Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι κανουμε σε περιπτωση πλημυρας?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τι κανουμε σε περιπτωση πλημυρας?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cooler last edited by

      Μου ελεγαν κατι γνωστοι μου οτι πηγαν διακοπες σε ενα μερος της Ελλαδας και οτι τις τελευταιες μερες εριξε τοση βροχη, που πλημυρισαν τα παντα σε τετοιο βαθμο, που ξεκινησαν τα αυτοκινητα τους και επειτα απο λιγο εσβησαν.

      Δεν ξερω ποιος ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος να αντιμετωπισει ενας οδηγος την περιπτωση της πλημυρας. Είτε εν κινήσει, είτε όταν πρεπει να μετακινηθεί κάπου.
      Το μονο που ξερω, εντελως γενικο, ειναι κατι οτι δεν πρεπει να μπει νερο στην εξατμιση κλπ
      Αλλα υποθετω οτι ειναι πολυ περισσοτερα αυτα που πρεπει να προσεξει κανεις.

      Αυτο που θελω να πουμε εδω, και υποθετω θα ενδιαφερει πολλους απο εμας, ειναι τι πρεπει να κανουμε σε περιπτωση που ειναι αναγκη να μετακινηθουμε, οχι με τεραστια πλημυρα οπου θες βαρκα να μετακινηθεις, αλλα με μετρια πλημυρα στο ξεκινημα της, οπου υποθετω οτι τα πραγματα ειναι σχετικα ελεγχομενα.
      Ασφαλεια στην οδηγηση, και αποφυγη δυσαρεστων καταστασεων, ειναι τα ζητουμενα.

      Οι συμβουλες σας, θα ειναι σιγουρα πολυτιμες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cooler last edited by

        Μου ελεγαν κατι γνωστοι μου οτι πηγαν διακοπες σε ενα μερος της Ελλαδας και οτι τις τελευταιες μερες εριξε τοση βροχη, που πλημυρισαν τα παντα σε τετοιο βαθμο, που ξεκινησαν τα αυτοκινητα τους και επειτα απο λιγο εσβησαν.

        Δεν ξερω ποιος ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος να αντιμετωπισει ενας οδηγος την περιπτωση της πλημυρας. Είτε εν κινήσει, είτε όταν πρεπει να μετακινηθεί κάπου.
        Το μονο που ξερω, εντελως γενικο, ειναι κατι οτι δεν πρεπει να μπει νερο στην εξατμιση κλπ
        Αλλα υποθετω οτι ειναι πολυ περισσοτερα αυτα που πρεπει να προσεξει κανεις.

        Αυτο που θελω να πουμε εδω, και υποθετω θα ενδιαφερει πολλους απο εμας, ειναι τι πρεπει να κανουμε σε περιπτωση που ειναι αναγκη να μετακινηθουμε, οχι με τεραστια πλημυρα οπου θες βαρκα να μετακινηθεις, αλλα με μετρια πλημυρα στο ξεκινημα της, οπου υποθετω οτι τα πραγματα ειναι σχετικα ελεγχομενα.
        Ασφαλεια στην οδηγηση, και αποφυγη δυσαρεστων καταστασεων, ειναι τα ζητουμενα.

        Οι συμβουλες σας, θα ειναι σιγουρα πολυτιμες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr