-
Σχεφτομαι να αγορασω ενα 4X4 με στοχο την αποκτηση φουσκωτου. Βασικα ζω στην ΑΘΗΝΑ αλλα πηγαινω συχνά στο χωρίο το οποίο δεν ειναι ορεινο αλλα κάνω κάποιες διαδρομές εκτός δρόμου.
Σκεφτομαι να αγορασω το GrandVitara, αλλα ψηλοκοιτάζω και το Xtrail και λιγο λιγοτερο το Qashqai.Ξερω οτι μιλάμε για διαφορετικα αυτοκίνητα.
Θα ηθελα να μου κάποιος την γνώμη του για αυτή την σύγκριση.
Θέλω επίσης να ρωτησω σχετικά με το κοστος συντήρησης ενος 4x4. Ποσο δηλαδη αυξημένο ειναι σε σχεση με ένα αλλο αυτοκινητο αναλογου κυβισμού το οποιο δεν ειναι 4χ4. Πχ το Qashqai το απλο σε σχεση με το 4x4, τι παραπανω κοστος συντήρησης έχει.
Θα μου πείτε βεβαια: 'ρε φιλαρακο θες 4χ4 και ασχολείσαι με το κόστος συντηρησης?'
Πρεπει να το δω και αυτο...
Ευχαριστώ[/b]
-
Σχεφτομαι να αγορασω ενα 4X4 με στοχο την αποκτηση φουσκωτου. Βασικα ζω στην ΑΘΗΝΑ αλλα πηγαινω συχνά στο χωρίο το οποίο δεν ειναι ορεινο αλλα κάνω κάποιες διαδρομές εκτός δρόμου.
Σκεφτομαι να αγορασω το GrandVitara, αλλα ψηλοκοιτάζω και το Xtrail και λιγο λιγοτερο το Qashqai.Ξερω οτι μιλάμε για διαφορετικα αυτοκίνητα.
Θα ηθελα να μου κάποιος την γνώμη του για αυτή την σύγκριση.
Θέλω επίσης να ρωτησω σχετικά με το κοστος συντήρησης ενος 4x4. Ποσο δηλαδη αυξημένο ειναι σε σχεση με ένα αλλο αυτοκινητο αναλογου κυβισμού το οποιο δεν ειναι 4χ4. Πχ το Qashqai το απλο σε σχεση με το 4x4, τι παραπανω κοστος συντήρησης έχει.
Θα μου πείτε βεβαια: 'ρε φιλαρακο θες 4χ4 και ασχολείσαι με το κόστος συντηρησης?'
Πρεπει να το δω και αυτο...
Ευχαριστώ[/b]
-
Σχεφτομαι να αγορασω ενα 4X4 με στοχο την αποκτηση φουσκωτου. Βασικα ζω στην ΑΘΗΝΑ αλλα πηγαινω συχνά στο χωρίο το οποίο δεν ειναι ορεινο αλλα κάνω κάποιες διαδρομές εκτός δρόμου.
Σκεφτομαι να αγορασω το GrandVitara, αλλα ψηλοκοιτάζω και το Xtrail και λιγο λιγοτερο το Qashqai.Ξερω οτι μιλάμε για διαφορετικα αυτοκίνητα.
Θα ηθελα να μου κάποιος την γνώμη του για αυτή την σύγκριση.
Θέλω επίσης να ρωτησω σχετικά με το κοστος συντήρησης ενος 4x4. Ποσο δηλαδη αυξημένο ειναι σε σχεση με ένα αλλο αυτοκινητο αναλογου κυβισμού το οποιο δεν ειναι 4χ4. Πχ το Qashqai το απλο σε σχεση με το 4x4, τι παραπανω κοστος συντήρησης έχει.
Θα μου πείτε βεβαια: 'ρε φιλαρακο θες 4χ4 και ασχολείσαι με το κόστος συντηρησης?'
Πρεπει να το δω και αυτο...
Ευχαριστώ[/b]
-
Αν το φουσκωτό θέλεις να μπορείς να το βαζοβγάζεις από τη θάλασσα καλό θα ήταν να έχεις κοντές σχέσεις. Έτσι απορρίπτονται τα Nissan και μένεις με το Suzuki.
Εφόσον δεν πηγαίνεις σε άγριες εκτός δρόμου καταστάσεις που η καταπόνηση μπορεί να είναι μεγάλη τότε η συντήρηση δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο. Το κόστος έχει σχέση περισσότερο με την πολιτική της εταιρείας και όχι με το είδος του αυτοκινήτου.
Η κατανάλωση όμως μπορεί να είναι αυξημένη λόγω μετωπικής επιφάνειας, βάρους, τετρακίνησης.
Επίσης αν αρχίσεις να το βελτιώνεις με λάστιχα, αναρτήσεις, προστατευτικά κλπ ξεφεύγεις τελείως (αλλά θα σου αρέσει!).
Για τη δουλειά που λες πολύ καλό θα ήταν και το Subaru Forester το απλό με κοντές το οποίο μάλιστα μάλλον πλεονεκτεί σε άσφαλτο και χώμα. -
Για ποιο Grand Vitara μιλάμε;
Φίλος που είχε το Vitara το προηγούμενο (2004) τρίπορτο το 1600 το πούλησε γιατί το φουσκωτό που είχε πολλές φορές τον έπαιρνε πίσω. Δεν τράβαγε το Vitara ... ιπποδύναμη τζίφος.
Αρα αν μιλάμε για το 1600 τότε δεν νομίζω ότι είναι ιδανικό για μεταφορά σκάφους ειδικά για μεγάλα ταξίδια.Οσο για το κόστος συντήρησης θα πρέπει να κοιτάς κυρίως την κατανάλωση. Το δικό μου (Pajero Pinin) έχει πλέον σταθεροποιηθεί στα 10,4lt/100km μέσα στην πόλη. Εκτός πόλης πέφτει περίπου στα 9,1lt/100km. Θεωρώ ότι πίνει πολύ... και εκεί είναι το μεγάλο κόστος.
-
Κατ' αρχας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας (είναι η 1η μου δημοσίευση).
Σχοπεύω να ασχοληθώ με το 4Χ4... παντα με ενθουσίαζε
Σχετικά με τον φίλο Storm που ρωτάει για 'ποιο Vitara...'
Σκέφτομαι το 5πορτο 2000ccΑπο κάποιες καταχωρήσεις σε άλλες κατηγορίες συζήτησης του Forum
διάβασα οτι τι Vitara δεν είναι άνετο στην οδήγηση στην εθνική οδό (ταχύτα, προσπεράσεις, κτλ)
Δεν ειμαι της ταχύτητας αλλα της ανεσης...Κάποιος άλλος φίλος μου είπε οτι λόγω του κινητήρα έχει πολύ θόρυβο εσωτερικά το οποίο είναι ενοχλητικό στην οδήγηση.
Από τι διάβασα και απ΄ότι μου λες και εσυ (onyx !) το Subaru Forester ειναι
ΤΟ εργαλειο.... απλώς όπως λέει και κάποιος άλλος εδω στο forum...
'Η γυναίκα μου δεν θα μπαίνει μεσα...' κάποιος βεβαια θα πει 'και σε χαλάει?' -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Φίλος που είχε το Vitara το προηγούμενο (2004) τρίπορτο το 1600 το πούλησε γιατί το φουσκωτό που είχε πολλές φορές τον έπαιρνε πίσω. Δεν τράβαγε το Vitara ... ιπποδύναμη τζίφος.
Yπερβολές. Φουσκωτό 5,5m το τραβάει από την άμμο το προηγούμενο 3θ vitara (όχι το grand).
Φίλε powerdevel, με το καινούριο δίλιτρο Gvitara δε θα έχεις πρόβλημα στην εθνική εφ όσον δεν είσαι της ταχύτητας. Το forester είναι καλύτερο βέβαια, τόσο on όσο και off road(θεωρητικά πάντα, μιας και δεν έχω πάει σε καμμια εκδρομούλα με δαύτο).
Δεν μας είπες αν το σκάφος το βγάζεις απο ράμπα ή όχι. Αν όχι δεν χρειάζεσαι καν τετρακίνητο. -
Ok... καταλαβα.... μαλλον ειμαι για VIATARA
To σκαφος θα το βάζω συνήθως όχι σε γλυστρα... οποτε χρειάζομαι 4Χ4.
Με βοηθήσατε αρκετα πάντως. -
Ο χρήστης powerdevel έγραψε:
Σχετικά με τον φίλο Storm που ρωτάει για 'ποιο Vitara...'
Σκέφτομαι το 5πορτο 2000ccΔεν θα έχεις πρόβλημα. Είναι μία χαρά.
Yπερβολές. Φουσκωτό 5,5m το τραβάει από την άμμο το προηγούμενο 3θ vitara (όχι το grand).
Η αλήθεια είναι ότι μεταφέρω ότι μου έλεγε. Κάποια στιγμή το είδα με άλλο 4x4 και μου είπε ότι το GV1600 είχε πρόβλημα σοβαρό στην ρυμούλκηση. (μιλούσε για ταξίδια με δύο άτομα και αποσκευές + φουσκωτό σε ράμπα)
Μπορεί να είναι και υπερβολές...
Αγορα 4Χ4 - Κόστος Συντήρησης