Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CBR 600 F4
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. CBR 600 F4
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    2
    5
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skye last edited by

      (πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
      μπαινω κατευθειαν στο ψητο:

      μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);

      φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')

      τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..

      γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω

      γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skye last edited by

        (πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
        μπαινω κατευθειαν στο ψητο:

        μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);

        φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')

        τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..

        γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω

        γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skye last edited by

          (πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
          μπαινω κατευθειαν στο ψητο:

          μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);

          φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')

          τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..

          γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω

          γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by

            Ο χρήστης skye έγραψε:
            (πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
            μπαινω κατευθειαν στο ψητο:

            μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);

            φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')

            τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..

            γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω

            γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη

            Την είχα για λίγο καιρό και μου άρεσε πολύ. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη αγορά για σχετικά παλιά 600ρα και δεν μπορώ να φανταστώ τι άλλο μπορεί να ζητήσει ένας νορμάλ συνειδητοποιημένος αναβάτης με λίγες σπορ επιθυμίες. Βέβαια, να περιμένεις ακριβές συντηρήσεις (π.χ. ρύθμισμα υποπιέσεων καρμπυρατερ) σε σχέση με το ψεκαστό και λίγη περισσότερη κατανάλωση (όχι τραγικά πράγματα). Με σωστή συντήρηση και καλά μυαλά θα την ευχαριστηθείς για πολλά χρόνια.
            Κατά τη γνώμη μου μην κοιτάς πουθενά αλλού.
            Αν ήμουν στην αγορά μηχανής αυτή την εποχή θα κοιτούσα αυτή πάλι (τη συγκεκριμένη) ή έναν παλιότερο ντούκατο για γούστα. Η cbr όμως είναι πολύ πιο χρηστική ενώ αυτή την εποχή δε χρειάζομαι μηχανή παρά μόνο για την πλάκα μου οπότε μάλλον θα πήγαινα για το ιταλικό. Αν εσυ χρειάζεσαι όμως την πρακτικότητα του cbr (είναι και πολύ ξεκούραστη, καμμία σχέση με τα άλλα 600ρια-εκτός ίσως από το thundercat, αν το θυμάσαι) η επιλογή είναι απλή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skye last edited by

              καλα τα δουκατια της εποχης αυτης (αντε, και λιγο παλαιοτερα) ειναι πραγματικα εργα τεχνης ( 916, 748/996) αλλα δε νομιζω οτι με παιρνει απο καμια αποψη

              γενικα, μακαρι να γινοταν να την ηθελα μονο για την πλακα μου, αλλα πρεπει να κανω καποιους συμβιβασμους...

              και αυτα τα cbr ειχαν πιο all around φημη (η σελα τους και μονο το αποδεικνυει )

              δυστυχως απ'οτι βλεπω στις αγγελιες, οι περισσοτεροι που τις ειχαν ηθελαν να εκμεταλλευτουν αυτον τον πιο all around χαρακτηρα με αποτελεσμα οι περισσοτερες να εχουν αρκετα χιλιομετρα...
              να ελπιζω οτι κατι τετοιο δεν θα'ναι τοσο προβλημα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης skye έγραψε:
                καλα τα δουκατια της εποχης αυτης (αντε, και λιγο παλαιοτερα) ειναι πραγματικα εργα τεχνης ( 916, 748/996) αλλα δε νομιζω οτι με παιρνει απο καμια αποψη

                Όχι... SS ντουκατος θα μου άρεσε (είναι πανάκριβα τα 748 και θέλουν και επιδέξιους κ*λους, μη γελιόμαστε!). Είτε ψεκαστή, πιο καινούργια 750SS, είτε παραδοσιακή (με τετράγωνο φανάρι) 900SS με ψυγείο λαδιού.
                Γύρω στα 4.5-5Κ για την πρώτη και 3-4 για την παλιά.
                (όχι από τώρα, όμως, για εμένα... του χρόνου, ίσως)
                Για καθε μερα είναι χτικιό σκετο... 500 κιλα συμπλεκτης και είναι σα να καθεσαι σε κούτσουρα. Α, και δεν είναι και παναγίτσες από ζημιές.

                και αυτα τα cbr ειχαν πιο all around φημη (η σελα τους και μονο το αποδεικνυει )
                δυστυχως απ'οτι βλεπω στις αγγελιες, οι περισσοτεροι που τις ειχαν ηθελαν να εκμεταλλευτουν αυτον τον πιο all around χαρακτηρα με αποτελεσμα οι περισσοτερες να εχουν αρκετα χιλιομετρα...
                να ελπιζω οτι κατι τετοιο δεν θα'ναι τοσο προβλημα;

                Ακριβώς όπως τα λες, συνήθως κάνουνε αρκετά χιλιόμετρα... Όχι, δεν είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα και το περισσότερο που θα θέλουν είναι συμπλεκτη (η δική μου άλλαξε δισκάκια στα 60κάτι χιλ.χλμ) και τα κλασικά (αλυσίδες/γρανάζια λάστιχα). Είναι πολύ καλές και ακόμα και με 100Κ μηχανές ανοίγεις καπάκια και δεν κολλάνε φλάντζες και τέτοια πράγματα.
                Νομίζω η Honda στα καλύτερά της.
                Σου λέω, την έδωσα γιατί την είχα σε ακινησία και δεν είχα φράγκα να τη χρησιμοποιώ αλλά θα την ξαναέπαιρνα ευχαρίστως.
                Πήγαινε στο φίλο μου το Μπαξεβάνη... συνήθως τα κοπανάει λίγο αλλά έχει καλά μηχανάκια και είναι και συνεργείο, οπότε μπορείς να του απαιτήσεις να σου φτιάξει και δυο πραγματάκια πρωτού την πάρεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr