Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 307cc 1600cc (110hp) - Απόδοση κινητήρα και Πυράκια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Peugeot 307cc 1600cc (110hp) - Απόδοση κινητήρα και Πυράκια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ipparxos_ last edited by

      Καλησπέρα!
      Νέος στο forum αλλά και στην αυτοκίνηση ζητάω τη γνώμη σας.

      Το αυτοκίνητο έχει συμπληρώσει κάτι παραπάνω από 2 χρόνια ζωής και τα 32000 χλμ. Εδώ και λίγους μήνες ακούω πολύ συχνά πυράκια να χτυπούν. Κυριώς στις χαμηλές στροφές (1500-2000) αλλά ενίοτε και αρκετά υψηλότερα. Το πήγα στη Dakar απ' όπου κι έχει γίνει η αγορά και μου είπαν ότι είναι αποκλειστικά θέμα βενζίνης. Αν και θεωρώ το βενζινάδικο απ' όπου βάζω συνήθως αξιόπιστο, δοκίμασα σε διαφορετικά βενζινάδικα, ενώ άρχισα να του βάζω v-power, χωρίς καμιά αισθητή διαφορά.

      Επιπλέον τελευταία νιώθω το αυτοκίνητο να έχει χάσει τη δύναμή του. Τώρα το καλοκαίρι έκανα πολλά χιλιόμετρα και το είδα κάποιες φορές να κομπιάζει ασυνήθιστα και να επιταχύνει απελπιστικά αργά. (Πχ. πήγαινε με 100-110 και δεν επιτάχυνε καθόλου με 5η. Κατέβαζα 4η και πάλι επιτάχυνε πολύ αργά)

      Μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ανύπαρκτες, δεν ξέρω τι να υποθέσω. Ποια η γνώμη σας; Μπορεί τα δύο αυτά να συνδέονται; Τι ενέργειες/ελέγχους μου προτείνετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ipparxos_ last edited by

        Καλησπέρα!
        Νέος στο forum αλλά και στην αυτοκίνηση ζητάω τη γνώμη σας.

        Το αυτοκίνητο έχει συμπληρώσει κάτι παραπάνω από 2 χρόνια ζωής και τα 32000 χλμ. Εδώ και λίγους μήνες ακούω πολύ συχνά πυράκια να χτυπούν. Κυριώς στις χαμηλές στροφές (1500-2000) αλλά ενίοτε και αρκετά υψηλότερα. Το πήγα στη Dakar απ' όπου κι έχει γίνει η αγορά και μου είπαν ότι είναι αποκλειστικά θέμα βενζίνης. Αν και θεωρώ το βενζινάδικο απ' όπου βάζω συνήθως αξιόπιστο, δοκίμασα σε διαφορετικά βενζινάδικα, ενώ άρχισα να του βάζω v-power, χωρίς καμιά αισθητή διαφορά.

        Επιπλέον τελευταία νιώθω το αυτοκίνητο να έχει χάσει τη δύναμή του. Τώρα το καλοκαίρι έκανα πολλά χιλιόμετρα και το είδα κάποιες φορές να κομπιάζει ασυνήθιστα και να επιταχύνει απελπιστικά αργά. (Πχ. πήγαινε με 100-110 και δεν επιτάχυνε καθόλου με 5η. Κατέβαζα 4η και πάλι επιτάχυνε πολύ αργά)

        Μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ανύπαρκτες, δεν ξέρω τι να υποθέσω. Ποια η γνώμη σας; Μπορεί τα δύο αυτά να συνδέονται; Τι ενέργειες/ελέγχους μου προτείνετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ipparxos_ last edited by

          Καλησπέρα!
          Νέος στο forum αλλά και στην αυτοκίνηση ζητάω τη γνώμη σας.

          Το αυτοκίνητο έχει συμπληρώσει κάτι παραπάνω από 2 χρόνια ζωής και τα 32000 χλμ. Εδώ και λίγους μήνες ακούω πολύ συχνά πυράκια να χτυπούν. Κυριώς στις χαμηλές στροφές (1500-2000) αλλά ενίοτε και αρκετά υψηλότερα. Το πήγα στη Dakar απ' όπου κι έχει γίνει η αγορά και μου είπαν ότι είναι αποκλειστικά θέμα βενζίνης. Αν και θεωρώ το βενζινάδικο απ' όπου βάζω συνήθως αξιόπιστο, δοκίμασα σε διαφορετικά βενζινάδικα, ενώ άρχισα να του βάζω v-power, χωρίς καμιά αισθητή διαφορά.

          Επιπλέον τελευταία νιώθω το αυτοκίνητο να έχει χάσει τη δύναμή του. Τώρα το καλοκαίρι έκανα πολλά χιλιόμετρα και το είδα κάποιες φορές να κομπιάζει ασυνήθιστα και να επιταχύνει απελπιστικά αργά. (Πχ. πήγαινε με 100-110 και δεν επιτάχυνε καθόλου με 5η. Κατέβαζα 4η και πάλι επιτάχυνε πολύ αργά)

          Μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις είναι ανύπαρκτες, δεν ξέρω τι να υποθέσω. Ποια η γνώμη σας; Μπορεί τα δύο αυτά να συνδέονται; Τι ενέργειες/ελέγχους μου προτείνετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Εννοείς είχες 5η, 100-110 σε ευθεία και δεν επιτάχυνε;

            Για τα 'πειράκια',είσαι σίγουρος ότι τα ακούς τώρα; Μήπως απλά δεν το είχες παρατηρήσει πριν; Αυτό το λέω γιατί το συγκεκριμένο μοτέρ όντως κάνει έτσι στις χαμηλές στροφές, αλλά έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν είναι πυράκια (κακά για το μοτέρ) αλλά μιας μορφής αυτανάφλεξη, εσκεμμένη τρόπον τινά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Εννοείς είχες 5η, 100-110 σε ευθεία και δεν επιτάχυνε;

              Δεν επιτάχυνε προφανώς τόσο όσο παλαιότερα... Περίεργο...

              Για τα 'πειράκια',είσαι σίγουρος ότι τα ακούς τώρα; Μήπως απλά δεν το είχες παρατηρήσει πριν; Αυτό το λέω γιατί το συγκεκριμένο μοτέρ όντως κάνει έτσι στις χαμηλές στροφές, αλλά έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν είναι πυράκια (κακά για το μοτέρ) αλλά μιας μορφής αυτανάφλεξη, εσκεμμένη τρόπον τινά.

              Ναι... Εγώ έχω το 206 με τον ίδιο κινητήρα και μέχρι πριν περίπου ένα χρόνο (ίσως και λίγο παραπάνω) βαρούσε ελαφρά πειράκια ακόμα και με 100άρα βενζίνη... Πλέον δεν κάνει τίποτα ακόμα και με 95άρα απλή. Κάπου είχα ακούσει ότι από τότε ήρθε μία νέα γενιά καυσίμων και ακόμα και οι απλές αμόλυβδες είναι αρκετά βελτιωμένες. Ή απλά μου έκαναν κάποια ψιλοαναβάθμιση στον εγκέφαλο στο συνεργείο... Αν πάντως δεν είναι κάτι δυνατό να μην σε ανησυχήσει...

              Ψάξε λίγο και το βενζινάδικο... Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι γενικά ευαίσθητος στο θέμα καύσιμο. Δεν βγάζει βλάβες, αλλά αντιλαμβάνεσαι την παραμικρή διαφοροποίηση στην ποιότητα της βενζίνης, κυρίως στο πως ακούγεται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ψάξτε τα μπέκ σας. Όταν είναι βουλωμένα ή κυρίως όταν αρχίζουν να ξεχειλώνουν οι τρύπες τους κατουράνε και στις χαμηλές στροφές ακούγονται πειράκια και βέβαια παρατηρείται και αύξηση της κατανάλωσης. Όταν είναι ψιλοβουλωμένα ( συμβαίνει κυρίως αν αφήσουμε καιρό το αυτοκίνητο ακίνητο ) δεν ακούγωνται τόσο τα πειράκια χαμηλά αλλά δεν έχει ο κινητήρας την δύναμη που είχε αφού έχει λιγότερο καύσιμο, επίσης σε σκληρό κυνηγητό με βουλωμένο 1 ή 2 μπέκ υπάρχει κίνδυνος τρυπήματος εμβόλου από έλλειξη καυσίμου ίδίως στα τουρμπάτα μοτέρ. Σε πρώτη φάση ένα καθαριστικό μπέκ στο ρεζερβουάρ ( διαλύει τα κεραμικά κατάλοιπα της βεζίνης στα ακροφύσια των μπέκ ) δεν είναι κακή κίνηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ipparxos_ last edited by

                  Όχι δεν είμαι σίγουρος ότι το ακούω τώρα. Αυτό γιατί τα ακούω μόνο όταν έχω ανοιχτά παράθυρα, οπότε το πήρα χαμπάρι τώρα το καλοκαίρι. Έχεις δίκιο, μπορεί να προυπήρχε το πρόβλημα.

                  Με τη βενζίνη τι να κάνω; Να δοκιμάσω 100άρα; Γενικά υπάρχει πιθανότητα να εξελειχθεί σε πρόβλημα;

                  Και τα μπεκ; Πώς τα ελέγχουμε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης ipparxos_ έγραψε:
                    Επιπλέον τελευταία νιώθω το αυτοκίνητο να έχει χάσει τη δύναμή του. Τώρα το καλοκαίρι έκανα πολλά χιλιόμετρα και το είδα κάποιες φορές να κομπιάζει ασυνήθιστα και να επιταχύνει απελπιστικά αργά. (Πχ. πήγαινε με 100-110 και δεν επιτάχυνε καθόλου με 5η. Κατέβαζα 4η και πάλι επιτάχυνε πολύ αργά)

                    Άλλαξε φίλτρο βενζίνης - κοίταξε πίεση βενζίνης.

                    Ψάξτε τα μπέκ σας. Όταν είναι βουλωμένα ή κυρίως όταν αρχίζουν να ξεχειλώνουν οι τρύπες τους κατουράνε και στις χαμηλές στροφές ακούγονται πειράκια και βέβαια παρατηρείται και αύξηση της κατανάλωσης. Όταν είναι ψιλοβουλωμένα ( συμβαίνει κυρίως αν αφήσουμε καιρό το αυτοκίνητο ακίνητο ) δεν ακούγωνται τόσο τα πειράκια χαμηλά αλλά δεν έχει ο κινητήρας την δύναμη που είχε αφού έχει λιγότερο καύσιμο, επίσης σε σκληρό κυνηγητό με βουλωμένο 1 ή 2 μπέκ υπάρχει κίνδυνος τρυπήματος εμβόλου από έλλειξη καυσίμου ίδίως στα τουρμπάτα μοτέρ. Σε πρώτη φάση ένα καθαριστικό μπέκ στο ρεζερβουάρ ( διαλύει τα κεραμικά κατάλοιπα της βεζίνης στα ακροφύσια των μπέκ ) δεν είναι κακή κίνηση.

                    Γνωστός μου έβγαλε τη μπιέλα από το πλάι του κινητήρα σε τούρμπο Α3 από φτωχό μείγμα.

                    Επίσης, αν το μπεκ είναι χαλασμένο/βουλωμένο και ψεκάζει λάθος πρός το πλάι (πάνω στο κύλινδρο), ξεπλένει το λάδι και αυτό δημιουργεί σημαντικές φθορές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Δεν έχει φίλτρο βενζίνης που αλλάζει, είναι ενσωματωμένο στην αντλία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Ο χρήστης ipparxos_ έγραψε:
                        Όχι δεν είμαι σίγουρος ότι το ακούω τώρα. Αυτό γιατί τα ακούω μόνο όταν έχω ανοιχτά παράθυρα, οπότε το πήρα χαμπάρι τώρα το καλοκαίρι. Έχεις δίκιο, μπορεί να προυπήρχε το πρόβλημα.

                        Με τη βενζίνη τι να κάνω; Να δοκιμάσω 100άρα; Γενικά υπάρχει πιθανότητα να εξελειχθεί σε πρόβλημα;

                        Και τα μπεκ; Πώς τα ελέγχουμε;

                        Δεν έχεις κανένα πρόβλημα τότε...

                        Πολλοί 16ν 1600άρηδες PSA το κάνουν αυτό (και ο δικός μου το έκανε και μετά από 110χιλ χμ με σκίσιμο + 5-6 πίστες δεν έχει κάνει κιχ)

                        Αν θέλεις πάντως, για δοκιμή βάλε 4-5 γεμίσματα 100άρα και θα καταλάβεις τη διαφορά... Απλά άφησε το ρεζερβουάρ ν' αδειάσει αρκετά και μετά βάλε την 100 άρα και περίμενε 1-2 γεμίσματα για να έχει φύγει εντελώς η 95άρα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr