-
Καλησπέρα.
Είμαι ένας δυστυχής???? κάτοχος ενός ΜΒ W211 Ε200 του 2004 και αντιμετωπίζω ένα τεράστιο πρόβλημα.
Θα κάνω μια αναδρομή στο ιστορικό.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο τον 11ο του 2004. Απο τα μέσα του 2005 ακούω θυρύβους πίσω, εσωτερικά του αυτοκινήτου. Επισκέφθηκα άπειρες φορές το service και η κλασική κατάληξη ήταν να μπεί λιπαντικό στην πανοραμική οροφή γιατί εκεί θεωρούσαν οτι ήταν το πρόβλημα μιάς και αυτό τους έβγαινε μέσα απο τα tips της ΜΒ. Τέλος πάντων, αυτό συνεχίζεται και συνεχίζεται με την ίδια κατάληξη, έχω θόρυβο, η οροφή είναι, να βάλουμε λάδι. Άσχετα άν δέν έφευγε αυτός ο θόρυβος. Για αυτό το θέμα έχω επισκευτεί 4 services διαφορετικά ώς τώρα.
Τον τελευταίο μήνα πήγα και στους τέσσερις ξανά και αυτή τη φορά και οι 4 μου κατέβασαν οροφή και έσφιξαν τις βίδες των γεφυρών της οροφής.
Σήμερα λοιπόν που πήγα στον τέταρτο και ήταν πολύ εξονυχιστικός στον έλεγχο και έχοντας δοκιμάσει τα πάντα το πόρισμα που βγάλαμε και το επιβεβαίωσα με τα ματάκια μου, την αφή μου και την ακοή μου είναι οτι η κολώνα 'c' του αυτοκινήτου κάνει θόρυβο και ο λόγος είναι γιατί είναι τρείς λαμαρίνες και η μεσαία δέν είναι μονταρισμένη σωστά με αποτέλεσμα κάθε φορά που περνάω απο ανώμαλο δρόμο λακούβα κτλ και γίνεται στρέβλωση να κάνει αυτό το χτύπημα, θόρυβο και είναι πολύ ενοχλητικό. Ο μάστορας στο service σήκωσε τα χέρια ψηλά, δέν ήξερε τί άλλο να κάνει και καλέσαμε στα κεντρικά της ΜΒ και μας πρότιναν να πάει το αυτοκίνητο σε φαναρτζή ώστε να κόψει την κολώνα όπου χρεαιάζεται και να την μοντάρει ξανά σωστά.
Αυτό δέν το δέχτηκα και σωστά νομίζω έπραξα μιάς και το αυτοκνητο είναι κούτα, ατρακάριστο και καλοπροσεγμένο άσχετα άν μου έχει βγάλει το λάδι όπως θα πώ πιο κάτω.
Τί μου προτείνετε να κάνω; Να το δεχθώ αυτό; Να απευθυνθώ κάπου αλλού;
Να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι να κράξω την ΜΒ δημόσια και να ζητήσω αλλαγή οχήματος. Θα καταφέρω να μου το αλλάξουν;
Το όχημα αυτό απο τη μέρα που το αγόρασα έχω επισκεφθεί 42 φορές ακριβώς τα services και μπορώ να το αποδείξω αυτό απο τις αποδείξεις με τις βεβαιωμένες βλάβες. Έτσι και πληρωνόμουν με την επίσκεψη έβγαζα πολύ καλό μεροκάματο. Μια δέ δούλευε η SBC (ενάμιση χρόνο κάναμε να δούμε τί ακριβώς φταίει), 2 φορές δέν είχα φρένα λόγω της SBC, έμεινα 2 εβδομάδες χωρίς ήχο γιατί είχε φάει κόλλημα το harman cardon και πολλά άλλα και το πρόγραμμα του εγκεφάλου να μή βγάζει σφάματα ώστε να ξέρουμε τί είναι και γιατί τα διάφορα προβλήματα. Την πρώτη μέρα που το πήρα έκανα 20 χιλιόμετρα, το στάθμευσα και μόλις πήγα να το πάρω δέν εκκινούσε γιατί είχε φάει κόλλημα το ESP και κάλεσα το mobilo. Με λίγα λόγια μου έχει βγάλει το συκώτι.
Θέλω τη βοήθειά σας παιδιά. Ειλικρινά είμαι σε απόγνωση. Δέν ξέρω τί να κάνω.
Το αγαπάω το αμάξι ρε γαμώτο....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Καλησπέρα.
Είμαι ένας δυστυχής???? κάτοχος ενός ΜΒ W211 Ε200 του 2004 και αντιμετωπίζω ένα τεράστιο πρόβλημα.
Θα κάνω μια αναδρομή στο ιστορικό.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο τον 11ο του 2004. Απο τα μέσα του 2005 ακούω θυρύβους πίσω, εσωτερικά του αυτοκινήτου. Επισκέφθηκα άπειρες φορές το service και η κλασική κατάληξη ήταν να μπεί λιπαντικό στην πανοραμική οροφή γιατί εκεί θεωρούσαν οτι ήταν το πρόβλημα μιάς και αυτό τους έβγαινε μέσα απο τα tips της ΜΒ. Τέλος πάντων, αυτό συνεχίζεται και συνεχίζεται με την ίδια κατάληξη, έχω θόρυβο, η οροφή είναι, να βάλουμε λάδι. Άσχετα άν δέν έφευγε αυτός ο θόρυβος. Για αυτό το θέμα έχω επισκευτεί 4 services διαφορετικά ώς τώρα.
Τον τελευταίο μήνα πήγα και στους τέσσερις ξανά και αυτή τη φορά και οι 4 μου κατέβασαν οροφή και έσφιξαν τις βίδες των γεφυρών της οροφής.
Σήμερα λοιπόν που πήγα στον τέταρτο και ήταν πολύ εξονυχιστικός στον έλεγχο και έχοντας δοκιμάσει τα πάντα το πόρισμα που βγάλαμε και το επιβεβαίωσα με τα ματάκια μου, την αφή μου και την ακοή μου είναι οτι η κολώνα 'c' του αυτοκινήτου κάνει θόρυβο και ο λόγος είναι γιατί είναι τρείς λαμαρίνες και η μεσαία δέν είναι μονταρισμένη σωστά με αποτέλεσμα κάθε φορά που περνάω απο ανώμαλο δρόμο λακούβα κτλ και γίνεται στρέβλωση να κάνει αυτό το χτύπημα, θόρυβο και είναι πολύ ενοχλητικό. Ο μάστορας στο service σήκωσε τα χέρια ψηλά, δέν ήξερε τί άλλο να κάνει και καλέσαμε στα κεντρικά της ΜΒ και μας πρότιναν να πάει το αυτοκίνητο σε φαναρτζή ώστε να κόψει την κολώνα όπου χρεαιάζεται και να την μοντάρει ξανά σωστά.
Αυτό δέν το δέχτηκα και σωστά νομίζω έπραξα μιάς και το αυτοκνητο είναι κούτα, ατρακάριστο και καλοπροσεγμένο άσχετα άν μου έχει βγάλει το λάδι όπως θα πώ πιο κάτω.
Τί μου προτείνετε να κάνω; Να το δεχθώ αυτό; Να απευθυνθώ κάπου αλλού;
Να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι να κράξω την ΜΒ δημόσια και να ζητήσω αλλαγή οχήματος. Θα καταφέρω να μου το αλλάξουν;
Το όχημα αυτό απο τη μέρα που το αγόρασα έχω επισκεφθεί 42 φορές ακριβώς τα services και μπορώ να το αποδείξω αυτό απο τις αποδείξεις με τις βεβαιωμένες βλάβες. Έτσι και πληρωνόμουν με την επίσκεψη έβγαζα πολύ καλό μεροκάματο. Μια δέ δούλευε η SBC (ενάμιση χρόνο κάναμε να δούμε τί ακριβώς φταίει), 2 φορές δέν είχα φρένα λόγω της SBC, έμεινα 2 εβδομάδες χωρίς ήχο γιατί είχε φάει κόλλημα το harman cardon και πολλά άλλα και το πρόγραμμα του εγκεφάλου να μή βγάζει σφάματα ώστε να ξέρουμε τί είναι και γιατί τα διάφορα προβλήματα. Την πρώτη μέρα που το πήρα έκανα 20 χιλιόμετρα, το στάθμευσα και μόλις πήγα να το πάρω δέν εκκινούσε γιατί είχε φάει κόλλημα το ESP και κάλεσα το mobilo. Με λίγα λόγια μου έχει βγάλει το συκώτι.
Θέλω τη βοήθειά σας παιδιά. Ειλικρινά είμαι σε απόγνωση. Δέν ξέρω τί να κάνω.
Το αγαπάω το αμάξι ρε γαμώτο....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Καλησπέρα.
Είμαι ένας δυστυχής???? κάτοχος ενός ΜΒ W211 Ε200 του 2004 και αντιμετωπίζω ένα τεράστιο πρόβλημα.
Θα κάνω μια αναδρομή στο ιστορικό.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο τον 11ο του 2004. Απο τα μέσα του 2005 ακούω θυρύβους πίσω, εσωτερικά του αυτοκινήτου. Επισκέφθηκα άπειρες φορές το service και η κλασική κατάληξη ήταν να μπεί λιπαντικό στην πανοραμική οροφή γιατί εκεί θεωρούσαν οτι ήταν το πρόβλημα μιάς και αυτό τους έβγαινε μέσα απο τα tips της ΜΒ. Τέλος πάντων, αυτό συνεχίζεται και συνεχίζεται με την ίδια κατάληξη, έχω θόρυβο, η οροφή είναι, να βάλουμε λάδι. Άσχετα άν δέν έφευγε αυτός ο θόρυβος. Για αυτό το θέμα έχω επισκευτεί 4 services διαφορετικά ώς τώρα.
Τον τελευταίο μήνα πήγα και στους τέσσερις ξανά και αυτή τη φορά και οι 4 μου κατέβασαν οροφή και έσφιξαν τις βίδες των γεφυρών της οροφής.
Σήμερα λοιπόν που πήγα στον τέταρτο και ήταν πολύ εξονυχιστικός στον έλεγχο και έχοντας δοκιμάσει τα πάντα το πόρισμα που βγάλαμε και το επιβεβαίωσα με τα ματάκια μου, την αφή μου και την ακοή μου είναι οτι η κολώνα 'c' του αυτοκινήτου κάνει θόρυβο και ο λόγος είναι γιατί είναι τρείς λαμαρίνες και η μεσαία δέν είναι μονταρισμένη σωστά με αποτέλεσμα κάθε φορά που περνάω απο ανώμαλο δρόμο λακούβα κτλ και γίνεται στρέβλωση να κάνει αυτό το χτύπημα, θόρυβο και είναι πολύ ενοχλητικό. Ο μάστορας στο service σήκωσε τα χέρια ψηλά, δέν ήξερε τί άλλο να κάνει και καλέσαμε στα κεντρικά της ΜΒ και μας πρότιναν να πάει το αυτοκίνητο σε φαναρτζή ώστε να κόψει την κολώνα όπου χρεαιάζεται και να την μοντάρει ξανά σωστά.
Αυτό δέν το δέχτηκα και σωστά νομίζω έπραξα μιάς και το αυτοκνητο είναι κούτα, ατρακάριστο και καλοπροσεγμένο άσχετα άν μου έχει βγάλει το λάδι όπως θα πώ πιο κάτω.
Τί μου προτείνετε να κάνω; Να το δεχθώ αυτό; Να απευθυνθώ κάπου αλλού;
Να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι να κράξω την ΜΒ δημόσια και να ζητήσω αλλαγή οχήματος. Θα καταφέρω να μου το αλλάξουν;
Το όχημα αυτό απο τη μέρα που το αγόρασα έχω επισκεφθεί 42 φορές ακριβώς τα services και μπορώ να το αποδείξω αυτό απο τις αποδείξεις με τις βεβαιωμένες βλάβες. Έτσι και πληρωνόμουν με την επίσκεψη έβγαζα πολύ καλό μεροκάματο. Μια δέ δούλευε η SBC (ενάμιση χρόνο κάναμε να δούμε τί ακριβώς φταίει), 2 φορές δέν είχα φρένα λόγω της SBC, έμεινα 2 εβδομάδες χωρίς ήχο γιατί είχε φάει κόλλημα το harman cardon και πολλά άλλα και το πρόγραμμα του εγκεφάλου να μή βγάζει σφάματα ώστε να ξέρουμε τί είναι και γιατί τα διάφορα προβλήματα. Την πρώτη μέρα που το πήρα έκανα 20 χιλιόμετρα, το στάθμευσα και μόλις πήγα να το πάρω δέν εκκινούσε γιατί είχε φάει κόλλημα το ESP και κάλεσα το mobilo. Με λίγα λόγια μου έχει βγάλει το συκώτι.
Θέλω τη βοήθειά σας παιδιά. Ειλικρινά είμαι σε απόγνωση. Δέν ξέρω τί να κάνω.
Το αγαπάω το αμάξι ρε γαμώτο....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Θα σε βοηθήσει ένας άλλος χρήστης εδώ μέσα, ο wagner, που έχει φάει και αυτός πολύ λούκι με το ίδιο αμάξι.
-
Να και το αντίστοιχο τόπικ με τα προβλήματα που αντιμετώπισε:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... sc&start=0 -
Το διάβασα και έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ με αυτά που αντιμετώπισε ο άνθρωπος.
Έχει αρχίσει και το χαλάει η πολυαγαπημένη μου ΜΒ. Βλέπετε αυτή τη στιγμή έχω 3 ΜΒ, (Ε, ML, SLK) και όλα τα οχήματά μου μέχρι τώραείναι ΜΒ.
Για το πρόβλημά μου ειλικρινά δέν ξέρω τί να πώ. Το αυτοκίνητο παραμένει γυμνό στο service της αντιπροσωπίας και εγώ είμαι σε απόγνωση. Ειλικρινά δέν ξέρω τί να κάνω και πού να απευθυνθώ απο τη στιγμή που κανείς δέν ξέρει τί να μου προτείνει ακόμα και απο τα κεντρικά. Ο ξάδερφός μου μου είπε για μια περίπτωση που αντιμετώπισε στο δικό του Ε 211 του 2003 νομίζω στη Γερμανία οπού είχαν σπάσει οι κολήσεις στις κολώνες Α και C και του αντικατέστησαν το αυτοκίνητο μιάς και επικαλέστηκε οτι δέν νιώθει ασφαλής.
Εγώ τί να κάνω, μου λέτε; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι άν το όχημα ήταν ενός χρόνου μικρότερο είχα πολλές πιθανότητες αντικατάστασης, τώρα δέν έχω καμμιά.
-
Στείλε ένα e-mail στα κεντρικά στην Γερμανία.
Όπου εκεί πες τους τα όλα χαρτί και καλαμάρι.
Το πρόβλημα αυτό, από όσο μπορώ να καταλάβω πρέπει να δημιουργήθηκε κατά την κατασκευή του αυτοκινήτου στην γραμμή παραγωγής.
Στο κείμενο που θα τους στείλεις πες τους ότι θες να αλλάξεις το αυτοκίνητο χωρίς δεύτερη κουβέντα. Και ότι αν δεν το κάνουν, θα τους κάνεις ρόμπα σε όλο το internet.
Από την στιγμή που έχεις πάει 40φεύγα φορές στο συνεργείο για ένα αυτοκίνητο 50.000+ ευρώ… ε καιρός να περάσεις και λίγο στην επίθεση…
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Στείλε ένα e-mail στα κεντρικά στην Γερμανία.Oχι μόνο
Στέλνεις mail και αγοράζεις lexus
Κουφό εε?
Καθόλου.Μόνο έτσι καταδικάζεις τις εταιρίες που δεν σέβονται πλέον τον πελάτη τους.
Αν το θες φυσικά.Αλλιώς κούφια λόγια του αέρα,τους δίνεις τη δυνατότητα να εξακολουθούν να παράγουν ελλατωματικά αυτοκίνητα απ τη στιγμή που πουλάνε.
Εξάλου αν θέλει να επιμείνει κάποιος στην ίδια εταιρία παρά τα μύρια όσα προβλήματα,η 'οπαδοποίηση' δεν έχει καμία διαφορά αν είναι 'κρυφή' η φανερά φανατισμένη.
-
Είχα ένα SEAT IBIZA μοντ. 2000 με ηλιοροφή.(καμία σχέση με MB, το ξέρω, αλλά...)
Κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα (μικρή ή και μεγαλύτερη) ακουγόταν από την μεσαία κολώνα ένας έντονος θόρυβος (μεταλλικός, υπόκοφος και αρκετά δυνατός)
Μετό από αρκετές συζητήσεις και προσπάθειες με την αντιρποσωπεία και τον υπεύθυνο συνεργείου βρήκαμε το πρόβλημα: ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΜΟΝΩΣΗ στις υδροοές με αποτέλεσμα να μετατοπίζονται και να χτυπάνε εσωτερικά.
Το πρόβλημα το βρήκε ο υπεύθυνος συνεργείου μετά από βοήθεια από την Ισπανία.
Η λύση ήταν αφρός πολυουρεθάνης (ή κατι παρόμοιο) στα ''κενά'' των υδροροών και γύρω από το μηχανισμό της ηλιοροφής.Για δες το.
-
Ο χρήστης kakos76 έγραψε:
...Στείλε ένα mail στη γερμανία... Ή ακόμα καλύτερα μια επιστολή συστημένη.
Αν είσαι και παραδοσιακός πελάτης έχεις πολλές πιθανότητες να σε ακούσουν.
Δυστυχώς, είναι γεγονός ότι τα 211 πρώτης σειράς ήταν πολύ προβληματικά...
Θόρυβος στην κολώνα σε ΜΒ Ε200 SOS!!!