-
Κύριοι, όλοι ξέρουμε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων καθορίζονται σχεδόν αποκλειστικά από τους πίνακες του Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport, ενώ τα ασφάλιστρα και οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών εταιρειών καθορίζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το τι λέει το Auto Τρίτη.
- Με ποια κριτήρια καθορίζονται οι εν λόγω τιμές;
- Από πού κι ως πού ένα δίδυμο αποδεδειγμένα αναξιόπιστων περιοδικών γίνεται το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ και ο μπούσουλας για το τι αποζημιώσεις θα παίρνουμε από τις ασφαλιστικές μας εταιρείες;
- Μήπως τελικά έχουμε ένα σκάνδαλο τύπου AGB στο χώρο του αυτοκινήτου;
-
Κύριοι, όλοι ξέρουμε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων καθορίζονται σχεδόν αποκλειστικά από τους πίνακες του Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport, ενώ τα ασφάλιστρα και οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών εταιρειών καθορίζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το τι λέει το Auto Τρίτη.
- Με ποια κριτήρια καθορίζονται οι εν λόγω τιμές;
- Από πού κι ως πού ένα δίδυμο αποδεδειγμένα αναξιόπιστων περιοδικών γίνεται το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ και ο μπούσουλας για το τι αποζημιώσεις θα παίρνουμε από τις ασφαλιστικές μας εταιρείες;
- Μήπως τελικά έχουμε ένα σκάνδαλο τύπου AGB στο χώρο του αυτοκινήτου;
-
Κύριοι, όλοι ξέρουμε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων καθορίζονται σχεδόν αποκλειστικά από τους πίνακες του Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport, ενώ τα ασφάλιστρα και οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών εταιρειών καθορίζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το τι λέει το Auto Τρίτη.
- Με ποια κριτήρια καθορίζονται οι εν λόγω τιμές;
- Από πού κι ως πού ένα δίδυμο αποδεδειγμένα αναξιόπιστων περιοδικών γίνεται το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ και ο μπούσουλας για το τι αποζημιώσεις θα παίρνουμε από τις ασφαλιστικές μας εταιρείες;
- Μήπως τελικά έχουμε ένα σκάνδαλο τύπου AGB στο χώρο του αυτοκινήτου;
-
-
Οχι αυτο γινεται γιατι και οι μαντραδες ακολουθουν (οποτε τους συμφαιρει βεβαια) τις τιμες αυτες. Και να μην τις ακολουθουν κατα γραμμα τις εχουν σαν μπουσουλα σε γενικες γραμμες. Οποτε οι ασφαλιστηκες σε αποζημιωνουν για την τρεχουσα εμπορικη αξια του αυτοκινητου.
Αν εξαιρεσεις λοιπον καποια πολυ εμπορικα αμαξια στα οποια πεφτουν εξω (βασικα η αγορα πεφτει εξω, πολυ πανω σε τιμες για τα συγκεκριμενα αμαξια) στις τιμες στα αλλα γενικα ειναι περιπου μεσα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κύριοι, όλοι ξέρουμε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων καθορίζονται σχεδόν αποκλειστικά από τους πίνακες του Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport, ....Eγώ ξέρω ότι κυκλοφορεί βιβλιαράκι τσέπης (χρώματος μπλε σκούρο), ειδική έκδοση, που ανανεώνεται κάθε χρόνο και αναφέρει μέσα όλες τις τιμές των μεταχειρισμένων καθώς και τις τιμές πωλήσεων από ιδιώτη σε έμπορο. Διανέμεται μόνο σε εμπόρους και μαντράδες και το έχουν ως ιερό ευαγγέλιο. Φυσικά οι τιμές που έχει μέσα ευνοούν τους εμπόρους και όχι τους πελάτες.
Το κοίταξα το βιβλίο (στα κλεφτά σε ένα έμπορο χωρίς να με πάρει είδηση!) και πρόσεξα ότι οι τιμές του είναι ίδιες με των Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport...
Τo θέμα είναι ότι οι κ.κ. Μαντράδες/Έμποροι έχουν κλειδώσει τον ανταγωνισμό και έχουν επιβάλει μία δική τους τιμολογιακή πολιτική που να εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντά τους.
Το θέμα είναι ένα.
Όλοι του χώρου μας δουλεύουν κανονικότατα, σε σημείο πλέον να μας θεωρούν μ@λ@κες... -
Μπας και ήταν το πρώτο που ασχολήθηκε με πίνακες μεταχειρισμένων (αγορές -πωλήσεις-χρονολογίες) και μετά το είχαν όλοι για μπούσουλα;
Πάντως εγώ σε αρκετούς που πήγα για να πουλήσω το S40, δεν το πήρε κανείς υπόψη του. Δεν το κοίταξαν καν.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κύριοι, όλοι ξέρουμε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων καθορίζονται σχεδόν αποκλειστικά από τους πίνακες του Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport, ενώ τα ασφάλιστρα και οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών εταιρειών καθορίζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το τι λέει το Auto Τρίτη.Οποιοδήποτε περιοδικό του χώρου μπορεί να ανακοινώνει τιμές μεταχειρισμένων.
Το αν οι ασφαλιστικές/έμποροι επιλέγουν το autotriti για να έχουν μια εικόνα είναι δικό τους πρόβλημα, όχι του autotriti. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Κύριοι, όλοι ξέρουμε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων καθορίζονται σχεδόν αποκλειστικά από τους πίνακες του Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport, ....
Eγώ ξέρω ότι κυκλοφορεί βιβλιαράκι τσέπης (χρώματος μπλε σκούρο), ειδική έκδοση, που ανανεώνεται κάθε χρόνο και αναφέρει μέσα όλες τις τιμές των μεταχειρισμένων καθώς και τις τιμές πωλήσεων από ιδιώτη σε έμπορο. Διανέμεται μόνο σε εμπόρους και μαντράδες και το έχουν ως ιερό ευαγγέλιο. Φυσικά οι τιμές που έχει μέσα ευνοούν τους εμπόρους και όχι τους πελάτες.
Το κοίταξα το βιβλίο (στα κλεφτά σε ένα έμπορο χωρίς να με πάρει είδηση!) και πρόσεξα ότι οι τιμές του είναι ίδιες με των Auto Τρίτη/Auto Motor und Sport...
Τo θέμα είναι ότι οι κ.κ. Μαντράδες/Έμποροι έχουν κλειδώσει τον ανταγωνισμό και έχουν επιβάλει μία δική τους τιμολογιακή πολιτική που να εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντά τους.
Το θέμα είναι ένα.
Όλοι του χώρου μας δουλεύουν κανονικότατα, σε σημείο πλέον να μας θεωρούν μ@λ@κες...Μήπως ήρθε λοιπόν η ώρα να ξεκινήσει μια έρευνα για το συγκεκριμένο θέμα;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μήπως ήρθε λοιπόν η ώρα να ξεκινήσει μια έρευνα για το συγκεκριμένο θέμα;Την έρευνα θα έπρεπε να την κάνουν κάποιοι που είναι στο χώρο και στα κόλπα και υποτίθεται ότι αγαπούν την αυτοκίνηση.
Αλλά από ότι βλέπω δεν υπάρχει καμιά διάθεση από κανέναν αφού όλοι είναι στο κόλπο, μία συντεχνία που περιέχει πολλούς διαφορετικούς κλάδους.
Ακόμη και οι αντιπροσωπείες προτιμούν να αγοράζουν πολύ φθηνά τα μεταχειρισμένα και να τα πουλούν πολύ ακριβά... Και ταυτόχρονα να πουλούν και το καινούριο.Αυτή την στιγμή όλοι οι υποψήφιοι πωλητές ιδιώτες κοιτούν το Autotriti και τους 'μη αντικειμενικούς' πίνακες και 'εκπαιδεύονται'.
Αν κάποιοι άλλοι (π.χ. περιοδικά) θεωρούν ότι εδώ υπάρχει πρόβλημα ή ψευδής ενημέρωση γιατί δεν διορθώνουν την αγορά με πίνακες δικούς τους οι οποίοι όμως θα εξυπηρετούν τον απλό ιδιώτη ή γενικότερα την αυτοκίνηση;υ.γ. έχω να αγοράσω περιοδικό αυτοκινήτου από το 1992.Δεν βρίσκω το λόγο.
-
Τώρα που το AMS επιτέθηκε και στον Καββαθά με την ιστορία του Bravo, γιατί δεν ξεκινάνε οι 4Τ μια έρευνα γι'αυτό το θέμα;
-
Το πιο γνωστό περιοδικό ιστορικού αυτοκινήτου, το βρετανικό Classic & Sports Car, έκοψε τον πίνακα με τις αξίες των κλασσικών ακριβώς για αυτό το λόγο...
-
εντάξει, φαντάζομαι οτι για τα κλασσικά είναι γενικότερα πιο δύσκολο να προσδιοριστεί η αξία τους...
γενικότερα πάντως οι πάσης φύσεως επαγγελματίες βρίσκουν βολικό να ακολουθούν 'τυφλοσούρτες'
Τι έρευνα να γίνει; που να αποδεικνύει οτι οι εν λόγω πίνακες εμφανίζουν γενικά ξεφουσκωμένες τιμες; Σα να ζητάμε να γίνει έρευνα που να αποδεικνύει οτι το φαγητό στα φαστφουντάδικα είναι περιορισμένης θρεπτικής αξίας...
Γιατί όμως εν έτει 2007 να συνεχίζει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς των μεταχειρισμένων (οκ, βγάλτε έξω τα εισαγόμενα) να κινείται από τους μαντράδες; Τώρα που είναι πιο εύκολο από ποτέ να βρει κανεις μεταχειρισμένο ή αγοραστή για το αυτοκίνητό του μέσω νετ;
Μήπως γιατί από μαντρά θα πάρεις τεχνικά ελεγμένο αυτοκίνητο;Δεν έχω απάντηση γι'αυτό, απλά αναρωτιέμαι... πάντως μέχρι να μεταστραφεί η αγορά και να περιοριστεί ο ρόλος των μεσαζόντων, φαινόμενα τύπου 'προσήλωση στον πινακα του περιοδικού επειδή μας βολεύει, κι αν σας αρέσει' θα πρέπει κανεις να τα θεωρεί δεδομένα...
-
Το πραγματικά απαράδεκτο είναι να βγάζει ο ασφαλιστικός πράκτορας από το συρτάρι την...εφημερίδα και να σου λέει ότι το αυτοκίνητό σου, με 10 εξτρά πάνω του αξίας 5.000 ευρώ, κοστίζει όσο ένα γυμνό κομμάτι με τα διπλά ή και τριπλά χλμ. Εκεί αξίζει να τους πας δικαστικώς πιστεύω.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το πραγματικά απαράδεκτο είναι να βγάζει ο ασφαλιστικός πράκτορας από το συρτάρι την...εφημερίδα και να σου λέει ότι το αυτοκίνητό σου, με 10 εξτρά πάνω του αξίας 5.000 ευρώ, κοστίζει όσο ένα γυμνό κομμάτι με τα διπλά ή και τριπλά χλμ. Εκεί αξίζει να τους πας δικαστικώς πιστεύω.+10000000000000000000
Γι'αυτό λέω ότι έχουμε να κάνουμε με ένα άθλιο φαινόμενο, το οποίο χρήζει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ διερεύνησης. Μήπως υπερβάλλω όταν λέω ότι έχουμε ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ της ασφαλιστικής αγοράς από ένα έντυπο που λειτουργεί σα να'ναι η AGB των αυτοκινήτων;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το πραγματικά απαράδεκτο είναι να βγάζει ο ασφαλιστικός πράκτορας από το συρτάρι την...εφημερίδα και να σου λέει ότι το αυτοκίνητό σου, με 10 εξτρά πάνω του αξίας 5.000 ευρώ, κοστίζει όσο ένα γυμνό κομμάτι με τα διπλά ή και τριπλά χλμ. Εκεί αξίζει να τους πας δικαστικώς πιστεύω.τον πράκτορα να τον αφήσεις ήσυχο
Και για την ανάληψη κινδύνων και για τις αποζημιώσεις αυτοί που που κάνουν την εκτίμηση είναι οι πραγματογνώμονες
επι της ουσίας συμφωνώ οτι ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ τις βολεύει να απαξιώνονται τσακ μπαμ τα αυτοκίνητα
εδιτ: να πας στα δικαστήρια και να ζητήσεις η γνώμη σου για την αξία του αυτοκινήτου σου να γίνει δεκτή έναντι της έκθεσης του πραγματογνώμονα;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μήπως υπερβάλλω όταν λέω ότι έχουμε ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ της ασφαλιστικής αγοράς από ένα έντυπο που λειτουργεί σα να'ναι η AGB των αυτοκινήτων;Ναι.
Και οι 'φίλοι' των 4Τροχών με τους οποίους έχουμε συμμαχήσει τόσες και τόσες φορές ενάντια στον κοινό εχθρό, τη διαβολική motorpress 666, η mototech δηλαδή, εκδίδει τον δικό της οδηγό. Το αν καθυστέρησε 5-10 χρόνια να το κάνει και στο μεταξύ η motorpress με τις τιμές που έδινε ικανοποιούσε την αγορά γιατί να είναι σκάνδαλο; Και να το πάω αντίθετα. Όταν είχε ξεκινήσει το auto Τρίτη να δημοσιεύει τους πίνακες με τις τιμές των μεταχειρισμένων, εμείς πουλάγαμε αυτοκίνητο και ψαχνόμασταν να δούμε σε τι τιμή έπρεπε να το δώσουμε. Σε πληροφορώ ότι οι τιμές του κατάπτυστου αυτού περιοδικού αντικατόπτριζαν με τον καλύτερο τρόπο τα επίπεδα τιμών της αγοράς. Δεν ξέρω τι κάνει 10+ χρόνια μετά και τι ψυχανεμίστηκες. Από τα παραπάνω όμως, και χωρίς να δώσεις κάτι πιο πειστεικό σαν επιχείρημα, βλέπω μόνο έναν κομπλεξικό με τον συγκεκριμένο όμιλο και μάλιστα χωρίς λόγο*, ως συνήθως.
@νδρέας
*edit: Εξαιρείται προφανώς το θέμα με το Bravo που και εγώ παρακολουθώ έκπληκτος...
-
Και οι μαντραδες συμβουλευονται τους 'οδηγους' του περιοδικου μονο οταν ειναι να αγορασουν...
Οταν πουλανε 1000 -
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Το πραγματικά απαράδεκτο είναι να βγάζει ο ασφαλιστικός πράκτορας από το συρτάρι την...εφημερίδα και να σου λέει ότι το αυτοκίνητό σου, με 10 εξτρά πάνω του αξίας 5.000 ευρώ, κοστίζει όσο ένα γυμνό κομμάτι με τα διπλά ή και τριπλά χλμ. Εκεί αξίζει να τους πας δικαστικώς πιστεύω.
τον πράκτορα να τον αφήσεις ήσυχο
Και για την ανάληψη κινδύνων και για τις αποζημιώσεις αυτοί που που κάνουν την εκτίμηση είναι οι πραγματογνώμονες
επι της ουσίας συμφωνώ οτι ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ τις βολεύει να απαξιώνονται τσακ μπαμ τα αυτοκίνητα
εδιτ: να πας στα δικαστήρια και να ζητήσεις η γνώμη σου για την αξία του αυτοκινήτου σου να γίνει δεκτή έναντι της έκθεσης του πραγματογνώμονα;
'Μάλιστα κύριε, τόσο κοστίζει. Το γράφει εδώ! '
Αυτό σε ερώτηση γιατί σε περίπτωση ολικής καταστροφής ή κλοπής θα μου δώσουν λεφτά της πλάκας. Τότε το αυτοκίνητο είχε 15.000 χλμ σε 2 χρόνια συν 5 εξτρά που ανέβαζαν το μοντέλο στην αμέσως ανώτερη έκδοση και βάλε. Όμως οι τύποι 'υπολόγιζαν' την αξία του βάσει της τιμής του μαντρο-περιοδικού.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Μήπως υπερβάλλω όταν λέω ότι έχουμε ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ της ασφαλιστικής αγοράς από ένα έντυπο που λειτουργεί σα να'ναι η AGB των αυτοκινήτων;
Ναι.
Και οι 'φίλοι' των 4Τροχών με τους οποίους έχουμε συμμαχήσει τόσες και τόσες φορές ενάντια στον κοινό εχθρό, τη διαβολική motorpress 666, η mototech δηλαδή, εκδίδει τον δικό της οδηγό. Το αν καθυστέρησε 5-10 χρόνια να το κάνει και στο μεταξύ η motorpress με τις τιμές που έδινε ικανοποιούσε την αγορά γιατί να είναι σκάνδαλο; Και να το πάω αντίθετα. Όταν είχε ξεκινήσει το auto Τρίτη να δημοσιεύει τους πίνακες με τις τιμές των μεταχειρισμένων, εμείς πουλάγαμε αυτοκίνητο και ψαχνόμασταν να δούμε σε τι τιμή έπρεπε να το δώσουμε. Σε πληροφορώ ότι οι τιμές του κατάπτυστου αυτού περιοδικού αντικατόπτριζαν με τον καλύτερο τρόπο τα επίπεδα τιμών της αγοράς. Δεν ξέρω τι κάνει 10+ χρόνια μετά και τι ψυχανεμίστηκες. Από τα παραπάνω όμως, και χωρίς να δώσεις κάτι πιο πειστεικό σαν επιχείρημα, βλέπω μόνο έναν κομπλεξικό με τον συγκεκριμένο όμιλο και μάλιστα χωρίς λόγο*, ως συνήθως.
@νδρέας
*edit: Εξαιρείται προφανώς το θέμα με το Bravo που και εγώ παρακολουθώ έκπληκτος...
Πέραν του ότι προβαίνεις σε ad hominem επίθεση, αυτά που λες δεν στέκουν καθόλου. Φαντάζομαι βέβαια ότι δεν σου έχει χρειαστεί ποτέ να αποζημιωθείς από ασφαλιστική εταιρεία, ούτε σου απήντησαν ποτέ σε ερώτημά σου τι χρήματα θα πάρεις αν πάθεις ζημιά 'ό,τι λέει το Auto Τρίτη', ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της αξίας που αναγράφεται στο ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ σου. Επειδή εμένα μου έχει χρειαστεί και επειδή εργάζομαι στο χώρο των ασφαλειών αυτοκινήτου και έχω ασφαλίσει κόσμο, καλύτερα να σκέφτεσαι λίγο προτού γράψεις.
Σε ό,τι αφορά τώρα την έκπληξή σου για όσα εκτυλίσσονται με το Bravo, τι να σου πω... Κι εσύ είσαι ένας ακόμα Έλληνας που πέφτει απ'τα σύννεφα και μέχρι τότε κατηγορούσε αυτούς που επεσήμαιναν τα κακώς κείμενα. Είναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορά που σου απαντώ.-
AMS, τιμές μεταχειρισμένων και αποζημιώσεις ασφαλιστικών