-
O αδερφός μου θέλει να αγοράσει CC.
Διαθέτει μέχρι 29κ και ενδιαφέρεται για άνεση, χαμηλό κυβισμό, επιδόσεις (όπου είναι αυτό δυνατό λόγο του προηγούμενου) και καλό εξοπλισμό.Προσπαθώ να το πείσω να πάρει το Οπελ λόγο των 180 ίππων του 1.6Τ αλλά και λόγο του ότι στην πλούσια έκδοση έχει έναν σκασμό πράματα. (συν τα 6 χρόνια εγγύηση
)
Εκείνος όμως έχει ερωτευθεί το ΕΟΣ.
Δεν μπορεί να πάει για το 2.0 και περιμένει να κυκλοφορήσει το 1.4Τ.
Όπως μου λέει προτιμάει την ποιότητα του VW παρόλο που μέχρι τώρα όλα είναι μάλλον υπέρ του Οπελ.Τί λέτε εσείς βρε παλικάρια ;;;;;;
-
O αδερφός μου θέλει να αγοράσει CC.
Διαθέτει μέχρι 29κ και ενδιαφέρεται για άνεση, χαμηλό κυβισμό, επιδόσεις (όπου είναι αυτό δυνατό λόγο του προηγούμενου) και καλό εξοπλισμό.Προσπαθώ να το πείσω να πάρει το Οπελ λόγο των 180 ίππων του 1.6Τ αλλά και λόγο του ότι στην πλούσια έκδοση έχει έναν σκασμό πράματα. (συν τα 6 χρόνια εγγύηση
)
Εκείνος όμως έχει ερωτευθεί το ΕΟΣ.
Δεν μπορεί να πάει για το 2.0 και περιμένει να κυκλοφορήσει το 1.4Τ.
Όπως μου λέει προτιμάει την ποιότητα του VW παρόλο που μέχρι τώρα όλα είναι μάλλον υπέρ του Οπελ.Τί λέτε εσείς βρε παλικάρια ;;;;;;
-
O αδερφός μου θέλει να αγοράσει CC.
Διαθέτει μέχρι 29κ και ενδιαφέρεται για άνεση, χαμηλό κυβισμό, επιδόσεις (όπου είναι αυτό δυνατό λόγο του προηγούμενου) και καλό εξοπλισμό.Προσπαθώ να το πείσω να πάρει το Οπελ λόγο των 180 ίππων του 1.6Τ αλλά και λόγο του ότι στην πλούσια έκδοση έχει έναν σκασμό πράματα. (συν τα 6 χρόνια εγγύηση
)
Εκείνος όμως έχει ερωτευθεί το ΕΟΣ.
Δεν μπορεί να πάει για το 2.0 και περιμένει να κυκλοφορήσει το 1.4Τ.
Όπως μου λέει προτιμάει την ποιότητα του VW παρόλο που μέχρι τώρα όλα είναι μάλλον υπέρ του Οπελ.Τί λέτε εσείς βρε παλικάρια ;;;;;;
-
Nα πάρει το EOS με +2 χρόνια εγγύηση. Αφού του αρέσει αυτό μην επιμείνεις για κάτι άλλο γιατί θα εκτεθείς ό,τι κι αν πάει στραβά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Nα πάρει το EOS με +2 χρόνια εγγύηση. Αφού του αρέσει αυτό μην επιμείνεις για κάτι άλλο γιατί θα εκτεθείς ό,τι κι αν πάει στραβά.Σωστα τα λες....
-
Δεν υπάρχει θέμα «έκθεσης» παιδιά, απλά επειδή τον ξέρω ότι του αρέσει το γκάζι φοβάμαι ότι τα 125 θα του πέσουν πολύ λίγα σε σχέση με τα 180.
Ούτως ή άλλως η τιμές είναι σχεδόν ίδιες.
-
Nα κάνει test drive και τα δύο και όποιο τον συγκινήσει περισσότερο ας το πάρει.
Εγώ μάλλον θα έπαιρνα το Opel που είναι μικρότερο σε μήκος περισσότερο κόμπακτ και ποιο νεανικό.
Αν ήθελα κάποιο μεγαλύτερο, με χώρους, καλύτερη ποιότητα και περισσότερο 'κυριλέ' τότε θα πήγαινα στο EOS.
-
Το θεμα ειναι οτι του αρεσει το EOS οποτε με το πιεζεις καταστασης
δεν νομιζω οτι ειναι και το καλυτερο γιατι αν κατι παει στραβα
με αυτο που εσυ προτεινες τοτε..........30000κ ειναι αυτα -
Εννοείται το Astra TT!!!! Κ μάλιστα να του πείς να βάλει και 18άρες! Παιδιά ότι κ να λέμε το αμάξι είναι Έ ρ ω τ ας!!! Κ ο κινητήρας του είναι πραγματικά φοβερός! Ομαλότατος με μεγάλα αποθέματα ισχύος και λογική κατανάλωση... Συνδύασε το και με το πλαίσιο ΙDSplus και θα είσαι κύριος! Επίσης ποιοτικά πιστεύω πως είναι κ εκεί κορυφαίο με τις πολλές επιλογές που έχεις σε ταπετσαρίες και χρώματα...
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Εννοείται το Astra TT!!!!** Κ μάλιστα να του πείς να βάλει και 18άρες!** Παιδιά ότι κ να λέμε το αμάξι είναι Έ ρ ω τ ας!!! Κ ο κινητήρας του είναι πραγματικά φοβερός! Ομαλότατος με μεγάλα αποθέματα ισχύος και λογική κατανάλωση... Συνδύασε το και με το πλαίσιο ΙDSplus και θα είσαι κύριος! Επίσης ποιοτικά πιστεύω πως είναι κ εκεί κορυφαίο με τις πολλές επιλογές που έχεις σε ταπετσαρίες και χρώματα...Και γιατί να το κάνει αυτό ακριβώς;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εννοείται το Astra TT!!!!** Κ μάλιστα να του πείς να βάλει και 18άρες!** Παιδιά ότι κ να λέμε το αμάξι είναι Έ ρ ω τ ας!!! Κ ο κινητήρας του είναι πραγματικά φοβερός! Ομαλότατος με μεγάλα αποθέματα ισχύος και λογική κατανάλωση... Συνδύασε το και με το πλαίσιο ΙDSplus και θα είσαι κύριος! Επίσης ποιοτικά πιστεύω πως είναι κ εκεί κορυφαίο με τις πολλές επιλογές που έχεις σε ταπετσαρίες και χρώματα...
Και γιατί να το κάνει αυτό ακριβώς;
Γιατι όλες οι 18άρες που διαθέτει η όπελ για το twintop είναι Κ Ο Υ Κ Λ Ε Σ !!!! Επίσης είναι και πάνφθηνες...
Εντάξει επιβαρύνεται λιιιιγο η κατανάλωση και οι επιδόσεις αλλα μπροστα στα κάλλη....
Πίστεψέ με στο δρόμο ούτε που φαίνεται οτι φοράει 18άρες.Μιλάμε για απίστευτη ποιότητα κύλησης.... -
Η διαφορά τιμής για τα λάστιχα από 17άρες σε 18άρες ποια είναι?
-
Για τσεκάρετε μια και το κόστος αλλαγής ελλαστικών. Τη διαφορά δηλαδή από 17' σε 18'...
Να ακούτε λίγο και αυτούς που κλαίνε μετά εορτής...Πάντως αν και όλα τα CC τα βρίσκω επιεικώς απαράδεκτα αισθητικά με εξαίρεση την SLK, θα έλεγα ότι το (π)EOS όντως ξεχωρίζει από τα άλλα.
-
Σε 17αρια πάντως, για καλό λάστιχο το θέλεις το 700αρι σου.
-
Ντάξει.... με λίγο ψάξιμο και παζάρι βρίσκεις και με 500ρικο.
Όταν βρω τα Eagle με 400+ θα αλλάξω λάστιχα... -
Ε να μην είναι;;;
Ας βάλει τότε μια 14άρα με τάσι (γιατι η αλουμινένια ζάντα μπορεί να ''πληγωθει'' στο πεζοδρόμιο) και Hankook 165/70/14 να λύσει το θέμα της πανάκριβης αλλαγής των ContiSportContact 3 235/40/18 ! -
Καλά, κλασσική αντίδραση... πάμε στα άκρα. Τότε ρε συ ας βάλει 22 ιντσών, να 'χει και bling-bling το αμάξι. YO.
-
Η διαφορά στις τιμές ανάμεσα σε 17 και 18 είναι πολύ μεγάλη.
Χοντρικά, το ίδιο λάστιχο σε 17 μπορεί να είναι στα 700 και σε 18 να είναι πάνω από 1000.
Για μένα μέχρι και 200+ άλογα, η 17 είναι μια χαρά. Για τους κινητήρες δε που αναφέρετε και η 16' μια χαρά θα είναι. Άντε το Opel μόνο που έχει παραπάνω άλογα. -
εος 1.4 με 122 αλογα ερχεται αμεσα εμαθα για κοπελα που ειναι αναμεσα σε αυτο και 207 150αρι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, κλασσική αντίδραση... πάμε στα άκρα. Τότε ρε συ ας βάλει 22 ιντσών, να 'χει και bling-bling το αμάξι. YO.Εντάξει ρε drdino. Και γω απλά είπα οτι μου αρέσει πάρα πολύ η 18άρα.. Κ δεν πάμε καθόλου στα άκρα...
Σωστό αυτό που είπες για το κόστος των ελαστικών αλλα-το είπα παραπάνω- μπρος στα κάλλη... δεν θα πάει να πάρει Αygo ή Ατος...
Θα πάει να πάρει ένα αυτοκίνητο κάποιου κόστους και επίσης ένα αυτοκίνητο το οποίο θα πρέπει να είναι καλάισθητο και ενδιαφέρον εμφανισιακά...
Η όπελ την έκανε τη..ζημιά με τον απίστευτο σχεδιασμο που καίει καρδιές και εμένα προσωπικά μου λέει τρελά η 18άρα (υπαρξιακό κ αυτο: είναι όλες κ@υλες!)
Γιατί λοιπόν να στείλουμε στο πύρ το εξώτερον μια τέτοια γνώμη.
@ Στην τελική ο κατασκευαστής τις δίνει,δεν τις δινει ο mastromitsos performance! Κ Το αυτοκίνητο δεν έιναι κάν το αναιμικό ατμοσφαιρικό 1,6. Είναι ένα αυτοκίνητο με 180 άλογα και σχεδόν 24 κιλά ροπής...
Εγώ π.χ το κορσα το πήρα με τη 16άρα γιατί πήρα το ατμοσφ. 1.4. Αν είχα πάρει π.χ. το GSi φυσικά και θα είχα βάλει τη 17άρα που -τονίζω- τη δίνει ο κατασκευαστής!!!
Ένα CC, μα ποιό CC ;;;;;;