-
Ο χρήστης Jmalous έγραψε:
Όταν κάποιος κάθεται σε ένα σημείο σε μια ειδική η σε μια στροφή σε ανάβαση και φοράει ένα γιλέκο με διακριτικά κριτή και μια σημαία στο χέρι σημαίνει ότι είναι και κριτής?....και όχι μεροκαματιάρης ?????
-
Όποιος ήταν μπροστά στο ατύχημα του Μιχαλόπουλου είδε το αυτοκίνητο να σκάει με την οροφή 50 πόντους από τα πόδια γνωστού φωτογράφου που είχε περάσει μέσα από τις κορδέλες του οργανωτή, καθώς και άλλων θεατών, και κατά τύχη να κάνει γκέλα, να σηκώνεται ολόκληρο στον αέρα και να ξαναμπαίνει στο δρόμο. Ως πότε θα βασιζόμαστε στην τύχη μας για να μη μας γράψουν οι εφημερίδες; Καλή η Ριτσώνα, ακόμα καλύτεροι οι χιλιάδες θεατές, πολύ ανεβασμένο το γενικό οδηγικό επίπεδο σε σχέση με παλιότερα, αλλά μήπως πρέπει να δούμε το θέμα της ασφάλειας των θεατών πιο προσεκτικά; Στην ουσία οι αγωνιζόμενοι κινδυνεύουν περισσότερο από ατύχημα με κάποιο θεατή, παρά να πάθουν κάτι οι ίδιοι. Αν δε γίνει σοβαρή επένδυση σε θέματα ασφαλείας θεατών, ειδικά στις αναβάσεις που μαζεύουν τόσο κόσμο, τότε απλά να παρακαλάμε να μη μας τελειώσει ποτέ η καλή μας τύχη.
-
Μήπως όμως το να είναι ο κόσμος καθισμένος σε σωστό σημείο, θα έπρεπε να είναι ευθύνη ΚΑΙ των θεατών? Για σκεφτείτε λίγο, μιλάμε για χιλιάδες θεατές και 3 δεκάδες κριτές διασκορπισμένοι. Πόσο εύκολο είναι νομίζετε να κρατηθεί όλος αυτός ο κόσμος σε κόσμια επίπεδα? Ακόμα και αν οι κριτές από 30 γίνουν 100...
Όσο για τους φωτογράφους, να ξέρατε με πόσους από δαύτους έχω κάνει καυγάδες για το πού πρέπει να κάτσουν...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Kάπως έτσι έγινε με ένα Ραλί στην Κ13 το Σάββατο και ενώ έπαθε σοβαρή ζημιά, αποφάσισε να φτάσει τερματισμό και να κάνει χάλια όλη τη διαδρομή μέχρι εκεί από βαλβολίνες.
Ούτε πρόστιμο, ούτε τίποτα κύριοι... Όποιος κάνει την επόμενη φορά κάτι τέτοιο, μόλις φτάσει τερματισμό (ή όπου φτάσει), να τον κατεβάζουν επί τόπου από το αυτοκίνητο και να τον πάνε στο σημείο που τα έκανε μπουρδέλο, να καθαρίσει μαζί με τους κριτές.Αν αναφέρεσαι στο ραλί του Παινέση, ήταν λάδια μηχανής και όχι βαλβολίνες. Εγώ ερχόμουν μετά από αυτόν. Είδα ένα κριτή να τρέχει με τις σημαίες στο χέρι, χωρίς όμως να μου κάνει κανένα νόημα. Την επόμενη στιγμή το αυτοκίνητό μου είχε πατήσει τα λάδια και έκανε σβούρα ευτυχώς χωρίς να ακουμπήσει κάπου. Μετά από αυτό ο αγώνας διακόπηκε για να καθαριστούν τα λάδια.
Στο επόμενο σκέλος, στο ίδιο σημείο, στην έξοδο της αριστερής και πριν από τη δεξιά, πάλι έπιασα τον Παινέση, κανείς όμως δεν μου έδειξε κόκκινη σημαία. Ο κριτής του τερματισμού μου είπε πως δεν έπρεπε να πάρω χρόνο και έπρεπε να σταματήσω αφού έπιασα το εμπρός αυτοκίνητο. Μα αν σταματούσα στην έξοδο της Κ13 το μόνο που θα γινόταν ήταν να πέσει πίσω μου το επόμενο αυτοκίνητο, αφού εκεί δεν υπάρχει κανένας να ειδοποιήσει.Σε κάθε περίπτωση το ίδιο ακριβώς έγινε στον αγώνα με κάποιο AX της Ε και εκεί δεν υπήρχε καμία παρέμβαση από τον κριτή.
Κατά τη γνώμη μου στην εξοδο της αριστερής και πριν τη δεξιά του τερματισμού πρέπει στο μέλλον να τοποθετηθεί κριτής. -
Mα υπάρχουν κριτές εκεί...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μήπως όμως το να είναι ο κόσμος καθισμένος σε σωστό σημείο, θα έπρεπε να είναι ευθύνη ΚΑΙ των θεατών? Για σκεφτείτε λίγο, μιλάμε για χιλιάδες θεατές και 3 δεκάδες κριτές διασκορπισμένοι. Πόσο εύκολο είναι νομίζετε να κρατηθεί όλος αυτός ο κόσμος σε κόσμια επίπεδα? Ακόμα και αν οι κριτές από 30 γίνουν 100...Όσο για τους φωτογράφους, να ξέρατε με πόσους από δαύτους έχω κάνει καυγάδες για το πού πρέπει να κάτσουν...
Η λύση για αγώνες σαν τη Ριτσώνα είναι μια.
Πτυσσόμενες κερκίδες και εισιτήριο.
Οι θέσεις για όρθιους θα είναι προκαθορισμένες και τύπου Ακρόπολις.
Αν κάθεται έστω και ένας σε μη προκαθορισμένο σημείο, δεν θα εκκινεί ο αγώνας.
Πρέπει να πάμε μπροστά, δεν είναι δυνατόν στο έτος 2007, οι αγώνες να γίνονται με τον ίδιο τρόπο, όπως και πριν 30 χρόνια. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Μήπως όμως το να είναι ο κόσμος καθισμένος σε σωστό σημείο, θα έπρεπε να είναι ευθύνη ΚΑΙ των θεατών? Για σκεφτείτε λίγο, μιλάμε για χιλιάδες θεατές και 3 δεκάδες κριτές διασκορπισμένοι. Πόσο εύκολο είναι νομίζετε να κρατηθεί όλος αυτός ο κόσμος σε κόσμια επίπεδα? Ακόμα και αν οι κριτές από 30 γίνουν 100...
Όσο για τους φωτογράφους, να ξέρατε με πόσους από δαύτους έχω κάνει καυγάδες για το πού πρέπει να κάτσουν...
Η λύση για αγώνες σαν τη Ριτσώνα είναι μια.
Πτυσσόμενες κερκίδες και εισιτήριο.
Οι θέσεις για όρθιους θα είναι προκαθορισμένες και τύπου Ακρόπολις.
Αν κάθεται έστω και ένας σε μη προκαθορισμένο σημείο, δεν θα εκκινεί ο αγώνας.
Πρέπει να πάμε μπροστά, δεν είναι δυνατόν στο έτος 2007, οι αγώνες να γίνονται με τον ίδιο τρόπο, όπως και πριν 30 χρόνια.Ωχ... έχουμε να φάμε ξύλο...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Mα υπάρχουν κριτές εκεί...Sorry, αλλά εγώ δεν είδα κανέναν (διότι αν υπήρχε θα έβγαζε κόκκινη σημαία σε όποιον έφτανε το πρωπορευόμενο όχημα και είδα με τα μάτια μου 2 τέτοιες περιπτώσεις), αλλά και μετά τον τερματισμό μου πήγα να παρακολουθήσω αγώνα στο σημείο αυτό και το Σάββατο και την Κυριακή και δεν είδα επίσης κανέναν.
-
Μιλάς για την Κ13 ή για το τελείωμα στην 'οδηγων'?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μήπως όμως το να είναι ο κόσμος καθισμένος σε σωστό σημείο, θα έπρεπε να είναι ευθύνη ΚΑΙ των θεατών? Για σκεφτείτε λίγο, μιλάμε για χιλιάδες θεατές και 3 δεκάδες κριτές διασκορπισμένοι. Πόσο εύκολο είναι νομίζετε να κρατηθεί όλος αυτός ο κόσμος σε κόσμια επίπεδα? Ακόμα και αν οι κριτές από 30 γίνουν 100...Όσο για τους φωτογράφους, να ξέρατε με πόσους από δαύτους έχω κάνει καυγάδες για το πού πρέπει να κάτσουν...
Δυστυχώς έχουμε να κάνουμε με την Ελληνική κοινωνική πραγματικότητα του εγωϊσμού ,της ατομικότητας και της αλόγιστης αμφισβήτησης της όποιας αρχής γενικότερα.Τα παραπάνω μας έχουν καταστρέψει σαν λαό σε συγκεκριμένες ιστορικές στιγμές.Αυτή η άσχημή μας πλευρά στους αγώνες μεταφράζεται σε εκφράσεις του τύπου π.χ. ' ποιος είσαι εσύ που θα μου πείς πού κάτσω' (θεατής προς κριτή) ή και άλλες καταστάσεις αγωνιζομένων προς στελέχη μιας οργάνωσης γενικότερα.
-
Μήπως όμως το να είναι ο κόσμος καθισμένος σε σωστό σημείο, θα έπρεπε να είναι ευθύνη ΚΑΙ των θεατών? Για σκεφτείτε λίγο, μιλάμε για χιλιάδες θεατές και 3 δεκάδες κριτές διασκορπισμένοι. Πόσο εύκολο είναι νομίζετε να κρατηθεί όλος αυτός ο κόσμος σε κόσμια επίπεδα? Ακόμα και αν οι κριτές από 30 γίνουν 100...
Όσο για τους φωτογράφους, να ξέρατε με πόσους από δαύτους έχω κάνει καυγάδες για το πού πρέπει να κάτσουν...
Σύμφωνοι. Η ευθύνη σαφώς είναι των θεατών. Και κατά την άποψή μου, στο μεγαλύτερο βαθμό. Αν μέσα στην άπειρη βλακία μου έχω διάθεση να αυτοκτονήσω, δε θα με σταματήσει κανένας κριτής και καμία κορδέλα. Αλλά επειδή αν γίνει κάτι θα την πληρώσουν και οι οδηγοί και η λέσχη και οι κριτές, ε, όσο κυνικό κι αν ακούγεται, αφού ένας βλάκας θέλει να πάει στα θυμαράκια ας προστατέψουμε τους υπόλοιπους. Μια λύση είναι αυτό που λέει ο takinen. Άλλη είναι διπλές μπαριέρες μεγάλου ύψους σε ΟΛΑ τα επικίνδυνα σημεία (κόστος που πληρώνεται μόνο μια φορά, και μπορεί να γίνει και σε συνεργασία με το ΥΠΕΧΩΔΕ). Δείτε αναβάσεις από Ιταλία. Σε πολλά σημεία υπάρχουν διπλές μπαριέρες που κρατάνε αυτοκίνητα που φεύγουν ακόμα και με 5η. Οι αναβάσεις έχουν γίνει πλέον πολύ θεαματικές και δημοφιλείς. Πρέπει να περάσουν σε άλλο επίπεδο.
-
Δε λες πάλι καλά που φτιάχτηκε η μπαριέρα στην 'οδηγών'...
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Δείτε αναβάσεις από Ιταλία. Σε πολλά σημεία υπάρχουν διπλές μπαριέρες που κρατάνε αυτοκίνητα που φεύγουν ακόμα και με 5η. Οι αναβάσεις έχουν γίνει πλέον πολύ θεαματικές και δημοφιλείς. Πρέπει να περάσουν σε άλλο επίπεδο.http://www.youtube.com/watch?v=s0kdvjaP ... re=related
Pliroforiaka 80,000 theates mazeuei i anabasi sto Fito
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δε λες πάλι καλά που φτιάχτηκε η μπαριέρα στην 'οδηγών'...Για να λεμε και τα καλα ειχαν φτιαχτει ΟΛΕΣ οι τσαλακωμενες μπαριερες απο το προηγουμενο ΣΚ.Με καθυστερηση ενος χρονου.
Στο θεμα της κοκκινης σημαιας δεν τιθεται θεμα καν συζητησης παιδια για μη υπακοη.Οταν οδηγας και βλεπεις τοσες εικονες να εναλλασονται γυρω σου σιγουρα δεν μπορεις να αναγνωρισεις τον ταδε που σε τραβαει με την καμερα αλλα μια κοκκινη σημαια που κουνιεται μπροστα στο παρμπριζ σου την βλεπεις αν μη τι αλλο.
Αρα το πιο πιθανον ειναι να μην εκανε σωστα τη δουλεια του ο κριτης παρα να αγνοησε τη σημαια ο αγωνιζομενος.Ταπεινη μου γνωμη... -
κανα νεο με τις ενστασεις των ιστορικων..??
-
Ο χρήστης Brillis έγραψε:
Δε λες πάλι καλά που φτιάχτηκε η μπαριέρα στην 'οδηγών'...
Για να λεμε και τα καλα ειχαν φτιαχτει ΟΛΕΣ οι τσαλακωμενες μπαριερες απο το προηγουμενο ΣΚ.Με καθυστερηση ενος χρονου.
Στο θεμα της κοκκινης σημαιας δεν τιθεται θεμα καν συζητησης παιδια για μη υπακοη.Οταν οδηγας και βλεπεις τοσες εικονες να εναλλασονται γυρω σου σιγουρα δεν μπορεις να αναγνωρισεις τον ταδε που σε τραβαει με την καμερα αλλα μια κοκκινη σημαια που κουνιεται μπροστα στο παρμπριζ σου την βλεπεις αν μη τι αλλο.
Αρα το πιο πιθανον ειναι να μην εκανε σωστα τη δουλεια του ο κριτης παρα να αγνοησε τη σημαια ο αγωνιζομενος.Ταπεινη μου γνωμη...ειχαν φτιαχτει ολες αλλα πως ειχαν φτιαχτει ειδατε?στο Κ3 στο γεφυρακι οι 'νεες' μπαριερες ηταν βιδωμενες στα ηδη υπαρχουσα κολονάκια τα οποια εαν καποιος τα κλοτσούσε θα επεφταν αμεσως,επεισης στην στροφη των οδηγων ο ΣΟΑΑ ειχε πει να φτιαχτει η μπαριερα απο το δευτερο εκκλησάκι και ομως η μπαριερα φτιαχτηκε πιο μετα απο το εκκλησακι σε σημειο που ηταν ηδη τσαλακωμενη η μπαριερα και ηταν ετοιμη να πεσει κατω!!οσοι περπατησαν την αναβαση θα καταλαβαν που εννοω!
τωρα οσον αφορα τους κριτες δεν θα πω πολλα αλλα επρεπε να δειτε το Σαββατο στις δοκιμες τον κριτη στην Κ2,ο κυριος αυτος δεν ηξερε τι σημαινει αναβαση και τον εβαλαν να κανει το κριτη,δεν ειναι ο μονος βεβαια μιας και οι περισσοτεροι δεν ξερουν!απλα θα σας προτεινα οταν πηγαινετε σε αναβασεις καθίστε κοντα στον κριτη ωστε να ακουσετε τι λενε απο τους ασυρματους σε καμια διακοπη.ο tazιο μπορει να σας πει περισοτερα μιας και καποια στιγμη πηγε να πεταξει τον δεκτη του στο γκρεμο απο τα νευρα του απο τις μ@λ@κιες που ελεγαν οι κριτες μεταξυ τους.
-
Ημουν στη Ριτσωνα τοσο το Σαββατο οσο κ την Κυριακη κ εμεινα κ τις δυο μερες μεχρι την ολοκληρωση της διαδικασιας,δηλ περιπου μεχρι τις 5!!!Ηταν με διαφορα η πιο κουραστικη Ριτσωνα που εχω παρακολουθησει(τα τελευταια 10 χρονια)!Απο το Σαββατο ακομα οι καθυστερησεις ηταν παρα πολλες,κατι εν μερει δικαιολογημενο απο τον αριθμο των συμμετοχων!Προσωπικα ξεχωρισα τα πολυ ομορφα Escort MK1 στα ιστορικα,τον Ξανθακο στη Ν3,τον Μουστακα που εκανε εντυπωσιακο χρονο με το Aveo,τον Βαρουτσο με το Corsa κ τον Περουλακη με το Civic,τον για αλλη μια φορα εντυπωσιακο Σωτηρχο(χαρακτηριστικο οτι στο δευτερο περασμα στο γεφυρακι εκανε αλλαγη σε 3η ακριβως στην εξοδο της στροφης νωριτερα απο καθε αλλον!),τον Καμπυλη με το τερας,τον Κατσιμη με το Evo να χοροπηδαει σαν κατσικι αλλα παρολα αυτα να γραφει τον καλυτερο χρονο στην κατηγορια του,τον Χαλκιδαιο Βασιλειαδη που με το ΑΧ εκανε φοβερα περασματα,κ τα τερατα της Ε που για αλλη μια φορα μας τρυπησαν τα τυμπανα με τον ηχο τους...Κ φυσικα τους Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο Υ Σ Ιαπωνες που εδωσαν αλλη διασταση στο ανεβασμα κ το κατεβασμα(ειδικα αυτο) της Ριτσωνας!
Εγω απολαυσα πολυ περισσοτερο το Σαββατο κ το 2ο σκελος της Κυριακης που ειχαν φυγει ολα αυτα τα ΖΩΑ που κατακλυζουν τη Ριτσωνα κ την εχουν καταντησει σε εναν απεραντο σκουπιδοτοπο(ενα περασμα τη Δευτερα μετα απο αγωνα θα σας πεισει...)Ειναι πραγματικα μεγαλη η αηδια που νιωθω καθε φορα που γυρω μου βρισκονται τετοια ατομα κ πολλες φορες αναρωτιεμαι τι κανω εγω εκει αναμεσα τους κ γιατι δεν καθομαι σπιτι μου με την οικογενεια μου να ξεκουραστω...Να γκαριζουν σα ζωα καθε φορα που καποιος περπατουσε στο δρομο κ πλησιαζε αγωνιστικο,να αδιαφορουν για τις οποιες υποδειξεις των κριτων κ φυσικα να τους απαξιωνουν με το χειροτερο τροπο(χαρακτηριστικο παραδειγμα οταν εφυγαν απο τη μπαρα στην εισοδο της Κ3 οταν τους ζητηθηκε απο την επιτροπη που ανεβηκε με το Antara κ αμεσως μετα επεστρεψαν εκει που καθονταν),να τρεχουν να φυγουν με το που τελειωσε το πρωτο σκελος με αποτελεσμα να μην κανουν την καταβαση οι Ιαπωνες οπως ηταν προγραμματισμενο,να οδηγουν επικινδυνα ενω στο δρομο βρισκονταν ενα σωρο πεζοι για να επιδειξουν την αμαξαρα τους ή τη μηχανη τους,να μας κανουν ρεζιλι κλεβοντας την αεροτομη του ενος silvia οταν εκεινο εφερε ενα τετακε στο πρωτο του ανεβασμα το Σαββατο(δεν ξερω αν τελικα την επεστρεψαν οπως τους ζητηθηκε ή οχι),να βαζουν στη διαπασον τη βλαχοτρεντυ μουσικη τους απο τον πολλων db ηχοσυστημα που εχουν βαλει στο ντατσουν τους...
Αυτα κ πολλα αλλα με κανουν να πιστευω οτι τζαμπα καθομαστε κ ασχολουμαστε για το πως θα προστατευθουν απο την ενδεχομενη στραβη!Ειναι μονο κριμα για τον οδηγο που θα τους παρει στο λαιμο του,αν τελικα συμβει το κακο καποια στιγμη κ θα εχει τυψεις για μια ζωη...
Οσο για τους κριτες,τουλαχιστον στο θεμα την θεσης που καθονται οι θεατες,ελατε στη θεση τους κ σκεφτειτε να προσπαθησετε να λογικεψετε τα παραπανω ατομα...Ε ειναι ματαιο κ κινδυνευετε να φυγετε κ δαρμενος!Οι νταηδες ειναι ειδος εν αφθονια στην Ελλαδα...
ΥΓ:Τοσα χρονια,σχεδον σε καθε αναβαση καποιος φευγει στο εξωτερικο της Κ2 κ ομως συνεχιζουν να καθονται εκει(αυτη τη φορα ενα ΖΧ)...Τι να πεις;Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου... -
Φιλε μου corsadi το ξερεις οτι ο Βασιλειαδης ετρεχε και τις δυο μερες
με προβλημα στο μοτερ? Οσο για αυτα που ανεφερες εχεις απολυτο δικαιο
ειδικα για τον με το 'datsouni' που μας εσπασε τα ........
και ενας δικος μας στην Κ4 (που καθομουνα) με μια ντουντουκα...
Πιστευω πως τον ακουγες και εσυ και ολη η ριτσωνα!!!!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Οσο για τους κριτες,τουλαχιστον στο θεμα την θεσης που καθονται οι θεατες,ελατε στη θεση τους κ σκεφτειτε να προσπαθησετε να λογικεψετε τα παραπανω ατομα...Ε ειναι ματαιο κ κινδυνευετε να φυγετε κ δαρμενος!Οι νταηδες ειναι ειδος εν αφθονια στην Ελλαδα...
Θα μπορούσαν οι κριτές να διακόψουν τον αγώνα αν υπήρχαν θεατές σε λάθος θέση, εστω κι ενας να ηταν. Θα ανακοίνωναν οτι ο αγώνας εχει διακοπεί για χάρη αυτων των ατόμων, δεν νομίζω τότε να μην αλλαζαν θέση οι συγκεκριμένοι θεατές. Κι αν το αρνούνταν στους κριτές τότε θα τις μάζευαν απο τους υπόλοιπους θεατές που βρίσκονται στα σημεία που τους εχουν υποδείξει και περιμένουν να κυλήσει ο αγώνας.
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
.....να τους απαξιωνουν με το χειροτερο τροπο(χαρακτηριστικο παραδειγμα οταν εφυγαν απο τη μπαρα στην εισοδο της Κ3 οταν τους ζητηθηκε απο την επιτροπη που ανεβηκε με το Antara κ αμεσως μετα επεστρεψαν εκει που καθονταν),ποια επιτροπή ??? Αυτούς που ανέβηκαν για να δουν άν εχει υγρασίες σε βαρος των συναθλητων τους ????
51η Ανάβαση Ριτσώνας ...