-
τοτε μαλλον δεν κραταει λαδι μεσα το ωστηριο...και θελει αλλαγη, εαν ειναι οντως ωστηριο και δεν ειναι κατι αλλο
-
Ξέρει κανείς πού γράφει το βήμα στο διαφορικό; πρόκειται για διαφορικό από 190Ε 1.8 του 1991 με χειροκίνητο 5ρι κιβώτιο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
πρεπει να το γράφει στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου και ο Haynes επίσης
-
Ευχαριστώ, αλλά το δεν το έχω πια το βιβλιαράκι. Ήθελα να μάθω σε ποιό σημείο πανω στο σώμα του διαφορικού αναφέρει το βήμα του.
-
xeno, δεν το γνωρίζω που το γράφει πάνω του
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Ξέρει κανείς πού γράφει το βήμα στο διαφορικό; πρόκειται για διαφορικό από 190Ε 1.8 του 1991 με χειροκίνητο 5ρι κιβώτιο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.ισως βοηθα αυτο?
-
ευχαριστώ driver01 και trident1971. Μου είναι πολύ χρήσιμο καθώς περιορίζει πολύ τις εκδοχές.
Απ' ότι καταλαβαίνω αν το Μ5 σημαίνει χειροκίνητο 5ρι κιβώτιο το βήμα θα είναι ή το 3,64 ή το 3,67. -
Επίσης σημαίνει ότι είναι το ίδιο με το τάδε άλλο μοντέλο αν ψάχνεις για ίδιο μτχ. Και γενικά τώρα ξέρεις ποιο να πάρεις αν θέλεις να κοντύνεις ή μακρύνεις μετάδοση.
-
βρήκα το σημείο που αναγράφεται το βήμα (φαίνεται στο link που παραθέτω)
Είναι τα τελευταία νούμερα ενός μεγάλου αριθμού. Το βήμα στο δικό μου είναι 3,64. Αν βρω το 3,67 τί σημαίνει ; μακρύτερη σχέση μετάδοσης;
https://www.google.gr/search?q=w201+differential+ratios&biw=1536&bih=727&tbm=isch&imgil=Dia63j9VatHgfM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTGrd8notesDEjELHKmPAof0_2I8lnmB9xq39bMm68kBI6t7pKxiA%253B850%253B640%253B2qDJGSA1u2CJ7M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.benzworld.org%25252Fforums%25252Fw124-e-ce-d-td-class%25252F1482497-400e-e420-2-65-2-82-a-3.html&source=iu&usg=__qN0m32RJJxAsu9UXPtiKa5c08CU%3D&sa=X&ei=cvlQU8W2F4uw7Aa3zIDQAQ&ved=0CFgQ9QEwBQ#facrc=&imgdii=&imgrc=u31jL3Kl8INbdM%253A%3BFSnQiFiobljyUM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.peachparts.com%252Fshopforum%252Fattachments%252Fdiesel-discussion%252F63801d1233343037-rear-end-ideas-ratiostampedhere.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.peachparts.com%252Fshopforum%252Fgeneral-information%252F311136-fsm-epc-data-%25253D-chassis-model-transmission-drive-train-information.html%3B800%3B600 -
Σβηστη μηχανη απο χθες βραδυ ανοιγω πεταλουδα μυριζει βενζινη..ετσι ειναι?κολησα τωρα..μπρος παιρνει μια χαρα..ρυθμιστης πιεσης επανω στη μπεκιερα..μπεκ με μονη βελονα μιας οπης δλδ ..πρεπει να βαλω μανομετρο να δω αν χανει την πιεση σβηστο...σταζουν τα μπεκ κοινος?
Το πετυχα ή γενικα μυριζει? -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
Σβηστη μηχανη απο χθες βραδυ ανοιγω πεταλουδα μυριζει βενζινη..ετσι ειναι?κολησα τωρα..μπρος παιρνει μια χαρα..ρυθμιστης πιεσης επανω στη μπεκιερα..μπεκ με μονη βελονα μιας οπης δλδ ..πρεπει να βαλω μανομετρο να δω αν χανει την πιεση σβηστο...σταζουν τα μπεκ κοινος?
Το πετυχα ή γενικα μυριζει?μυρισε τα λαδια να δεις αν εχει περασει βενζινη και εκει.
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
βρήκα το σημείο που αναγράφεται το βήμα (φαίνεται στο link που παραθέτω)
Είναι τα τελευταία νούμερα ενός μεγάλου αριθμού. Το βήμα στο δικό μου είναι 3,64. Αν βρω το 3,67 τί σημαίνει ; μακρύτερη σχέση μετάδοσης;
https://www.google.gr/search?q=w201+differential+ratios&biw=1536&bih=727&tbm=isch&imgil=Dia63j9VatHgfM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTGrd8notesDEjELHKmPAof0_2I8lnmB9xq39bMm68kBI6t7pKxiA%253B850%253B640%253B2qDJGSA1u2CJ7M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.benzworld.org%25252Fforums%25252Fw124-e-ce-d-td-class%25252F1482497-400e-e420-2-65-2-82-a-3.html&source=iu&usg=__qN0m32RJJxAsu9UXPtiKa5c08CU%3D&sa=X&ei=cvlQU8W2F4uw7Aa3zIDQAQ&ved=0CFgQ9QEwBQ#facrc=&imgdii=&imgrc=u31jL3Kl8INbdM%253A%3BFSnQiFiobljyUM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.peachparts.com%252Fshopforum%252Fattachments%252Fdiesel-discussion%252F63801d1233343037-rear-end-ideas-ratiostampedhere.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.peachparts.com%252Fshopforum%252Fgeneral-information%252F311136-fsm-epc-data-%25253D-chassis-model-transmission-drive-train-information.html%3B800%3B600στο δικο σου στον πινακα λεει οτι αυτο μεσα σε αγκυλες αφορα ΤΑΞΙ, δες κατω κατω
οσο πιο κοντα στο 1:1 τοσο μακρυτερο
το εξηγει απο κατω στη φωτο που εβαλα ενα μοντελο για 130 χλμ θελει λιες το αλλο πολλες στροφεςγια αλλαγη διαφορικου απο αλλο μοντελο δε σε φορουμ μπορει να μη γινεται, πηρε το ματι μου κατι τετοιες ερωτησεις
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
μυρισε τα λαδια να δεις αν εχει περασει βενζινη και εκει.
δεν εχω bore washing ..τα λαδια προχθες τα αλλαξα μια χαρα ηταν και καινουργια..εκανα μια μετρηση στο κυκλωμα κραταει 2,9 μπαρ και περιμενω ναδω τι πτωση κανει...νομιζω ομως οτι κανω λαθος σε κατι...εχω την εντυπωση οτι μετα απο ωρα πεφτη η πιεση ετσι και αλλιως ...δεν ξερω τωρα μπερδευτικα...να τα παω για καθαρισμο..?να ριξω και καμια βλακεια μεσα να καθαριζει το κυκλωμα τροφοδοσιας..?να αλλαξω και ενα φιλτρο ...ισως και ρυθμιστη..
ή να μη κανω και τπτ -
To πρόβλημα ποιο είναι;
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
βρήκα το σημείο που αναγράφεται το βήμα (φαίνεται στο link που παραθέτω)
Είναι τα τελευταία νούμερα ενός μεγάλου αριθμού. Το βήμα στο δικό μου είναι 3,64. Αν βρω το 3,67 τί σημαίνει ; μακρύτερη σχέση μετάδοσης;στο δικο σου στον πινακα λεει οτι αυτο μεσα σε αγκυλες αφορα ΤΑΞΙ, δες κατω κατω
οσο πιο κοντα στο 1:1 τοσο μακρυτερο
το εξηγει απο κατω στη φωτο που εβαλα ενα μοντελο για 130 χλμ θελει λιες το αλλο πολλες στροφεςγια αλλαγη διαφορικου απο αλλο μοντελο δε σε φορουμ μπορει να μη γινεται, πηρε το ματι μου κατι τετοιες ερωτησεις
Η διαφορά ανάμεσα στα δύο (με κοντότερη τελική σχέση την 3,67) φαίνεται μικρή. Θα επηρεάσει την κατανάλωση και τις επιδόσεις δραστικά ή θα είναι αμελητέα η ποσότητα και η αίσθηση;
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
βρήκα το σημείο που αναγράφεται το βήμα (φαίνεται στο link που παραθέτω)
Είναι τα τελευταία νούμερα ενός μεγάλου αριθμού. Το βήμα στο δικό μου είναι 3,64. Αν βρω το 3,67 τί σημαίνει ; μακρύτερη σχέση μετάδοσης;στο δικο σου στον πινακα λεει οτι αυτο μεσα σε αγκυλες αφορα ΤΑΞΙ, δες κατω κατω
οσο πιο κοντα στο 1:1 τοσο μακρυτερο
το εξηγει απο κατω στη φωτο που εβαλα ενα μοντελο για 130 χλμ θελει λιες το αλλο πολλες στροφεςγια αλλαγη διαφορικου απο αλλο μοντελο δε σε φορουμ μπορει να μη γινεται, πηρε το ματι μου κατι τετοιες ερωτησεις
Η διαφορά ανάμεσα στα δύο (με κοντότερη τελική σχέση την 3,67) φαίνεται μικρή. Θα επηρεάσει την κατανάλωση και τις επιδόσεις δραστικά ή θα είναι αμελητέα η ποσότητα και η αίσθηση;
Για εμενα δε θα καταλαβεις τιποτα, ρωτα ομως και κανενα που να ξερει
-
Μικρή η διαφορά, ~1% αν είσαι ευαίσθητος μπορεί και να καταλάβεις αλλά το πιο πιθανό είναι ότι επειδή θα το ξέρεις θα νομίσεις ότι κάτι έγινε ενώ στην πράξη μάλλον όχι... Θα το θεωρούσα απλά μια εναλλακτική που αν ταιριάζει σε διευκολύνει (γιατί αυξάνει τα διαθέσιμα μτχ διαφορικά) και κάνει το κοντέρ να χάνει λιγότερο.
-
ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη.
-
Άλλο ερώτημα: ξέρει κανείς τί βαλβολίνες παίρνει το διαφορικό (το ανοιχτό/απλό) της w201; Στην έρευνα που έκανα βρήκα απαντήσεις για 75w90 και 85w90.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Με εκανες και πηγα στις αντλιες μου!!!!
Και σε εμενα υπαρχει μια ιδεα απο αυτη την κοκκινιλα... Πιο αχνο βεβαια, χρειαστηκε να βαλω το φως του ηλιου μεσα για να το προσεξω αλλα υπαρχει!!!
Κάπως έτσι είναι και το δικό μου πιστόλι, απλά στη δική μου φωτογραφία είναι το flash που το δείχνει περίεργο.
Τα πιστόλια της 100αρας έχουν την κοκκινίλα?
Οταν παραλάβεις καύσιμα κοίτα τα http://www.kalimnosequip.gr/images_comm ... cts/K4.jpg http://www.kalimnosequip.gr/images_comm ... _Elbow.jpg http://www.kalimnosequip.gr/images_comm ... k10600.jpg
απο την εσωτερική πλευρά τους.Θα έχουν μια τετοια απόχρωση!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........