-
Αγαπητοί συνφορουμάδες, προέκυψε ένα πρόβλημα με το τελευταίο σέρβις και θα ήθελα την συμβουλή σας...
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήρα το Renault Scenic II 1.6 16v από το συνεργείο γνωστού μηχανικού ενός φίλου (όχι της αντιπροσωπείας) έχοντας κάνει το σέρβις των 60000χλμ. στο οποίο άλλαξε μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, λάδια και ίσως ξεχνάω και κάτι ακόμα, αλλά το θέμα είναι το εξής...
Πρώτη μέρα βάζω μπροστά το αμάξι, βλέπω κλωτσάει λίγο περιμένω στο ρελαντί 5-10 δευτερόλεπτα και ο κινητήρας σβήνει ...2η προσπάθεια με το ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα, 3η τα ίδια...Στην 4η αμέσως μετά την ανάφλεξη και πριν σβήσει του δίνω λίγο γκάζι, το κρατάω ψηλές στροφές και κατόπιν το αφήνω και ώς δια μαγείας η μηχανή μένει στο ρελαντί απροβλημάτισμα χωρίς να σβήσει για ώρα ...Μια επίσκεψη στο συνεργείο ακολουθεί τα κλασσικά ίδια συμπτώματα δηλαδή με σχετικά κρύα μηχανή, σβήνει μετά από 5-10 δευτερόλεπτα στο ρελαντί..Το βάζουμε στον εγκέφαλο, βγάζει μερική ακαυστία στον 3ο κύλινδρο οπότε υποπτευθήκαμε πολλαπλασιαστή. Αλλάζουμε βάζουμε άλλον τα ίδια, τους αλλάζουμε όλους τα ίδια, πάμε και στα μπουζί τα ίδια...Ακριβώς το ίδιο μοτίβο...Καθαρίζουμε πεταλούδα, τα ίδια...Μιλάω με την αντιπροσωπεία και μου λένε ίσως φταίει ο 'αισθητήρας βολάν', ή αλλιώς ο αισθητήρας στροφάλου από ότι μου είπε ο μηχανικός...
Η ερώτηση είναι τα συμπτώματα αυτά δικαιολογούν την πιθανή αιτία του προβλήματος και αν ναι γιατί παρουσιάστηκε τώρα ξαφνικά το πρόβλημα μετά το σέρβις, θα μπορούσαν να φταίνε τα νέα μπουζί; Επίσης στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως το κόστος αντικατάστασης για το ανταλλακτικό ανέρχεται περίπου στα €50.00 - €60.00...ακούγεται λογικό για ποσό;
Σας ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του θέματος...
Υ.Γ: Να σημειώσω πως ανάμεσα στις επισκέψεις στο συνεργείο χρησιμοποίησα ένα καθαρτικό βενζίνης (για το ψεκαστήρι καυσίμου μου είπαν πως απεγκλωβίζει οτιδήποτε έχει φράξει την οδό του) σε ντεπόζιτο το οποίο γέμισα από φίλο με 100άρα BP...
-
Αγαπητοί συνφορουμάδες, προέκυψε ένα πρόβλημα με το τελευταίο σέρβις και θα ήθελα την συμβουλή σας...
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήρα το Renault Scenic II 1.6 16v από το συνεργείο γνωστού μηχανικού ενός φίλου (όχι της αντιπροσωπείας) έχοντας κάνει το σέρβις των 60000χλμ. στο οποίο άλλαξε μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, λάδια και ίσως ξεχνάω και κάτι ακόμα, αλλά το θέμα είναι το εξής...
Πρώτη μέρα βάζω μπροστά το αμάξι, βλέπω κλωτσάει λίγο περιμένω στο ρελαντί 5-10 δευτερόλεπτα και ο κινητήρας σβήνει ...2η προσπάθεια με το ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα, 3η τα ίδια...Στην 4η αμέσως μετά την ανάφλεξη και πριν σβήσει του δίνω λίγο γκάζι, το κρατάω ψηλές στροφές και κατόπιν το αφήνω και ώς δια μαγείας η μηχανή μένει στο ρελαντί απροβλημάτισμα χωρίς να σβήσει για ώρα ...Μια επίσκεψη στο συνεργείο ακολουθεί τα κλασσικά ίδια συμπτώματα δηλαδή με σχετικά κρύα μηχανή, σβήνει μετά από 5-10 δευτερόλεπτα στο ρελαντί..Το βάζουμε στον εγκέφαλο, βγάζει μερική ακαυστία στον 3ο κύλινδρο οπότε υποπτευθήκαμε πολλαπλασιαστή. Αλλάζουμε βάζουμε άλλον τα ίδια, τους αλλάζουμε όλους τα ίδια, πάμε και στα μπουζί τα ίδια...Ακριβώς το ίδιο μοτίβο...Καθαρίζουμε πεταλούδα, τα ίδια...Μιλάω με την αντιπροσωπεία και μου λένε ίσως φταίει ο 'αισθητήρας βολάν', ή αλλιώς ο αισθητήρας στροφάλου από ότι μου είπε ο μηχανικός...
Η ερώτηση είναι τα συμπτώματα αυτά δικαιολογούν την πιθανή αιτία του προβλήματος και αν ναι γιατί παρουσιάστηκε τώρα ξαφνικά το πρόβλημα μετά το σέρβις, θα μπορούσαν να φταίνε τα νέα μπουζί; Επίσης στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως το κόστος αντικατάστασης για το ανταλλακτικό ανέρχεται περίπου στα €50.00 - €60.00...ακούγεται λογικό για ποσό;
Σας ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του θέματος...
Υ.Γ: Να σημειώσω πως ανάμεσα στις επισκέψεις στο συνεργείο χρησιμοποίησα ένα καθαρτικό βενζίνης (για το ψεκαστήρι καυσίμου μου είπαν πως απεγκλωβίζει οτιδήποτε έχει φράξει την οδό του) σε ντεπόζιτο το οποίο γέμισα από φίλο με 100άρα BP...
-
Αγαπητοί συνφορουμάδες, προέκυψε ένα πρόβλημα με το τελευταίο σέρβις και θα ήθελα την συμβουλή σας...
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήρα το Renault Scenic II 1.6 16v από το συνεργείο γνωστού μηχανικού ενός φίλου (όχι της αντιπροσωπείας) έχοντας κάνει το σέρβις των 60000χλμ. στο οποίο άλλαξε μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, λάδια και ίσως ξεχνάω και κάτι ακόμα, αλλά το θέμα είναι το εξής...
Πρώτη μέρα βάζω μπροστά το αμάξι, βλέπω κλωτσάει λίγο περιμένω στο ρελαντί 5-10 δευτερόλεπτα και ο κινητήρας σβήνει ...2η προσπάθεια με το ακριβώς ίδιο αποτέλεσμα, 3η τα ίδια...Στην 4η αμέσως μετά την ανάφλεξη και πριν σβήσει του δίνω λίγο γκάζι, το κρατάω ψηλές στροφές και κατόπιν το αφήνω και ώς δια μαγείας η μηχανή μένει στο ρελαντί απροβλημάτισμα χωρίς να σβήσει για ώρα ...Μια επίσκεψη στο συνεργείο ακολουθεί τα κλασσικά ίδια συμπτώματα δηλαδή με σχετικά κρύα μηχανή, σβήνει μετά από 5-10 δευτερόλεπτα στο ρελαντί..Το βάζουμε στον εγκέφαλο, βγάζει μερική ακαυστία στον 3ο κύλινδρο οπότε υποπτευθήκαμε πολλαπλασιαστή. Αλλάζουμε βάζουμε άλλον τα ίδια, τους αλλάζουμε όλους τα ίδια, πάμε και στα μπουζί τα ίδια...Ακριβώς το ίδιο μοτίβο...Καθαρίζουμε πεταλούδα, τα ίδια...Μιλάω με την αντιπροσωπεία και μου λένε ίσως φταίει ο 'αισθητήρας βολάν', ή αλλιώς ο αισθητήρας στροφάλου από ότι μου είπε ο μηχανικός...
Η ερώτηση είναι τα συμπτώματα αυτά δικαιολογούν την πιθανή αιτία του προβλήματος και αν ναι γιατί παρουσιάστηκε τώρα ξαφνικά το πρόβλημα μετά το σέρβις, θα μπορούσαν να φταίνε τα νέα μπουζί; Επίσης στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως το κόστος αντικατάστασης για το ανταλλακτικό ανέρχεται περίπου στα €50.00 - €60.00...ακούγεται λογικό για ποσό;
Σας ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του θέματος...
Υ.Γ: Να σημειώσω πως ανάμεσα στις επισκέψεις στο συνεργείο χρησιμοποίησα ένα καθαρτικό βενζίνης (για το ψεκαστήρι καυσίμου μου είπαν πως απεγκλωβίζει οτιδήποτε έχει φράξει την οδό του) σε ντεπόζιτο το οποίο γέμισα από φίλο με 100άρα BP...
-
Ο αισθητηρας θεσης στροφαλου δεν εχει καμια σχεση με μπουζι και καθαριστικα βενζινης.Μπορει να ειναι βρωμικος ή να εχει κοπει καποιο καλωδιο.Νομιζω οτι ειναι 'συχνο' προβλημα στα ρενο,πρεπει να εχει αναφερθει παλι στο φορουμ.
-
Περισσότερο με βάζει σε σκέψεις η συγκυρία που χτύπησε -αν χτύπησε το συγκεκριμένο ακριβώς στοιχείο- μετά ακριβώς το μεγάλο σέρβις...Πώς θα μπορούσε αυτό να συμβεί; Το είδε ο μηχανικός σήμερα, έγραψε τον κωδικό του και θα παραγγείλει έναν να δούμε αν αυτό φταίει...αλλά έτσι στα ξαφνικά ρε γμτ...
-
Αν ήταν η κλασσική βλάβη Ρενό -αισθητήρας βολάν, τότε θα έπρεπε να μην παίρνει μπροστά (καθόλου, ούτε δευτερόλεπτο στο ρελαντί) όσο το αυτοκίνητο είναι ζεστό. Κρύο δεν έχει προβλήματα στην εκκίνηση. Το κόστος του είναι περίπου 60 ευρώ με την τοποθέτηση πάντως. Η δε αλλαγή του είναι κυριολεκτικά plug'n'play. Η ζημιά του όμως δεν πιστεύω να είναι θέμα ανθρώπινου παράγοντα (σέρβις βλέπε), εκτός και αν τον πείραξαν και δεν τον έσφιξαν σωστά.
Puntofato, καμιά ιδέα;
-
Χμ...πάντως εδώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το αυτοκίνητο μογγολιάζει όταν είναι κρύο, ενώ αν πάρει μια το πρωί για παράδειγμα με τα ζόρια μετά είναι πιο εύκολα τα πράγματα στις διαδοχικές επόμενες απόπειρες...Τι θα μπορούσε να είναι αυτό που αποτρέπει λοιπόν τον κινητήρα να πάρει μπρος όταν αυτός είναι κρύος και όχι όταν είναι ζεστός; Το άλλο που με προβληματίζει είναι πως άπαξ και πάρει εμπρός αν το αφήσω στο ρελαντί χωρίς να το μαρσάρω λίγο τότε με μαθηματική ακρίβεια στα επόμενα 10'' σβήνει από μόνος του, ενώ άν το μαρσάρω αμέσως μετά την εκκίνηση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απολύτως...
-
Αλλάχτηκε ή βγήκε προσωρινά για κάποιο λόγο ο ιμάντας του εκκεντροφόρου;
-
Από ότι ξέρω όχι, τον άφησα για το σέρβις των 90000χλμ...Θα μπορούσε να έχει κάποια σχέση;
-
Σου μυρίζει βενζίνη?
-
Ελάχιστα και στιγμιαία μόνο όταν παίρνει εμπρός μετά από κρύα εκκίνηση (όταν δηλαδή έχει το πρόβλημα ο κινητήρας)...άσχημα τα νέα;
-
Κοίτα...μην το πάω βέβαια 'ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει' ( ) αλλά, σε παρόμοιο πρόβλημα (που είχε σχέση με την εξωτερικη θερμοκρασία), το πρόβλημα ήταν ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης.
Και σε εμένα λέγανε για αισθητήρα στροφάλου και τροχαλία. Όπως το καταλαβαίνω, ειδικά για την τροχαλία, ή δουλεύει ή όχι!Θα πρότεινα (είναι και εύκολο) να ελέγξεις την πίεση καυσίμου! Είναι και πολύ φθηνό...
-
Γουίλ ντού...το απόγευμα θα περάσω από το συνεργείο και πάλι μήπως και έχουν φέρει και τον αισθητήρα στροφάλου να δοκιμάσουμε μήπως και φταίει αυτός...αλλά θα προτείνω να ρίξουμε και μια ματιά στον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης...
Να είστε καλά ρε παιδιά για τις προτάσεις σας, αυτή η κατάσταση πάει να με τρελάνει και ειλικρινά δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο, τις τεχνικές γνώσεις, αλλά και την όρεξη να ασχολούμαι καιρό με το αμάξι..
Για ένα σέρβις το πήγα και έχω μια εβδομάδα στο πήγαινε έλα από τότε...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν ήταν η κλασσική βλάβη Ρενό -αισθητήρας βολάν, τότε θα έπρεπε να μην παίρνει μπροστά (καθόλου, ούτε δευτερόλεπτο στο ρελαντί) όσο το αυτοκίνητο είναι ζεστό. Κρύο δεν έχει προβλήματα στην εκκίνηση. Το κόστος του είναι περίπου 60 ευρώ με την τοποθέτηση πάντως. Η δε αλλαγή του είναι κυριολεκτικά plug'n'play. Η ζημιά του όμως δεν πιστεύω να είναι θέμα ανθρώπινου παράγοντα (σέρβις βλέπε), εκτός και αν τον πείραξαν και δεν τον έσφιξαν σωστά.Puntofato, καμιά ιδέα;
Λάθος. Τα νέα 1600άρια με τον μεταβλητό χρονισμό εμφανίζουν πιο 'περίεργα' συμπτώματα σε περίπτωση προβληματικού αισθητήρα (που όντως ειναι η πιο κλασσική μηχανική βλάβη στα Ρενώ, αν δείτε τον αισθητήρα θα καταλάβετε γιατί).
Το αμάξι γενικά μπορεί να υπολειτουργεί, να κάνει κομπιάσματα, να παίρνει μπρός και να σβήνει μετά απο μερικά δευτερόλεπτα...
Στο εμπόριο βρίσκεις τον αισθητήρα με 40 ευρώ. Η Ρενώ άλλαξε το ανταλλακτικό αλλα και την φύσα του αισθητήρα οπότε αν θές να βάλεις το νέο πρέπει να σκάσεις πάνω απο 70 ευρώ...
-
Το συγκεκριμένο είναι μοντέλο Νοε 2003, Scenic II...Το απόγευμα θα δείξει η αντικατάσταση αν βοηθήσει καθόλου την κατάσταση..(η κατάντια θα έπρεπε να πω...μιας και το αμάξι ουσιαστικά υπολειτουργεί με κλωτσήματα και γενικά είναι κάπως υποτονικό για τα πρώτα 2-3 λεπτά)...
-
Πάσο!
-
Τα βλέπω (ή μάλλον θα τα δω όλα το απόγευμα αν η κακή μου τύχη αποδείξει πως δε φταίει το εν λόγω εξάρτημα)...Και μετά μάλλον γυρίζει
-
Στα 60.000 δεν επρεπε να αλλαξεις και ιμαντα χρονισμου ????
Παντως για αισθητηρα βολαν (Δεν παρνει καθολου οταν ειναι ειναι ζεστο) ακουσα οτι εφεραν νεους μαζι με πλεξουδα που λυνει οριστικα το προβλημα (και καλα)
Τιμη απο 160 ευρω ο παλιος απο 45-60 ευρω και τον αλλαζεις μια φορα τον χρονο τελος Ιουλιου με τις ζεστες -
Στις 90000 η αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου σύμφωνα με τα κεντρικά, αλλά και το βιβλίο συντήρησης της Renault...
-
Ο χρήστης RTouris έγραψε:
Στις 90000 η αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου σύμφωνα με τα κεντρικά, αλλά και το βιβλίο συντήρησης της Renault...ok αφου το λεει
Μετά από σέρβις 60κ => αισθητήρας στροφάλου;