-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
θελω ειτε ενα σωληνακι που να αντεχει σε θερμοκρασιες αερα εως και 70 βαθμους (παρατεταμενα, οσο μπορω η τυχαινει να οδηγησω non stop)
Θελω να μη διαβρωνεται ευκολα απο το νερο ή/και τη ζέστη (να μην ξεραινεται τοσο πολυ, ποσο μαλλον οταν ειναι υπο γωνια σε καποια σημεια)
... και τελος... να αντεχει πιεση λειτουργιας εως τουλαχιστον 12bar (να ειμαστε σ'ενα ασφαλες περιθωριο).Εχεις μαγαζι με τετοιο εξοπλισμο η καταλαβα λαθος;
Μάρκα μοντέλο και ευρύτερη περιοχή, για να προτείνω!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
θελω ειτε ενα σωληνακι που να αντεχει σε θερμοκρασιες αερα εως και 70 βαθμους (παρατεταμενα, οσο μπορω η τυχαινει να οδηγησω non stop)
Θελω να μη διαβρωνεται ευκολα απο το νερο ή/και τη ζέστη (να μην ξεραινεται τοσο πολυ, ποσο μαλλον οταν ειναι υπο γωνια σε καποια σημεια)
... και τελος... να αντεχει πιεση λειτουργιας εως τουλαχιστον 12bar (να ειμαστε σ'ενα ασφαλες περιθωριο).Εχεις μαγαζι με τετοιο εξοπλισμο η καταλαβα λαθος;
Μάρκα μοντέλο και ευρύτερη περιοχή, για να προτείνω!.
Α.Ιδιοκατασκευη.
Λάρισα. -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Χμμμμ ακουω προτασεις λεπον!6,5mm εσωτερικη διαμετρος.
14,0mm εξωτερικη.ψαξε και βρες Gates σωληνακι βενζινης ,ή της Wurth.Υπαρχουν σε ολες τις διαμετρους που εχουν τα αυτοκινητα.Σε ανταλλακτικα αυτοκινητων,και σε ηλεκτρολογια αυτοκινητων.
Το λαστιχο που χρησιμοποιεις τι μαρκα γραφει πανω?μαλλον ο Λεονπ εχει δικιο με την ποιοτητα που χρησιμοποιεις.Εχω δει σωληνακια νερου-βενζινης σε αυτοκινητα τουρμπατα με λειτουργια πανω απο 10 χρονια και ετσι δεν ειχαν γινει.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλη ιδεα, εχω να κανω 1 τηλεφωνακι αυριο και μια ερευνα για θερμοσυστελλομενο!!
Thanks a lot
+1000. Σε μαγαζιά που πουλάμε ηλεκτρονικά, και ηλεκτρικά.
Επειδή αυτά δεν έχουν απεριόριστο μήκος, στης ενώσεις να καβαλάει το ένα το άλλο. Φύσημα ο σωλήνας να μην έχει εύφλεκτα μέσα του και μετά τοποθέτηση με της καμπούρες που δουλεύει. Μετά με ένα πιστόλι ζεστού αέρα και όχι μπουρού, για να διαμορφωθεί. Οπωσδήποτε δεν βάζουμε σε ένα μαρκούτσι θερμοσυστελλόμενο!. Παύει να είναι μαρκούτσι κινητικότητας υγρών!!.
Α.Μαλιστα.1500 αλογα αυτοκινητα φτιαχνεις και προτεινεις να βαλει θερμοσυστελομενο πανω απο σωληνακι βενζινης.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Καλη ιδεα, εχω να κανω 1 τηλεφωνακι αυριο και μια ερευνα για θερμοσυστελλομενο!!
Thanks a lot
+1000. Σε μαγαζιά που πουλάμε ηλεκτρονικά, και ηλεκτρικά.
Επειδή αυτά δεν έχουν απεριόριστο μήκος, στης ενώσεις να καβαλάει το ένα το άλλο. Φύσημα ο σωλήνας να μην έχει εύφλεκτα μέσα του και μετά τοποθέτηση με της καμπούρες που δουλεύει. Μετά με ένα πιστόλι ζεστού αέρα και όχι μπουρού, για να διαμορφωθεί. Οπωσδήποτε δεν βάζουμε σε ένα μαρκούτσι θερμοσυστελλόμενο!. Παύει να είναι μαρκούτσι κινητικότητας υγρών!!.
Α.Μαλιστα.1500 αλογα αυτοκινητα φτιαχνεις και προτεινεις να βαλει θερμοσυστελομενο πανω απο σωληνακι βενζινης.
Σε αυτά που φτιάχνω εγώ, μόνον χαλκός υπενδεδυμένος, ιδιώτες και επαγγελματίες.
Τώρα έγραψε για ιδιοκατασκευή!. Το αυτοκίνητο?. Ή μετατροπή?. Ή πρωτότυπο?. Κατάλαβες εσύ τίποτα?. Εγώ έγραψα ότι ΠΑΝΤΑ βάζω χαλκό, και απλά όταν του πρότειναν θερμοσυστελλόμενο, έγραψα για την διαδικασία, να γίνει σωστά, και να μην καεί.
Και για την ιστορία για να μάθεις και εσύ, και στον ΧΑΛΚΟ, σε σημεία που κινδυνεύουν από πέτρες, κάνω επένδυση.
1500 εσύ είπες, και καλά κάνεις άγνωστος είσαι, δεν κρίνεσαι, μα γίνεσαι αρνητικά γραφικός. Ο τίποτα δεν aποδομei τον επιτυχημένο στην πράξει. Ας σταματήσεις και ας γράψεις στην προσωπική μου διεύθυνση, για να δούμε αν τα βρούμε, διότι εδώ είναι λάθος μιας τέτοιας τακτικής.
Α. -
Ειναι μηχανη, δεν εχει να κανει ουτε με το μοντελο, ουτε με τη μαρκα, ουτε με την ιπποδυναμη.
Τα specs που πρεπει να 'χει ενα σωληνακι υπαρχουν... πανω σε αυτα θελω να κινηθω λοιπον και δυστυχως, τα ρακορ ειναι too much για τη δουλεια αυτη, οπως επισης δεν πρεπει να ειναι ακαμπτο.
Ζητησα ενα ποιοτικο, κατεληξα σε αυτη τη σειρα της Goodyear
http://www.goodyearep.com/ProductsDetail.aspx?id=14912
ειμαι στο ψαξιμο και για Barricade ...
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Ειναι μηχανη, δεν εχει να κανει ουτε με το μοντελο, ουτε με τη μαρκα, ουτε με την ιπποδυναμη.Τα specs που πρεπει να 'χει ενα σωληνακι υπαρχουν... πανω σε αυτα θελω να κινηθω λοιπον και δυστυχως, τα ρακορ ειναι too much για τη δουλεια αυτη, οπως επισης δεν πρεπει να ειναι ακαμπτο.
Ζητησα ενα ποιοτικο, κατεληξα σε αυτη τη σειρα της Goodyear
http://www.goodyearep.com/ProductsDetail.aspx?id=14912
ειμαι στο ψαξιμο και για Barricade ...
Πέστα φίλε μου μο-το-σι-κλέ-τα!.
Από βιρτ!. αυτό που παράθεσες, δεν βλέπω να αξίζει να το ψάξεις για ½ μέτρα ή και 1.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλη ιδεα, εχω να κανω 1 τηλεφωνακι αυριο και μια ερευνα για θερμοσυστελλομενο!!
Thanks a lot
+1000. Σε μαγαζιά που πουλάμε ηλεκτρονικά, και ηλεκτρικά.
Επειδή αυτά δεν έχουν απεριόριστο μήκος, στης ενώσεις να καβαλάει το ένα το άλλο. Φύσημα ο σωλήνας να μην έχει εύφλεκτα μέσα του και μετά τοποθέτηση με της καμπούρες που δουλεύει. Μετά με ένα πιστόλι ζεστού αέρα και όχι μπουρού, για να διαμορφωθεί. Οπωσδήποτε δεν βάζουμε σε ένα μαρκούτσι θερμοσυστελλόμενο!. Παύει να είναι μαρκούτσι κινητικότητας υγρών!!.
Α.Μαλιστα.1500 αλογα αυτοκινητα φτιαχνεις και προτεινεις να βαλει θερμοσυστελομενο πανω απο σωληνακι βενζινης.
Σε αυτά που φτιάχνω εγώ, μόνον χαλκός υπενδεδυμένος, ιδιώτες και επαγγελματίες.
Τώρα έγραψε για ιδιοκατασκευή!. Το αυτοκίνητο?. Ή μετατροπή?. Ή πρωτότυπο?. Κατάλαβες εσύ τίποτα?. Εγώ έγραψα ότι ΠΑΝΤΑ βάζω χαλκό,** και απλά όταν του πρότειναν θερμοσυστελλόμενο, έγραψα για την διαδικασία, να γίνει σωστά, και να μην καεί.**
Και για την ιστορία για να μάθεις και εσύ, και στον ΧΑΛΚΟ, σε σημεία που κινδυνεύουν από πέτρες, κάνω επένδυση.
1500 εσύ είπες, και καλά κάνεις άγνωστος είσαι, δεν κρίνεσαι, μα γίνεσαι αρνητικά γραφικός. Ο τίποτα δεν aποδομei τον επιτυχημένο στην πράξει. Ας σταματήσεις και ας γράψεις στην προσωπική μου διεύθυνση, για να δούμε αν τα βρούμε, διότι εδώ είναι λάθος μιας τέτοιας τακτικής.
Α.οχι Αντωνη γραφικος γινεσαι εσυ που ενω σου λεει το προβλημα που εχει με το σκασμενο σωληνακι βενζινης,εσυ του λες πως θα εφαρμοσει σωστα το θερμοσυστελομενο πανω στο σωληνακι ωστε να καει σιγουρα.
-
Του Auris το αναγνωσμα, τα βαζω ολα με τη σειρα:
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλησπερα
Εχουμε Auris 1.33, ολοκαινουργιο, ~5,500 χλμ.. Απο το 2ο μηνα κι περα, ο ιδιοκτητης ακουει ενα θορυβο απο τη μηχανη οταν ειναι κρυο, (χανεται οταν ζεσταινεται αρκετα) που δε συναδει με την καινουργιλα του αυτοκινητου. Το εχω ακουσει και εγω, ειναι ενα περιεργο κλακ-κλακ-κλακ (αντε να περιγραψεις θορυβο γραπτως)!
Χωρις να γνωριζω, νομιζω οτι ειναι συγγενες με ενα θεμα που ειχαν κατι (Αλφα Ρομεο?) που εχει συζητηθει εδω, και κοπαναει οταν ειναι κρυο το VVTI ή όπως αλλιως το λενε.
Ποια η αποψή σας?Συνεχεια απο τη συζητηση που εγινε απο εδω και κατω:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=26079&hilit=auris&start=4635#p2682637Ο φιλος εχει παει κανα 2 φορες αντιπροσωπεια, αλλα ο θορυβος δεν ακουγεται οταν ειναι ζεστο. Εστειλε τεχνικο η αντιπροσωπεια το σπιτι του πρωι-πρωι και οντως κατι εχει.
Χτες ακουσα και εγω το θορυβο, δεν εχει σχεση με το κροταλιμα του VVTi ου κολλαει λογω λλειψης λαδιου στην αρχη. Διαρκει κανα 3λεπτο τουλαχιστον και ακουγεται σαν να εχει χαλασει ρουλεμαν και να εχουν χυθει μπιλακια μεσα, ή σαν να κυκλοφρει κατι χυμα μεσα στο πλαστικο καπακι του ιμαντα εκκεντροφορου. Δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως και δε μας εκοψε να τραβηξουμε βιντεο με το κινητο. Η δικη μου υποψια ειναι οτι κατι παιζει με τον τεντωτηρα, αντιστοιχα ειπε υποτιθεται και ο τεχνικος που το ακουσε σαν πρωτη αποψη.Ψαχνοντας στο νετ δε βρηκα κατι που να μοιαζει με το θεμα, εχετε ακουσει εσεις κατι?
Εχει ιμαντα ή αλυσιδα αυτο το πραγμα?Το αυτοκινητο ειναι ακομη στην εγγυηση, οποτε αν πουν 'ολο το VVTi' τοσο το καλυτερο. Ποσο θα πρεπει να πιεσουμε? ΝΑπαρουμε γραπτη βεβαιωση για τη βλαβη και την επισκευή?
Παντως ο θορυβος δεν εχει καμμια σχεση με το χαρακτηριστικο κροταλισμα της κολλημενης (στιγμιαια χωρις λαδι ή με μουργα στην κρυα εκκινηση) βαλβιδας μεταβλητου χρονισμου που εχω δει σε αλλα βιντεο για Toyota η την περιπτωση του Scirocco αλλου φιλου.
Ακουγεται σαν να παιζει κατι μεσα, σαν χαλαρη αλυσιδα σε μηχανακι ισως... οπως οταν αφηνεις το γκαζι και στιγμιαια κανει ενα γκζζζ και τιναζεται......εξ ου και σκεφτηκα τεντωτηρα, εννοειται οτι λεω δεν ειναι θεσφατο.
Συνεχεια στο θεμα auris
Πηρα τηλ. εγω στην αντιπροσωπεια και μιλησα. Αυριο θα του το δωσουν.
Στο αυτοκινητο αλλαχτηκε ο τεντωτηρας καδενας αλλα δεν ειδαν προκοπη. Βρηκαν μια Τεχνικη Οδηγια της Toyota του 2013 που ανεφερε για επικαθησεις ανθρακα στο ανω μερος θαλαμου καυσης κλπ, η οποια οδηγει σε θορυβο και κροταλισμα. Η ερμηνεια ηταν οτι το κροταλισμα μεταφερεται απο μεταλλο σε μεταλλ και ακουγεται απο τη μερια του VVTi. Κροταλισμα δεν εκανε παντως.Βασει αυτης της οδηγιας εβγαλαν την κυλινδροκεφαλη και καθαρισαν τη μάκα οπως επισης και αλλαχτηκαν κατι ακροφυσια λαδιου 'στο κατω μερος του κυλινδρου'.
Ο τυπος που τα περιεγραφε ηταν καθ' ολα ευγενης και συνεργασιμος, δεν εδειξε ομως να ειναι 'μουτζουρης' μαλλον ειναι Public face. Να πιεσω περεταιρω?
Λοιπον το αυτοκινητο παραδοθηκε, οι δουλειες και αλλαγες που εγιναν ειναι οι εξης:
- 1 ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ
- 4 ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΜΗΧΑΝΗΣ
- 4 ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΨΥΓΕΙΟΥ ΛΑΔΙΟΥ
- 1 ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ
- 4 ΜΠΙΕΛΕΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
- 1 ΣΕΤ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ
- 5 FUEL ECONOMY 5W-30 1LT
- 1 ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΡΤΕΡ
- 1 ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟ SLLC 5L
- 1 ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
- ΕΞΑΓΩΓΗ και ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΟΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΕΜΒΟΛΟΥ
Ειχε λεει μπολικη καπνα και την καθαρισαν κλπ.
Εγιναν ολα αυτα με βαση το TSB αυτο:
Προς βρώσιν και συμμορφωσιν
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Οι φωτογραφίες που έβαλες είναι από σωληνάκια κακής ποιότητας.
Θέλει πολλά χρόνια για να ξεραθούν έτσι.Δεν είναι ζημιά από ζέστη.
Από ζέστη, πρώτα θα είχες πρόβλημα με το καύσιμο να βράζει και να μην έχεις σωστή τροφοδοσία και μετά θα πάθαινε ζημιά το σωληνάκι.
Συμφωνω οτι το σωληνακι που δειχνει η φωτογραφια ειναι πολυκαιρισμενο και πιθανον φυλαγμενο σε κακες συνθηκες, τετοιες ρωγμες δεν γινονται απο θερμοκρασια, ειναι προτιμοτερο τετοια υλικα να τα αγοραζουμε απο καταστηματα που δεν εχουν μεγαλο στοκ.
οχι Αντωνη γραφικος γινεσαι εσυ που ενω σου λεει το προβλημα που εχει με το σκασμενο σωληνακι βενζινης,εσυ του λες πως θα εφαρμοσει σωστα το θερμοσυστελομενο πανω στο σωληνακι ωστε να καει σιγουρα.
Tην προταση για θερμοσυστελλομενο την εκανα εγω, και σε πληροφορω οτι δεν πεταξα μια ακομα βλακεια ετσι για πω κατι, εγραψα οτι το εχω δοκιμασει πρωτα σε δικη μου περιπτωση και επειδη απεδωσε θετικα (και μαλιστα αφου ειχαν προηγηθει καποια πειραματα) το πρωτεινα.
Θεωρεις οτι ισως να ειναι επικινδυνο, και καλα κανεις, σε πληροφορω ομως οτι το θερμοσυστελλομενο αν δεν επηρεαστει απο την θερμοκρασια το ιδιο δεν θα χρειαστει κανενας απολυτως ελεγχος στο εσωτερικο σωληνακι που προστατευει, κατι που δεν συμβαινει σε προτασεις που ακουστηκαν περι μεταλλικης επικαλυψης στις οποιες το μεταλλικο αυτο περιβλημα το μονο που θα κανει ειναι να βοηθησει στο βρασιμο του εσωτερικου πλαστικου σωληνα ακομα και οταν η πηγη θερμοτητας θα εχει κρυωσει, απλα σκεψου το, αν δεν μπορεις κανε μια δοκιμη.Δεκτη βεβαια καθε κριτικη, αρκει να προερχεται απο ατομα με γνωσεις ειτε αυτες ειναι πρακτικες ειτε θεωρητικες.
-
φιλε μου πολυ απλα τα θερμοσυστελομενο δεν εχει φτιαχτει για αυτη τη δουλεια.Μονο και μονο που δεν θα μπορεις να ελεγξεις ποτε, την κατασταση του σωληνα βενζινης, θα επρεπε να σε αποτρεψει να το κανεις.Να το λες εσυ δικαιολογησε.Να το λεει και να το προτεινει μηχανικος αυτοκινητων ειναι εγκλημα.
Ακομα και καποια aeroquip μαρκουτσια φρενων που εχουν ελαστικο περιβλημα απο εξω για εξτρα προστασια,το εχουν διαφανες.Για να μπορεις να τσεκαρεις ανα πασα στιγμη την κατασταση του aeroquip.Ενος προιοντος που θα περασει την πραγματικη ζωη του οποιοδηποτε αυτοκινητου.
Εγω δεν προτεινα κανενα μεταλικο περιβλημα που θα εγκλωβισει θερμοκρασια.Εγω προτεινα το υλικο που εχει φτιαχτει για αυτη και ΜΟΝΟ δουλεια. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
φιλε μου πολυ απλα τα θερμοσυστελομενο δεν εχει φτιαχτει για αυτη τη δουλεια.Μονο και μονο που δεν θα μπορεις να ελεγξεις ποτε, την κατασταση του σωληνα βενζινης, θα επρεπε να σε αποτρεψει να το κανεις.Να το λες εσυ δικαιολογησε.Να το λεει και να το προτεινει μηχανικος αυτοκινητων ειναι εγκλημα.
Ακομα και καποια aeroquip μαρκουτσια φρενων που εχουν ελαστικο περιβλημα απο εξω για εξτρα προστασια,το εχουν διαφανες.Για να μπορεις να τσεκαρεις ανα πασα στιγμη την κατασταση του aeroquip.Ενος προιοντος που θα περασει την πραγματικη ζωη του οποιοδηποτε αυτοκινητου.
Εγω δεν προτεινα κανενα μεταλικο περιβλημα που θα εγκλωβισει θερμοκρασια.Εγω προτεινα το υλικο που εχει φτιαχτει για αυτη και ΜΟΝΟ δουλεια.Δεν ειπα οτι πρωτεινες μεταλλικα περιβληματα, αλλα οτι δεν τα σχολιασες αρνητικα οπως το θερμοσυστελλομενο αν και ειναι εντελως ακαταλληλα για τετοια χρηση.
Το υλικο που πρωτεινες για αυτη και μονο τη δουλεια, δεν σου επιτρεπει να ελεγξεις την κατασταση του σωληνα με οτι αυτο συνεπαγεται, παντα κατα την δικη σου αποψη.
Οτι λεω, το λεω με πληρη ευθυνη και δεν χρειαζομαι κανενος ειδους δικαιολογια η΄απαλαγη. -
αυτο που προτεινω εγω Γιωργο ανοιγει, επιθεωρεις, και ξανακληνει.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
αυτο που προτεινω εγω Γιωργο ανοιγει, επιθεωρεις, και ξανακληνει.Αυτο δεν το ηξερα, οποτε συγνωμη,
βεβαια δεν ειπα κατι αρνητικο αφου ειναι υλικο που σιγουρα ειναι κατασκευασμενο ακριβως γι΄αυτη την δουλεια. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
αυτο που προτεινω εγω Γιωργο ανοιγει, επιθεωρεις, και ξανακληνει.
Αυτο δεν το ηξερα, οποτε συγνωμη,
βεβαια δεν ειπα κατι αρνητικο αφου ειναι υλικο που σιγουρα ειναι κατασκευασμενο ακριβως γι΄αυτη την δουλεια.Βρηκα καποιο φιλο που χρησιμοποιει στο αυτοκινητο του αυτο που προτεινες αλλα οπως μου ειπε (και ειδα χθες) δεν ανοιγει γιατι ειναι ραμμενο εσωτερικα,
εσυ εχεις δει απο κοντα αυτο που προτεινες η΄ τσαμπα ζητησα συγνωμη ?? -
και βεβαια το εχω δει.Βγαζεις τον κολιε ή το ρακορ βενζινης,βγαζεις την μονωση,επιθεωρεις και το ξαναβαζεις.
-
Aυτο που λες τωρα:
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
και βεβαια το εχω δει.Βγαζεις τον κολιε ή το ρακορ βενζινης,βγαζεις την μονωση,επιθεωρεις και το ξαναβαζεις.εχει διαφορα ομως με αυτο που εγραψες οτι:
αυτο που προτεινω εγω Γιωργο ανοιγει, επιθεωρεις, και ξανακληνει.
-
Τελικά για πόσο μήκος μιλάμε?
Α. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Aυτο που λες τωρα:και βεβαια το εχω δει.Βγαζεις τον κολιε ή το ρακορ βενζινης,βγαζεις την μονωση,επιθεωρεις και το ξαναβαζεις.
εχει διαφορα ομως με αυτο που εγραψες οτι:
αυτο που προτεινω εγω Γιωργο ανοιγει, επιθεωρεις, και ξανακληνει.
ποια η διαφορα βρε? οτι θα λυσεις τον κολιε?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τελικά για πόσο μήκος μιλάμε?
Α.σε κουλουρες αρκετων μετρων βγαινει και σε διαφορες διαμετρους.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........