-
Καλημέρα σας.Γράφω για πρώτη φορά στο forum λόγω προβλήματος σε skoda fabia και οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.Το αυτοκίνητο είναι 16 μηνών με 10.600 χιλ. και εντός εγγύησης αγορασμένο απο skoda Ντάνος.
Το πρόβλημα άρχισε όταν σταματημένο σε φανάρι έτρεμε πολύ και όταν πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο σερνόταν και άναψε η ένδειξη για τα καυσαέρια.
Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο του Ντάνου και μου αλλάξαν πολλαπλασιαστή.Μετά από 2 ημέρες όμως ξανά το ίδιο πρόβλημα.Το πήγα πάλι στο συνεργείο το κοίταξαν και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα το καπάκι της μηχανής από αστοχία υλικού και κολλάνε οι βαλβίδες.Οι απορίες μου είναι οι
εξής : Πόσο σοβαρή βλάβη είναι αυτή? Τι μπορώ να απαιτήσω από την Skoda ?
Ο τεχνικός μου είπε ότι πρέπει να λυθεί η μηχανή και να μονταριστεί πάλι.Αυτό μήπως μειώνει την αξία αλλά και την αξιοπιστία του οχήματος στο μέλλον? Η εγγύηση για την μηχανή πρέπει να ανανεωθεί? Ευχαριστώ. -
Καλημέρα σας.Γράφω για πρώτη φορά στο forum λόγω προβλήματος σε skoda fabia και οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.Το αυτοκίνητο είναι 16 μηνών με 10.600 χιλ. και εντός εγγύησης αγορασμένο απο skoda Ντάνος.
Το πρόβλημα άρχισε όταν σταματημένο σε φανάρι έτρεμε πολύ και όταν πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο σερνόταν και άναψε η ένδειξη για τα καυσαέρια.
Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο του Ντάνου και μου αλλάξαν πολλαπλασιαστή.Μετά από 2 ημέρες όμως ξανά το ίδιο πρόβλημα.Το πήγα πάλι στο συνεργείο το κοίταξαν και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα το καπάκι της μηχανής από αστοχία υλικού και κολλάνε οι βαλβίδες.Οι απορίες μου είναι οι
εξής : Πόσο σοβαρή βλάβη είναι αυτή? Τι μπορώ να απαιτήσω από την Skoda ?
Ο τεχνικός μου είπε ότι πρέπει να λυθεί η μηχανή και να μονταριστεί πάλι.Αυτό μήπως μειώνει την αξία αλλά και την αξιοπιστία του οχήματος στο μέλλον? Η εγγύηση για την μηχανή πρέπει να ανανεωθεί? Ευχαριστώ. -
Καλημέρα σας.Γράφω για πρώτη φορά στο forum λόγω προβλήματος σε skoda fabia και οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.Το αυτοκίνητο είναι 16 μηνών με 10.600 χιλ. και εντός εγγύησης αγορασμένο απο skoda Ντάνος.
Το πρόβλημα άρχισε όταν σταματημένο σε φανάρι έτρεμε πολύ και όταν πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο σερνόταν και άναψε η ένδειξη για τα καυσαέρια.
Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο του Ντάνου και μου αλλάξαν πολλαπλασιαστή.Μετά από 2 ημέρες όμως ξανά το ίδιο πρόβλημα.Το πήγα πάλι στο συνεργείο το κοίταξαν και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα το καπάκι της μηχανής από αστοχία υλικού και κολλάνε οι βαλβίδες.Οι απορίες μου είναι οι
εξής : Πόσο σοβαρή βλάβη είναι αυτή? Τι μπορώ να απαιτήσω από την Skoda ?
Ο τεχνικός μου είπε ότι πρέπει να λυθεί η μηχανή και να μονταριστεί πάλι.Αυτό μήπως μειώνει την αξία αλλά και την αξιοπιστία του οχήματος στο μέλλον? Η εγγύηση για την μηχανή πρέπει να ανανεωθεί? Ευχαριστώ. -
Εννοείται ότι μπορείς και πρέπει να απαιτήσεις ΑΛΛΑΓΗ κινητήρα!!!
-
Κανονικά σε τέτοιες περιπτώσεις έχεις δικαίωμα μόνο επισκευής. Αλλά η 'αστοχία υλικού' δεν σημαίνει λάθος στην τοποθέτηση. Επομένως το λύσιμο και μοντάρισμα δεν είναι η ενδεικνυόμενη λύση, εκτός αν δεν στα είπε καλά και εννοούσε άλλα. Σίγουρα κάποια πράγματα πρέπει ν' αντικατασταθούν με καινούρια, αλλά ολόκληρη η μηχανή χλωμό. Εκτός αν έχει πάθει ζημιά από την κακή ως τώρα λειτουργία.
-
Ο χρήστης nikonphotogr έγραψε:
Καλημέρα σας.Γράφω για πρώτη φορά στο forum λόγω προβλήματος σε skoda fabia και οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.Το αυτοκίνητο είναι 16 μηνών με 10.600 χιλ. και εντός εγγύησης αγορασμένο απο skoda Ντάνος.
Το πρόβλημα άρχισε όταν σταματημένο σε φανάρι έτρεμε πολύ και όταν πήγα να ξεκινήσω το αυτοκίνητο σερνόταν και άναψε η ένδειξη για τα καυσαέρια.
Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο του Ντάνου και μου αλλάξαν πολλαπλασιαστή.Μετά από 2 ημέρες όμως ξανά το ίδιο πρόβλημα.Το πήγα πάλι στο συνεργείο το κοίταξαν και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα το καπάκι της μηχανής από αστοχία υλικού και κολλάνε οι βαλβίδες.Οι απορίες μου είναι οι
εξής : Πόσο σοβαρή βλάβη είναι αυτή? Τι μπορώ να απαιτήσω από την Skoda ?
Ο τεχνικός μου είπε ότι πρέπει να λυθεί η μηχανή και να μονταριστεί πάλι.To μόνιμο πρόβλημα αυτών των κινητήρων είναι οτι 'πηδάει' δόντια η καδένα και ξεχρονίζεται.
Ειδικά αν γυρίσει κανείς το μοτερ ανάποδα απ τη φορά λειτουργεία του ή έχει ταχύτητα σε κατηφόρα και κάνει πίσω.....πίκρα.
Το μοτέρ θέλει σχεδόν λύσιμο,δυστυχώς.Ξεφορτώσου το όσο είναι νωρίς γιατί τα 1200 άρια είναι για τα πανυγήρια.
Πάρε ότι θες σε vag εκτός απ' αυτό το μοτερ.Αυτό μήπως μειώνει την αξία αλλά και την αξιοπιστία του οχήματος στο μέλλον? Η εγγύηση για την μηχανή πρέπει να ανανεωθεί? Ευχαριστώ.
Οχι δεν μειώνεται η αξιοπιστία αν γίνει σωστή η δουλειά.
skoda fabia 1,2 καπάκι κινητήρα?