Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 307cc 1600cc (110hp) - Απόδοση κινητήρα και Πυράκια
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 307cc 1600cc (110hp) - Απόδοση κινητήρα και Πυράκια
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ipparxos_ last edited by

      Καλησπέρα!
      Νέος στο forum αλλά και στην αυτοκίνηση ζητάω τη γνώμη σας.

      Το αυτοκίνητο έχει συμπληρώσει κάτι παραπάνω από 2 χρόνια ζωής και τα 32000 χλμ. Εδώ και λίγους μήνες ακούω πολύ συχνά πυράκια να χτυπούν. Κυριώς στις χαμηλές στροφές (1500-2000) αλλά ενίοτε και αρκετά υψηλότερα. Το πήγα στη Dakar απ' όπου κι έχει γίνει η αγορά και μου είπαν ότι είναι αποκλειστικά θέμα βενζίνης. Αν και θεωρώ το βενζινάδικο απ' όπου βάζω συνήθως αξιόπιστο, δοκίμασα σε διαφορετικά βενζινάδικα, ενώ άρχισα να του βάζω v-power, χωρίς καμιά αισθητή διαφορά.

      Επιπλέον τελευταία νιώθω το αυτοκίνητο να έχει χάσει τη δύναμή του. Τώρα το καλοκαίρι έκανα πολλά χιλιόμετρα και το είδα κάποιες φορές να κομπιάζει ασυνήθιστα και να επιταχύνει απελπιστικά αργά. (Πχ. πήγαινε με 100-110 και δεν επιτάχυνε καθόλου με 5η. Κατέβαζα 4η και πάλι επιτάχυνε πολύ αργά)

      Μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ανύπαρκτες, δεν ξέρω τι να υποθέσω. Ποια η γνώμη σας; Μπορεί τα δύο αυτά να συνδέονται; Τι ενέργειες/ελέγχους μου προτείνετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ipparxos_ last edited by

        Καλησπέρα!
        Νέος στο forum αλλά και στην αυτοκίνηση ζητάω τη γνώμη σας.

        Το αυτοκίνητο έχει συμπληρώσει κάτι παραπάνω από 2 χρόνια ζωής και τα 32000 χλμ. Εδώ και λίγους μήνες ακούω πολύ συχνά πυράκια να χτυπούν. Κυριώς στις χαμηλές στροφές (1500-2000) αλλά ενίοτε και αρκετά υψηλότερα. Το πήγα στη Dakar απ' όπου κι έχει γίνει η αγορά και μου είπαν ότι είναι αποκλειστικά θέμα βενζίνης. Αν και θεωρώ το βενζινάδικο απ' όπου βάζω συνήθως αξιόπιστο, δοκίμασα σε διαφορετικά βενζινάδικα, ενώ άρχισα να του βάζω v-power, χωρίς καμιά αισθητή διαφορά.

        Επιπλέον τελευταία νιώθω το αυτοκίνητο να έχει χάσει τη δύναμή του. Τώρα το καλοκαίρι έκανα πολλά χιλιόμετρα και το είδα κάποιες φορές να κομπιάζει ασυνήθιστα και να επιταχύνει απελπιστικά αργά. (Πχ. πήγαινε με 100-110 και δεν επιτάχυνε καθόλου με 5η. Κατέβαζα 4η και πάλι επιτάχυνε πολύ αργά)

        Μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ανύπαρκτες, δεν ξέρω τι να υποθέσω. Ποια η γνώμη σας; Μπορεί τα δύο αυτά να συνδέονται; Τι ενέργειες/ελέγχους μου προτείνετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr