-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
D-Jet
αφού είσαι ανίατη περίπτωση, γιατί μας ρωτάς;Το ένα είναι αμάξι και τα άλλα είναι κουρδιστήρια, ρε Χάρη...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
D-Jet
αφού είσαι ανίατη περίπτωση, γιατί μας ρωτάς;Το ένα είναι αμάξι και τα άλλα είναι κουρδιστήρια, ρε Χάρη...
Το Twingo εννοείς?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
D-Jet
αφού είσαι ανίατη περίπτωση, γιατί μας ρωτάς;Το ένα είναι αμάξι και τα άλλα είναι κουρδιστήρια, ρε Χάρη...
Kαι τα κουρδιστήρια (και οι μετρονόμοι ) χρήσιμα είναι.
Κοίτα, αφού το κατέχεις το πράμα και ξέρεις πως τα 200Κ δεν θα ναι πρόβλημα για μια merc (και έχεις και την ψώρα ) go for it.Εγώ πάντως μια τέτοια κίνηση δεν θα τη σύστηνα σε έναν νορμάλ άνθρωπο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πράμα δε θα σου πάθει. Ειδικά το προηγούμενο Twingo 1.2 16v που είναι ένα απλούστατο κουτί με ρόδες, το οποίο στρίβει εξαιρετικά (για την κατηγορία του), χωράει τα κέρατά του και είναι και επαρκώς άνετο.
Το νέο Twingo ουδεμία σχέση έχει ΣΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ με το παλιό πάντως. Το τιμόνι του είναι εντυπωσιακά καλό για σύγχρονο Renault, στα επίπεδα του Clio II (και με την ίδια κλίση δυστυχώς...). Στα υπόλοιπα, είναι ένα κλασικό σύγχρονο μίνι, στενάχωρο πάντως. Περίεργο είναι και το σασμάν. Η 3η πολύ κοντά στην 5η και η 4η πολύ κοντά στη δευτέρα, σαν να έβαλαν το λούκι 3ης-4ης λοξά. Συνηθίζεται, αλλά δεν είναι και joystick σαν τα Panda-5oo. To 1.2 μοτεράκι που πνίγεται στο Clio, το Twingo το σέρνει άνετα. Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Για να λέμε αλήθειες τώρα, ούτε του Clio II το τιμόνι είναι κάτι το εξαιρετικό. Σε ό,τι αφορά δε το κιβώτιο, και στα δυο αυτοκίνητα που φοράνε αυτό το σύνολο κινητήρα-μετάδοσης παρατήρησα ότι μερικές φορές εκεί που θες να βάλεις πρώτη από στάση ο λεβιές μπαίνει στο λούκι της 3ης. Και νομίζω πως ΕΙΝΑΙ λοξά το λούκι 3ης-4ης.
-
skullone
Προσωπικά δεν το πήρα χαμπάρι καν αυτό που λες... και το τιμόνι του μου φάνηκε μια χαρά, ειδικά μετά το σπέσιαλ υδραυλικό του Polo 9n που είχαcharmak66
Δηλαδή, προσπαθείς να μου πεις ότι δεν είμαι νορμάλ;
Με πληγωνεις....kouk
Ναι, το twingo... -
Σου επαναλαμβάνω πάντως την πρότασή μου για το προηγούμενο Twingo με τα 1200 κυβικά και το 16βάλβιδο μοτέρ. Στρίβει, φρενάρει, αντέχει, είναι σβέλτο, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ, ΦΘΗΝΟ, με μεγάλους χώρους μέσα και δε σε νοιάζει τίποτα. Για μένα είναι το καλύτερο σύγχρονο υποκατάστατο του ευφυέστατου 4L.
-
skullone
Κοίταξε... το βλέπω, αν είναι να πάω για καινούργιο, να παίρνω το 16βάλβιδο με τα 11χιλιάρικα. Μου κάνει εντύπωση όμως, ότι έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής τις μισές ψήφους σε σχέση με το γιαπωνέζικο ενώ δεν έχω ακούσει κάποιο σοβαρό λόγο για να το απορρίψω! -
Το νέο Twingo δεν είναι - σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει στα περιοδικά - σε καμμία περίπτωση τόσο πρακτικό όσο το παλιό, γι'αυτό και δεν σου το προτείνω. Γι'αυτό κι εγώ σου προτείνω το προηγούμενο, που τουλάχιστον ξέρω ότι είναι ένα πραγματικό σκυλί και δεν καταλαβαίνει ΤΙΠΟΤΑ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το νέο Twingo δεν είναι - σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει στα περιοδικά - σε καμμία περίπτωση τόσο πρακτικό όσο το παλιό, γι'αυτό και δεν σου το προτείνω. Γι'αυτό κι εγώ σου προτείνω το προηγούμενο, που τουλάχιστον ξέρω ότι είναι ένα πραγματικό σκυλί και δεν καταλαβαίνει ΤΙΠΟΤΑ.Αναφέρομαι πάντα στο καινούργιο, εγώ. Αν μπω στη λογική του μεταχειρισμένου τότε δεν υπάρχει πιθανότητα για αυτό, φοβάμαι. Η ΜΒ είναι πολύ πιο κοντά στη φιλοσοφία μου και κυρίως μου είναι και πολύ πιο εύκολο να τη συντηρήσω γνωρίζοντας ήδη το κύκλωμα...
-
Όπως αγαπάς. Αλλά και το Twingo είναι απλούστατο, γιατί δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ από ηλεκτρονικά. Μόνον τον εγκέφαλο του κινητήρα και το ABS. Και αν έχει και κάναν αερόσακο...
-
-
Αλέξανδρε ... συγκεντρώσοοοοοοου !
Μια χαρά είναι το roadster ...
Περίμενε λίγο ... ή θα σου περάσει ...
ή θα βρεις μια καλή 1.8 ...
ή θα ερωτευθείς ξανά το 5οο -
Κυρ Βασίλη, μήπως χρειάζεται να κανονίσουμε να έρθει σε ένα καφέ ο Δεινοσαυρίξ?!
-
Οπωσδήποτε !!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:lol:
Κυρ Βασίλη, μήπως χρειάζεται να κανονίσουμε να έρθει σε ένα καφέ ο Δεινοσαυρίξ?!Με παξιμαδάκι για να κλάψουμε τη MWB εσύ και το rudy εγώ, ε;
Βασίλη, σαν εναλλακτική σκέφτομαι να του βάλω ένα Hardtop και να τον κρατήσω μέχρι να βγάλει τις βαλβίδες από την εξάτμιση... Το θέμα είναι ότι πέρα από τη μεσούλα μου ( ) γκρινιάζουν και όλοι γύρω μου που θέλουν ταρίφα, κατάλαβες Βασίλη μου;
-
Επειδή ζητήθηκαν λόγοι απορριψης του τουίνγκο όντως πέρα από την παραδοσιακά κακή (για μένα τουλάχιστον) εργονομία των ρενώ και τα κακά τιμόνια και επιλογείς δεν υπάρχει άλλος λόγος. Το τουρμπάκι 1.2 φορεμένο στο κλειώ μάλιστα το κάνει πιο γρήγορο ακόμα και από το 1.5, σύμφωνα με τους 4Τ !
Επειδή όμως ζητάς μουλάρι και τα ρενώ έχουν χτυπήσει κατα καιρούς τελευταίες θέσεις σε έρευνες αξιοπιστίας ενώ τα μάζντα κορυφή το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Στην πιο πρόσφατη δε το προηγούμενο 2 χτύπησε ταβάνι!!!!
http://assets.in.gr/AssetService/Image. ... &w=800&v=1
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
ότι έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής τις μισές ψήφους σε σχέση με το γιαπωνέζικο ενώ δεν έχω ακούσει κάποιο σοβαρό λόγο για να το απορρίψω!Δεν πρόκειται να ακούσεις σοβαρό λόγο να το απορρίψεις, γιατί αφ'ενός δεν έχει κάποιο extravagant χαρακτηριστικό αφ'ετέρου δεν το έχει κανείς ακόμα. Ακούγεται εντάξει αυτοκίνητο, όπως αντίστοιχα εντάξει θα είναι και το 2.
Εκεί που σου ανάβουμε φώτα είναι το γεγονός ότι εσύ (ο ανώμαλος που σε λέει σε κρυφές συζητήσεις ο charmak ) θέλεις αυτοκίνητο με πολλά κιλά χαρακτήρα για να στρώσεις. Και κατά τη γνώμη μας κανένα από αυτά τα δύο δεν είναι αρκετά για να τα απολαύσεις.
Τώρα, για την W201 πρέπει να αποφασίσεις τι είδους αυτοκίνητο θέλεις και για ποια χρήση το θέλεις. Ότι θα ακούγαμε Mazda2, Twingo 1.2 ή Mercedes W201 σαν απόφαση...δεν το περίμενα!
-
-
Υπάρχει κάτι περίεργο σε αυτά που γράφω;
Υ.Γ. Τα περί charmak φυσικά και είναι πλάκα.
-
Όχι, με τρώει το πηγούνι μου και ξύνομαι....
Δεν τα λες λάθος, μωρε... καλά τα λέτε όλοι σας, ο καθένας από την πλευρά του!
Λες δηλαδή να περιμένω το 5οο και να το σκεφτώ μετά;
Twingo 1.2 VS Mazda 2 VS Smart Roadster VS Jaguar E-type