-
META APO 2 XRONIA ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ
ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕς ΜΗΧΑΝΕΣ...
2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ Ν Κ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ.. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ Κ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Κ ΤΟΤΕ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ .ΘΕΛΩ S1600 ΤΟ 2008...
ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ?](http://img522.imageshack.us/my.php?image=fil18997je7.jpg)[/img]
-
META APO 2 XRONIA ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ
ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕς ΜΗΧΑΝΕΣ...
2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ Ν Κ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ.. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ Κ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Κ ΤΟΤΕ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ .ΘΕΛΩ S1600 ΤΟ 2008...
ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ?](http://img522.imageshack.us/my.php?image=fil18997je7.jpg)[/img]
-
META APO 2 XRONIA ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ
ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕς ΜΗΧΑΝΕΣ...
2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ Ν Κ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΙΣΘΗΣΗ.. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ Κ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Κ ΤΟΤΕ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ .ΘΕΛΩ S1600 ΤΟ 2008...
ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ?](http://img522.imageshack.us/my.php?image=fil18997je7.jpg)[/img]
-
Φυσικά τα 1600.
-
Τα S2000!
(αν δεν γίνεται τότε τα S1600)...Τα Ν είναι ΙΜΗΟ χάλια...
_
-
Ψηφισα S1600,αλλά τους δίνω μικρο προβαδισμα.Σίγουρα τα καταφχαριστηθηκα τα φετινα Ν/4,που είναι και γρηγορα και θεαματικα.Το μόνο που χαλάει τη συνταγη ειναι οτι οδηγούνται σε όχι πολύ υψηλές στροφες του κινητήρα.'Δείχνουν' δηλαδη πώς οδηγούνται φυλαγμενα,και όχι 'pedal to the metal'.Τα S1600 σε πορωνουν με τον ήχο τους
Πάντως,θελω να πιστευω οτι τα S2000 θα παντρεψουν τα καλά χαρακτηριστικα των S1600 με αυτα των Ν/4. -
εγω ψηφιζω Ν4!!!!!
βρεστε μου μια χρονια με τοσες εναλλαγες στην γενικη τους..εχετε δει σε ανηφορικο κομματι αργο τα 1600?
σε εξοδους στροφων με 2η και 3η?
τα ν4 ειναι πιο κοντα σε αυτοκινητα παραγωγης και βρισκονται πολλοι που θα τα ξεζουμισουν, βλεπε φετος
τα S1600 απο τις τελευταιες φορες που τα ειδαμε το ακροπολις ηταν λιγοι που τα οδηγουσαν και πιο παλια μονο ο κοντος
παραδειγμα ο προκοπ.
σιγουρα απο ηχο ειναι αλλου ,αλλα 35 κιλα ροπη δεν τα θυσιαζω για τον ηχο!
-
Όντως στην ανηφόρα σχεδόν τους λυπάσαι...
Στην κατηφόρα όμως είναι άλλο πράγμα...
Περνάνε αέρα και κάνουν τρελό ήχο που στην τελική είναι και το όλο νόημα...
Αλλά είπαμε, S2000...
Tα Ν όσο καλά/γρήγορα και να πάνε δε σου μεταφέρουν την προσπάθεια που κάνει το πλήρωμα όπως τα S1600 (και ελπίζω τα S2000)...
_
-
S1600 από εμένα γιατί πολύ απλά ανατριχιάζεις όταν περνάνε απο δίπλα σου στροφάροντας στις 9000σαλ!
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
σιγουρα απο ηχο ειναι αλλου ,αλλα 35 κιλα ροπη δεν τα θυσιαζω για τον ηχο!35;Χμ...Καλύτερα πες 45-50+ κιλά ροπής!
-
S1600 μονο και μονο για τον ήχο.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
εγω ψηφιζω Ν4!!!!!
βρεστε μου μια χρονια με τοσες εναλλαγες στην γενικη τους..εχετε δει σε ανηφορικο κομματι αργο τα 1600?
σε εξοδους στροφων με 2η και 3η?
τα ν4 ειναι πιο κοντα σε αυτοκινητα παραγωγης και βρισκονται πολλοι που θα τα ξεζουμισουν, βλεπε φετος
τα S1600 απο τις τελευταιες φορες που τα ειδαμε το ακροπολις ηταν λιγοι που τα οδηγουσαν και πιο παλια μονο ο κοντος
παραδειγμα ο προκοπ.
σιγουρα απο ηχο ειναι αλλου ,αλλα 35 κιλα ροπη δεν τα θυσιαζω για τον ηχο!
Για όλα τα παραπάνω και εγώ προτιμώ N4, αν και εν τέλει η επιλογή μου είναι S2000.Δεν ξέρω αν το κόστος των S2000 θα επιτρέψει κάποια στιγμή την «αντικατάσταση» των N4 από τα S2000.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
εγω ψηφιζω Ν4!!!!!σιγουρα απο ηχο ειναι αλλου ,αλλα 35 κιλα ροπη δεν τα θυσιαζω για τον ηχο!
ΠΟΙΑ 35 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗΣ,ΑΓΑΠΗΤΕ dim8 ?
TΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ Ν4 ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ 55 ΚΑΙ 60 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ !!!
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
S1600 γιατι εχουν τρελο θορυβο!!σιγουρα στο χωμα υστερουν αλλα στην ασφαλτο μενεις μ.....ας!!θυμαμαι στο ελπα του 2004 στη κατηφορικη φτερη που ειδα πρωτη φορα S1600 (με Β thiry οδηγο νομιζω)και ειχαν μεινει ολοι με το στομα ανοιχτο!!μαζι μου ηταν και καποιοι αγωνιζομενοι οι οποιοι το σχολιαζαν σε ολη τη διαρκεια του αγωνα το ποσο γρηγορα ειναι!!
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
S1600 γιατι εχουν τρελο θορυβο!!σιγουρα στο χωμα υστερουν αλλα στην ασφαλτο μενεις μ.....ας!!θυμαμαι στο ελπα του 2004 στη κατηφορικη φτερη που ειδα πρωτη φορα S1600 (με Β thiry οδηγο νομιζω)και ειχαν μεινει ολοι με το στομα ανοιχτο!!μαζι μου ηταν και καποιοι αγωνιζομενοι οι οποιοι το σχολιαζαν σε ολη τη διαρκεια του αγωνα το ποσο γρηγορα ειναι!!Μάλλον σχολίαζαν το πόσο γρήγορα μπορεί να οδηγηθούν!
-
Όσο για το θόρυβο των N4 έχω την άποψη ότι μια χαρά είναι .Μπάσος ήχος ανάμεικτος με μερικούς «πυροβολισμούς» μια χαρά.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Όσο για το θόρυβο των N4 έχω την άποψη ότι μια χαρά είναι .Μπάσος ήχος ανάμεικτος με μερικούς «πυροβολισμούς» μια χαρά.Ειδικα το subaru εχει πολυ αγωνιστικο ηχο,και μαλλον πρεπει να δουλευει και πιο ψηλα απο το mitsubishi, στις 6000-6500!
-
Φανταστικός ο ήχος των S1600 αλλά προτιμώ να τα βλέπω στην άσφαλτο. Σε χώματα όπως του ακρόπολις μου φαίνονται λίγο έξω από τα νερά τους, σπινάροντας ατελείωτα και προσπαθώντας να στρίψουν. Τα Ν/4 έχω την εντύπωση ότι αν οδηγηθούν σωστά είναι πιο εντυπωσιακά στο χώμα από ένα S1600. Όπως και να έχει τα S2000 μάλλον είναι ο τέλειος συνδιασμός...
-
PWRC φυσικά!
Το επίπεδο του συναγωνισμού και θεάματος είναι αλλού! -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
εγω ψηφιζω Ν4!!!!!σιγουρα απο ηχο ειναι αλλου ,αλλα 35 κιλα ροπη δεν τα θυσιαζω για τον ηχο!
...κοντά ή και πάνω από 50 εννοείς.....
έχω δυναμομέτρηση... -
35 κιλα παραπανω εννοω
53 κιλα στις 3400 ειχε του θεριακη το 6αρι πριν 6 χρονια!!
ειχα δει δυναμομετρηση απο italtechnica που ηταν προετοιμασμενο το συγκεκριμενοδεν λεω νουμερο για τα σημερινα γιατι θα πεσεται να με φατε
S1600 VS N4