-
Διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά είναι το Seat Leon με το νέο tubo κινητήρα των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Το μοντέλο της ισπανικής εταιρείας θα προσφέρεται στο κοινό σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις Stylance, Sport up και Sport up Force με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 21.400 ευρώ.
Ο νέος TSI 1.800άρης κινητήρας προσδίδει στο μικρομεσαίο μοντέλο αρκετά καλές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,0 δεύτερα και την τελική να αγγίζει τα 213 χλμ./ώρα. Παράλληλα η κατανάλωση του εν λόγω μοτέρ κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα με μόλις 7,4 λίτρα/100 χλμ. σε μικτή χρήση.
H βασική έκδοση Stylance, με τιμή 21.400 ευρώ, περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ραδιο-cd με mp3 player, cruise control, αυτόματο κλιματισμό, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Επόμενη στη σειρά, με τιμή 23.400 ευρώ, είναι η έκδοση Sport up, η οποία περιλαμβάνει επιπλέον της προηγούμενης σπορ ανάρτηση, σπορ καθίσματα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Τέλος, η έκδοση Sport up Force, με τιμή 24.900 ευρώ έχει δεχτεί τις «περιποιήσεις» του αγωνιστικού τμήματος της Technocar και απευθύνεται σε…πιο ανήσυχους οδηγούς.
ΥΓ. Η επίσημη ονομασία του κινητήρα από την SEAT είναι ΤSI και όχι TFSI.
Αυτά για να μην ξαναέχουμε τα ευτράπελα που ακολούθησαν... -
Διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά είναι το Seat Leon με το νέο tubo κινητήρα των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Το μοντέλο της ισπανικής εταιρείας θα προσφέρεται στο κοινό σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις Stylance, Sport up και Sport up Force με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 21.400 ευρώ.
Ο νέος TSI 1.800άρης κινητήρας προσδίδει στο μικρομεσαίο μοντέλο αρκετά καλές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,0 δεύτερα και την τελική να αγγίζει τα 213 χλμ./ώρα. Παράλληλα η κατανάλωση του εν λόγω μοτέρ κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα με μόλις 7,4 λίτρα/100 χλμ. σε μικτή χρήση.
H βασική έκδοση Stylance, με τιμή 21.400 ευρώ, περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ραδιο-cd με mp3 player, cruise control, αυτόματο κλιματισμό, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Επόμενη στη σειρά, με τιμή 23.400 ευρώ, είναι η έκδοση Sport up, η οποία περιλαμβάνει επιπλέον της προηγούμενης σπορ ανάρτηση, σπορ καθίσματα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Τέλος, η έκδοση Sport up Force, με τιμή 24.900 ευρώ έχει δεχτεί τις «περιποιήσεις» του αγωνιστικού τμήματος της Technocar και απευθύνεται σε…πιο ανήσυχους οδηγούς.
ΥΓ. Η επίσημη ονομασία του κινητήρα από την SEAT είναι ΤSI και όχι TFSI.
Αυτά για να μην ξαναέχουμε τα ευτράπελα που ακολούθησαν... -
Διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά είναι το Seat Leon με το νέο tubo κινητήρα των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Το μοντέλο της ισπανικής εταιρείας θα προσφέρεται στο κοινό σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις Stylance, Sport up και Sport up Force με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 21.400 ευρώ.
Ο νέος TSI 1.800άρης κινητήρας προσδίδει στο μικρομεσαίο μοντέλο αρκετά καλές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,0 δεύτερα και την τελική να αγγίζει τα 213 χλμ./ώρα. Παράλληλα η κατανάλωση του εν λόγω μοτέρ κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα με μόλις 7,4 λίτρα/100 χλμ. σε μικτή χρήση.
H βασική έκδοση Stylance, με τιμή 21.400 ευρώ, περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ραδιο-cd με mp3 player, cruise control, αυτόματο κλιματισμό, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Επόμενη στη σειρά, με τιμή 23.400 ευρώ, είναι η έκδοση Sport up, η οποία περιλαμβάνει επιπλέον της προηγούμενης σπορ ανάρτηση, σπορ καθίσματα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Τέλος, η έκδοση Sport up Force, με τιμή 24.900 ευρώ έχει δεχτεί τις «περιποιήσεις» του αγωνιστικού τμήματος της Technocar και απευθύνεται σε…πιο ανήσυχους οδηγούς.
ΥΓ. Η επίσημη ονομασία του κινητήρα από την SEAT είναι ΤSI και όχι TFSI.
Αυτά για να μην ξαναέχουμε τα ευτράπελα που ακολούθησαν... -
Με τον TSI 1.4 140 PS και με μια τιμούλα από 17500 θα ήταν πολύ καλύτερα....
-
Aν σου είναι εύκολο, διόρθωσε το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti και πρόσθεσε ένα F μεταξύ T και SI.
-
α ρε Leon, τα καλύτερα μοτέρ σου δίνουνε!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Aν σου είναι εύκολο, διόρθωσε το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti και πρόσθεσε ένα F μεταξύ T και SI.Εγινε clopy paste από το AUTO TRITI. Δε φταίω εγώ για την απώλεια του F αλλά το διορθώνω Thanks.
Οσον αφορά το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti δεν το κατάλαβα. Εάν εννοείς την πηγή δεν έπρεπε να την αναφέρω? -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Aν σου είναι εύκολο, διόρθωσε το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti και πρόσθεσε ένα F μεταξύ T και SI.
Εγινε clopy paste από το AUTO TRITI. Δε φταίω εγώ για την απώλεια του F.
Οσον αφορά το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti δεν το κατάλαβα. Εάν εννοείς την πηγή δεν έπρεπε να την αναφέρω?Δεν είπα ότι φταις εσύ.
Απλώς, αν δεν είναι κόπος, κάνε ένα edit και άλλαξε το σε TFSI, που είναι και το σωστό, ώστε να αποφευχθεί η παραπληροφόρηση.
Την πηγή καλά έκανες και την ανέφερες, αν και τέτοιου υψηλού επιπέδου πληροφόρηση όλοι ξέρουμε ότι μόνο τα AMS και Autotriti μπορούν να παράσχουν. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Aν σου είναι εύκολο, διόρθωσε το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti και πρόσθεσε ένα F μεταξύ T και SI.
Εγινε clopy paste από το AUTO TRITI. Δε φταίω εγώ για την απώλεια του F.
Οσον αφορά το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti δεν το κατάλαβα. Εάν εννοείς την πηγή δεν έπρεπε να την αναφέρω?Δεν είπα ότι φταις εσύ.
Απλώς, αν δεν είναι κόπος, κάνε ένα edit και άλλαξε το σε TFSI, που είναι και το σωστό, ώστε να αποφευχθεί η παραπληροφόρηση.
Την πηγή καλά έκανες και την ανέφερες, αν και τέτοιου υψηλού επιπέδου πληροφόρηση όλοι ξέρουμε ότι μόνο τα AMS και Autotriti μπορούν να παράσχουν.Ναι φίλε το διόρθωσα. Οσον αφορά όμως τα σχόλια σου για το autotriti δεν ξέρω εάν είχαν ειρωνικό χαρακτήρα η όχι αλλά σίγουρα εκεί κάνουν καθημερινή ανανέωση και πληροφορούν άμεσα και πολύ γρηγορότερα απ'οτι το site των 4ΤΡΟΧΩΝ. Τουλάχιστον στην πρωτη ενημέρωση το Autotriti είναι γρηγορότερο όλων των αντίστοιχων sites.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Aν σου είναι εύκολο, διόρθωσε το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti και πρόσθεσε ένα F μεταξύ T και SI.
Εγινε clopy paste από το AUTO TRITI. Δε φταίω εγώ για την απώλεια του F.
Οσον αφορά το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti δεν το κατάλαβα. Εάν εννοείς την πηγή δεν έπρεπε να την αναφέρω?Δεν είπα ότι φταις εσύ.
Απλώς, αν δεν είναι κόπος, κάνε ένα edit και άλλαξε το σε TFSI, που είναι και το σωστό, ώστε να αποφευχθεί η παραπληροφόρηση.
Την πηγή καλά έκανες και την ανέφερες, αν και τέτοιου υψηλού επιπέδου πληροφόρηση όλοι ξέρουμε ότι μόνο τα AMS και Autotriti μπορούν να παράσχουν.Ναι φίλε το διόρθωσα. Οσον αφορά όμως τα σχόλια σου για το autotriti δεν ξέρω εάν είχαν ειρωνικό χαρακτήρα η όχι αλλά σίγουρα εκεί κάνουν καθημερινή ανανέωση και πληροφορούν άμεσα και πολύ γρηγορότερα απ'οτι το site των 4ΤΡΟΧΩΝ. Τουλάχιστον στην πρωτη ενημέρωση το Autotriti είναι γρηγορότερο όλων των αντίστοιχων sites.
γρήγορη, μή σωστή πληροφόρηση τί να την κάνεις?
-
Ο φίλος submariner δεν έκανε λάθος. TSI τον ονομάζει τον κινητήρα το επίσημο site της seat. Βέβαια όλοι ξέρουμε ότι είναι ο TFSI που φοράει και το Α3 (ξέρετε αυτός με τα καυσαέρια μπρός πίσω μέσα έξω ). Τώρα γιατί τον ονομάζουν TSI δεν ξέρω...
Πάντως το αμαξάκι στην έκδοση stylance με -
Ok, ευχαριστώ.
Τα σχόλιά μου είναι σαφώς ειρωνικά, καθότι έχω υπόψη μου εκατοντάδες χιλιάδες τρισεκατομμύρια κρούσματα άπειρης, διαγαλαξιακής παραπληροφόρησης από τα εν λόγω μέσα.
Και είναι ν' αναρωτιέσαι...
Τι διάολο, τόσο δύσκολο είναι να αναδημοσιεύσεις ένα δελτίο τύπου, χωρίς να παρέμβεις προς το χειρότερο;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aν σου είναι εύκολο, διόρθωσε το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti και πρόσθεσε ένα F μεταξύ T και SI.
Εγινε clopy paste από το AUTO TRITI. Δε φταίω εγώ για την απώλεια του F.
Οσον αφορά το ασήμαντο λαθάκι του Autotetarti δεν το κατάλαβα. Εάν εννοείς την πηγή δεν έπρεπε να την αναφέρω?Δεν είπα ότι φταις εσύ.
Απλώς, αν δεν είναι κόπος, κάνε ένα edit και άλλαξε το σε TFSI, που είναι και το σωστό, ώστε να αποφευχθεί η παραπληροφόρηση.
Την πηγή καλά έκανες και την ανέφερες, αν και τέτοιου υψηλού επιπέδου πληροφόρηση όλοι ξέρουμε ότι μόνο τα AMS και Autotriti μπορούν να παράσχουν.Ναι φίλε το διόρθωσα. Οσον αφορά όμως τα σχόλια σου για το autotriti δεν ξέρω εάν είχαν ειρωνικό χαρακτήρα η όχι αλλά σίγουρα εκεί κάνουν καθημερινή ανανέωση και πληροφορούν άμεσα και πολύ γρηγορότερα απ'οτι το site των 4ΤΡΟΧΩΝ. Τουλάχιστον στην πρωτη ενημέρωση το Autotriti είναι γρηγορότερο όλων των αντίστοιχων sites.
γρήγορη, μή σωστή πληροφόρηση τί να την κάνεις?
Το θέμα μας δεν έιναι το Auto Triti αλλά σε τί δεν υπάρχει σωστή πληροφόρηση? Στο λαθάκι με το F? Oi 4Τροχοί μήπως τους πρόλαβαν και έγραψαν έστω και με χωρίς το F κάτι γρηγορότερα και δεν το έχω πάρει χαμπάρι?
-
[quote='Karmakoma']Ο φίλος submariner δεν έκανε λάθος. TSI τον ονομάζει τον κινητήρα το επίσημο site της seat. Βέβαια όλοι ξέρουμε ότι είναι ο TFSI που φοράει και το Α3 (ξέρετε αυτός με τα καυσαέρια μπρός πίσω μέσα έξω ). Τώρα γιατί τον ονομάζουν TSI δεν ξέρω...
Πάντως το αμαξάκι στην έκδοση stylance με -
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Ο φίλος submariner δεν έκανε λάθος. TSI τον ονομάζει τον κινητήρα το επίσημο site της seat. Βέβαια όλοι ξέρουμε ότι είναι ο TFSI που φοράει και το Α3 (ξέρετε αυτός με τα καυσαέρια μπρός πίσω μέσα έξω ).ο 'αγνωστης αξιοπιστίας' ?:lol:
Τώρα γιατί τον ονομάζουν TSI δεν ξέρω...
απωθημένα.....
-
Tι σχέση έχει αν το έγραψαν γρήγορα ή όχι; Το θέμα είναι ότι η συγκεκριμένη πληροφορία είναι εν μέρη λάθος, το μοτέρ είναι TFSI και όχι ΤSI. Από κει και πέρα, στα μπολίνια μας με το συμπάθειο αν το έγραψε πρώτο το autotriti ή ο ποπόλαρος.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ο 'αγνωστης αξιοπιστίας' ?:lol:
Όχι όχι, αυτός είναι ο 1.4 TSI, μήν μπερδεύεσαι. Ο TFSI εκτοξεύει τα καυσαέρια με ταχύτητα Hyperspace και τρώει τη φτερωτή του τούρμπο με τορπίλες faser...
-
Αυτό που ενδιαφέρει έιναι οι τιμές βασικά και αυτές δώθηκαν πρώτες σαν πληροφορία από το Αuto triti,. Τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφίες...η απωθημένα
-
Φιλοσοφία είναι αν είναι ΤSI ή TFSI;
-
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
ο 'αγνωστης αξιοπιστίας' ?:lol:
Όχι όχι, αυτός είναι ο 1.4 TSI, μήν μπερδεύεσαι. Ο TFSI εκτοξεύει τα καυσαέρια με ταχύτητα Hyperspace και τρώει τη φτερωτή του τούρμπο με τορπίλες faser...
επιμένω...μετά τους TSI
KAI ο 1,8TFSI της Audi είναι 'αγνώστου αξιοπιστίας'
Leon 1,8 TSI 160 PS