-
ότι θα έψαχνα για Suv δεν το περίμενα.
κάνα διθέσιο σπόρ ναι αλλά 4κίνητο που να μην στρίβει με πάντες ,τσου.....
αλλά όχι δεν είναι για μένα αλλά για τον κυνηγό πατέρα μου...
το θέμα έχει ώς εξής....θέλουμε ροπή που συνεπάγεται κυβικά...
άρα αποκλείουμε τον 'μικρό ' ανταγωνισμό'...
δεν θέλουμε η αγορά να ξεπεράσει τα 60.000 . . .άρα αποκλείουμε τα πολυτελή SUV....και το θέλουμε καινούριο....
αυτά ζητά ο πατέρας μου...
έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο....
για το λόγο ότι είναι καινούρια μοντέλα με αξιοπρεπέστατη ιπποδύναμη και ροπή....
το μέν freelander γυμνό κοστίζει 46.000....αλλά χωρίς ηλιοροφή ξένον και δέρμα το αμάξι δεν λέει μία....
δηλαδή με αυτά υπολογίστε κάνα 53.000...
το δε pajero είναι πιο άσχημο εμφανισιακά αλλά έχει τα εξής προτερήματα....κοστίζει 60.000 φουλ όμως φουλ έξτρα..από ηλιοροφές,δέρμα,ξένον μέχρι οθόνη αφής και navi.....
αυτά εμφανισιακά...
στο 4Χ4 της υπόθεσης είναι σαφώς ανώτερο το Pajero....έχει τα πάντα που πρέπει να έχει ένα 4X4 που σέβεται τον εαυτό του...δηλαδή κατ'επιλογή τετρακίνηση(πισωκίνητο φυσιολογικά)μετατροπέα σε κοντές σχέσεις..του κόσμου τα διαφορικά(μπλοκέ και μη ) και 4 επιλογές για να παίζεις μαζί τους και να λασπώνεσαι...
καλύτερες γωνίες πρόσβασης αποχώρησης κτλ,
70 εκατοστά μέσα στον χείμαρρο σε σχέση με το F2που είναι 50...
το F 2 έχει τετρακίνηση με συνεκτικό συμπλέκτη τύπου haldex και τα πάντα που αφορούν off road διαδρομές ελέγχονται από έναν επιλογέα που ονομάζεται terain Response....
το πρόβλημα είναι αλλού...εγώ όπως έχετε καταλάβει θα διάλεγα το Pajero...ο κάλος όμως της αδερφής μου είναι μεγάλος..δεν της αρέσει..και ξέρετε την αδυναμία του πατέρα στην κόρη..οπότε εκβιασμοί του στυλ 'αν πάρεις την νεκροφόρα δεν θα σου ξαναμιλήσω' πιάνουν τόπο.....ειναι όντως πιο κομψό το f2 αλλά για την δουλειά που το θέλει ο πατέρας μου και τα προβλήματα που ακούγονται κατα καιρούς για τα land rover πιστεύω ότι καλύτερη επιλογή είναι το Pajero..
πείτε μου ρε παιδιά...τι θα επιλέγατε εσείς??
η αγορά θα γίνει άμεσα για αυτό όποιος μπορέσει να δώσει τα φώτα του.... -
ότι θα έψαχνα για Suv δεν το περίμενα.
κάνα διθέσιο σπόρ ναι αλλά 4κίνητο που να μην στρίβει με πάντες ,τσου.....
αλλά όχι δεν είναι για μένα αλλά για τον κυνηγό πατέρα μου...
το θέμα έχει ώς εξής....θέλουμε ροπή που συνεπάγεται κυβικά...
άρα αποκλείουμε τον 'μικρό ' ανταγωνισμό'...
δεν θέλουμε η αγορά να ξεπεράσει τα 60.000 . . .άρα αποκλείουμε τα πολυτελή SUV....και το θέλουμε καινούριο....
αυτά ζητά ο πατέρας μου...
έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο....
για το λόγο ότι είναι καινούρια μοντέλα με αξιοπρεπέστατη ιπποδύναμη και ροπή....
το μέν freelander γυμνό κοστίζει 46.000....αλλά χωρίς ηλιοροφή ξένον και δέρμα το αμάξι δεν λέει μία....
δηλαδή με αυτά υπολογίστε κάνα 53.000...
το δε pajero είναι πιο άσχημο εμφανισιακά αλλά έχει τα εξής προτερήματα....κοστίζει 60.000 φουλ όμως φουλ έξτρα..από ηλιοροφές,δέρμα,ξένον μέχρι οθόνη αφής και navi.....
αυτά εμφανισιακά...
στο 4Χ4 της υπόθεσης είναι σαφώς ανώτερο το Pajero....έχει τα πάντα που πρέπει να έχει ένα 4X4 που σέβεται τον εαυτό του...δηλαδή κατ'επιλογή τετρακίνηση(πισωκίνητο φυσιολογικά)μετατροπέα σε κοντές σχέσεις..του κόσμου τα διαφορικά(μπλοκέ και μη ) και 4 επιλογές για να παίζεις μαζί τους και να λασπώνεσαι...
καλύτερες γωνίες πρόσβασης αποχώρησης κτλ,
70 εκατοστά μέσα στον χείμαρρο σε σχέση με το F2που είναι 50...
το F 2 έχει τετρακίνηση με συνεκτικό συμπλέκτη τύπου haldex και τα πάντα που αφορούν off road διαδρομές ελέγχονται από έναν επιλογέα που ονομάζεται terain Response....
το πρόβλημα είναι αλλού...εγώ όπως έχετε καταλάβει θα διάλεγα το Pajero...ο κάλος όμως της αδερφής μου είναι μεγάλος..δεν της αρέσει..και ξέρετε την αδυναμία του πατέρα στην κόρη..οπότε εκβιασμοί του στυλ 'αν πάρεις την νεκροφόρα δεν θα σου ξαναμιλήσω' πιάνουν τόπο.....ειναι όντως πιο κομψό το f2 αλλά για την δουλειά που το θέλει ο πατέρας μου και τα προβλήματα που ακούγονται κατα καιρούς για τα land rover πιστεύω ότι καλύτερη επιλογή είναι το Pajero..
πείτε μου ρε παιδιά...τι θα επιλέγατε εσείς??
η αγορά θα γίνει άμεσα για αυτό όποιος μπορέσει να δώσει τα φώτα του....
Land Rover freelander 2 ή mitsubishi Pajero 3,8