-
Έχουμε και λέμε για τη φίλη μας:
-Νεαρή εργαζόμενη κορασίδα που μόλις πήρε δίπλωμα
-Περιοχή κατοικίας με ΠΟΛΛΗ κίνηση (κέντρο Αθήνας)
-Να παρκάρεται εύκολα
-Ταξίδι 2-3 φορές το χρόνο μέχρι 3 άτομα με λίγες αποσκευές
-Σημαντικός τομέας η ενεργητική και παθητική ασφάλεια
-Όχι turbo και ιστορίες, χρειάζεται φυσιολογική κατανάλωση και συντήρηση
-Όμορφο κατά τα κριτήριά της (τι να της πεις όταν σου λέει 'ίου')
-Αξιόπιστο
-Αποδεκτό εσωτερικό
-Εξοπλισμός απαραίτητος: ηλεκτρικά παράθυρα, air-condition, ηχοσύστημα με mp3, αισθητήρες παρκαρίσματος, συναγερμός, μπόλικοι αερόσακοι, μαύρο μεταλλικό χρώμα
-Budget 12.000 με βαριά 14.000 ευρώ
-Αποκλείεται οποιαδήποτε πρόταση για μεταχειρισμένο
-Panda, τρίδυμα, Atos, Picanto, Getz, Matiz, Aveo, C3, Micra, 207 έχουν ήδη αποκλειστεί οριστικά .-Της ίδιας της αρέσει το C2 στα 1.400cc αλλά δεν με βρίσκει σύμφωνο Επίσης είναι θετική απέναντι στο Corsa, το νέο Twingo, το Grande Punto και το Clio. Το Υpsilon μάλλον αποκλείεται λόγω κόστους και παλαιότητας.
-
Έχουμε και λέμε για τη φίλη μας:
-Νεαρή εργαζόμενη κορασίδα που μόλις πήρε δίπλωμα
-Περιοχή κατοικίας με ΠΟΛΛΗ κίνηση (κέντρο Αθήνας)
-Να παρκάρεται εύκολα
-Ταξίδι 2-3 φορές το χρόνο μέχρι 3 άτομα με λίγες αποσκευές
-Σημαντικός τομέας η ενεργητική και παθητική ασφάλεια
-Όχι turbo και ιστορίες, χρειάζεται φυσιολογική κατανάλωση και συντήρηση
-Όμορφο κατά τα κριτήριά της (τι να της πεις όταν σου λέει 'ίου')
-Αξιόπιστο
-Αποδεκτό εσωτερικό
-Εξοπλισμός απαραίτητος: ηλεκτρικά παράθυρα, air-condition, ηχοσύστημα με mp3, αισθητήρες παρκαρίσματος, συναγερμός, μπόλικοι αερόσακοι, μαύρο μεταλλικό χρώμα
-Budget 12.000 με βαριά 14.000 ευρώ
-Αποκλείεται οποιαδήποτε πρόταση για μεταχειρισμένο
-Panda, τρίδυμα, Atos, Picanto, Getz, Matiz, Aveo, C3, Micra, 207 έχουν ήδη αποκλειστεί οριστικά .-Της ίδιας της αρέσει το C2 στα 1.400cc αλλά δεν με βρίσκει σύμφωνο Επίσης είναι θετική απέναντι στο Corsa, το νέο Twingo, το Grande Punto και το Clio. Το Υpsilon μάλλον αποκλείεται λόγω κόστους και παλαιότητας.
-
Έχουμε και λέμε για τη φίλη μας:
-Νεαρή εργαζόμενη κορασίδα που μόλις πήρε δίπλωμα
-Περιοχή κατοικίας με ΠΟΛΛΗ κίνηση (κέντρο Αθήνας)
-Να παρκάρεται εύκολα
-Ταξίδι 2-3 φορές το χρόνο μέχρι 3 άτομα με λίγες αποσκευές
-Σημαντικός τομέας η ενεργητική και παθητική ασφάλεια
-Όχι turbo και ιστορίες, χρειάζεται φυσιολογική κατανάλωση και συντήρηση
-Όμορφο κατά τα κριτήριά της (τι να της πεις όταν σου λέει 'ίου')
-Αξιόπιστο
-Αποδεκτό εσωτερικό
-Εξοπλισμός απαραίτητος: ηλεκτρικά παράθυρα, air-condition, ηχοσύστημα με mp3, αισθητήρες παρκαρίσματος, συναγερμός, μπόλικοι αερόσακοι, μαύρο μεταλλικό χρώμα
-Budget 12.000 με βαριά 14.000 ευρώ
-Αποκλείεται οποιαδήποτε πρόταση για μεταχειρισμένο
-Panda, τρίδυμα, Atos, Picanto, Getz, Matiz, Aveo, C3, Micra, 207 έχουν ήδη αποκλειστεί οριστικά .-Της ίδιας της αρέσει το C2 στα 1.400cc αλλά δεν με βρίσκει σύμφωνο Επίσης είναι θετική απέναντι στο Corsa, το νέο Twingo, το Grande Punto και το Clio. Το Υpsilon μάλλον αποκλείεται λόγω κόστους και παλαιότητας.
-
Mazda 2 ?
Fiat 500 ? -
Το μόνο που της/σου αρέσει και είναι κάτω των 4 μέτρων είναι το Twingo.
Άν δεν ξενερώσει με την ποιότητα του εσωτερικού (αφού έχει δει Clio και 207 ,οπότε θα τo συγκρίνει) τότε στα χρήματα που επιθυμεί να δώσει θα έχει τα αυτά που ψάχνει.
Υπάρχει και το Mazda 2 αλλά και το Yaris που με 14 τελική τιμή παίρνει το 1.3 με κάποιες εκπτώσεις που παίζουν το τελευταίο καιρό(η ανανέωση πλησιάζει και την Ευρώπη) -
Twingo. Ο 16βάλβιδος 1200άρης ατμοσφαιρικός του δεν καλείται να κινήσει τα αυξημένα κιλά του νέου Clio. Επίσης, έχει το πάτωμα του Clio II, το οποίο έχει αποδείξει την αξία του.
-
για μενα η λογικη λέει Suzuki Swift 1.3/Colt αλλά η καρδιά Fiat 500
-
Pro Ceed θα λεγα... αλλα απο οτι καταλαβαινω ισως και το ονοματακι της εταιριας να παιζει καποιο ρολο
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
για μενα η λογικη λέει Suzuki Swift 1.3/ColtΙδιαιτερα το swift...
Δεν νομιζω παντως να επιλεξει με αλλο κριτηριο εκτος της εμφανισης...
-
Οτι αμαξι και να παρεις μετα απο 5-6 μηνες θα το βαρεθεις γιατι θα καταλαβεις οτι ολα ιδια ειναι τελικα.
Γι'αυτο παρε ενα και ησυχασε.Και εγω σου λεω να παρεις ενα φτηνο κορεατικο
να κανεις τη δουλεια σου...
Απλως μας εχουν κανει θυματα του καταναλωτισμου και νομιζουμε οτι ολα ειναι διαφορετικα... -
Μ'αυτό το σκεπτικό, καλύτερα να πάρει ένα Dacia Logan να τελειώνει.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Οτι αμαξι και να παρεις μετα απο 5-6 μηνες θα το βαρεθεις γιατι θα καταλαβεις οτι ολα ιδια ειναι τελικα.Κανενα αμαξι δεν ειναι ιδιο... Πολλες φορες διαφερουν ακομα και ιδια μοντελα μεταξυ τους. Περιεργη η λογικη σου παντως...
-
500 vs twingo...
-
Για το C2 και εγώ δεν είμαι σύμφωνος. Για τα 4μετρα Corsa, Clio, Grande Punto μέσα, μόνο όμως αν έχει δικιά της θέση στην πολυσύχναστη περιοχή. Αλλιώς, κάτι αρκετά μικρότερο.
Το Ypsilon εγώ να πω την αλήθεια θα έπαιρνα στη θέση της...ποια παλαιότητα; Είμαι ενθουσιασμένος με το συγκεκριμένο. Το κόστος βέβαια είναι θέμα, εκτός και αν κοιτάξει λοξά προς κάνα ελαφρώς -πολύ ελαφρώς- μεταχειρισμένο.
-
Y από μένα, μετά το σβιφτ...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Pro Ceed θα λεγα... αλλα απο οτι καταλαβαινω ισως και το ονοματακι της εταιριας να παιζει καποιο ρολοΒασικα η ζωη της κοπελιας παιζει ακομα πιο μεγαλο ρολο...
για μενα η λογικη λέει Suzuki Swift 1.3/Colt αλλά η καρδιά Fiat 500
+500
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Βασικα η ζωη της κοπελιας παιζει ακομα πιο μεγαλο ρολο...
Τοτε εσυ μαλλον δεν νοιαζεσαι για την ζωη σου
-
5oo ή Smart. Eιναι trendy και τα 2 κ ο,τι πρεπει για την πολη. Κ το swift δεν ειναι ασχημο.
Αν κανει τα3ιδια μονο 2-3 φορες τον χρονο δεν χρειαζεται μεγαλυτερο αυτοκινητο. Ας παει ως συνεπιβατης σε αυτοκινητο αλλου. Ολοι εχουν απο ενα. Σαν κατι αλλο.
Ναι, την αποψη εννοω.
-
Corsa , swift, 500 ανάλογα με τις ειδικές απαιτήσεις και γούστα της.
το 500 πότε θα έρθει άραγε? άμα πάει για το 500 μη το πάρει σε μαύρο.
για τα άλλα δύο το Corsa έχει 5* και πιο πλούσιο εσωτερικό με μεγαλύτερη τιμή όμως
για το C2 κάνε ιου εσύ, καλύτερα να πάρει C4 -
Ο χρήστης sky έγραψε:
Έχουμε και λέμε για τη φίλη μας:-Νεαρή εργαζόμενη κορασίδα που μόλις πήρε δίπλωμα
-Περιοχή κατοικίας με ΠΟΛΛΗ κίνηση (κέντρο Αθήνας)
-Να παρκάρεται εύκολα
-Ταξίδι 2-3 φορές το χρόνο μέχρι 3 άτομα με λίγες αποσκευές
-Σημαντικός τομέας η ενεργητική και παθητική ασφάλεια
-Όχι turbo και ιστορίες, χρειάζεται φυσιολογική κατανάλωση και συντήρηση
-Όμορφο κατά τα κριτήριά της (τι να της πεις όταν σου λέει 'ίου')
-Αξιόπιστο
-Αποδεκτό εσωτερικό
-Εξοπλισμός απαραίτητος: ηλεκτρικά παράθυρα, air-condition, ηχοσύστημα με mp3, αισθητήρες παρκαρίσματος, συναγερμός, μπόλικοι αερόσακοι, μαύρο μεταλλικό χρώμα
-Budget 12.000 με βαριά 14.000 ευρώ
-Αποκλείεται οποιαδήποτε πρόταση για μεταχειρισμένο
-Panda, τρίδυμα, Atos, Picanto, Getz, Matiz, Aveo, C3, Micra, 207 έχουν ήδη αποκλειστεί οριστικά .-Της ίδιας της αρέσει το C2 στα 1.400cc αλλά δεν με βρίσκει σύμφωνο Επίσης είναι θετική απέναντι στο Corsa, το νέο Twingo, το Grande Punto και το Clio. Το Υpsilon μάλλον αποκλείεται λόγω κόστους και παλαιότητας.
Διαβάζοντας τα κριτήρια νόμιζα ότι περιγράφουμε το FIAT 500. Καλύπτει όλα τα κριτήρια που τέθηκαν πλην ίσως αξιοπιστίας που θα φανεί σε βάθος χρόνου. (Εκτός αν κρίνουμε βασιζόμενοι στο panda)
Καινούριο αμάξι για νέα οδηγό