-
Βρηκα θερμοστατη suzuki sport που δουλευει στους 68 βαθμους
Τι κανει ακριβως? θα δουλευει χαμηλοτερα απο τον μανισιο....!
-
Βρηκα θερμοστατη suzuki sport που δουλευει στους 68 βαθμους
Τι κανει ακριβως? θα δουλευει χαμηλοτερα απο τον μανισιο....!
-
Βρηκα θερμοστατη suzuki sport που δουλευει στους 68 βαθμους
Τι κανει ακριβως? θα δουλευει χαμηλοτερα απο τον μανισιο....!
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Βρηκα θερμοστατη suzuki sport που δουλευει στους 68 βαθμουςΤι κανει ακριβως? θα δουλευει χαμηλοτερα απο τον μανισιο....!
Γιατι θελεις να τον βαλεις;
-
Ρητορική ερώτηση, για να πάει πιο γρήγορα.
-
Ε ναι, θα δουλεύει.
Αλλά ποιο το κέρδος, εκτός ίσως από το καλοκαίρι? -
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Βρηκα θερμοστατη suzuki sport που δουλευει στους 68 βαθμουςΤι κανει ακριβως? θα δουλευει χαμηλοτερα απο τον μανισιο....!
Θα βάλεις αυτόν που ορίζει ο κατασκευαστής.
Με 68άρη θερμοστάτη το μοτέρ δουλεύει σχεδόν κρύο,το σύστημα ψεκασμού αντιλαμβάνετε έναν κινητήρα σε φάση προθέρμανσης καταναλώνοντας άσκοπα επιλπέον καυσιμο με ότι αυτό συνεπάγετε για την μακροβιώτητα του κινητήρα αλλά και του αισθητήρα λ καθώς και του καταλύτη.Απ την άλλη τα μέταλλά του κινητήρα (και το λιπαντικό) δεν έρχονται ποτέ στις σωστές θέσεις ανοχής που έχει υπολογίσει ο κατασκευαστής.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ε ναι, θα δουλεύει.
Αλλά ποιο το κέρδος, εκτός ίσως από το καλοκαίρι?Ουτε το καλοκαίρι έχει κάποιος (ή το μοτέρ) κέρδος.
Η διαφορά είναι απειροελάχιστη.
Για αυτό φροντίζει να λειτουργεί υπερωρίες το βεντιλατέρ,αν και σε ανοιχτό δρόμο δε δουλεύει σχεδόν καθόλου.Ποιό πολύ φθείρεται ο κινητήρας το χειμώνα χωρίς θερμαστάτη παρά το καλοκαίρι με κανονικό θερμοστάτη.
-
Στους 68 C το λάδι δε θα δουλεύει ΠΟΤΕ στη σωστή θερμοκρασία , θα είναι σα να έχεις 90άρι συνεχώς. Θα σου καταστρέψει τον κινητήρα.
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Βρηκα θερμοστατη suzuki sport που δουλευει στους 68 βαθμουςΤι κανει ακριβως? θα δουλευει χαμηλοτερα απο τον μανισιο....!
Θα κάνει αυτά που γράφει ο G60. Μη βάλεις τέτοιο θερμοστάτη.
Εγώ βάζω ένα κουμπάκι για να ανάβω χειροκίνητα τον ανεμιστήρα ψύξης για παρατεταμένο σκίσιμο (ή αν πηγαίνεις στη πίστα). Μόνο να προσέξει ο ηλεκτρολόγος να μη γίνει καμιά ζημιά και οπωσδήποτε να σβήνει όταν σβήνει ο κινητήρας (ρελε?).
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας (εκτος του drdino που ο ανθρωπος κατι εχει μαζι μου αν κρινω και απο παλιοτερα ποστ του που αναφερονται σε μενα) αλλα μου φαινεται πολυ παραξενο να βγαζει η suzuki sport θερμοστατη ο οποιος μονο προβλημα μπορει να δημιουργησει...
Σε ερωτηση μου στον Τζουρδα (φερνει ιαπωνικα aftermarket) μου ειπαν οτι ο θερμοστατης της suzuki sport ανοιγει το συστημα στους 68 βαθμους και κυκλοφορει το παραφλου, οχι οτι λειτουργει ο ανεμιστηρας...
Ποια η διαφορα?Να τονισω οτι αναλογο θερμοστατη (κοντα στους 68 βαθμους) βγαζουν και αλλες εταιριες aftermarket προϊόντων για διαφορα μοντελα...
Δηλαδη να μην εμπιστευομαστε ουτε τις επωνυμες εταιριες για aftermarket προιοντα?
-
Καλα σου ειπε ο Τζουρδας,θερμοστατη δινει,οχι βαλβιδα βεντιλατερ....
Απο μονος του ο θερμοστατης κατι θα κανει,αν και ειναι ημιμετρο το να μην συνδυαστει με μια ψυχροτερη βαλβιδα βεντιλατερ...
Να σου δωσω να καταλαβεις,ο θερμοστατης θα σε βοηθησει μονο εν κινησει,και αυτο γιατι ανοιγοντας 10 βαθμους νωριτερα απο τον εργοστασιακο,θα εχεις μονιμως χαμηλες θερμοκρασιες ψυκτικου(παντα εν κινησει)...
Οταν εισαι στο μποτιλιαρισμα ομως,το νερο στο ψυγειο δεν ψυχεται(θα ψυχθει μεν απο το βεντιλατερ,το οποιο ομως θα ενεργοποιηθει στην ιδια θερμοκρασια στην οποια ανοιγε και πρωτα π.χ 90 βαθμους,ριχνοντας την θερμοκρασια του ψυκτικου που βρισκεται μεσ'το ψυγειο στους 80)...
Γνωμη μου ειναι οτι σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο δεν ειναι τοσο απαραιτητη η συγκεκριμενη κινηση... -
Το καλοριφερ σου με 68αρη θερμοστατη δε θα επηρεαστει αρκετα?
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας (εκτος του drdino που ο ανθρωπος κατι εχει μαζι μου αν κρινω και απο παλιοτερα ποστ του που αναφερονται σε μενα) αλλα μου φαινεται πολυ παραξενο να βγαζει η suzuki sport θερμοστατη ο οποιος μονο προβλημα μπορει να δημιουργησει...Σε ερωτηση μου στον Τζουρδα (φερνει ιαπωνικα aftermarket) μου ειπαν οτι ο θερμοστατης της suzuki sport ανοιγει το συστημα στους 68 βαθμους και κυκλοφορει το παραφλου, οχι οτι λειτουργει ο ανεμιστηρας...
Ποια η διαφορα?Να τονισω οτι αναλογο θερμοστατη (κοντα στους 68 βαθμους) βγαζουν και αλλες εταιριες aftermarket προϊόντων για διαφορα μοντελα...
Δηλαδη να μην εμπιστευομαστε ουτε τις επωνυμες εταιριες για aftermarket προιοντα?
H Suzuki Sport βγάζει τον εν λόγω 68αρη θερμοστάτη για συγκεκριμένη χρήση ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
Είναι χαμηλός θερμοστάτης και ενδείκνυται να τον χρησιμοποιείς σε αγώνες (είναι καλύτερο για τη κεφαλή, προστατεύει ΛΙΓΟ από ΤΟΠΙΚΗ υπερθέρμανση).
Αν βαριέσαι να βάζεις τον χαμηλό θερμοστάτη για τη πίστα (νερά κλπ), καλωδίωσε το βεντιλατέρ να δουλεύει συνέχεια (νομίζω είναι πιο εύκολο). Δεν κάνει την ίδια δουλειά με τον θερμοστάτη αλλά μειώνει ΛΙΓΟ τη θερμοκρασία του ψυκτικού την ώρα που είσαι στη πίστα.
Αν βάλεις τον 68άρη, μέτρα τη κατανάλωση πριν και μετά και γράψτην εδώ. Σε αμάξια με καρμπιρατέρ είχα σημαντικά μεγαλύτερη κατανάλωση (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ). Όχι χειμώνα με αμάξι που ελέγχει το καύσιμο εγκέφαλος (και μπορεί να δίνει πλούσιο μείγμα).
-
Μσζι σου συγκεκριμένα δεν εχω τιποτα απολυτως γιατι δεν σε ξερω προσωπικα. Γενικα εχω προβλημα με καποια πραγματα που κανεις γιατι τα θεωρω περιεργα για να το πω ηπια. Απο κει και περα, η απαντηση μου που σου εδωσα και σου φανηκε περιεργη, στην πραγματικοτητα δεν ειναι. Πολλοι 'μηχανικοι' συστηνουν χαμηλοτερο θερμοστατη οχι για να προστατεψουν το μοτερ (που θεωρω οτι κατι τετοιο δεν γινεται βαζοντας τον σκετο) αλλα γιατι υποτιθεται πως το αμαξι γινεται δυνατοτερο. κυκλοφορει αρκετα αυτη η αποψη στους (ασχετους) κοντραδικους κυκλους.
-
το να βαλεις ενα θερμοστατη απο τους 98 στους 88 ειναι καλο για το μοτερ σου στην ελλαδα ειδικα..
αλλα στους 68 παραειναι λαθος για εμενα....
βαλε ενα καλο μιγμα παραφλου το οποιο θα αλλαζεις καθε 15000-20000km και πιστεψε με η απαγωγη θερμοκαρασιας που θα εχεις σε συνδυασμο με ενα σωστο καθαρισμο του ψυγειου σου θα ειναι πολυ καλυτερη απο οσο νομιζεις...
η αναλογια σου να ειναι 60% νερο και 40% το πολυ παραφλου..
οχι νερο βρυσης ενοειται. -
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας (εκτος του drdino που ο ανθρωπος κατι εχει μαζι μου αν κρινω και απο παλιοτερα ποστ του που αναφερονται σε μενα) αλλα μου φαινεται πολυ παραξενο να βγαζει η suzuki sport θερμοστατη ο οποιος μονο προβλημα μπορει να δημιουργησει...Σε ερωτηση μου στον Τζουρδα (φερνει ιαπωνικα aftermarket) μου ειπαν οτι ο θερμοστατης της suzuki sport ανοιγει το συστημα στους 68 βαθμους και κυκλοφορει το παραφλου, οχι οτι λειτουργει ο ανεμιστηρας...
Ποια η διαφορα?Να τονισω οτι αναλογο θερμοστατη (κοντα στους 68 βαθμους) βγαζουν και αλλες εταιριες aftermarket προϊόντων για διαφορα μοντελα...
Δηλαδη να μην εμπιστευομαστε ουτε τις επωνυμες εταιριες για aftermarket προιοντα?
Τι ακριβως θελεις να πετυχεις;Εχεις προβλημα υπερθερμανσης;
Θερμοστάτης