Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    από ibiza 101 σε g punto 120
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. από ibiza 101 σε g punto 120
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    32
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      και εξηγούμαι
      εδώ και δυο χρόνια είμαι κάτοχος ίμπιζα 101 σπορ μοντέλο 2003.
      Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές έχει αποδειχτεί καλή επιλογή εως άριστη αν σκεφτώ το μπάτζετ που είχα τότε (8000 ε).
      Η κατάσταση με τη υστέρηση του γκαζιού έχει βελτιωθεί αρκετά με το μπούστερ, γαμώτο αλλιώς θα ήταν πιο εύκολο το σπρώξιμο. Κατανάλωση γύρω στο 9 με κίνηση ή χωρίς αφού το πατάω και εγώ, έχει και κοντό σασμάν αυτό, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη ότι ακόμα και στα ταξίδια δύσκολα πέφτει κάτω από 9,5-10.
      Από οδική συμπεριφορά, τιμόνι, σασμάν, αντοχή φρένων δεν έχω κανένα παράπονο, το έχω βολευτεί, ενώ το στυλ οδήγησης μου σε συνδυασμό με την υπάρχουσα κατάσταση των περιφερειακών του αυτοκινήτου οδηγεί σε εμφάνιση υπερστροφής στο όριο και όχι υποστροφής όπως φοβόμουνα. Να θυμίσω πως στα υπέρ που έλεγε και λέει το περιοδικό για το ίμπιζα είναι η οδική συμπεριφορά.
      Αρνητικά βέβαια υπάρχουν:
      το αμάξι καίει λάδι, πράγμα που φοβόμουνα πριν το αγοράσω αλλά τελικά δεν με πειράζει και πολύ. Απλά καθε 3000χλμ συμπληρώνω. Κόστος επισκευής 500 ευρώ έδωσε ο μπουλέκος, 1200+ η επίσημη αντιπροσωπεία, οπότε ο πρώτος μπορεί και να τα πάρει, η δεύτερη θα πάρει τα 3 μου, μετά και τα 5 (μούντζα ντε) που τους έδωσα από κοντά.
      Το αμάξι έχει 93000 χλμ, και κάπου αναρωτιέμαι τί μπορεί να αρχίσει να χαλάει ζητάει 200αρες κτλ κτλ. Πάντως πρέπει να αλλαχθούν αμορτισέρ (έχουν 93000 χλμ) και λάστιχα (έχουν 40000 χλμ) κάποια στιιγμή μες το χειμώνα, αν και είμαι ικανοποιημένος και από τα δυο, με την έννοια πως έχω βρει τα όρια του αυτοκινήτου και ανάλογα κινούμαι, αλλά και πως σε στροφές ακολουθεί αρκετά άλλα αυτοκίνητα (όχι μαζεμένα, ένα ένα)
      Και punto grade πρόβλημα;
      Η αναβάθμιση η οποίας αναρωτιέμαι όμως αν θα είναι σε όλα τα επίπεδα ανάλογη του διπλασιασμού των χρημάτω που θα έχω στο δρόμο, όπως λέγαν και οι παλιοί!
      Το τεστ ντραιβ του punto έδειξε το προφανές. Το πούντο είναι ένα πανέμορφο τούρμπο από μόνο του, δυο κλάσεις ταχύτερο από ίμπιζα σε ρεπρίζ, αλλά από την άλλη αξίζει να χρεωθώ άλλα 8000ευρώ για να πάρω, κατά πολύ, χειρότερο σασμάν και τιμόνι, 17αρες ζάντες που είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζομαι, αφού το σπορ είναι μονόδρομος λόγω σκληρότερων αναρτήσεων, και ένα esp που δεν απεργοποιείται; Με άλλα λόγια το πούντο θα είναι και κλικ πιο πάνω από το ίμπιζα στο fun to drive, θα το στρίβω ή θα με στρίβει και θα μου στρίβει όταν πληρώνω τη δόση σκεφτόμενος ότι τελικά πολλά τα λεφτά για το τίποτα
      Σκέψεις αναβάθμισης έχω κάνει και για μτχ μπιζα fr αλλά κάνει όσο το πούντο καινούργιο.
      Θα με ενδιέφερε να ακούσω καμιά άποψη, θα πάω και για δεύτερο τεστ ντραιβ του πούντο
      υγ η φιατ βγάζει το πούντο σπορ ως 4θεσιο, θέλει 100ευρώ για 5θεσια άδεια και 200ευρώ για ανακλινόμενο πίσω κάθισμα; Και έλεγα ότι θα έδινα μόνο τα 50 για την τάπα που κλειδώνει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chemic last edited by

        και εξηγούμαι
        εδώ και δυο χρόνια είμαι κάτοχος ίμπιζα 101 σπορ μοντέλο 2003.
        Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές έχει αποδειχτεί καλή επιλογή εως άριστη αν σκεφτώ το μπάτζετ που είχα τότε (8000 ε).
        Η κατάσταση με τη υστέρηση του γκαζιού έχει βελτιωθεί αρκετά με το μπούστερ, γαμώτο αλλιώς θα ήταν πιο εύκολο το σπρώξιμο. Κατανάλωση γύρω στο 9 με κίνηση ή χωρίς αφού το πατάω και εγώ, έχει και κοντό σασμάν αυτό, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη ότι ακόμα και στα ταξίδια δύσκολα πέφτει κάτω από 9,5-10.
        Από οδική συμπεριφορά, τιμόνι, σασμάν, αντοχή φρένων δεν έχω κανένα παράπονο, το έχω βολευτεί, ενώ το στυλ οδήγησης μου σε συνδυασμό με την υπάρχουσα κατάσταση των περιφερειακών του αυτοκινήτου οδηγεί σε εμφάνιση υπερστροφής στο όριο και όχι υποστροφής όπως φοβόμουνα. Να θυμίσω πως στα υπέρ που έλεγε και λέει το περιοδικό για το ίμπιζα είναι η οδική συμπεριφορά.
        Αρνητικά βέβαια υπάρχουν:
        το αμάξι καίει λάδι, πράγμα που φοβόμουνα πριν το αγοράσω αλλά τελικά δεν με πειράζει και πολύ. Απλά καθε 3000χλμ συμπληρώνω. Κόστος επισκευής 500 ευρώ έδωσε ο μπουλέκος, 1200+ η επίσημη αντιπροσωπεία, οπότε ο πρώτος μπορεί και να τα πάρει, η δεύτερη θα πάρει τα 3 μου, μετά και τα 5 (μούντζα ντε) που τους έδωσα από κοντά.
        Το αμάξι έχει 93000 χλμ, και κάπου αναρωτιέμαι τί μπορεί να αρχίσει να χαλάει ζητάει 200αρες κτλ κτλ. Πάντως πρέπει να αλλαχθούν αμορτισέρ (έχουν 93000 χλμ) και λάστιχα (έχουν 40000 χλμ) κάποια στιιγμή μες το χειμώνα, αν και είμαι ικανοποιημένος και από τα δυο, με την έννοια πως έχω βρει τα όρια του αυτοκινήτου και ανάλογα κινούμαι, αλλά και πως σε στροφές ακολουθεί αρκετά άλλα αυτοκίνητα (όχι μαζεμένα, ένα ένα)
        Και punto grade πρόβλημα;
        Η αναβάθμιση η οποίας αναρωτιέμαι όμως αν θα είναι σε όλα τα επίπεδα ανάλογη του διπλασιασμού των χρημάτω που θα έχω στο δρόμο, όπως λέγαν και οι παλιοί!
        Το τεστ ντραιβ του punto έδειξε το προφανές. Το πούντο είναι ένα πανέμορφο τούρμπο από μόνο του, δυο κλάσεις ταχύτερο από ίμπιζα σε ρεπρίζ, αλλά από την άλλη αξίζει να χρεωθώ άλλα 8000ευρώ για να πάρω, κατά πολύ, χειρότερο σασμάν και τιμόνι, 17αρες ζάντες που είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζομαι, αφού το σπορ είναι μονόδρομος λόγω σκληρότερων αναρτήσεων, και ένα esp που δεν απεργοποιείται; Με άλλα λόγια το πούντο θα είναι και κλικ πιο πάνω από το ίμπιζα στο fun to drive, θα το στρίβω ή θα με στρίβει και θα μου στρίβει όταν πληρώνω τη δόση σκεφτόμενος ότι τελικά πολλά τα λεφτά για το τίποτα
        Σκέψεις αναβάθμισης έχω κάνει και για μτχ μπιζα fr αλλά κάνει όσο το πούντο καινούργιο.
        Θα με ενδιέφερε να ακούσω καμιά άποψη, θα πάω και για δεύτερο τεστ ντραιβ του πούντο
        υγ η φιατ βγάζει το πούντο σπορ ως 4θεσιο, θέλει 100ευρώ για 5θεσια άδεια και 200ευρώ για ανακλινόμενο πίσω κάθισμα; Και έλεγα ότι θα έδινα μόνο τα 50 για την τάπα που κλειδώνει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          και εξηγούμαι
          εδώ και δυο χρόνια είμαι κάτοχος ίμπιζα 101 σπορ μοντέλο 2003.
          Το αυτοκίνητο σε γενικές γραμμές έχει αποδειχτεί καλή επιλογή εως άριστη αν σκεφτώ το μπάτζετ που είχα τότε (8000 ε).
          Η κατάσταση με τη υστέρηση του γκαζιού έχει βελτιωθεί αρκετά με το μπούστερ, γαμώτο αλλιώς θα ήταν πιο εύκολο το σπρώξιμο. Κατανάλωση γύρω στο 9 με κίνηση ή χωρίς αφού το πατάω και εγώ, έχει και κοντό σασμάν αυτό, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη ότι ακόμα και στα ταξίδια δύσκολα πέφτει κάτω από 9,5-10.
          Από οδική συμπεριφορά, τιμόνι, σασμάν, αντοχή φρένων δεν έχω κανένα παράπονο, το έχω βολευτεί, ενώ το στυλ οδήγησης μου σε συνδυασμό με την υπάρχουσα κατάσταση των περιφερειακών του αυτοκινήτου οδηγεί σε εμφάνιση υπερστροφής στο όριο και όχι υποστροφής όπως φοβόμουνα. Να θυμίσω πως στα υπέρ που έλεγε και λέει το περιοδικό για το ίμπιζα είναι η οδική συμπεριφορά.
          Αρνητικά βέβαια υπάρχουν:
          το αμάξι καίει λάδι, πράγμα που φοβόμουνα πριν το αγοράσω αλλά τελικά δεν με πειράζει και πολύ. Απλά καθε 3000χλμ συμπληρώνω. Κόστος επισκευής 500 ευρώ έδωσε ο μπουλέκος, 1200+ η επίσημη αντιπροσωπεία, οπότε ο πρώτος μπορεί και να τα πάρει, η δεύτερη θα πάρει τα 3 μου, μετά και τα 5 (μούντζα ντε) που τους έδωσα από κοντά.
          Το αμάξι έχει 93000 χλμ, και κάπου αναρωτιέμαι τί μπορεί να αρχίσει να χαλάει ζητάει 200αρες κτλ κτλ. Πάντως πρέπει να αλλαχθούν αμορτισέρ (έχουν 93000 χλμ) και λάστιχα (έχουν 40000 χλμ) κάποια στιιγμή μες το χειμώνα, αν και είμαι ικανοποιημένος και από τα δυο, με την έννοια πως έχω βρει τα όρια του αυτοκινήτου και ανάλογα κινούμαι, αλλά και πως σε στροφές ακολουθεί αρκετά άλλα αυτοκίνητα (όχι μαζεμένα, ένα ένα)
          Και punto grade πρόβλημα;
          Η αναβάθμιση η οποίας αναρωτιέμαι όμως αν θα είναι σε όλα τα επίπεδα ανάλογη του διπλασιασμού των χρημάτω που θα έχω στο δρόμο, όπως λέγαν και οι παλιοί!
          Το τεστ ντραιβ του punto έδειξε το προφανές. Το πούντο είναι ένα πανέμορφο τούρμπο από μόνο του, δυο κλάσεις ταχύτερο από ίμπιζα σε ρεπρίζ, αλλά από την άλλη αξίζει να χρεωθώ άλλα 8000ευρώ για να πάρω, κατά πολύ, χειρότερο σασμάν και τιμόνι, 17αρες ζάντες που είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζομαι, αφού το σπορ είναι μονόδρομος λόγω σκληρότερων αναρτήσεων, και ένα esp που δεν απεργοποιείται; Με άλλα λόγια το πούντο θα είναι και κλικ πιο πάνω από το ίμπιζα στο fun to drive, θα το στρίβω ή θα με στρίβει και θα μου στρίβει όταν πληρώνω τη δόση σκεφτόμενος ότι τελικά πολλά τα λεφτά για το τίποτα
          Σκέψεις αναβάθμισης έχω κάνει και για μτχ μπιζα fr αλλά κάνει όσο το πούντο καινούργιο.
          Θα με ενδιέφερε να ακούσω καμιά άποψη, θα πάω και για δεύτερο τεστ ντραιβ του πούντο
          υγ η φιατ βγάζει το πούντο σπορ ως 4θεσιο, θέλει 100ευρώ για 5θεσια άδεια και 200ευρώ για ανακλινόμενο πίσω κάθισμα; Και έλεγα ότι θα έδινα μόνο τα 50 για την τάπα που κλειδώνει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tm last edited by

            το αυτοκινητο το θες για ταξιδια?
            σου 'μιλησε' το g punto?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης tm έγραψε:
              το αυτοκινητο το θες για ταξιδια?
              σου 'μιλησε' το g punto?

              κάνω εκδρομές, με συχνότητα ένα σκ το μήνα ας πούμε. Συνήθως είναι της τάξης των 250χλμΧ2. Εκεί το ίμπιζα είναι φασαριόζικο και κυρίως αντιοικονομικό λόγω κοντού σασμάν. Φαντάσου πως έχει βγάλει κατανάλωση 11,3 για Αίγιο (εκεί πάμε συνήθως). Να σου πω την αλήθεια, πιο πολύ λυπάμαι τον κινητήρα που δουλεύει ψηλά παρά δυσανασχετώ, προς το παρόν τουλάχιστον.
              Το πούντο με ξενέρωσε με το που ξεκινήσαμε στην κίνηση λόγω σασμάν και τιμονιού, που δεν ξέρω αν το τελευταίο μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση city στη κίνηση, είναι κατηγορίας ΠΟΥΠΟΥΛΟ ενώ όταν βγήκαμε στην εθνική και ανέβηκαν τα χιλιόμετρα έδειχνε να βαραίνει.Και πάλι όμως η αίσθηση του ήταν κάπως τεχνητή'
              Έπιασε τα 180+ πολύ ξεκούραστα με εμένα να συζητάω με τον πωλητή, ενώ με εντυπωσίασαν οι ρεπρίζ του με 4η και 5η (όπως είδα μετά έχει 80-110 με 4η σε κάτω από 7δευτ ενώ το ίμπιζα θέλει 10). Βέβαια, έχει σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης από το ίμπιζα που όλο και κάτι τρίζει. Πιο αγχολυτικό και κυριλάτο μου φάνηκε σίγουρα.
              Το ερώτημα δεν είναι αν είναι καλύτερο από το ίμπιζα all around, αλλά αν αξίζει η 'αλλαγή'

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                Δεν κοιτάς το 207 με τα 120;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Δεν κοιτάς το 207 με τα 120;

                  Είναι που το πούντο έχει τόσο καλή σχέση αξίας-τιμής, και είχα βάλει ως όριο τα 15000!
                  για το 207 ανεβαίνω άλλα 1500 ευρώ. Και αν πάω για το 207, θα μετανιώνω που συμβιβάστηκα στο θέμα των επιδόσεων και είμαι σχεδόν στα ίδια με το ίμπιζα
                  Σε ότι αφορά το 207, η διαφορά του 120αρη 207 με το ραλύ είναι εκνευριστικά μικρή αλλά ήδη μακριά από τις δυνατότητες μου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Ο,τι και να πάρεις άμα το σκίζεις με κρυο μοτέρ ή καθυστερείς τις αλλαγές θα σου καίει λάδια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Η ισχυς ειναι αναντικαταστατη... την ελαφροτητα την συνηθιζεις και κανενα προβλημα μετα. Σαν το 120αρι Tjet δεν υπαρχει αναλογο στην κατηγορια.... μονοδρομος.

                      Το αν θα πρεπει να χρεωθεις η οχι για ενα νεο αυτοκινητο, ειναι ενα ερωτημα που δεν μπορω να απαντησω. Εσυ ξερεις καλυτερα κατα ποσο θα ζοριστεις η οχι οικονομικα, και κατα ποσο θα νιωσεις ικανοποιημενος απο καποια καλυτερα χαρακτηριστικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chemic last edited by

                        Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                        Ο,τι και να πάρεις άμα το σκίζεις με κρυο μοτέρ ή καθυστερείς τις αλλαγές θα σου καίει λάδια.

                        προφανώς έχεις δίκιο, αλλά ειδικά για τα vag 1,4 16v είναι πιο περίεργο το θέμα.
                        Συνάδελφος με καινούργιο πόλο ΜΥ 2006 και πραγματικά ήρεμος στην οδήγηση, αφού είναι το πρώτο του αμάξι άλλωστε, μου έλεγε πως του άναψε λαμπάκι για συμπλήρωμα. Στην αντιπροσωπεία του είπαν πως θα στρώσει με τα χιλιόμετρα
                        http://www.ibiza.gr/forum/showthread.php?t=4043
                        http://www.ibiza.gr/forum/showthread.php?t=6607
                        ενδεικτικά τα παραθέτω, υπάρχουν και άλλα θέματα σχετικά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Προσωπικά, αν βρισκόμουν σε παρόμοιο δίλημμα, δεν θα προχωρούσα για το tjet. Ναι μεν είναι πολύ πιο γρήγορο, αλλά δεν θεωρώ πως προσφέρει το 'κάτι παραπάνω' ώστε να αξίζει τα έξοδα. Θα προτιμούσα να μαζέψω μερικά χρήματα και να πάρω κάτι πραγματικά καλύτερο.

                          Όλα αυτά, χωρίς να έχω οδηγήσει το tjet, απλά κρίνοντας απ' αυτά που ακούω/διαβάζω και έχοντας μια ιδέα για το τι σημαίνει τιμόνι-ανέκδοτο.

                          Το ερώτημα είναι κατά πόσο εσύ έχεις την απαίτηση για 'κάτι παραπάνω' από ένα αυτοκίνητο και το πόσο μπορείς να ματώσεις οικονομικά τώρα ή στο μέλλον. Κατά τ' άλλα, το Punto μια χαρά σβέλτο/γρήγορο αμαξάκι είναι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Βασικά το πούντο αξίζει ως εξαιρετικός χιλιομετροφάγος. Το μοτεράκι του πιστεύω πως θα είναι πιο οικονομικό από του ίμπιζα (ποτέ δεν συμπάθησα το 101/1400 των βαγγέληδων μιας και έκαιγε και άροπο ήταν). Θα πάρεις ένα αστέρι ακόμα, αρκετούς χώρους και φυσικά το ομορφότερο μικρομεσαίο μέσα έξω. Το ESP άμα σε καίει τόσο πολύ να το απενεργοποιήσεις υπάρχουν και οι ηλεκτρολόγοι

                            Δυστυχώς όμως όπως τα λες και εσύ θα πάρεις ένα μέτριο κιβώτιο και ένα άθλιο τιμόνι (αν έχουν την ίδια αίσθηση με τα εξαρτήματα του απλού που οδήγησα). Δυστυχώς αυτό είναι το μεγάλο μειονέκτημα του πούντο και δυστυχώς δύσκολα θα συμβιβαστείς αν είσαι στροφάκιας. Έχει κράτημα καλό μεν αλλά όχι χαμογελοδημιουργικές ιδιότητες.

                            Θα συμφωνήσω λοιπόν με το Χάρη. Τα μαζεύουμε και παίρνουμε κάτι καλύτερο, εκτός αν κάνει κάτι η φίατ για να φτιάξει το τιμόνι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                              Προσωπικά, αν βρισκόμουν σε παρόμοιο δίλημμα, δεν θα προχωρούσα για το tjet. Ναι μεν είναι πολύ πιο γρήγορο, αλλά δεν θεωρώ πως προσφέρει το 'κάτι παραπάνω' ώστε να αξίζει τα έξοδα. Θα προτιμούσα να μαζέψω μερικά χρήματα και να πάρω κάτι πραγματικά καλύτερο.

                              Όλα αυτά, χωρίς να έχω οδηγήσει το tjet, απλά κρίνοντας απ' αυτά που ακούω/διαβάζω και έχοντας μια ιδέα για το τι σημαίνει τιμόνι-ανέκδοτο.

                              Το ερώτημα είναι κατά πόσο εσύ έχεις την απαίτηση για 'κάτι παραπάνω' από ένα αυτοκίνητο και το πόσο μπορείς να ματώσεις οικονομικά τώρα ή στο μέλλον. Κατά τ' άλλα, το Punto μια χαρά σβέλτο/γρήγορο αμαξάκι είναι.

                              +1

                              μαζεψε λιγα λεφτα ακομη και πηγαινε σε κατι που θα μπορεσει να σε καλυψει πληρως.

                              εφοσον οι απαιτησεις σου δεν ειναι να πηγαινεις απλα απο το Α στο Β, το πουντο (οπως το περιγραφεις εσυ, δε το εχω οδηγησει!) θα το βαρεθεις συντομα.

                              το ιμπιζα σου καιει πολυ καυσιμο, εγω δεν βλεπω αυτα τα νουμερα σε ταξιδι ουτε με 160+

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tm last edited by

                                ναι ρε παιδια, ενταξει...
                                να μαζεψει λεφτα για κατι καλυτερο, αλλα για ποσα λεφτα μιλαμε και ποιο καλυτερο? παλι σε παρομοιο προβληματισμο δεν θα βρει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vaglan last edited by

                                  leon 122 ίππους , αυτό είναι το καλύτερο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pathos last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    το ιμπιζα σου καιει πολυ καυσιμο, εγω δεν βλεπω αυτα τα νουμερα σε ταξιδι ουτε με 160+

                                    Εμένα συνήθως μέση κατανάλωση Αθήνα-Ναύπλιο (διαδρομή που την κάνω πολύ συχνα) είναι κάπου στα 6,2-6,7. Παλιά όταν ήμουν καινούργιος οδηγός και δεν το πατούσα τόσο (100-120 στην ΕΟ) χτυπούσα και κάτω από 6. 5,8 και 5,9....

                                    υ.γ. το δικό μου είναι το Cordoba 101

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης Pathos έγραψε:

                                      το ιμπιζα σου καιει πολυ καυσιμο, εγω δεν βλεπω αυτα τα νουμερα σε ταξιδι ουτε με 160+

                                      Εμένα συνήθως μέση κατανάλωση Αθήνα-Ναύπλιο (διαδρομή που την κάνω πολύ συχνα) είναι κάπου στα 6,2-6,7. Παλιά όταν ήμουν καινούργιος οδηγός και δεν το πατούσα τόσο (100-120 στην ΕΟ) χτυπούσα και κάτω από 6. 5,8 και 5,9....

                                      υ.γ. το δικό μου είναι το Cordoba 101

                                      υβριδικο εχεις?

                                      παντως οντως τοσο καιει σε χαλαρο ταξιδι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Y
                                        yugo_para_siempre last edited by

                                        Φιλε μου το Ibiza που εχεις ειναι σιγουρα ενα καλο αυτοκινητο και οπως λες σε ικανοποιει σε πολλα.Σιγουρα το Punto με τα 120 τουρμπατα αλογα ειναι πολυ καλο,εχει ροπαρα,ρεπριζ και ειναι σε καλη,πολλη καλη τιμη.(Το 207 με τα 120 ατμοσφαιρικα ειναι και πιο ακριβο και παει λιγο καλυτερα απο το Ibiza,οποτε...).Παντως και εγω θα σου ελεγα αυτη την περιοδο να περιμενεις λιγο μπας και παρεις κανενα κελεπουρι και μετανιωνεις μετα.Δηλαδη κατσε να δουμε και την κοντρα Punto Abarth vs 207 Rallye που κανουν γυρω στα 18000.Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα ουτε στην ιπποδυναμη ουτε στα χρηματα (3000 ευρω) απο αυτο που θες,αν ειναι ομως μεγαλη στη σπορ διαθεση και φιλοσοφια θα σε ικανοποιησει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                          το ιμπιζα σου καιει πολυ καυσιμο, εγω δεν βλεπω αυτα τα νουμερα σε ταξιδι ουτε με 160+

                                          αυτό κάπου το είχαμε ξαναπεί αλλά δε θυμάμαι. Πρέπει να κάνουμε συγκριτική διαδρομή για να δούμε το πόσο και το γιατί. Εκτός αν τελικά αναβαθμιστώ οπότε θα σε περιμένω Πάντως το ίμπιζα καίει αρκετά, σε σπρώχνει να το κρατάς ψηλά για να έχεις ροπή και τελικά βγάζει κατανάλωση 1600. Από την άλλη, όταν δε το ζορίζω, κάνω το ακριβώς αντίθετο, ψηλές σχέσεις με πολύ λίγες στροφές που έχουν επίσης υψηλή κατανάλωση
                                          Στη συγκριτική διαδρομή που είχε κάνει το περιοδικό έκαιγε όσο τα 1600ρια της επόμενης κατηγορίας (μεγκάν).
                                          Πραγματικά έχω και εγώ περιέργεια πως στέκεται το άμπαρθ σε σχέση με το 120αρη πούντο, αν αλλάζουν τα μετατρόχια μεταξύ των δυο εκδόσεων και τί αλλαγές έχουν κάνει οι ιταλοί στο τιμόνι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pathos last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                            υβριδικο εχεις?

                                            παντως οντως τοσο καιει σε χαλαρο ταξιδι.

                                            Το πρόβλημα είναι όταν βάζεις σε λειτουργία το a/c...Έχει που'χει λίγη ροπή στα χαμηλά, υστέρηση στο γκάζι, με το κλιματιστικό να λειτουργεί είναι ψόφιο. Δεν νομίζω να είναι τόσο άσχημα τα πράγματα σε άλλα αμάξια όταν το κλιματιστικό δουλεύει...Ρουφάει πααααρα πολύ δύναμη και καίει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr