-
*Καλημερα σκεφτομαι να βαλω ενα τσιπακι στο αμαξι μου για να ζωντανεψει λιγο..μου προτειναν επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου η να βαλω ενα αλλο τσιπακι..μηπως ξερετε αν ειναι ασφαλες για το αμαξι μου η θα παθει καμμια ζημια?? Επισης αν υπαρχει κανενα καλο μαγαζι να του βαλω και μια εξατμιση πιστευω θα βοηθησει...το τσιπακι μου ειπαν οτι κανει περιπου 400 ευρω...
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας αν γνωριζετε βεβαια..*
-
*Καλημερα σκεφτομαι να βαλω ενα τσιπακι στο αμαξι μου για να ζωντανεψει λιγο..μου προτειναν επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου η να βαλω ενα αλλο τσιπακι..μηπως ξερετε αν ειναι ασφαλες για το αμαξι μου η θα παθει καμμια ζημια?? Επισης αν υπαρχει κανενα καλο μαγαζι να του βαλω και μια εξατμιση πιστευω θα βοηθησει...το τσιπακι μου ειπαν οτι κανει περιπου 400 ευρω...
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας αν γνωριζετε βεβαια..*
-
*Καλημερα σκεφτομαι να βαλω ενα τσιπακι στο αμαξι μου για να ζωντανεψει λιγο..μου προτειναν επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου η να βαλω ενα αλλο τσιπακι..μηπως ξερετε αν ειναι ασφαλες για το αμαξι μου η θα παθει καμμια ζημια?? Επισης αν υπαρχει κανενα καλο μαγαζι να του βαλω και μια εξατμιση πιστευω θα βοηθησει...το τσιπακι μου ειπαν οτι κανει περιπου 400 ευρω...
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας αν γνωριζετε βεβαια..*
-
πολλα καλα μαγαζια αναλογως τι θες να κανεις ?χειροποιητη -ετοιμη ?τελικο ολοκληρη ?σκεψου τι θες να κανεις και μετα αποφασισε τι μαγαζι ψαχνεις .
-
*θελω μονο εξατμιση κατα προτιμηση οχι νικελ αλλα να αποδιδει λιγο καλυτερα απο αυτην που εχω τωρα,,,,οσον αφορα το τσιπ κ την εξατμιση δεν υπαρχει μαγαζι που να τοποθετει και τα δυο??αν ξερεις καποιο μαγαζι πες μου για να τοποθετησω και τα δυο...*ευχαριστω
-
Είσαι σίγουρη ότι θες κάτι τέτοιο; Δεν σε καλύπτει το αυτοκίνητό σου έτσι όπως είναι; Τι περιμένεις να κερδίσεις;
Απλά ρωτάω, μήπως και έχεις υπερβολικές φιλοδοξίες και σε απογοητεύσει το αποτέλεσμα.
-
Βασικά δεν θα κερδίσεις σχεδόν τίποτα εκτός από ...θόρυβο και αυξημένη κατανάλωση. Με μικροεπεμβάσεις στα ατμοσφαιρικά τύπου ΦΠΕ το αποτέλεσμα είναι τελείως αβέβαιο. Αν έχεις το παλίο γιάρις πάντως οι 4Τ είχαν βρει τον ιδανικό συνδυασμό φίλτρου και εξάτμισης και το γιάρις κέρδισε 4 (?) συγκλονιστικούς ίππους και χειρότερη ροπή στα χαμηλά!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Με μικροεπεμβάσεις στα ατμοσφαιρικά τύπου ΦΠΕ το αποτέλεσμα είναι τελείως αβέβαιο.ε όχι και αβέβαιο!
σχεδόν 100% επιτυχία θα εχει. στο να το χειροτερέψει...
-
Αν καποιος σου ειπε οτι το Yaris παιρνει τσιπαρισμα,μαλλον σου λεει αστεια,και καλο θα ηταν να μας τον πεις για να τον αποφευγουμε.Ο εγκεφαλος του Yaris δεν προγραματιζεται και παίρνει μονο παραλληλο εγκεφαλο,με αμελητεα ομως αποτελεσματα,αν δεν συνδυαστει και με καποια αλλα 'πραγματακια'.Ποιο Yaris εχεις?
Αν εχεις το παλιο σου προτεινω να μην ασχοληθεις καθολου με ατμοσφαιρικη βελτιωση μιας και με πολυ κοπο και χρημα θα το φτασεις στα 100(το πολυ αλογα)Βεβαια τα cupισια εβγαζαν 130-140 αλλα αυτα ηταν απο αλλο ανεκδοτο.
Υπαρχουν λυσεις τοσο με turbo οσο και με kompressor kits απο επωνυμες εταιρειες(HKS,GReddy)που ειναι μακραν πιο αξιοπιστες.
Αν εχεις το καινουριο,ισχυει οτι και για το παλιο και υπαρχουν λυσεις απο επωνυμους οικους του εξωτερικου.
Μπες στο http://www.yarisclub.gr και θα σου λυθουν πολλες αποριες. -
εσεις που στηριζετε την αποψη οτι δεν θα κερδισει τιποτα η κοπελα με φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση,το εχετε δοκιμασει?
εχετε δοκιμασει δηλ.να ανεβασετε avans,να δωσετε περισσοτερο καυσιμο,να αλλαξετε τον παλμο ψεκασμου των μπεκ ή να μεταβαλετε την αναφλεξη και δεν σας εδωσαν αποτελεσμα?
κοπελια αν θελεις στειλε μου Pm να σου πω ενα μαγαζι φιλου με δυναμομετρο οπου θα σου βαλει παραλληλο και θα το ρυθμισετε επανω στο δυναμομετρο με 500€ ολο το κοστος..ο φιλος πουλαει και φιλτρα και θα σε στειλουμε σε ενα εξατμισα να βαλεις ενα τελικο με 130€.να δουμε ομως διαμετρο σωληνα για να σου πω τι θα βαλεις.
τωρα πες μου τι μοτερ εχεις για να δω αν συνεργαζεται ο παραλληλος.
παντως με εξατμιση και φιλτρο-απελευθερωση της εισαγωγης αερα γενικα,μονο κερδος θα εχεις...ολο το πακετο φιλτρο-εξατμιση-μετρηση-παραλληλος υπολογιζε 700€.
για αλογα δεν μπορω να σου πω επειδη δεν εχω ασχοληθει με το μοτερ σου.
αν εχεις το 1.3 με τα 85 υπολογιζε σε μεγιστη ιπποδυναμη τα 95..αλλα θα γεμισεις τις καμπυλες στις μεσαιες στροφες...
αυτα με την προπυποθεση οτι ο παραλληλος συνεργαζεται με τον εγκεφαλο σου.. -
Ασχολουμαι με τα Yaris απο το 2001.
Εχω σαν δευτερο αυτοκινητο ενα Yaris 1.0(1sz-fe)το οποιο το εχω βελτιωσει τοσο ατμοσφαιρικα οσο και με turbo.
Φοραγα για 3 χρονια το bolt-on turbo kit της HKS με το οποιο το χιλιαρι μου απεδιδε 110 απροβληματιστα αλογα και 14.5kgm ροπης στα 0.4bar,με κλειστο μοτερ και συμπιεση 10:1.
Λογω της εμπλοκης μου στο Yarisclub για 4 χρονια,επετρεψε μου να εχω αποψη για την βελτιωση των Yaris,τα οποια παιρνουν μεν ατμοσφαιρικα αλογα αλλα δυσκολα και με μεγαλο κοστος.,Μην περιμενεις να δεις στο Yaris με φιλτρο,εγκεφαλο,εξατμιση τα αποτελεσματα που εχει ενα Rallye π.χ με τα ιδια πραγματα...
Αυτοκινητα φιλων μου απο το Yarisclub που διαλεξαν την ατμοσφαιρικη οδο βελτιωσης απο συνεργεια φιλων που πουλανε εγκεφαλους,φιλτρα και εξατμισεις σπασανε,η στην καλυτερη καλαψανε τα λεφτα τους...
Βαλε εναν παραλληλο εγκεφαλο(με τον οποιο μαλλον θα πρεπει να κοψεις βενζινες γιατι απο τις 5000 μεχρι τις 6600 του κοφτη τα Yaris δουλευουνε πολυ πλουσια με λογο 12.5:1) και ενα φιλτρο ετσι για το ψυχολογικο της υποθεσης.
Το αβανς αστο στην ησυχια του,δεν υπαρχει κανενας φοβος για πειρακια οσο φτωχο η πλουσιο κι'αν φτιαξεις το μειγμα σου,γι'αυτο φροντιζει ο (εργοστασιακος)knock sensor. -
συγνωμη με προγραμμα,φιλτρο εξατμιση πως σπας ενα μοτερ?
ειπα στην κοπελα οτι αν βγαζει 85 αλογα με τα παραπανω ισως φτασει τα 95.
αλλα αν το 12,5 ειναι πλουσιο εγω παιζω στο 11 προς 1 σε 1.4 μοτερ με προγραμμα και εισαγωγη....ξερω οτι τα ιαπωνικα ειναι φτωχα παντως...γενικα...επισης κανοντας μια δυναμομετρηση πριν και μετα την βελτιωση δεν κλαις τα λεφτα σου γιατι πολυ απλα αν δεν βγαλεις αυτα που πρεπει δεν πληρωνεις και ξηλωνεις τον παραλληλο-προγραμμα..
απλα εχασες 100€ στο δυναμομετρο και τιποτα αλλο. -
Δε κερδίζεις τίποτα (σε ισχύ) με το 11. Το 12,5 είναι αρκετά πλούσιο - ακόμα και με 13,5 βγάζεις μέγιστη ισχύ, με 12,5 είναι λίγο πιο ασφαλές (κρύο). Το μόνο που καταφέρνεις με το 11 είναι να κρυώνεις πολύ το μείγμα (χρειάζεται?) και να λερώνεις τα λάδια σου.
-
Eιναι ομως αυτα τα 10 αλογα αξια λογου?
Εννοω,θα καταλαβει η κοπελια διαφορα στον δρομο με +10 αλογα η μηπως θα ξεμπαζωνει την ασφαλτο με αυτη την αυξηση ιπποδυναμης?
Πιστευω πως(μεταξυ σοβαρου κι αστειου)μεγαλυτερη διαφορα θα καταλαβεις με λιγο παραπανω αερα στα λαστιχα παρα με +10 αλογα! -
17/3/2005 6/10/2005 3/11/2005
RPM AFR 105h AFR 122h AFR 128hp1700------- 14,93------ 14,06
1800------- 14,69------ 13,72
1900------- 14,51------ 13,41
2000------- 14,34------ 13,11--------------- 14,8
2100------- 14,19------ 12,8---------- 14,75
2200------- 14--------- 12,72--------------- 14,1
2300------- 13,81----- 12,65--------------- 13,75
2400------- 13,66----- 12,68--------------- 13,44
2500------- 13,52----- 12,7---------------- 12,98
2600------- 13,38------ 12,89------------------- 12,82
2700------- 13,25------ 13,16------------------- 12,82
2800------- 13,19------ 13,47------------------- 12,83
2900------- 13,14------ 13,64------------------- 12,92
3000------- 13,09------ 13,77------------------- 13,03
3100------- 13,08------ 13,89------------------- 13,17
3200------- 13,15------ 13,98------------------- 13,43
3300------- 13,22------ 13,99------------------- 13,51
3400------- 13,23------ 13,88------------------- 13,52
3500------- 13,31------ 13,71------------------ 13,47
3600------- 13,39------ 13,51------------------- 13,37
3700------- 13,43------ 13,39------------------- 13,25
3800------- 13,4------- 13,36------------------- 13,19
3900------- 13,26------ 13,27------------------- 13,06
4000------- 12,89------ 13,18------------------- 13,04
4100------- 12,53------ 13,11------------------- 13,14
4200------- 12,19------ 13,07------------------- 13,24
4300------- 12--------- 13,06------------------- 13,36
4400------- 12,06------ 13,12------------------- 13,47
4500------- 12,18------ 13,27------------------- 13,39
4600------- 12,25------ 13,48------------------- 13,17
4700------- 12,26------ 13,69------------------- 12,79
4800------- 12,3------- 13,87------------------- 12,58
4900------- 12,35------ 14---------------------- 12,37
5000------- 12,32------ 14,09------------------- 11,95
5100------- 12,3------- 14,15------------------ 11,65
5200------- 12,28------ 14,14------------------- 11,54
5300------- 12,27------ 14,09------------------- 11,51
5400------- 12,28------ 14,06------------------ 11,47
5500------- 12,32------ 14,05------------------- 11,43
5600------- 12,33------ 14,09------------------- 11,4
5700------- 12,31------ 14,14------------------- 11,31
5800------- 12,29------ 14,13------ 11,3
5900------- 12,21------ 14,12------ 11,35
6000------- 12,11------ 13,74------ 11,36
6100------- 12,05------ 13,62------ 11,37
6200------- 12,04------ 13,53-------11,39
6300------- 12,08------ 13,46------ 11,47
6400------- -------------13,4------ 11,51
6500------------------- 13,32------ 11,5
6600------------------- 13,25------ 11,48
6700------------------- 13,17------ 11,54
6800------------------- 13,08------ 11,57
6900------------------- 13--------- 11,55
7000------------------- 12,92------ 11,42
7100------------------- 12,83------ 11,24
7200------------------- 12,81------ 11,07
7300------------------- 12,9------- 10,99βλεπετε ποτε εβγαλα αλογα και ροπη?στα 105 ειναι ο μαμα εγκεφαλος.
στα 122 εχω κανει προγραμμα και εισαγωγη d billas με ενα τελικο καζανακι 48mm μεσα διαμετρο και μαμα χαρτινο φιλτρο αερα..
τα 128 τα εβγαλα οταν εκανα πλουσιο το μιγμα...
μετα πηρα αγκαλια τομ καυσαναλυτη και βγηκα παγανια στην εθνικη με τον δυναμομετρα...ετριβε τα ματια του με τα 11 αρακια σε κανονικη χρηση δρομου...
και εγω που με προγραμμα-εισαγωγη-τελικο σε 1.4 μοτερ 128 αλογα στροφαλο απο 95 μαμα...
καλη η θεωρια αλλα οταν δυο δυναμομετρα επιβεβαιωνουν την πραξη οπως και το ρολογακι μου οπου σε ρεπριζ με 4η και 90km -150 km κατεβασα 2 sec τον χρονο...φανταζομαι σε ατμοασφαιρα 2sec ξερετε ποσα αλογα και ποσα μετρα στον δρομο(καροτσες) ειναι οταν πας με 150km... -
Κοπελια...μην μπλεξεις καλυτερα..δεν εχεις να κερδισεις κατι ουσιαστικο!
-
Καλα.Τωρα εσυ μιλας για το δικο σου που ειναι τετραπεταλουδο,με εκκεντροφορους,συμπιεση κλπ
Κανενας κατασκευαστης δεν βγαζει αυτοκινητα με afr 11:1,και μονο που θα καινε ενα βυτιο βενζινη σε καθε βολτα(χωρις να ξερω ποσο καιει το δικο σου) φτανει.
Επειδη ξεφυγαμε απο το αρχικο θεμα,και επειδη η κοπελα δεν θελει να το κανει αγωνιστικο,η γνωμη μου ειναι οτι για +5 η +10 αλογα δεν αξιζει ουτε να μπλεξεις ουτε να σκαλιζεις εγκεφαλους...
Το δινει και παιρνει ενα μεταχειρισμενο Ts,απο την στιγμη κιολας που συμπαθει τοσο τα Yaris... -
εκει θα σου λυθούν ολες οι αποριες,
προτεινω apexi safc neo, apexi power intake, και μια λιγο πιο ελευθερη εξατμιση, κοστος γυρω στα 900-1000 ευρώ ολα μαζί
αν έχεις το προηγούμενο γιάρις japan moter μπορεις να βάλεις και τον κομπρεσσορα με κοστος γύρω στα 3800 ευρώ, και μεγάλο κερδος σε ροπή και ιπποδύναμη
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
βλεπετε ποτε εβγαλα αλογα και ροπη?στα 105 ειναι ο μαμα εγκεφαλος.
στα 122 εχω κανει προγραμμα και εισαγωγη d billas με ενα τελικο καζανακι 48mm μεσα διαμετρο και μαμα χαρτινο φιλτρο αερα..
τα 128 τα εβγαλα οταν εκανα πλουσιο το μιγμα...
μετα πηρα αγκαλια τομ καυσαναλυτη και βγηκα παγανια στην εθνικη με τον δυναμομετρα...ετριβε τα ματια του με τα 11 αρακια σε κανονικη χρηση δρομου...
και εγω που με προγραμμα-εισαγωγη-τελικο σε 1.4 μοτερ 128 αλογα στροφαλο απο 95 μαμα...
καλη η θεωρια αλλα οταν δυο δυναμομετρα επιβεβαιωνουν την πραξη οπως και το ρολογακι μου οπου σε ρεπριζ με 4η και 90km -150 km κατεβασα 2 sec τον χρονο...φανταζομαι σε ατμοασφαιρα 2sec ξερετε ποσα αλογα και ποσα μετρα στον δρομο(καροτσες) ειναι οταν πας με 150km...Δεν βγάζεις παραπάνω άλογα με το 11. Βάλε τα διαγράμματα σου και θα δεις ότι στις μεσαίες στροφές έχεις ίδιες ροπές. Το μόνο που κάνει το πολύ πλούσιο μείγμα είναι να κρατάει τη ροπή να μη πέφτει τόσο γρήγορα όταν ανεβαίνουν οι στροφές (έχει σχέση με τις ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ θερμοκρασίες και πίεση στην εισαγωγή). Επειδή η ροπή στο δικό σου μοτέρ έπεφτε σχετικά γρήγορα το πολύ πλούσιο μείγμα τη κράτησε και όταν ανέβαιναν οι στροφές. Ξέρω πολλά αγωνιστικά μοτέρ που δουλεύουν στο 12,5-13,5.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δε κερδίζεις τίποτα (σε ισχύ) με το 11. Το 12,5 είναι αρκετά πλούσιο - ακόμα και με 13,5 βγάζεις μέγιστη ισχύ, με 12,5 είναι λίγο πιο ασφαλές (κρύο). Το μόνο που καταφέρνεις με το 11 είναι να κρυώνεις πολύ το μείγμα (χρειάζεται?) και να λερώνεις τα λάδια σου.πρωτων δεν εχω τετραπεταλουδο..επειτα σε ταξιδι 7,2 lt/100 με 4000-4500σαλ και 140km στο κοντερ..καταναλωση
και μεσα στην πολη 10lt /100km
τα λαδια πως χαλανε αν αντι για 12,5 μερη αερα προες 1 καυσιμο,εχω 11 μερη αερα προς 1 καυσιμο?
Τσιπακι για Yaris 1.3