-
Γεια σας! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο περίπου στα 20 χιλιάδες ευρώ ή και λίγο παραπάνω. Βρήκα ένα Volvo S40, 2400 κυβικά 140 άλογα, με 10.000 χιλιόμετρα (πραγματικά καθώς ξέρω τον ιδιοκτήτη) μοντέλο 10/2004 με ηλιοροφή χωρίς καμία γρατζουνιά . Η τιμή του είναι 20.000 ευρώ .Πραγματικα σε πολύ καλή κατάσταση. Αυτό που με προβληματίζει είναι τα πολλά κυβικά και τα λίγα σχετικά άλογα. Πώς την κρίνετε την περίπτωση; Κάποια άλλη πρόταση; (τόσο στα μεταχειρισμένα όσο και στα καινούρια)
-
Γεια σας! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο περίπου στα 20 χιλιάδες ευρώ ή και λίγο παραπάνω. Βρήκα ένα Volvo S40, 2400 κυβικά 140 άλογα, με 10.000 χιλιόμετρα (πραγματικά καθώς ξέρω τον ιδιοκτήτη) μοντέλο 10/2004 με ηλιοροφή χωρίς καμία γρατζουνιά . Η τιμή του είναι 20.000 ευρώ .Πραγματικα σε πολύ καλή κατάσταση. Αυτό που με προβληματίζει είναι τα πολλά κυβικά και τα λίγα σχετικά άλογα. Πώς την κρίνετε την περίπτωση; Κάποια άλλη πρόταση; (τόσο στα μεταχειρισμένα όσο και στα καινούρια)
-
Γεια σας! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο περίπου στα 20 χιλιάδες ευρώ ή και λίγο παραπάνω. Βρήκα ένα Volvo S40, 2400 κυβικά 140 άλογα, με 10.000 χιλιόμετρα (πραγματικά καθώς ξέρω τον ιδιοκτήτη) μοντέλο 10/2004 με ηλιοροφή χωρίς καμία γρατζουνιά . Η τιμή του είναι 20.000 ευρώ .Πραγματικα σε πολύ καλή κατάσταση. Αυτό που με προβληματίζει είναι τα πολλά κυβικά και τα λίγα σχετικά άλογα. Πώς την κρίνετε την περίπτωση; Κάποια άλλη πρόταση; (τόσο στα μεταχειρισμένα όσο και στα καινούρια)
-
Με 30Κ υπαρχει και το Volvo S60 2.0Τ!
-
Mε 20k λέει ρε Μητς!
-
παρε κάτι οτιδηποτε σε diesel αν μπορεις.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mε 20k λέει ρε Μητς! -
Προσωπικά διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως!
Γιατί?
Γιατί το βόλβο είναι ένα φόκους με άσχημη κονσόλα για μένα! Χώρια που όσο και αν φαίνεται απίστευτο το φόκους είναι ασφαλέστερο κατα γιουρονκάπ (ίσως κάνω λάθος, δεν φορτώνει τώρα τη σελίδα θα επανέλθω μετα...)! Ένα τόσο βαρύ μοτέρ μπροστά, θα σημαίνει αυξημενη υποστροφή και η απόδοση είναι όντως τραγική όταν οι 4Τ έχουν μετρήσει το 1.6 φόκους και γκόλφ στα 120 άλογα. Το αμάξι δεν λέω είναι συνολικά πολύ καλό αλλά πανάκριβο όταν μπορείς με λιγότερα λεφτά (και λειτουργικά έξοδα στο μέλλον όπως σέρβις, τέλη, ασφάλιστρα) να έχεις ένα αυτοκίνητο που θα είναι λίγο αργότερο, αλλά μάλλον καλύτερο στο δρόμο και βασικότερα θα είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!
Ενναλακτικές προτάσεις? Γκόλφ/τζέτα τσάι (εγώ πάντως εξακολουθώ να θεωρώ αναξιόπιστα πάσης φύσεως VAGοκατασκεύασματα), μάζντα 3 2.0 που και αυτό έχει το ίδιο σασί με βόλβο και φόκους αλλά είναι λίγο ακριβότερο (το αμάξι πάντως είναι σε σχήμα και μάλλον το πιο ευχάριστο στο δρόμο αλλά είναι παραπόντο κυριολεκτικά 4άστερο), κορόλα (αλήθεια η τετράπορτη έχει και αυτή ημιάκαμπτο?) ή σιβίκ 4πόρτο (δεν βλέπεται αλλά μπορεί να σου αρέσει εσένα)
Και μία υποσημείωση, άμα θες οικογενειακό χρηστικό αμάξι πάρε πεντάπορτο, όταν θα χρειαστεί να μεταφέρεις κάτι ογκώδες θα με καταλάβεις. (Εγώ βέβαια προτιμώ τα σεντάν, γιατί α) δεν έχω οικογένεια και β) είμαι βιτσίοζος σε αυτό το θέμα!!)
Εννοείται πως αν αναζητάς κάτι πουλ-μουρ τόση ώρα που γράφω, γράφω ανοησίες και συνιστώ να πάρεις το βόλβο...
-
μέχρι τα 20Κ +/-
octavia 5 ------αλλά θα τις βάλουν κανά σοβαρό μότερ πέραν του 2.0TFsi
avensis 1.8----αλλά πολύ αδιάφορο σχήμα και παλιό στην αγορά
Golf Tsi 5d ----αλλά golf
φοκους 1,6----αλλά δεν με πείθει για την ποιότητα κατασκευής του
μαζντα 6 -----αλλά παλιό και πολύ γιαπωνέζικό βρε παιδί μου
μάζντα 3 ------καταπλικτικό εσωτερικό, αλλα μόνο αυτότα γαλλικά άστα ......
δεν γράφω μτχ γιατί δεν θα έχω τελειωμό .......
δεν γράφω πάνω απο 1,8 γιατί εχουν αρκετά λειτουργικά έξοδα .....άσε .... εγω τουλάχιστον θα αναβάλω λίγο την αγορά ... μήπως και υπάρξει
στο μέλλον κάποιο οικογενιακό μεχρι τα 25.000 -
Η αλήθεια είναι ότι με τράβηξε το s40 γιατί είναι σε εξαιρετική κατάσταση και βρίσκω και την τιμή του καλή ( καινούριο στην έκδοση Summum με την ηλιοροφή το μεταλλικό χρώμα κτλ κοστίζει περίπου 35Κ). Κάποια άλλα Α4 και Saab 9-3 που έχω δει μεταχειρισμένα σε αυτήν την τιμή περίπου, δεν μου άρεσε η κατάσταση που ήταν και το γεγονός ότι ήταν αρκετα πιο παλιά .
-
2400 κε ξέρεις τι θα πληρώνεις σε τέλη και ασφάλειες? Και 140 μόνο άλογα όταν το άστρα στα 1,6 έχει 180 και το golf-jetta 1.4 140 kai 170?......
-
Ρε συ, είσαι σίγουρος ότι το 2,4 έχει 140 άλογα; Τόσα έχει το δίλιτρο (145 για την ακρίβεια). Το 2,4 έχει 170.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε συ, είσαι σίγουρος ότι το 2,4 έχει 140 άλογα; Τόσα έχει το δίλιτρο (145 για την ακρίβεια). Το 2,4 έχει 170.Ναι 140 έχει....
Κυβισμός(κ.εκ) 2.435
Κύλινδροι / Διάταξη 5/Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 140/5.000
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 22,4/4.000 -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ένα τόσο βαρύ μοτέρ μπροστά, θα σημαίνει αυξημενη υποστροφήΠόσο βαρύ;
Θα είναι όσο υποστροφικό είναι και το Focus ST ή ένα 106R 16V με την χείριστη κατανομή του 65/35;
Και το Evo ΙΧ παρόμοια κατανομή έχει. Είναι κι αυτό υποστροφικό; -
Kατά 99% έχει 170 άλογα το 2,4.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kατά 99% έχει 170 άλογα το 2,4.Οχι 270 έχει. Βρε φίλε αφού λέμε οτι έχει 140....Πω πω τι είναι τούτοι ρε...
-
Εγώ δεν είπα ότι έχει 270, 170 λέω ότι έχει.
Τι είναι τούτοι, για πες μου.
-
Ο χρήστης spiros80 έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι με τράβηξε το s40 γιατί είναι σε εξαιρετική κατάσταση και βρίσκω και την τιμή του καλή ( καινούριο στην έκδοση Summum με την ηλιοροφή το μεταλλικό χρώμα κτλ κοστίζει περίπου 35Κ). Κάποια άλλα Α4 και Saab 9-3 που έχω δει μεταχειρισμένα σε αυτήν την τιμή περίπου, δεν μου άρεσε η κατάσταση που ήταν και το γεγονός ότι ήταν αρκετα ποιο παλιά .Eπειδή το έχω αυτό το αυτοκίνητο (1.8 ) και σε αυτήν την έκδοση εξοπλισμού να μου επιτρέψεις να σου πω ότι κοιτάς σε λάθος μεριά
Το αυτοκίνητο αυτό είναι μάλλον μεσαιομικρό οι χωροι για τα μικροπράγματα είναι ανύπαρκτοι ενώ στο πίσω κάθισμα τρίτος δεν κάθεται με τίποτα.
Είναι εξαιρετικό στο δρόμο (με 4 Bilstein το έχω κάνει τρενάκι με ελατηρια μαμά) έχει ένα εκληκτικό κιβώτιο,είναι τέρας αξιοπιστίας (96Κ και δεν έχω αλλάξει ούτε λαμπάκι) έχει πολύ καλη ποιότητα κύλισης και άψογη ποιοτητα κατασκευής. Στα πολλά χμ στην Ε.Ο το αυτοκίνητο είναι 'νταμαρι' και δεν ακούει τίποτα.
Τα σερβις του είναι λογικά ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στο Μ.Ο. Ερωτηματικό είναι η αξία μεταπώλησης.Η πρότασή μου : Legacy 2.0R και τα εχεις όλα. Κι όταν λέμε όλα εννοούμε Ο-ΛΑ. Με 30.500
-
Ο κινητήρας έχει 140 άλογα. Απλώς βγαίνει και με 170 αλλά δεν τοποθετείται στο S40 (τουλάχιστον δεν το φέρνουν στην Ελλάδα) παρά το γεγονός ότι τον βάζουν στο S80 , C30 C70 κτλ και αναφέρεται ως 2.4i.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ένα τόσο βαρύ μοτέρ μπροστά, θα σημαίνει αυξημενη υποστροφή
Πόσο βαρύ;
Θα είναι όσο υποστροφικό είναι και το Focus ST ή ένα 106R 16V με την χείριστη κατανομή του 65/35;
Και το Evo ΙΧ παρόμοια κατανομή έχει. Είναι κι αυτό υποστροφικό;Δεν λέω οτι θα είναι αποκλειστικά υποστροφικό εξαιτίας της βαρυμουτσουνίας του αλλά θα είναι περισσότερο σε σχέση με το 1.6 αν φορούσαν τα ίδια ελαστικά και ανάρτηση. Ο γενικός κανόνας είναι ότι τα μπροστόβαρα υποστρέφουν. Τα αμάξια που μου λες είναι ρυθμισμένα για σπόρ οδήγηση οπότε λογικό είναι λιγότερα υποστροφικά...
Γούστα είναι αυτά αλλά επειδή δύο φορές που την έχω πατήσει από υποστροφή κατέληξα έστω και ανώδυνα σε χωράφι ενώ όταν σβουρίζα έμενα στο δρόμο τουλάχιστον, αντιπαθώ την υποστροφή όπως ο διάολος το λιβάνι!
Αναζήτηση οικογενειακού αυτοκινήτου