια οταν το θελησει ο οδηγος γιατι αν θελει να παει με γραμμες, θα βασιστει στο πλαισιο κ στην κεντρομηχανη διαταξη κ θα περναει τρενο [/quot

                                      μπορεις να μου πεις τον δρομο και την περιοχη που μπορεις να οδηγησεις με τον τροπο που λες?

                                      γιατι εχω προσθιοκινητο εχω αλλα στην απιθανη ελληνικη ασφαλτο γραμμες δεν μπορω να κρατησω...
                                      με τα πισωκινητα πως τα καταφερνετε και που κυριως?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:

                                        Αν το fun to drive ειναι τα παντηλικια, το drift και τα παιχνιδια με την ουρα τοτε ΜΧ5.
                                        Αν το fun to drive ειναι οδηγηση με γραμμες και το καλυτερο περασμα απο καθε στροφη τοτε MR2.

                                        Εδώ θα διαφωνήσω. Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα κάνουν και για παντηλίκια και για γραμμές. Αυτού του τύπου τα στερεότυπα είναι σίγουρα υπερβολικά. Για το πως ντριφτάρει το MR2 δεν μπορώ να πω πολλά (σίγουρα ντριφτάρει, αλλά ας πουν περισσότερα τα παιδιά που το έχουν), αλλά για το πως πάει με γραμμές το MX5 έχω να πω ότι ούτε να το φανταστεί δεν μπορεί κανείς αν δεν το βιώσει! Αρκεί να σου πω ότι πολλά MX5 πηγαίναμε με γραμμές πολύ ωραία, με έντονη χιονόπτωση στις Σέρρες!

                                        Μια προσθήκη στο προηγούμενο post μου: όταν μιλούσα για MX5 1.6, εννοούσα με την προσθήκη του Torsen διαφορικού. Τα 1.8 το έχουν στανταρ στην δεύτερη γενιά (τέλος 98 ως 05), στα 1.6 με λιγότερο από 500 ευρώ μπορεί να τοποθετηθεί και κάνει πολύ μεγάλη διαφορά.

                                        Επειδη εχω MR2 γι΄αυτο μιλαω.
                                        Και εχω οδηγησει αρκετα και MX5.

                                        Ολα τα αμαξια με αυτη τη λογικη βολευονται σε καθε τερεν...

                                        Να το πω διαφορετικα...

                                        ενα MR2 αισθανεται πιο ανετα οταν οδηγειται με γραμμες και
                                        ενα MX5 αισθανεται πιο ανετα οταν παιζεις μαζι του και παει με το πλαι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dimgster last edited by

                                          Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:

                                          κ επειδη μιλαμε για fun:δεν μπορειτε να φανταστειτε το ποσο ευκολα κ γλυκα διωχνει την ουρα του το mr2 k τι γωνιες μπορει να πιασει. σαυτο βοηθαει τοσο το torsen οσο κ το μοτερ που εχει πολλη δυναμη απο χαμηλα.

                                          αυτο γινεται βεβαια οταν το θελησει ο οδηγος γιατι αν θελει να παει με γραμμες, θα βασιστει στο πλαισιο κ στην κεντρομηχανη διαταξη κ θα περναει τρενο [/quot

                                          μπορεις να μου πεις τον δρομο και την περιοχη που μπορεις να οδηγησεις με τον τροπο που λες?

                                          γιατι εχω προσθιοκινητο εχω αλλα στην απιθανη ελληνικη ασφαλτο γραμμες δεν μπορω να κρατησω...
                                          με τα πισωκινητα πως τα καταφερνετε και που κυριως?

                                          Ειναι σχεδον απιθανο να μην ξερεις καποιους δρομους ή διαδρομες που εχουν καλη ασφαλτο και το αμαξι πιεζεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            astrakitcar last edited by

                                            ναι ξερω την διαδρομη στην βορεια ευβοια.....

                                            στην αθηνα που οι οδηγοι κινουνται κατα 90% του χρονου τους πως μπορω να καταλαβω το πλαισιο αν ειναι καλο..
                                            και που η ασφαλτο ειναι καλη για να διωχνει ενα πισωκινητο ευκολα και γλυκα την ουρα του?
                                            για πλακα θα ελεγα διωχνουν την ωρα τους και ειναι και επικινδυνο στο χαλια οδικο δικτυο της ελλαδας...

                                            για αυτο οποτε ακουω για πισωκινητα και ασφαλη οδηγηση κατι με γαργαλαει στο στομαχι μου

                                            αποψη μου ειναι αυτη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr