-
(πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
μπαινω κατευθειαν στο ψητο:μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);
φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')
τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..
γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω
γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη
-
(πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
μπαινω κατευθειαν στο ψητο:μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);
φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')
τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..
γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω
γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη
-
(πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
μπαινω κατευθειαν στο ψητο:μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);
φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')
τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..
γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω
γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
(πρωτον να διευκρινισω, προς αποφυγην παρεξηγησεων, οτι αναφερομαι στο κλασσικο F4, και οχι στο Fi -κοινως στα μοντελα χωρις injection, αλλα στα F4 αποκλειστικα)
μπαινω κατευθειαν στο ψητο:μετραει σαν αγορα (μεταχειρισμενης προφανως);
φανταζομαι θα ειναι σχετικα αξιοπιστη, αλλα ψηνομαι για την συγκεκριμενη επειδη εχει σχετικα πιο πρακτικο-ταξιδιαρικο χαρακτηρα απο μια R6, χωρις να φευγει απ'τα γουστα μου (γενικα ειμαι στρητακιας κ γουσταρω κ τα γυμνα πολυ, μεχρι τωρα η καλυτερη μηχανη που ειχα ηταν το bandit, αλλα ψηνομαι αυτη τη φορα για κατι 'πιο ss')
τη R6 την εχω οδηγησει απειρες φορες (την ειχε ο κολλητος αλλα τωρα εχει παρει R1) και τη γουσταρω αλλα δεν ειναι αρκετη για τις 'αναγκες' μου..
γενικα το cbrακι μου φαινεται η πιο στανταρ λυση σ'αυτο που θελω
γενικα οποιαδηποτε ιδεα -ή κατι που δεν εχω σκεφτει (ή που δεν εχω σκεφτει σωστα..) ειναι ευπροσδεκτη
Την είχα για λίγο καιρό και μου άρεσε πολύ. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη αγορά για σχετικά παλιά 600ρα και δεν μπορώ να φανταστώ τι άλλο μπορεί να ζητήσει ένας νορμάλ συνειδητοποιημένος αναβάτης με λίγες σπορ επιθυμίες. Βέβαια, να περιμένεις ακριβές συντηρήσεις (π.χ. ρύθμισμα υποπιέσεων καρμπυρατερ) σε σχέση με το ψεκαστό και λίγη περισσότερη κατανάλωση (όχι τραγικά πράγματα). Με σωστή συντήρηση και καλά μυαλά θα την ευχαριστηθείς για πολλά χρόνια.
Κατά τη γνώμη μου μην κοιτάς πουθενά αλλού.
Αν ήμουν στην αγορά μηχανής αυτή την εποχή θα κοιτούσα αυτή πάλι (τη συγκεκριμένη) ή έναν παλιότερο ντούκατο για γούστα. Η cbr όμως είναι πολύ πιο χρηστική ενώ αυτή την εποχή δε χρειάζομαι μηχανή παρά μόνο για την πλάκα μου οπότε μάλλον θα πήγαινα για το ιταλικό. Αν εσυ χρειάζεσαι όμως την πρακτικότητα του cbr (είναι και πολύ ξεκούραστη, καμμία σχέση με τα άλλα 600ρια-εκτός ίσως από το thundercat, αν το θυμάσαι) η επιλογή είναι απλή. -
καλα τα δουκατια της εποχης αυτης (αντε, και λιγο παλαιοτερα) ειναι πραγματικα εργα τεχνης ( 916, 748/996) αλλα δε νομιζω οτι με παιρνει απο καμια αποψη
γενικα, μακαρι να γινοταν να την ηθελα μονο για την πλακα μου, αλλα πρεπει να κανω καποιους συμβιβασμους...
και αυτα τα cbr ειχαν πιο all around φημη (η σελα τους και μονο το αποδεικνυει )
δυστυχως απ'οτι βλεπω στις αγγελιες, οι περισσοτεροι που τις ειχαν ηθελαν να εκμεταλλευτουν αυτον τον πιο all around χαρακτηρα με αποτελεσμα οι περισσοτερες να εχουν αρκετα χιλιομετρα...
να ελπιζω οτι κατι τετοιο δεν θα'ναι τοσο προβλημα; -
Ο χρήστης skye έγραψε:
καλα τα δουκατια της εποχης αυτης (αντε, και λιγο παλαιοτερα) ειναι πραγματικα εργα τεχνης ( 916, 748/996) αλλα δε νομιζω οτι με παιρνει απο καμια αποψηΌχι... SS ντουκατος θα μου άρεσε (είναι πανάκριβα τα 748 και θέλουν και επιδέξιους κ*λους, μη γελιόμαστε!). Είτε ψεκαστή, πιο καινούργια 750SS, είτε παραδοσιακή (με τετράγωνο φανάρι) 900SS με ψυγείο λαδιού.
Γύρω στα 4.5-5Κ για την πρώτη και 3-4 για την παλιά.
(όχι από τώρα, όμως, για εμένα... του χρόνου, ίσως)
Για καθε μερα είναι χτικιό σκετο... 500 κιλα συμπλεκτης και είναι σα να καθεσαι σε κούτσουρα. Α, και δεν είναι και παναγίτσες από ζημιές.και αυτα τα cbr ειχαν πιο all around φημη (η σελα τους και μονο το αποδεικνυει )
δυστυχως απ'οτι βλεπω στις αγγελιες, οι περισσοτεροι που τις ειχαν ηθελαν να εκμεταλλευτουν αυτον τον πιο all around χαρακτηρα με αποτελεσμα οι περισσοτερες να εχουν αρκετα χιλιομετρα...
να ελπιζω οτι κατι τετοιο δεν θα'ναι τοσο προβλημα;Ακριβώς όπως τα λες, συνήθως κάνουνε αρκετά χιλιόμετρα... Όχι, δεν είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα και το περισσότερο που θα θέλουν είναι συμπλεκτη (η δική μου άλλαξε δισκάκια στα 60κάτι χιλ.χλμ) και τα κλασικά (αλυσίδες/γρανάζια λάστιχα). Είναι πολύ καλές και ακόμα και με 100Κ μηχανές ανοίγεις καπάκια και δεν κολλάνε φλάντζες και τέτοια πράγματα.
Νομίζω η Honda στα καλύτερά της.
Σου λέω, την έδωσα γιατί την είχα σε ακινησία και δεν είχα φράγκα να τη χρησιμοποιώ αλλά θα την ξαναέπαιρνα ευχαρίστως.
Πήγαινε στο φίλο μου το Μπαξεβάνη... συνήθως τα κοπανάει λίγο αλλά έχει καλά μηχανάκια και είναι και συνεργείο, οπότε μπορείς να του απαιτήσεις να σου φτιάξει και δυο πραγματάκια πρωτού την πάρεις.
CBR 600 F4