-
Εχω μια διαφωνια με ενα φιλο. Ενα αμαξι (οποιοδηποτε) οσο ποιο βαρη ειναι, τοσο ποιο δυσκολα φευγει στις στροφες?
Ευχαριστω εκ των προτερον
-
Εχω μια διαφωνια με ενα φιλο. Ενα αμαξι (οποιοδηποτε) οσο ποιο βαρη ειναι, τοσο ποιο δυσκολα φευγει στις στροφες?
Ευχαριστω εκ των προτερον
-
Εχω μια διαφωνια με ενα φιλο. Ενα αμαξι (οποιοδηποτε) οσο ποιο βαρη ειναι, τοσο ποιο δυσκολα φευγει στις στροφες?
Ευχαριστω εκ των προτερον
-
OXI!!!!!
-
ΟΧΙ!!!
-
Σε ανοιχτές καμπές (ανάλογα και το μεταξόνιο) το πιο βαρύ πατάει καλύτερα. Σε πιο κλειστές στροφές έχει πολύ μεγαλύτερο πλεονέκτημα το πιο ελαφρύ. Φαντάζομαι λόγω της πιο απότομης μετακίνησης μάζας.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Σε ανοιχτές καμπές (ανάλογα και το μεταξόνιο) το πιο βαρύ πατάει καλύτερα.To συμπέρασμα αυτό που ακριβώς βασίζεται;
-
τα χερια δεν τα υποκαθιστα τιποτα το μικρο βαρος ειναι απλα ενα +
-
Δεν υπάρχει απότομη μετατόπιση βάρους όπως στις κλειστές στροφές αλλά αντίθετα υπάρχει μεγαλύτερη downforce από το βάρος του.
Είμαι σκράπα στη Φυσική αλλά είναι πάρα πολύ απλό ΙΜΗΟ.
Mια Mercedes (ή Brera ) μπορεί να έχουν πιο ασφαλή αίσθηση και καλύτερο κράτημα σε μια καμπή πολλών χιλιομέτρων σε αντίθεση με ένα Rallye το οποίο θα έχει περισσότερες 'ανοδικές' τάσεις.
Αντίστοιχα σε κλειστό στροφιλίκι το Rallye έχει καλύτερη σχέση με την αδράνεια και την μετατόπιση του βάρους και έτσι είναι πιο γρήγορο. -
Eddie αυτό συμβαίνει λόγω μεταξονίου.
-
Aκριβώς.
Το έχουμε ξανασυζητήσει πάντως πολλές φορές.
Άλλο πράγμα το feeling, άλλο το 'πάτημα'... -
Η μόνη περίσταση οπου το βαρύτερο αυτοκίνητο υπερτερεί έναντι του ελαφρύτερου είναι το τρακάρισμα. Και πάλι υπο προυποθέσεις.
-
Θέε μου...όχι πάλι......
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν υπάρχει απότομη μετατόπιση βάρους όπως στις κλειστές στροφές αλλά αντίθετα υπάρχει μεγαλύτερη downforce από το βάρος του. Είμαι σκράπα στη Φυσική αλλά είναι πάρα πολύ απλό ΙΜΗΟ.
Mια Mercedes (ή Brera ) μπορεί να έχουν πιο ασφαλή αίσθηση και καλύτερο κράτημα σε μια καμπή πολλών χιλιομέτρων σε αντίθεση με ένα Rallye το οποίο θα έχει περισσότερες 'ανοδικές' τάσεις.
Αντίστοιχα σε κλειστό στροφιλίκι το Rallye έχει καλύτερη σχέση με την αδράνεια και την μετατόπιση του βάρους και έτσι είναι πιο γρήγορο.Χωρίς καμία διάθεση να σε προσβάλλω, έχεις λάθος σε όλα σου τα σημεία. Τα πράγματα ΔΕΝ είναι έτσι
-
Σε βρεγμένο οδόστρωμα και γενικά σε καταστάσεις με χαμηλό συντελεστή τριβής το βαρύτερο ίσως να έχει πλεονέκτημα μιας και πιθανόν να αξιοποιεί καλύτερα τα λάστιχά του.
Επίσης στα 'πολλά' και σε συνθήκες δημόσιου δρόμου με πλευρικούς ανέμους κλπ. επίσης με το βαρύτερο ίσως στην πράξη να μπορείς να κινηθείς πιο γρήγορα.
Σε μια κλειστή διαδρομή με καλό και στεγνό δρόμο το ελαφρύτερο πάντα θα έχει μεγάλο πλεονέκτημα.
Επίσης να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε πάντα σε αυτοκίνητα με ίδια κιλά/ίππο έτσι? Κάτι το οποίο δίνει πολύ μεγαλύτερα περιθώρια επιτάχυνσης στα πολλά από το ελαφρύτερο.
-
Τα περισσοτερα οικογενειακα αυτοκινητα κατω των 30.000
-
γιατι κανεις δε βαζει στο παιχνιδι και την αναλογια κιλων ανα ιππο?ενα βαρυ με λιγα αλογα για παραδειγμα δεν φευγει με τιποτα.
α,και σε μια συνεντευξη του ο αρχισχεδιαστης της veyron ειπε οτι το θηριο μετα τα 380 μενει στο εδαφος κυριως λογω του βαρους του! -
δε μενει στο δρομο λογω του βαρους του, αλλα λογω της αρνητικης αντωσης που δημιουργειται απο τις αεροτομες/δαπεδο/σχεδιασμο αμαξωματος.
αν ειχε θετικη αντωση, και 3,5 τονους να ζυγιζε, θα απογειωνοταν..
-
ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΑΝΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΥ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 380 ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ 60 KGM ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ
-
Το θέμα πάει στα 'Τεχνικά' [mod]
Βαρος & κρατημα