-
Μαρκετίστικες ατάκες περί των αυτοκινήτων από τμήματα μάρκετινγκ και δημοσιογράφους. Τι λένε και τι θα έπρεπε να καταλάβουμε!
Γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις: ακούγεται σαν να λένε ότι είναι επιβλητικό και έχει μεγάλους χώρους αλλά μπορεί και να μην έχει γιατί αν όντως έχει θα το πουν ξεχωριστά.... (επιβλητικό είναι και το φορτηγάκι του μάστρο Μήτσου, καλό είναι αυτό?... αλλά βέβαια επιβλητικά αυτοκίνητα θέλαμε και έτσι γεμίσαμε με SUVοειδή...) Πιθανόν να έχει πλώρη από υπερωκεάνιο για να μην πονάνε οι πεζοί... Αυτό που πρέπει ο ενδιαφερόμενος να καταλάβει είναι ότι το αυτοκίνητο είναι τεράστιο, χτήνος, γκουμούτσα, δεν χωράει πουθενά.
Ιδιαίτερος χαρακτήρας ή ιδιαίτερη αισθητική σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν βλέπεται... Συνήθως τα σχόλια που συνοδεύουν τα προηγούμενα λένε για την υποκειμενικότητα της αισθητικής. Όσο υποκειμενικό και να είναι υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι σαφώς όμορφα από την πλειοψηφία και άλλα που είναι σαφώς απαράδεκτα.... αλλά φοβούνται να πουν το αυτονόητο...άντε να φτάσουν στο διφορούμενης αισθητικής! Άλλες πάλι φορές λένε ότι από συγκεκριμένη γωνία φαίνεται πολύ όμορφο. Για τις υπόλοιπες οπτικές γωνίες όμως δεν λένε μιλιά! Βασικά τις περισσότερες ασχήμιες τις προσπερνάνε σαν να μην υπάρχουν.... αν βέβαια δεν τις παρουσιάσουν σαν σχεδιαστικό νεωτερισμό.... (συχνά βγάζουν κακομούτσουνους προβολείς σαν το νέο θαύμα)
Τις περισσότερες φορές παρακάμπτονται πλήρως θέματα σημαντικά που μπορούν να είναι ενοχλητικά για πολλούς καταναλωτές. Πχ προεξέχοντα σημεία που καθιστούν την παραμονή στη θέση οδήγησης ενοχλητική, για να μην μιλήσω για το πόσο κλειστοφοβικά είναι μερικά αυτοκίνητα που το πάνω μέρος του παρμπρίζ κοντεύει να σε πλακώσει και πάει λέγοντας. Τα παραπάνω σε περίπτωση ατυχήματος αποτελούν και πηγές τραυματισμού αλλά.... η σιωπή των αμνών...Επίσης είναι απορίας άξιον το πώς κάποια υλικά είναι πραγματικά μέτριας ποιότητας αλλά παρουσιάζονται απλά σαν πχ σκληρά. Γενικά οι διαφορές σε θέματα υλικών και συναρμολόγησης που είναι τόσο εμφανείς σε οποιονδήποτε κοινό θνητό επισκεφτεί εκθετήριο αυτοκινήτων κάπως φαίνεται να μην γίνονται πάντα αντιληπτές από τους δημοσιογράφους, τους υποτίθεται ειδικούς! Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο περίεργο ότι τα τελευταία χρόνια οι συγκριτικές δοκιμασίες δυσκολεύονται να καταλήξουν σε νικητή.
Δυστυχώς η γλώσσα των δημοσιογράφων στην προσπάθειά της να χαϊδεύει αυτιά και όχι να σπάει κόκαλα συχνά χρησιμοποιεί διάφορες τέτοιες politically correct εκφράσεις. Λίγοι μόνο καταφέρνουν να μιλάνε όπως θέλουν χωρίς να φοβούνται μην κακοκαρδίσουν κάποιον και χάσουν τις διαφημίσεις, τα πληρωμένα ταξίδια και τις εκδηλώσεις κλπ. Ο Jeremy Clarkson είναι ένα σπάνιο παράδειγμα που έχει καταφέρει να ξεπεράσει την απλή ελευθερία λόγου φτάνοντας στην ελευθεριότητα για να μην πω στα όρια της βωμολοχίας. Έχει όμως καταφέρει να το ανάγει αυτό αν και όχι σε σοβαρή δημοσιογραφία σε περιζήτητη εκπομπή αυτοκινήτου προσελκύοντας και τηλεθεατές άρα τελικά και διαφήμιση. Το ίδιο περιζήτητα είναι και τα άρθρα του στο internet και στα περιοδικά. Τουλάχιστον δεν μας παραμυθιάζει όπως οι «σοβαροί» δημοσιογράφοι!
Αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ των εταιρειών δεν πάει πίσω.... Φροντίζουν να χρυσώνουν το χάπι, κάποια στοιχεία που μπορεί να είναι στην καλύτερη περίπτωση διφορούμενα αλλά μερικές φορές χοντρά μειονεκτήματα εμφανίζονται σαν την τεχνολογική πρόοδο του αιώνα. Η λέξη «νέο» βέβαια πάντα προσφέρει μια φρεσκάδα άσχετα αν αναφέρεται σε κάτι γνωστό ή ακόμα και παρωχημένο...
Η νέα “Paparia” τετρακίνηση του RAV4 (ένα όνομα ή αρκτικόλεξο πάντα προσφέρει προσωπικότητα και prestige ακόμα κι αν μιλάμε για το πιο απλό, γνωστό και συνηθισμένο πράμα) παρουσιάστηκε σαν πρόοδος σε σχέση με την προηγούμενη παρόλο που η προηγούμενη είχε ένα διαφορικό περισσότερο! Γενικά οι παρουσιάσεις των διάφορων 'αυτόματων' και 'μόνιμων' τετρακινήσεων με τα 2 διαφορικά έχουν πολύ γέλιο αλλά τελικά παρασύρουν τον απληροφόρητο καταναλωτή που δυσκολεύεται να διακρίνει...
Η τοποθέτηση ESP με λειτουργία ηλεκτρονικής υποκατάστασης κλειδώματος διαφορικού ίσως και κανένα hill descend σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα να ονομάσεις την τετρακίνηση του νέου X-trail που μηχανολογικά είναι ακριβώς η ίδια με του παλιού, νέα και εξελιγμένη....Σε άλλες περιπτώσεις η μετάπτωση από ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση σε ημιάκαμπτο άξονα εμφανίζεται επίσης σαν εξέλιξη... Τουλάχιστον εκεί υπάρχει κι ένα πλεονέκτημα, μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών!
Το κακό είναι ότι δεν λές ψέματα, οποιαδήποτε τροποποίηση ακόμα και προς το χειρότερο μπορείς να την ονομάσεις εξέλιξη... Άλλωστε εξέλιξη έχει πλέον καταντήσει το να μην αποκομίζεις καμία αίσθηση οδηγώντας τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα.... Αυτό και μόνο θα έπρεπε να κάνει το αυτοκίνητο να απορρίπτεται.... Αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι καταναλωτές απλά μετράνε αερόσακους και ποτηροθήκες .... και φυσικά δεν πρόκειται να αποκτήσουν ικανότητα κρίσης ακούγοντας τους παραπάνω δημοσιογράφους....Παρακαλώ συμπληρώστε με ανάλογες εκφράσεις που άλλα λένε αλλά άλλα κρύβονται και καταλαβαίνει ο ενημερωμένος.
-
Μαρκετίστικες ατάκες περί των αυτοκινήτων από τμήματα μάρκετινγκ και δημοσιογράφους. Τι λένε και τι θα έπρεπε να καταλάβουμε!
Γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις: ακούγεται σαν να λένε ότι είναι επιβλητικό και έχει μεγάλους χώρους αλλά μπορεί και να μην έχει γιατί αν όντως έχει θα το πουν ξεχωριστά.... (επιβλητικό είναι και το φορτηγάκι του μάστρο Μήτσου, καλό είναι αυτό?... αλλά βέβαια επιβλητικά αυτοκίνητα θέλαμε και έτσι γεμίσαμε με SUVοειδή...) Πιθανόν να έχει πλώρη από υπερωκεάνιο για να μην πονάνε οι πεζοί... Αυτό που πρέπει ο ενδιαφερόμενος να καταλάβει είναι ότι το αυτοκίνητο είναι τεράστιο, χτήνος, γκουμούτσα, δεν χωράει πουθενά.
Ιδιαίτερος χαρακτήρας ή ιδιαίτερη αισθητική σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν βλέπεται... Συνήθως τα σχόλια που συνοδεύουν τα προηγούμενα λένε για την υποκειμενικότητα της αισθητικής. Όσο υποκειμενικό και να είναι υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι σαφώς όμορφα από την πλειοψηφία και άλλα που είναι σαφώς απαράδεκτα.... αλλά φοβούνται να πουν το αυτονόητο...άντε να φτάσουν στο διφορούμενης αισθητικής! Άλλες πάλι φορές λένε ότι από συγκεκριμένη γωνία φαίνεται πολύ όμορφο. Για τις υπόλοιπες οπτικές γωνίες όμως δεν λένε μιλιά! Βασικά τις περισσότερες ασχήμιες τις προσπερνάνε σαν να μην υπάρχουν.... αν βέβαια δεν τις παρουσιάσουν σαν σχεδιαστικό νεωτερισμό.... (συχνά βγάζουν κακομούτσουνους προβολείς σαν το νέο θαύμα)
Τις περισσότερες φορές παρακάμπτονται πλήρως θέματα σημαντικά που μπορούν να είναι ενοχλητικά για πολλούς καταναλωτές. Πχ προεξέχοντα σημεία που καθιστούν την παραμονή στη θέση οδήγησης ενοχλητική, για να μην μιλήσω για το πόσο κλειστοφοβικά είναι μερικά αυτοκίνητα που το πάνω μέρος του παρμπρίζ κοντεύει να σε πλακώσει και πάει λέγοντας. Τα παραπάνω σε περίπτωση ατυχήματος αποτελούν και πηγές τραυματισμού αλλά.... η σιωπή των αμνών...Επίσης είναι απορίας άξιον το πώς κάποια υλικά είναι πραγματικά μέτριας ποιότητας αλλά παρουσιάζονται απλά σαν πχ σκληρά. Γενικά οι διαφορές σε θέματα υλικών και συναρμολόγησης που είναι τόσο εμφανείς σε οποιονδήποτε κοινό θνητό επισκεφτεί εκθετήριο αυτοκινήτων κάπως φαίνεται να μην γίνονται πάντα αντιληπτές από τους δημοσιογράφους, τους υποτίθεται ειδικούς! Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο περίεργο ότι τα τελευταία χρόνια οι συγκριτικές δοκιμασίες δυσκολεύονται να καταλήξουν σε νικητή.
Δυστυχώς η γλώσσα των δημοσιογράφων στην προσπάθειά της να χαϊδεύει αυτιά και όχι να σπάει κόκαλα συχνά χρησιμοποιεί διάφορες τέτοιες politically correct εκφράσεις. Λίγοι μόνο καταφέρνουν να μιλάνε όπως θέλουν χωρίς να φοβούνται μην κακοκαρδίσουν κάποιον και χάσουν τις διαφημίσεις, τα πληρωμένα ταξίδια και τις εκδηλώσεις κλπ. Ο Jeremy Clarkson είναι ένα σπάνιο παράδειγμα που έχει καταφέρει να ξεπεράσει την απλή ελευθερία λόγου φτάνοντας στην ελευθεριότητα για να μην πω στα όρια της βωμολοχίας. Έχει όμως καταφέρει να το ανάγει αυτό αν και όχι σε σοβαρή δημοσιογραφία σε περιζήτητη εκπομπή αυτοκινήτου προσελκύοντας και τηλεθεατές άρα τελικά και διαφήμιση. Το ίδιο περιζήτητα είναι και τα άρθρα του στο internet και στα περιοδικά. Τουλάχιστον δεν μας παραμυθιάζει όπως οι «σοβαροί» δημοσιογράφοι!
Αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ των εταιρειών δεν πάει πίσω.... Φροντίζουν να χρυσώνουν το χάπι, κάποια στοιχεία που μπορεί να είναι στην καλύτερη περίπτωση διφορούμενα αλλά μερικές φορές χοντρά μειονεκτήματα εμφανίζονται σαν την τεχνολογική πρόοδο του αιώνα. Η λέξη «νέο» βέβαια πάντα προσφέρει μια φρεσκάδα άσχετα αν αναφέρεται σε κάτι γνωστό ή ακόμα και παρωχημένο...
Η νέα “Paparia” τετρακίνηση του RAV4 (ένα όνομα ή αρκτικόλεξο πάντα προσφέρει προσωπικότητα και prestige ακόμα κι αν μιλάμε για το πιο απλό, γνωστό και συνηθισμένο πράμα) παρουσιάστηκε σαν πρόοδος σε σχέση με την προηγούμενη παρόλο που η προηγούμενη είχε ένα διαφορικό περισσότερο! Γενικά οι παρουσιάσεις των διάφορων 'αυτόματων' και 'μόνιμων' τετρακινήσεων με τα 2 διαφορικά έχουν πολύ γέλιο αλλά τελικά παρασύρουν τον απληροφόρητο καταναλωτή που δυσκολεύεται να διακρίνει...
Η τοποθέτηση ESP με λειτουργία ηλεκτρονικής υποκατάστασης κλειδώματος διαφορικού ίσως και κανένα hill descend σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα να ονομάσεις την τετρακίνηση του νέου X-trail που μηχανολογικά είναι ακριβώς η ίδια με του παλιού, νέα και εξελιγμένη....Σε άλλες περιπτώσεις η μετάπτωση από ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση σε ημιάκαμπτο άξονα εμφανίζεται επίσης σαν εξέλιξη... Τουλάχιστον εκεί υπάρχει κι ένα πλεονέκτημα, μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών!
Το κακό είναι ότι δεν λές ψέματα, οποιαδήποτε τροποποίηση ακόμα και προς το χειρότερο μπορείς να την ονομάσεις εξέλιξη... Άλλωστε εξέλιξη έχει πλέον καταντήσει το να μην αποκομίζεις καμία αίσθηση οδηγώντας τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα.... Αυτό και μόνο θα έπρεπε να κάνει το αυτοκίνητο να απορρίπτεται.... Αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι καταναλωτές απλά μετράνε αερόσακους και ποτηροθήκες .... και φυσικά δεν πρόκειται να αποκτήσουν ικανότητα κρίσης ακούγοντας τους παραπάνω δημοσιογράφους....Παρακαλώ συμπληρώστε με ανάλογες εκφράσεις που άλλα λένε αλλά άλλα κρύβονται και καταλαβαίνει ο ενημερωμένος.
-
Μαρκετίστικες ατάκες περί των αυτοκινήτων από τμήματα μάρκετινγκ και δημοσιογράφους. Τι λένε και τι θα έπρεπε να καταλάβουμε!
Γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις: ακούγεται σαν να λένε ότι είναι επιβλητικό και έχει μεγάλους χώρους αλλά μπορεί και να μην έχει γιατί αν όντως έχει θα το πουν ξεχωριστά.... (επιβλητικό είναι και το φορτηγάκι του μάστρο Μήτσου, καλό είναι αυτό?... αλλά βέβαια επιβλητικά αυτοκίνητα θέλαμε και έτσι γεμίσαμε με SUVοειδή...) Πιθανόν να έχει πλώρη από υπερωκεάνιο για να μην πονάνε οι πεζοί... Αυτό που πρέπει ο ενδιαφερόμενος να καταλάβει είναι ότι το αυτοκίνητο είναι τεράστιο, χτήνος, γκουμούτσα, δεν χωράει πουθενά.
Ιδιαίτερος χαρακτήρας ή ιδιαίτερη αισθητική σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν βλέπεται... Συνήθως τα σχόλια που συνοδεύουν τα προηγούμενα λένε για την υποκειμενικότητα της αισθητικής. Όσο υποκειμενικό και να είναι υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι σαφώς όμορφα από την πλειοψηφία και άλλα που είναι σαφώς απαράδεκτα.... αλλά φοβούνται να πουν το αυτονόητο...άντε να φτάσουν στο διφορούμενης αισθητικής! Άλλες πάλι φορές λένε ότι από συγκεκριμένη γωνία φαίνεται πολύ όμορφο. Για τις υπόλοιπες οπτικές γωνίες όμως δεν λένε μιλιά! Βασικά τις περισσότερες ασχήμιες τις προσπερνάνε σαν να μην υπάρχουν.... αν βέβαια δεν τις παρουσιάσουν σαν σχεδιαστικό νεωτερισμό.... (συχνά βγάζουν κακομούτσουνους προβολείς σαν το νέο θαύμα)
Τις περισσότερες φορές παρακάμπτονται πλήρως θέματα σημαντικά που μπορούν να είναι ενοχλητικά για πολλούς καταναλωτές. Πχ προεξέχοντα σημεία που καθιστούν την παραμονή στη θέση οδήγησης ενοχλητική, για να μην μιλήσω για το πόσο κλειστοφοβικά είναι μερικά αυτοκίνητα που το πάνω μέρος του παρμπρίζ κοντεύει να σε πλακώσει και πάει λέγοντας. Τα παραπάνω σε περίπτωση ατυχήματος αποτελούν και πηγές τραυματισμού αλλά.... η σιωπή των αμνών...Επίσης είναι απορίας άξιον το πώς κάποια υλικά είναι πραγματικά μέτριας ποιότητας αλλά παρουσιάζονται απλά σαν πχ σκληρά. Γενικά οι διαφορές σε θέματα υλικών και συναρμολόγησης που είναι τόσο εμφανείς σε οποιονδήποτε κοινό θνητό επισκεφτεί εκθετήριο αυτοκινήτων κάπως φαίνεται να μην γίνονται πάντα αντιληπτές από τους δημοσιογράφους, τους υποτίθεται ειδικούς! Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο περίεργο ότι τα τελευταία χρόνια οι συγκριτικές δοκιμασίες δυσκολεύονται να καταλήξουν σε νικητή.
Δυστυχώς η γλώσσα των δημοσιογράφων στην προσπάθειά της να χαϊδεύει αυτιά και όχι να σπάει κόκαλα συχνά χρησιμοποιεί διάφορες τέτοιες politically correct εκφράσεις. Λίγοι μόνο καταφέρνουν να μιλάνε όπως θέλουν χωρίς να φοβούνται μην κακοκαρδίσουν κάποιον και χάσουν τις διαφημίσεις, τα πληρωμένα ταξίδια και τις εκδηλώσεις κλπ. Ο Jeremy Clarkson είναι ένα σπάνιο παράδειγμα που έχει καταφέρει να ξεπεράσει την απλή ελευθερία λόγου φτάνοντας στην ελευθεριότητα για να μην πω στα όρια της βωμολοχίας. Έχει όμως καταφέρει να το ανάγει αυτό αν και όχι σε σοβαρή δημοσιογραφία σε περιζήτητη εκπομπή αυτοκινήτου προσελκύοντας και τηλεθεατές άρα τελικά και διαφήμιση. Το ίδιο περιζήτητα είναι και τα άρθρα του στο internet και στα περιοδικά. Τουλάχιστον δεν μας παραμυθιάζει όπως οι «σοβαροί» δημοσιογράφοι!
Αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ των εταιρειών δεν πάει πίσω.... Φροντίζουν να χρυσώνουν το χάπι, κάποια στοιχεία που μπορεί να είναι στην καλύτερη περίπτωση διφορούμενα αλλά μερικές φορές χοντρά μειονεκτήματα εμφανίζονται σαν την τεχνολογική πρόοδο του αιώνα. Η λέξη «νέο» βέβαια πάντα προσφέρει μια φρεσκάδα άσχετα αν αναφέρεται σε κάτι γνωστό ή ακόμα και παρωχημένο...
Η νέα “Paparia” τετρακίνηση του RAV4 (ένα όνομα ή αρκτικόλεξο πάντα προσφέρει προσωπικότητα και prestige ακόμα κι αν μιλάμε για το πιο απλό, γνωστό και συνηθισμένο πράμα) παρουσιάστηκε σαν πρόοδος σε σχέση με την προηγούμενη παρόλο που η προηγούμενη είχε ένα διαφορικό περισσότερο! Γενικά οι παρουσιάσεις των διάφορων 'αυτόματων' και 'μόνιμων' τετρακινήσεων με τα 2 διαφορικά έχουν πολύ γέλιο αλλά τελικά παρασύρουν τον απληροφόρητο καταναλωτή που δυσκολεύεται να διακρίνει...
Η τοποθέτηση ESP με λειτουργία ηλεκτρονικής υποκατάστασης κλειδώματος διαφορικού ίσως και κανένα hill descend σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα να ονομάσεις την τετρακίνηση του νέου X-trail που μηχανολογικά είναι ακριβώς η ίδια με του παλιού, νέα και εξελιγμένη....Σε άλλες περιπτώσεις η μετάπτωση από ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση σε ημιάκαμπτο άξονα εμφανίζεται επίσης σαν εξέλιξη... Τουλάχιστον εκεί υπάρχει κι ένα πλεονέκτημα, μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών!
Το κακό είναι ότι δεν λές ψέματα, οποιαδήποτε τροποποίηση ακόμα και προς το χειρότερο μπορείς να την ονομάσεις εξέλιξη... Άλλωστε εξέλιξη έχει πλέον καταντήσει το να μην αποκομίζεις καμία αίσθηση οδηγώντας τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα.... Αυτό και μόνο θα έπρεπε να κάνει το αυτοκίνητο να απορρίπτεται.... Αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι καταναλωτές απλά μετράνε αερόσακους και ποτηροθήκες .... και φυσικά δεν πρόκειται να αποκτήσουν ικανότητα κρίσης ακούγοντας τους παραπάνω δημοσιογράφους....Παρακαλώ συμπληρώστε με ανάλογες εκφράσεις που άλλα λένε αλλά άλλα κρύβονται και καταλαβαίνει ο ενημερωμένος.
Μάρκετινγκ και politically correct σχόλια για αυτοκίνητα...