Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαρος & κρατημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βαρος & κρατημα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    46
    296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas19880000 last edited by

      Εχω μια διαφωνια με ενα φιλο. Ενα αμαξι (οποιοδηποτε) οσο ποιο βαρη ειναι, τοσο ποιο δυσκολα φευγει στις στροφες?

      Ευχαριστω εκ των προτερον

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas19880000 last edited by

        Εχω μια διαφωνια με ενα φιλο. Ενα αμαξι (οποιοδηποτε) οσο ποιο βαρη ειναι, τοσο ποιο δυσκολα φευγει στις στροφες?

        Ευχαριστω εκ των προτερον

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas19880000 last edited by

          Εχω μια διαφωνια με ενα φιλο. Ενα αμαξι (οποιοδηποτε) οσο ποιο βαρη ειναι, τοσο ποιο δυσκολα φευγει στις στροφες?

          Ευχαριστω εκ των προτερον

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            OXI!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanos last edited by

              ΟΧΙ!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                Σε ανοιχτές καμπές (ανάλογα και το μεταξόνιο) το πιο βαρύ πατάει καλύτερα. Σε πιο κλειστές στροφές έχει πολύ μεγαλύτερο πλεονέκτημα το πιο ελαφρύ. Φαντάζομαι λόγω της πιο απότομης μετακίνησης μάζας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                  Σε ανοιχτές καμπές (ανάλογα και το μεταξόνιο) το πιο βαρύ πατάει καλύτερα.

                  To συμπέρασμα αυτό που ακριβώς βασίζεται;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    monf430 last edited by

                    τα χερια δεν τα υποκαθιστα τιποτα το μικρο βαρος ειναι απλα ενα +

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eddie_147 last edited by

                      Δεν υπάρχει απότομη μετατόπιση βάρους όπως στις κλειστές στροφές αλλά αντίθετα υπάρχει μεγαλύτερη downforce από το βάρος του.
                      Είμαι σκράπα στη Φυσική αλλά είναι πάρα πολύ απλό ΙΜΗΟ.
                      Mια Mercedes (ή Brera ) μπορεί να έχουν πιο ασφαλή αίσθηση και καλύτερο κράτημα σε μια καμπή πολλών χιλιομέτρων σε αντίθεση με ένα Rallye το οποίο θα έχει περισσότερες 'ανοδικές' τάσεις.
                      Αντίστοιχα σε κλειστό στροφιλίκι το Rallye έχει καλύτερη σχέση με την αδράνεια και την μετατόπιση του βάρους και έτσι είναι πιο γρήγορο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Eddie αυτό συμβαίνει λόγω μεταξονίου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Aκριβώς.

                          Το έχουμε ξανασυζητήσει πάντως πολλές φορές.
                          Άλλο πράγμα το feeling, άλλο το 'πάτημα'...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            odyssey last edited by

                            Η μόνη περίσταση οπου το βαρύτερο αυτοκίνητο υπερτερεί έναντι του ελαφρύτερου είναι το τρακάρισμα. Και πάλι υπο προυποθέσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Θέε μου...όχι πάλι......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                opterios last edited by

                                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                Δεν υπάρχει απότομη μετατόπιση βάρους όπως στις κλειστές στροφές αλλά αντίθετα υπάρχει μεγαλύτερη downforce από το βάρος του. Είμαι σκράπα στη Φυσική αλλά είναι πάρα πολύ απλό ΙΜΗΟ.
                                Mια Mercedes (ή Brera ) μπορεί να έχουν πιο ασφαλή αίσθηση και καλύτερο κράτημα σε μια καμπή πολλών χιλιομέτρων σε αντίθεση με ένα Rallye το οποίο θα έχει περισσότερες 'ανοδικές' τάσεις.
                                Αντίστοιχα σε κλειστό στροφιλίκι το Rallye έχει καλύτερη σχέση με την αδράνεια και την μετατόπιση του βάρους και έτσι είναι πιο γρήγορο.

                                Χωρίς καμία διάθεση να σε προσβάλλω, έχεις λάθος σε όλα σου τα σημεία. Τα πράγματα ΔΕΝ είναι έτσι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Σε βρεγμένο οδόστρωμα και γενικά σε καταστάσεις με χαμηλό συντελεστή τριβής το βαρύτερο ίσως να έχει πλεονέκτημα μιας και πιθανόν να αξιοποιεί καλύτερα τα λάστιχά του.

                                  Επίσης στα 'πολλά' και σε συνθήκες δημόσιου δρόμου με πλευρικούς ανέμους κλπ. επίσης με το βαρύτερο ίσως στην πράξη να μπορείς να κινηθείς πιο γρήγορα.

                                  Σε μια κλειστή διαδρομή με καλό και στεγνό δρόμο το ελαφρύτερο πάντα θα έχει μεγάλο πλεονέκτημα.

                                  Επίσης να σημειώσουμε πως αναφερόμαστε πάντα σε αυτοκίνητα με ίδια κιλά/ίππο έτσι? Κάτι το οποίο δίνει πολύ μεγαλύτερα περιθώρια επιτάχυνσης στα πολλά από το ελαφρύτερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    after last edited by

                                    Τα περισσοτερα οικογενειακα αυτοκινητα κατω των 30.000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      monf430 last edited by

                                      γιατι κανεις δε βαζει στο παιχνιδι και την αναλογια κιλων ανα ιππο?ενα βαρυ με λιγα αλογα για παραδειγμα δεν φευγει με τιποτα.
                                      α,και σε μια συνεντευξη του ο αρχισχεδιαστης της veyron ειπε οτι το θηριο μετα τα 380 μενει στο εδαφος κυριως λογω του βαρους του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        δε μενει στο δρομο λογω του βαρους του, αλλα λογω της αρνητικης αντωσης που δημιουργειται απο τις αεροτομες/δαπεδο/σχεδιασμο αμαξωματος.

                                        αν ειχε θετικη αντωση, και 3,5 τονους να ζυγιζε, θα απογειωνοταν..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          monf430 last edited by

                                          ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΑΝΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΥ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 380 ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ 60 KGM ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Το θέμα πάει στα 'Τεχνικά' [mod]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr